Tja.. of wat dacht je van wat ze bij tankstations allemaal voor troep verkopen?quote:Op maandag 30 november 2015 00:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus fruit is niet goed?
of komt dat gewoon omdat dat soort dingen niet op rlt4 komen?
is dat een probleem dan?quote:Op maandag 30 november 2015 00:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja.. of wat dacht je van wat ze bij tankstations allemaal voor troep verkopen?
Lijken net zulke snoepzaken als de Jamin... alleen de suikerspin machine ontbreekt nog.
jij kent een reclame voor fruit ?quote:Op maandag 30 november 2015 00:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus fruit is niet goed?
of komt dat gewoon omdat dat soort dingen niet op rlt4 komen?
dat is reclame, dat doen fabrikanten, die patent hebben op dat productquote:Op maandag 30 november 2015 00:50 schreef eddehaas het volgende:
[..]
jij kent een reclame voor fruit ?
Heb het niet over aanbiedingen he.
Heb het over campanges, enjoy happiness, drink coca cola de dorstlesser... campagne voor een suikerdrankje waar zoveel suiker aan is toegevoed zodat het niet meer zuurder smaakt dan maagzuur.
kloptquote:Op maandag 30 november 2015 03:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat is reclame, dat doen fabrikanten, die patent hebben op dat product
niet fruit
Hetzelfde spul ligt in supermarkten, dus wat was je punt?quote:Op maandag 30 november 2015 19:46 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat het allemaal suiker-vergif is?
Lees het topic nog eens door and find out.quote:Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Hetzelfde spul ligt in supermarkten, dus wat was je punt?
Bij een benzinepomp ligt het er als impuls-assortiment. Je ziet het liggen en denkt 'hey lekker snoepje voor onderweg!' en koopt het. Net zoals bij de kassa in de supermarkten al die Snickers en Marsjes liggen. Alleen bij een benzinepomp is álles gericht op die impulsen.
Al gedaan en nee, misschien moet jij gewoon wat duidelijker zijn. Want je quote fs180 met een reactie die niet op de quote slaat.quote:Op maandag 30 november 2015 19:51 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lees het topic nog eens door and find out.
Feit dat we overal tegenwoordig ladingen suiker, zout en schadelijke E-nrs in terugvinden is niet echt een positief gegeven, vind je wel?quote:Op maandag 30 november 2015 19:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Al gedaan en nee, misschien moet jij gewoon wat duidelijker zijn. Want je quote fs180 met een reactie die niet op de quote slaat.
Maar E-nummers zijn helemaal niet per definitie schadelijk. Dat onderscheid moet er wel gemaakt worden.quote:Op maandag 30 november 2015 19:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Feit dat we overal tegenwoordig ladingen suiker, zout en schadelijke E-nrs in terugvinden is niet echt een positief gegeven, vind je wel?
'Tegenwoordig' ? Dat is al jaaaaren aan de gangquote:Op maandag 30 november 2015 19:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Feit dat we overal tegenwoordig ladingen suiker, zout en schadelijke E-nrs in terugvinden is niet echt een positief gegeven, vind je wel?
En ik noemde als voorbeeld de tankstations die tegenwoordig nagenoeg niet onderdoen aan de Jamin; niet gezond dus.
suiker is niet giftigquote:Op maandag 30 november 2015 19:46 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat het allemaal suiker-vergif is?
het is een tankstation, mensen rijden er heen met de auto, wil je ze shoarma verkopen of pasta? en dan bij het stoplicht opeten?quote:Op maandag 30 november 2015 19:57 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
En ik noemde als voorbeeld de tankstations die tegenwoordig nagenoeg niet onderdoen aan de Jamin; niet gezond dus.
Jup. Suiker is ook nog eens een soort korte pep en verslavend. En het afkicken ervan komt gepaard met afkickverschijnselen. Het blijkt best ernstig te zijnquote:Op maandag 30 november 2015 23:12 schreef Divje het volgende:
Wat ik me nu spontaan afvraag. Boeiend of het dom klinkt ofwat. Maar suiker is in principe gewoon verslavend toch?
Ik bedoel. Heb zelf een tijd 8-10 blikjes energydrank per dag gedronkendan zal de caffeïne ook meespelen. Maar zonder al die suikers was ik zo futloos, nergens zin in en ook gewoon raar trillerig
Dat dacht ik al welquote:Op maandag 30 november 2015 23:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup. Suiker is ook nog eens een soort korte pep en verslavend. En het afkicken ervan komt gepaard met afkickverschijnselen. Het blijkt best ernstig te zijn.
dat is de caffeine schatquote:Op maandag 30 november 2015 23:12 schreef Divje het volgende:
Wat ik me nu spontaan afvraag. Boeiend of het dom klinkt ofwat. Maar suiker is in principe gewoon verslavend toch?
Ik bedoel. Heb zelf een tijd 8-10 blikjes energydrank per dag gedronkendan zal de caffeïne ook meespelen. Maar zonder al die suikers was ik zo futloos, nergens zin in en ook gewoon raar trillerig
quote:Suiker
Suiker kan verwijzen naar:
Tafelsuiker of kristalsuiker
Koolhydraat of sacharide. Suiker is de correct chemische naam van een koolhydraat.
Fructose
Glucose of druivensuiker
Sacharose, het hoofdbestanddeel van kristalsuiker
Diabetes mellitus. "Suiker" is een afkorting van suikerziekte.
Suiker is redelijk noodzakelijk ja maar niet in de hoeveelheden die wij nu binnen krijgen, zelfs door redelijk bewust te eten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat is de caffeine schat
suikerhaters
[..]
mensen die te weing 'suiker' binnen krijgen hebben beperkde hersenfunctiionaliteit
waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Suiker is redelijk noodzakelijk ja maar niet in de hoeveelheden die wij nu binnen krijgen, zelfs door redelijk bewust te eten.
Ik zeg toch ook dat dat ook meespeeltquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat is de caffeine schat
suikerhaters
[..]
mensen die te weing 'suiker' binnen krijgen hebben beperkde hersenfunctiionaliteit
Moet je die docu maar ff kijken 'that sugar film'. (ok, niet echt 'ff', sorryquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |