Ja, in zulke hoeveelheden is het inderdaad een toxische stof. En er overleden en overlijden ook mensen aan dat toegevoegde fluor. Maar dat waren er de afgelopen 30 jaar zo'n drie of vier.quote:Op zondag 29 november 2015 23:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bedoeld om vorming van tandbederf te voorkomen..? Tja, dat is wat ze je willen doen geloven ja.
Heb je niet het gevaren etikette gezien welke de jongen aan het einde van de video laat zien?
Je ziet de complete gevarenklasse en daaronder een doodshoofd met de bemerking "TOXIC"
Kan me niet voorstellen dat het goed is om zoiets aan het drinkwater toe te voegen... jij wel?
De drastische stijging van het aantal kankergevallen zou ook samenhangen met het feit dat mensen steeds ouder worden. Echter weet niet hoe het zit met de cijfers of dit ook geldt voor de jongere mensen.quote:Op zondag 29 november 2015 23:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
krijgen ze dat eerder dan anders dan?
Las pas nog een artikel waarbij aangetoontd werd dat fluor de intelligentie met 7 punten naar beneden haaldquote:Op zondag 29 november 2015 23:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bedoeld om vorming van tandbederf te voorkomen..? Tja, dat is wat ze je willen doen geloven ja.
Heb je niet het gevaren etikette gezien welke de jongen aan het einde van de video laat zien?
Je ziet de complete gevarenklasse en daaronder een doodshoofd met de bemerking "TOXIC"
Kan me niet voorstellen dat het goed is om zoiets aan het drinkwater toe te voegen... jij wel?
Precies.quote:Op zondag 29 november 2015 23:15 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ach misschien werkt BigFood wel samen met BigPharma, hoe meer goedkope rotzooi en gifstoffen (kankerverwekkend, dikmakend) er in ons eten zit hoe meer klanten BigPharma erbij krijgt.
Dit topic heeft wel potentie denk ik ja.quote:Op zondag 29 november 2015 23:15 schreef totnutoe het volgende:
ik kan overal wel op reageren, goed topic izzy
margarine is plastic..kankerzooi dus
niet meer gebruiken als je leven je liev is
En je pijnappelklier verschrompelt ervan.quote:Op zondag 29 november 2015 23:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Las pas nog een artikel waarbij aangetoontd werd dat fluor de intelligentie met 7 punten naar beneden haald
Ja, mensen worden steeds ouder en krijgen dus ook vaker kanker, kanker is een ziekte die veel op latere leeftijd voorkomt, dus hoe ouder een bevolking wordt, hoe meer kanker. En roken helpt ook niet echt natuurlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 23:02 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
'en mensen worden steeds ouder' zegt ie...
Niet in de gaten hoeveel mensen tegenwoordig kanker krijgen? (laat staan andere ziekten waaraan ze komen te overlijden) Denk dat het aantal schrikbarend is hier in het westen.
Ok.. echter doen ze nog lang niet genoeg dan vindt ik, zoals we nog steeds te maken hebben met al die E-nummers, het feit dat alles in plastic en dus Bysphenol-A zit + de enorme toename in de hoeveelheid suiker...quote:Op zondag 29 november 2015 23:14 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch wordt er iedere keer voornamelijk door de overheid de hoeveelheid zout in b.v. brood beperkt.
Het recept van brood veranderd dus iedere keer, door de overheid.
Over brood kan ik nog wel even doorgaan, b.v. over broodverbeteraar e- nogwatnummer.
Dit ingredient komt veelal uit china en je wil niet weten waar het van gemakt wordt, (mensen haar!)
Margarine is geen plastic. Margarine werd gemaakt uit vetten van runderen en tegenwoordig vooral van plantaardige toevoegingen.quote:Op zondag 29 november 2015 23:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit topic heeft wel potentie denk ik ja.![]()
Margarine bestaat uit zeer grote hoeveelheden transvetzuren.
De samenstelling van margarine heeft 27 ingredienten die ook in verf zitten....
Eigenlijk ben je jezelf daarmee van binnen aan het vernissen of plastificeren.![]()
Ik gebruik meestal kokosolie
nog leuker; dat spul in de supermarkt heet vaak niet eens meer marganine meer, want er te veel troep in (of eigenlijk niets in)quote:Op zondag 29 november 2015 23:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit topic heeft wel potentie denk ik ja.![]()
Margarine bestaat uit zeer grote hoeveelheden transvetzuren.
De samenstelling van margarine heeft 27 ingredienten die ook in verf zitten....
Eigenlijk ben je jezelf daarmee van binnen aan het vernissen of plastificeren.![]()
Ik gebruik meestal kokosolie
Niet alle E-nummers zijn even vies of potentieel slecht hequote:Op zondag 29 november 2015 23:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ok.. echter doen ze nog lang niet genoeg dan vindt ik, zoals we nog steeds te maken hebben met al die E-nummers, het feit dat alles in plastic en dus Bysphenol-A zit + de enorme toename in de hoeveelheid suiker...
Btw.. dat E-nummer voor broodverbeteraar.. gatverdamme
Wat doet die klier..?quote:Op zondag 29 november 2015 23:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En je pijnappelklier verschrompelt ervan.
Dat is je 3e oogquote:Op zondag 29 november 2015 23:23 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat doet die klier..?
Ik heb overigens al een paar jaar een waterfilter thuis staan, komt perfect schoon water uit.
Nu nog iets tegen al die andere troep
wat is er mis met jouw water dan? voor hetzelfde geld (plus kosten van een filterquote:Op zondag 29 november 2015 23:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat doet die klier..?
Ik heb overigens al een paar jaar een waterfilter thuis staan, komt perfect schoon water uit.
Nu nog iets tegen al die andere troep
Wij hebben thuis parodontax tandpasta, zit geen fluoride in.quote:Op zondag 29 november 2015 23:22 schreef totnutoe het volgende:
je tanden poetsen met mengsel van kokosolie (extra vierge, ongeraffineerd0
en keltisch zeezout, met een beetje natriumbicarbonaat
goed man
wieberen met die fluor
jaha, dat hoor je niet in de advertenties
Is een heel belangrijke klier voor een hoger bewustzijn, die wordt vermoedelijk niet voor niets onderdrukt door de "Elite"quote:Op zondag 29 november 2015 23:25 schreef Lichtkogel het volgende:
Ah, zodoende. Dacht dat ik er maar 2 had
die had ik vroeger ook, dat is die blauw witte.nu maak ik m'n tandpasta zelfquote:Op zondag 29 november 2015 23:25 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wij hebben thuis parodontax tandpasta, zit geen fluoride in.
juistquote:Op zondag 29 november 2015 23:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En je pijnappelklier verschrompelt ervan.
Ja dat doe ik ook regelmatig, kijk maar eens waar fluoride in de WO2 voor gebruikt werd.quote:Op zondag 29 november 2015 23:22 schreef totnutoe het volgende:
je tanden poetsen met mengsel van kokosolie (extra vierge, ongeraffineerd)
en keltisch zeezout, met een beetje natriumbicarbonaat
goed man
wieberen met die fluor
jaha, dat hoor je niet in de advertenties
Tja.. bizar hey? Weet nog wel dat vroeger 'fluorbehandeling' verplicht was bij de tandarts..quote:Op zondag 29 november 2015 23:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Las pas nog een artikel waarbij aangetoontd werd dat fluor de intelligentie met 7 punten naar beneden haald
De scepsis die ik hierbij heb is dat dat onderzoek met betrekking tot de pijnappelklier is uitgevoerd op kleine knaagdieren. Die hebben toch een kleinere pijnappelklier (ook in verhouding) dan wij. Bovendien waren zelfs de control-hoeveelheden erg hoog in verhouding met ons.quote:Op zondag 29 november 2015 23:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is een heel belangrijke klier voor een hoger bewustzijn, die wordt vermoedelijk niet voor niets onderdrukt door de "Elite"
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |