Ik had niet door dat ik door het slotje ging en dacht dat ik de lapo hadquote:
Steigertafel is in de maak, komt waarschijnlijk binnen nu en 2 weken.quote:Op zondag 29 november 2015 21:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Rustig, beetje ziekenboeg hier, maar wel weer aan de goede kant op nu.. Wel melancholische bui nu, maar dat hoort soms hehe. O
Is je steigertafel er al?
Van de week is er iets gebeurt waardoor een sterk hiermee samenhangende herinnering boven kwam, dus nu wel een beetjequote:Op zondag 29 november 2015 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Touch me, it's so easy to leave me, all alone with the memories of my days in the sun![]()
![]()
.
Was bij de premiere, best gaaf..quote:Op zondag 29 november 2015 21:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker bombastisch
Heb je ooit de versie van corvus corax gehoord? Vond ik ook wel bijzonder
Die is me te nasaal, liever Elaine Paige's Memory dan..quote:Op zondag 29 november 2015 21:33 schreef Samzz het volgende:
Over goede stemmen gesproken, Sarah Brightman.
Spannend, ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op zondag 29 november 2015 21:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steigertafel is in de maak, komt waarschijnlijk binnen nu en 2 weken.
Ohquote:Op zondag 29 november 2015 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van de week is er iets gebeurt waardoor een sterk hiermee samenhangende herinnering boven kwam, dus nu wel een beetje
[..]
Was bij de premiere, best gaaf..
[..]
Die is me te nasaal, liever Elaine Paige's Memory dan..
ik hoopte dat je zou openenquote:Op zondag 29 november 2015 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik door het slotje ging en dacht dat ik de lapo had.
Oh, no harm done thenquote:Op zondag 29 november 2015 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoopte dat je zou openenheb er een hekel aan
Maar daarna roepen is altijd leuk
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2015 21:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Spannend, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Dat duet en Phantom vanwege nostalgische redenen ja. Maar bij Memory echt Elaine Paige en Barbra hoorquote:Op zondag 29 november 2015 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Vind Sarah heel goed in het duet met Andrea. En natuurlijk als originele Christine
.
Memory is gewoon Barbraquote:Op zondag 29 november 2015 21:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat duet en Phantom vanwege nostalgische redenen ja. Maar bij Memory echt Elaine Paige en Barbra hoor
Mijn Catsnostalgie is grootquote:Op zondag 29 november 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Memory is gewoon Barbra. Elaine mag I dreamed a dream hebben
.
Vind de vertolking van Barbra gewoon echtquote:Op zondag 29 november 2015 21:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn Catsnostalgie is grootMaar goede ook ja
True that jaquote:Op zondag 29 november 2015 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind de vertolking van Barbra gewoon echt.
Proostquote:
Ik ben naar het 25-jarig Broadway jubileum van The Phantom geweestquote:
Jaloers! Mag ik jouw handtekeningquote:Op zondag 29 november 2015 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben naar het 25-jarig Broadway jubileum van The Phantom geweest. Sarah en Michael samen, kassa
.
Royal Albert Hall in Londenquote:Op zondag 29 november 2015 21:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jaloers! Mag ik jouw handtekening![]()
Wanneer en waar was dat?
de eerste 2 van dat linkje, die met de gekruiste banden, die met kant en Lady V Abby Rose Collage Redquote:
Die laatste ken ik niet... Maar Lady V is eigenlijk altijd goed. Ben zelf niet zo'n enorme fan van Lindy Bop. Vind ze op de foto altijd mega gaaf, maar dan komt ie binnen en zie ik de rok en denk ik meh.quote:Op zondag 29 november 2015 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de eerste 2 van dat linkje, die met de gekruiste banden, die met kant en Lady V Abby Rose Collage Red
Die met de strik voor op was op
Een simpele salontafel en een IKEA-ladenkast, en een TV-meubelquote:
ik heb meerdere maten dus er moet toch wat terug. Ik zie welquote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet... Maar Lady V is eigenlijk altijd goed. Ben zelf niet zo'n enorme fan van Lindy Bop. Vind ze op de foto altijd mega gaaf, maar dan komt ie binnen en zie ik de rok en denk ik meh.
Kon in London The Phantom niet meepakken destijds, maar zat wel front row bij Catsquote:Op zondag 29 november 2015 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Royal Albert Hall in Londen. Live uitzending in het Tuchinsky gezien, want Londen was uitverkocht.
Cadeau van m'n ex. Mooiste cadeau ooit
.
Wil The Phantom nog wel steeds een keer weer zien. En dan inderdaad in Londenquote:Op zondag 29 november 2015 21:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kon in London The Phantom niet meepakken destijds, maar zat wel front row bij Cats
Phantom wel in Nl en Canada gezien. Wilde sowieso nog eens naar Tuschinsky met een van die opera-uitvoeringen of ballet
Ben benieuwd naar de blauwe en groene Collectif jurken.quote:Op zondag 29 november 2015 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb meerdere maten dus er moet toch wat terug. Ik zie wel
Mocht er van mijn lief ook een kiezen
Een thema wel een beetje dus?quote:Op zondag 29 november 2015 21:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een simpele salontafel en een IKEA-ladenkast, en een TV-meubel
Waar Orff het moderniseerde grijpt Corvus Corax verder terug.quote:
Ik ookquote:Op zondag 29 november 2015 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil The Phantom nog wel steeds een keer weer zien. En dan inderdaad in Londen.
Cats.
ik heb het meest zin in die donker blauwequote:Op zondag 29 november 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de blauwe en groene Collectif jurken.
Met hun oldskool instumentenquote:Op zondag 29 november 2015 21:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een thema wel een beetje dus?
[..]
Waar Orff het moderniseerde grijpt Corvus Corax verder terug.
Vind die niet zoquote:Op zondag 29 november 2015 21:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een thema wel een beetje dus?
[..]
Waar Orff het moderniseerde grijpt Corvus Corax verder terug.
Er zijn Grieken die beweren nog oudere meuk te gebruiken, als ik me niet vergis:quote:
Niet echt. Het is nu meer functioneel dan mooiquote:
Heb ook liever Orff, maar vind het wel geinig dat ze zo'n nieuwe oude spin erop hebben gedaan. Was live best te pruimen, maar ik heb ik misschien ook iets meer voorliefde voor ethnische meuk..quote:
Kun je het altijd nog schilderenquote:Op zondag 29 november 2015 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet echt. Het is nu meer functioneel dan mooi
Was je nog naar LGW geweest?quote:Op zondag 29 november 2015 22:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb ook liever Orff, maar vind het wel geinig dat ze zo'n nieuwe oude spin erop hebben gedaan. Was live best te pruimen, maar ik heb ik misschien ook iets meer voorliefde voor ethnische meuk..
[..]
Kun je het altijd nog schilderen
Nope, mijn huidige concertleven vertoont enige overeenkomsten met jouw datelevenquote:
Wou je soms zeggen dat ik volgend jaar een date ga hebben?quote:Op zondag 29 november 2015 22:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nope, mijn huidige concertleven vertoont enige overeenkomsten met jouw datelevenHopelijk volgend jaar weer eens los
Hoe is Soen live?quote:Op zondag 29 november 2015 22:04 schreef Faxie het volgende:
De Tool liefhebbers zouden dit wel moeten kunnen waarderen denk ik![]()
Laatst als support gezien van Soen, waren erg sterk
Dat wil ik best zeggen, maar ik ben eerst druk bezig met je fruitbiertje instralenquote:Op zondag 29 november 2015 22:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat ik volgend jaar een date ga hebben?![]()
Ook erg sterkquote:Op zondag 29 november 2015 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoe is Soen live?
[..]
Dat wil ik best zeggen, maar ik ben eerst druk bezig met je fruitbiertje instralen
Nou echt he...quote:Op zondag 29 november 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
Wat kunnen mensen toch mooie dingen maken.
zal ik mn ouders bedanken namens jou?quote:Op zondag 29 november 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
Wat kunnen mensen toch mooie dingen maken.
Efficint juist, schift lekkerquote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die dertigers die nog voor een eerste date al over hun kinderwens beginnen.Ik vind dat ergens wel een beetje zielig.
Tja als dertiger date je toch ook omdat je iemand wil hebben om kindjes mee te maken?quote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Van die dertigers die nog voor een eerste date al over hun kinderwens beginnen.Ik vind dat ergens wel een beetje zielig.
Ik dacht dat je haar ouders ging bedankenquote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal ik mn ouders bedanken namens jou?
En hij komt met dat aanzettenquote:
Vind ik niet zieliger dan het hebben over wijntjes op de bank, vakanties in Afrika, een goed boek of welk ander clich verhaal je maar leest.quote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, dat wil ik dan liever zelf doenquote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal ik mn ouders bedanken namens jou?
Sowieso, dertigers...quote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Nou ja, ik snap het ook wel weer, het is zo'n onderwerp wat op die leeftijd wel aan de orde komt en waarover geen compromissen te sluiten vallen.quote:Op zondag 29 november 2015 22:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Handig juist, weet je meteen of je potentieel toekomst hebt of niet.quote:Op zondag 29 november 2015 22:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vind ik niet zieliger dan het hebben over wijntjes op de bank, vakanties in Afrika, een goed boek of welk ander clich verhaal je maar leest.
Beter vroeg weten van elkaar wat je belangrijk vindt
1,2quote:Op zondag 29 november 2015 22:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vind ik niet zieliger dan het hebben over wijntjes op de bank, vakanties in Afrika, een goed boek of welk ander clich verhaal je maar leest.
Beter vroeg weten van elkaar wat je belangrijk vindt
Dat clich bestaat met reden, gewoon oerfeelz..quote:Op zondag 29 november 2015 22:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik snap het ook wel, maar dat je op die 'kritieke' leeftijd met zo een wens zit en dan ineens beseft dat het toch wel snel moet gaan gebeuren.
Vind je kinderen niet teveel werk dan?quote:Op zondag 29 november 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
Aan de andere kant denk ik dat ik me zonder ook zou kunnen vermaken als het er nu eenmaal niet in zit.
Ja lekker danquote:Op zondag 29 november 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het ook wel weer, het is zo'n onderwerp wat op die leeftijd wel aan de orde komt en waarover geen compromissen te sluiten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |