Pak je tandenborstel maar vast in.quote:Op zondag 29 november 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
![]()
Ik wilde net posten, maar omdat ik nu weer thuis ben had FOK! mijn automatisch uitgelogd...en toen kreeg ik "illegale actie gedetecteerd, je IP is gelogd".
Dus ze komen me straks denk ik halen!
quote:Op zondag 29 november 2015 21:17 schreef Uccie het volgende:
![]()
Ik wilde net posten, maar omdat ik nu weer thuis ben had FOK! mijn automatisch uitgelogd...en toen kreeg ik "illegale actie gedetecteerd, je IP is gelogd".
Dus ze komen me straks denk ik halen!
En nog steeds 0 notesquote:Op zondag 29 november 2015 21:18 schreef Uccie het volgende:
Ik denk, ik ga eens kijken wanneer ik 50k posts heb....dat was blijkbaar al even geleden.
Nee 1 note.quote:
Ik heb hem van Horkjen gekregen, dus vul zelf maar in.quote:
Ja ik ook tig, maar die waren niet positief hoorquote:Op zondag 29 november 2015 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem van Horkjen gekregen, dus vul zelf maar in.
quote:Op zondag 29 november 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ik ook tig, maar die waren niet positief hoor.
Vergeet je je niet aan te melden? Njos doet inmiddels ook meequote:
We zijn blij dat je even wegbent, is geen positieve note.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 november 2015 21:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vergeet je je niet aan te melden? Njos doet inmiddels ook mee
ONZ / [Sinterkerstennieuw] Surprise aanmeldtopic!
Dan zal het wel een leuke zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem van Horkjen gekregen, dus vul zelf maar in.
Nou en.quote:Op zondag 29 november 2015 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
We zijn blij dat je even wegbent, is geen positieve note.
Ik zal er eens over nadenken.....nee.quote:Op zondag 29 november 2015 21:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vergeet je je niet aan te melden? Njos doet inmiddels ook mee
ONZ / [Sinterkerstennieuw] Surprise aanmeldtopic!
Toen was je nog jong en onbezonnen en zo.quote:Op zondag 29 november 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou en.
Heb trouwens gemiddeld 1 note per 500 posts, valt eigenlijk nog best mee.
Nouja, de laatste 20 zijn van afgelopen half jaar.quote:Op zondag 29 november 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen was je nog jong en onbezonnen en zo.
Werk nou meeeeeequote:Op zondag 29 november 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, de laatste 20 zijn van afgelopen half jaar.
Allemaal pareltjes.quote:Op zondag 29 november 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, de laatste 20 zijn van afgelopen half jaar.
Partypoopers zijn het.quote:
Fok!ker wordt stouter naarmate hij ouder wordt.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fok!ker wordt stouter naarmate hij ouder wordt.
Ik heb serieus een tyfushekel aan het maken van gedichten. Maar dan ook echt.quote:Op zondag 29 november 2015 21:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zulke leuke maaksels en gedichten en de spanning van het loten erbij
quote:Op zondag 29 november 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
Deze kom ik regelmatig tegen tussen mijn notes.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Fok!ker wordt stouter naarmate hij ouder wordt.
Notes en bans worden niet besproken. Banaanvraag gedaanquote:Op zondag 29 november 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 november 2015 21:22 schreef YokiKater het volgende:
Over 62 posts zit ik op 25.000 .. WAUW!!
quote:
Nee meestal voor een week, als ik weer nieuwe notes heb wil ik even zien hoe of wat.quote:Op zondag 29 november 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk altijd een pimp abo? Of nu voor een paar weken alleen ofzo?
We bespreken hier helemaal niks.quote:Op zondag 29 november 2015 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Notes en bans worden niet besproken. Banaanvraag gedaan
Ik bijna 90k.quote:
SRquote:Op zondag 29 november 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
Als SR15 en T2k een beetje leuk zijn, dan ga ik dit jaar de 100k misschien wel halen
8 keer of zo.quote:Op zondag 29 november 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben tussen Kerst en O&N vrij, dus dan ben ik er wel veel.quote:Op zondag 29 november 2015 21:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga die week gewoon vrij nemen. Machtig mooi altijd.
Gezellig hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben tussen Kerst en O&N vrij, dus dan ben ik er wel veel.
Heb wel dit jaar sociale dingen gepland
quote:Op zondag 29 november 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ik speciaal een abo genomen omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet meer in bedwang had en mijn 5 notes wilde inzien, blijkt dat het bijna allemaal dingen zijn die te maken hebben met crew zijn en dan weer niet.
Nee niet bepaaldquote:
Heb ik speciaal een abo genomen omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet meer in bedwang had en mijn 5 notes wilde inzien, blijkt dat het bijna allemaal dingen zijn die te maken hebben met crew zijn en dan weer niet.
Nu ga ik wel meteen even in ABO kijken, schijnt dat daar wel eens spannende dingen voorbij komen.quote:
In ABO zie ik ook al niks interessantsquote:
Kom KPD dan.quote:Op zondag 29 november 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In ABO zie ik ook al niks interessants
Je hebt meer notes dan mij.quote:Op zondag 29 november 2015 21:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen toegang meer, kwam ik laatst achter.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen toegang meer, kwam ik laatst achter.
quote:Op zondag 29 november 2015 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook het brave sneaky schooljochie.
Oh, dan zijn bijna al mijn notes positiefquote:Op zondag 29 november 2015 21:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik tel verplaatst naar crew en terug mee als positief
Ik heb nooit in KPD gekund, moet je blijkbaar volwassen voor zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
Heb ik net mijn pener gepost in KPD, krijg je dit.
Moet je je aanmelden. Je mag bijna.quote:Op zondag 29 november 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nooit in KPD gekund, moet je blijkbaar volwassen voor zijn.
Nee ik werd afgewezen, iets met een lengte eis.quote:Op zondag 29 november 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je je aanmelden. Je mag bijna.
d4v1d werd daarom ook afgewezen.quote:Op zondag 29 november 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik werd afgewezen, iets met een lengte eis.
Goeien penerquote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
Zul je altijd zien.quote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
Valt erg tegen in het echt.quote:
De enige die dit soort ranzige gifjes post, is Harry. Eerst dat wijf met die winterpeen, nu weer deze ransaap met z'n banaan.quote:Op zondag 29 november 2015 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat aardig dat je deze voor Elfletterig post.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 29 november 2015 21:12 schreef moemoe het volgende:
En niemand die een topic opende voor dat heugelijke moment?
Hoe bevalt je ABO?quote:Op zondag 29 november 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige die dit soort ranzige gifjes post, is Harry. Eerst dat wijf met die winterpeen, nu weer deze ransaap met z'n banaan.
[..]
Tuurlijk niet.
Slaap lekkerquote:
Nadat je je penis hebt gepost... interessant.quote:
Ja, krijg alleen maar nare reacties.quote:Op zondag 29 november 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nadat je je penis hebt gepost... interessant.
Alvast voor straks.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb serieus een tyfushekel aan het maken van gedichten. Maar dan ook echt.
Dank je en vrolijk Pasen.quote:Op zondag 29 november 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dankje, jij ook al vast een gelukkig nieuw jaar.
Ik ook, vanochtend bij mijn ontbijt.quote:
Ga jezelf maar lekker in slaap huilen danquote:Op zondag 29 november 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, krijg alleen maar nare reacties.
Het staat vooral stoer. Verder nog niet echt wat mee gedaan of zo. Ik ga riazop echt niet blokken. Ik heb wel een passief-agressieve post in MUZ gemaakt: MUZ / riazops *nieuwe* dumphoekjequote:
Wat heb je toch tegen die knul?quote:Op zondag 29 november 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het staat vooral stoer. Verder nog niet echt wat mee gedaan of zo. Ik ga riazop echt niet blokken. Ik heb wel een passief-agressieve post in MUZ gemaakt: MUZ / riazops *nieuwe* dumphoekje
quote:Op zondag 29 november 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb serieus een tyfushekel aan het maken van gedichten. Maar dan ook echt.
Lekker handig dat verkapt sneren naar de moderatie.quote:Op zondag 29 november 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het staat vooral stoer. Verder nog niet echt wat mee gedaan of zo. Ik ga riazop echt niet blokken. Ik heb wel een passief-agressieve post in MUZ gemaakt: MUZ / riazops *nieuwe* dumphoekje
Ik kan wel een gedicht maken, maar ik vind het gewoon gigantisch kut. En ik ga geen half uur van mijn leven verspillen aan iets waar ik echt 0,0 plezier aan beleef.quote:
Ik zag het jaquote:Op zondag 29 november 2015 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, ik wil jou en Specu best helpen bij het gedicht hoor als dat jullie overhaalt om mee te doen.quote:Op zondag 29 november 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan wel een gedicht maken, maar ik vind het gewoon gigantisch kut. En ik ga geen half uur van mijn leven verspillen aan iets waar ik echt 0,0 plezier aan beleef.
Nee, er valt in mijn geval weinig over te halen, ik wil niet meedoen.quote:Op zondag 29 november 2015 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, ik wil jou en Specu best helpen bij het gedicht hoor als dat jullie overhaalt om mee te doen.
quote:Op zondag 29 november 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, er valt in mijn geval weinig over te halen, ik wil niet meedoen.
Je bent passief-agressief of je bent het niet. Overigens heb ik ook een uitvoerige PM-discussie met één van de mods gehad.quote:Op zondag 29 november 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker handig dat verkapt sneren naar de moderatie.
De oplossing is niet dat ik users blok. De oplossing is dat users niet spammen.quote:Op zondag 29 november 2015 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Maar eh, als je de mogelijkheid hebt om het te negeren en je doet het niet vind ik eigenlijk niet dat je mag piepen.
Ik vind het wel prima zo.quote:Op zondag 29 november 2015 22:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, ik wil jou en Specu best helpen bij het gedicht hoor als dat jullie overhaalt om mee te doen.
Oh dat, meh.quote:Op zondag 29 november 2015 22:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit gaat over het gezellige topic waar johannes, njos en ik aan meedoen.
Lol, dus je zoekt de oplossing bij de ander in plaats van jezelf?quote:Op zondag 29 november 2015 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De oplossing is niet dat ik users blok. De oplossing is dat users niet spammen.
En verder interesseert dat topic me niks meer. Ik heb genoeg bronnen waar ik m'n nieuwe muziek vandaan haal.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op zondag 29 november 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar kan ik mijn vriendenlijst trouwens zien? Heb net even wat mensen toegevoegd
Zit ik er ook in?quote:Op zondag 29 november 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar kan ik mijn vriendenlijst trouwens zien? Heb net even wat mensen toegevoegd
Nee, dat is oud nieuws. Vandaag heeft donroyco nog eens z'n ongenoegen kenbaar gemaakt. Ik ben nergens gefrustreerd over.quote:Op zondag 29 november 2015 22:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar gaat die muziektopicrel nou weer over? Is dat de reden voor Elf's gefrustreerde posts?
Je kunt me op Spotify volgen, dus dat scheelt.quote:Op zondag 29 november 2015 22:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lol, dus je zoekt de oplossing bij de ander in plaats van jezelf?
Mjah, ik vind je muziektips wel leuk. Dus voor mij is het in ieder geval jammer dat je ze niet meer post daar.
Tuurlijk, vooral na die penisfoto.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit: http://forum.politics.be/(...)9b&t=127920&page=230
Thanks!quote:Op zondag 29 november 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Nee, ik snapte heht ook niet.quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap er geen hol van.
Stond je al hoor.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk, vooral na die penisfoto.
Pagina's vol met posts van riazop. Allemaal nederhop en dat soort meuk, allemaal met plaatjes en met informatie over kliks.quote:Op zondag 29 november 2015 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap er geen hol van.
Volgens mij kan je er verder helemaal niets mee.quote:Op zondag 29 november 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
Wat is een vriendenlijstje en waarom heb je dat nodig?
Dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 29 november 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
Maar dat is toch een heel ander forum?quote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pagina's vol met posts van riazop. Allemaal nederhop en dat soort meuk, allemaal met plaatjes en met informatie over kliks.
Wel vaker updaten danquote:Op zondag 29 november 2015 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt me op Spotify volgen, dus dat scheelt.
Klopt. Maar het is dezelfde user.quote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is toch een heel ander forum?
Ja dus? Dat is een ander forum, en dan nog...quote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pagina's vol met posts van riazop. Allemaal nederhop en dat soort meuk, allemaal met plaatjes en met informatie over kliks.
Jawel, je kunt Sherlocken op posts van je "vrienden".quote:Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er verder helemaal niets mee.
Oh, dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 29 november 2015 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, je kunt Sherlocken op posts van je "vrienden".
Alleen werkt Sherlock niet atm.
Sherlock werkt al veel te lang niet. De normale zoekfunctie werkt ook niet goed. Erg vervelend is dat. Ik moet oudere FP-artikelen en relevante topics met Google terugzoeken.quote:Op zondag 29 november 2015 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kun je de posts van je vrienden ook kleuren als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 29 november 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
Sherlock werkt via dat mycroft gebeuren.quote:Op zondag 29 november 2015 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb die van jou allemaal roze gemaakt.quote:Op zondag 29 november 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je de posts van je vrienden ook kleuren als je daar zin in hebt.
Dat is verwarrend, ik heb mezelf wel roze gemaakt.quote:Op zondag 29 november 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je de posts van je vrienden ook kleuren als je daar zin in hebt.
Spannend.quote:Op zondag 29 november 2015 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb die van jou allemaal roze gemaakt.
Ik ben lichtblauw.quote:Op zondag 29 november 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is verwarrend, ik heb mezelf wel roze gemaakt.
Dat bruine stond je leuker.quote:Op zondag 29 november 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is verwarrend, ik heb mezelf wel roze gemaakt.
Ja, al is ook niet alles via die tool terug te vinden helaas.quote:Op zondag 29 november 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sherlock werkt via dat mycroft gebeuren.
Ik vind dat allemaal een beetje onzin.quote:Op zondag 29 november 2015 22:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, al is ook niet alles via die tool terug te vinden helaas.
Hoezo dat danquote:Op zondag 29 november 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal een beetje onzin.
Dat je kunt zoeken waar je naam precies genoemd wordt enzo.quote:Op zondag 29 november 2015 22:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Wat bedoel je precies?
Oh zo.quote:Op zondag 29 november 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je kunt zoeken waar je naam precies genoemd wordt enzo.
http://forum.fok.nl/user/history/131278quote:Op zondag 29 november 2015 22:50 schreef moemoe het volgende:
Ik vind het vooral handig om mijn eigen posts terug te vinden.
Dacht dat jij jezelf in slaap aan het wiegen was.quote:Op zondag 29 november 2015 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/131278
Da's toch niet specifiek genoeg joh drolletje.quote:Op zondag 29 november 2015 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/131278
Die UI van jou is net alsof John Lennon weer overleden is.quote:Op zondag 29 november 2015 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kleurt niet bij die zwart-oranje UI van je
Heet dat wiegen tegenwoordig?quote:Op zondag 29 november 2015 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat jij jezelf in slaap aan het wiegen was.
Oke.quote:Op zondag 29 november 2015 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Da's toch niet specifiek genoeg joh drolletje.
Ik onthoud gewoon wat ik gepost heb.quote:Op zondag 29 november 2015 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Da's toch niet specifiek genoeg joh drolletje.
Ik niet, ik hoef het ook niet terug te lezen.quote:Op zondag 29 november 2015 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik onthoud gewoon wat ik gepost heb.
Dit, je moet sommige dingen gewoon zo snel mogelijk weer vergeten.quote:Op zondag 29 november 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoef het ook niet terug te lezen.
Zo hard waaide het nou ook weer niet, ik had in elk geval te weinig golven vanmiddag.quote:
Hier was het ook matig, daarom ben ik maar op internet gaan surfen.quote:Op zondag 29 november 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo hard waaide het nou ook weer niet, ik had in elk geval te weinig golven vanmiddag.
Er waaide wel iemand om, mijn vader heeft een foto gemaaktquote:Op zondag 29 november 2015 23:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier was het ook matig, daarom ben ik maar op internet gaan surfen.
Was jij het?quote:Op zondag 29 november 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er waaide wel iemand om, mijn vader heeft een foto gemaakt
Nee, ik heb het ook niet gezien.quote:
Wel apart, zo vreselijk hard waaide het niet. Is wel leuk om mensen te zien stunten bij harde wind, net zoiets als naar die webcamfeed uit Amsterdam kijken als het erg glad is.quote:
Nou ja ze stond op het strand en als er dan ineens een windstoot komt waar je niet op voorbereid bent, kun je je evenwicht wel verliezen.quote:Op zondag 29 november 2015 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel apart, zo vreselijk hard waaide het niet. Is wel leuk om mensen te zien stunten bij harde wind, net zoiets als naar die webcamfeed uit Amsterdam kijken als het erg glad is.
Ja, ik ken het wel. Anyway, ik ga slapen. Trusten!quote:Op zondag 29 november 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ze stond op het strand en als er dan ineens een windstoot komt waar je niet op voorbereid bent, kun je je evenwicht wel verliezen.
Ik ga meequote:Op zondag 29 november 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ken het wel. Anyway, ik ga slapen. Trusten!
Ik heb tenminste wel een vriendin.quote:Op maandag 30 november 2015 07:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ga je morgen met lelijk volk doen? Moet Fylax zich zorgen maken?
Is toch leuk voor hem, beetje ervaring opdoen enzo.quote:Op maandag 30 november 2015 08:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, hier heb je me tuk hoor, hier heb ik niet van terug
In Marokko hebben ze daar gewoon schapen voor.quote:Op maandag 30 november 2015 09:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is toch leuk voor hem, beetje ervaring opdoen enzo.
In Marokko hebben ze verkeerd begrepen wat FOK!'en inhoudt.quote:Op maandag 30 november 2015 09:23 schreef Kentoet het volgende:
[..]
In Marokko hebben ze daar gewoon schapen voor.
Wat is dat voor UI man. Teringlelijk.quote:Op maandag 30 november 2015 09:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Marokko hebben ze verkeerd begrepen wat FOK!'en inhoudt.
Je lijkt Harry wel, die kan er ook niet over ophouden.quote:Op maandag 30 november 2015 09:30 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat is dat voor UI man. Teringlelijk.
Ja, ik ga het toch vergeten.quote:Op maandag 30 november 2015 09:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij zit bijna aan de 100.000, zie ik....
okquote:Op maandag 30 november 2015 09:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je lijkt Harry wel, die kan er ook niet over ophouden.
Mijn UI viert het feit dat "Imagine" van John Lennon eindelijk staat op de plek waar -ie hoort, op nummer 1 in de Top 2000. Sommige mensen zeiken hierover en ik was hun gemekker zat, vandaar deze UI.
Op z'n vroegst op 1 januari keert mijn oude UI terug.
En zo is het.quote:Op maandag 30 november 2015 09:30 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat is dat voor UI man. Teringlelijk.
Bohemian Rhapsody hoort op 1...dan ga je tenminste leuk het nieuwe jaar in.quote:Op maandag 30 november 2015 09:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je lijkt Harry wel, die kan er ook niet over ophouden.
Mijn UI viert het feit dat "Imagine" van John Lennon eindelijk staat op de plek waar -ie hoort, op nummer 1 in de Top 2000. Sommige mensen zeiken hierover en ik was hun gemekker zat, vandaar deze UI.
Op z'n vroegst op 1 januari keert mijn oude UI terug.
Bohemian Rhapsody is toch dat nummer waar deze tekst in voorkomt?quote:Op maandag 30 november 2015 10:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody hoort op 1...dan ga je tenminste leuk het nieuwe jaar in.
Imagine is mooi, maar voor een begrafenis, niet om een feestje in te luiden.
Oudjaarsavond is gewoon nu al kut.
quote:Mama, just killed a man
Put a gun against his head
Pulled my trigger, now he's dead
Mama, life had just begun
But now I've gone and thrown it all away
Mama, oo-o-o-o-oo
Didn't mean to make you cry
But if I'm not back again this time tomorrow
Carry on, carry on, as if nothing really matters
Too late, my time has come
Sends shivers down my spine
Body's aching all the time
Goodbye everybody - I've got to go
Gotta leave you all behind and face the truth
Mama, oo-o-o--oo - (anyway the wind blows)
I don't want to die
I sometimes wish I'd never been born at all...
Buiten een grote herrie alsof je in een oorlogsgebied zit en dan Imagine op de radioquote:Op maandag 30 november 2015 10:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody hoort op 1...dan ga je tenminste leuk het nieuwe jaar in.
Imagine is mooi, maar voor een begrafenis, niet om een feestje in te luiden.
Oudjaarsavond is gewoon nu al kut.
beter was: Gordon stopt met allesquote:Op maandag 30 november 2015 12:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn humeur bederf je vandaag niet meer hoor:
Beste nieuws 2015: Gordon stopt met zingen
Ja, maar de muziek is niet depri.quote:Op maandag 30 november 2015 11:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody is toch dat nummer waar deze tekst in voorkomt?
[..]
Jij luistert dan zeker naar "The Final Countdown" van Europe?quote:Op maandag 30 november 2015 13:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar de muziek is niet depri.
Ik ben fan van Adele maar ik ga dat ook niet opzetten om 2 voor 12.
Nee meestal geen muziek...maar wel goed ideequote:Op maandag 30 november 2015 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij luistert dan zeker naar "The Final Countdown" van Europe?
Dat is nogal zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 30 november 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
Pestpleuriskankerweer godverdomme.
Je jas dacht van niet?quote:Op maandag 30 november 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dus dat mijn jas waterdicht was.
quote:Op maandag 30 november 2015 16:00 schreef Fokker89 het volgende:
Ik was blij dat ik een regenpak mee had op de terugweg.
Waar gaat dit over? Hebben jullie een geheime meet gehad?quote:Op maandag 30 november 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dus dat mijn jas waterdicht was.
Mensen komen gewoon wel eens buiten, soms zelf meerdere mensen tegelijk.quote:Op maandag 30 november 2015 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Waar gaat dit over? Hebben jullie een geheime meet gehad?
Ik verwacht zeker andere mensen te meeten ja.quote:
Pas maar op dat je niet ziek word.quote:Op maandag 30 november 2015 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verwacht zeker andere mensen te meeten ja.
Zolang ik geen wijn met ze drink moet het goed gaan.quote:Op maandag 30 november 2015 16:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet ziek word.
Nee, maar vooraf even melden in NWS-SC is wellicht handig. Dan kunnen we voorpret hebben.quote:Op maandag 30 november 2015 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
En dan nog, moeten wij het eerst aan jou vragen als we zouden meeten?
quote:Imagine there's no Elflettering. It's easy if you try. No matige woordgrapjes below us. Above us only sky.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Imagine there's no Elfletterig It's easy if you try No Matige woordgrapjes below us Above us only sky Imagine all the FOK!kers Living for today... Imagine there's no Jezus wat slecht It isn't hard to do Nothing to raap me op No religion too Imagine all the FOK!kers Living live in peace... |
Ik vind die Peter Jan altijd een beetje een arme zielige meneerquote:Op maandag 30 november 2015 17:05 schreef YokiKater het volgende:
Virginia van Eck verlaat Peter Jan Rens
Volgens mij is hij niet echt arm.quote:Op maandag 30 november 2015 17:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind die Peter Jan altijd een beetje een arme zielige meneer.
Okquote:Op maandag 30 november 2015 17:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel joh, die is allang failliet.
Ja, maar Virginia is nu weer vrijgezel, dat is natuurlijk goed nieuws.quote:Op maandag 30 november 2015 17:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind die Peter Jan altijd een beetje een arme zielige meneer.
srs?quote:Op maandag 30 november 2015 17:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar Virginia is nu weer vrijgezel, dat is natuurlijk goed nieuws.
Niet mijn type kennelijk, kamperkopquote:Op maandag 30 november 2015 17:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet? Is toch gewoon een leuke dame?
Er zijn deurkrukken met meer uitstralingquote:Op maandag 30 november 2015 17:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet? Is toch gewoon een leuke dame?
Prachtige kopquote:Op maandag 30 november 2015 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een knappe kop.
Mooie UI ook. Een waar meesterwerkje.quote:Op maandag 30 november 2015 17:20 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een knappe kop.
quote:Op maandag 30 november 2015 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat je dat niet aan een vrouw hoort te vragen.
Er is een slecht weer sluiproute van mijn kantoor naar huis. Via fietsenstallingen en winkelcentra.quote:Op maandag 30 november 2015 17:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Of ben je aan het kamperen op het kantoor?
Scheelt dat er geen vrouwen op Fok! zitten.quote:Op maandag 30 november 2015 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat je dat niet aan een vrouw hoort te vragen.
Maar helemaal droog blijf je toch niet met dit weerquote:Op maandag 30 november 2015 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is een slecht weer sluiproute van mijn kantoor naar huis. Via fietsenstallingen en winkelcentra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |