Ah, de gebruikelijke ''ik heb een domme post geplaatst, snel zeggen dat ik trollde''-post. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 29 november 2015 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, hij hapt. Duurde nog lang.
Mongolen met een mening. U ziet ze niet op mongolenmeteenmening.nl maar op Forum.fok.nlquote:Op zondag 29 november 2015 15:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mongolen hebben ook een mening
hafcfanquote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er mensen die naar Utrecht - Heracles kijken?
Draak van een plaatquote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou dit op 1 zetten in mijn Top 2000.
Paul en HAFCFAN oidquote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag heeft hij niet zijn dag, laten we het daar maar op houdenquote:Op zondag 29 november 2015 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drommel natuurlijk. Begois keept meestal prima.
Was wel jammer, hoopte wel op spektakelquote:Op zondag 29 november 2015 15:10 schreef Sked het volgende:
[..]
NEC ging niet eens schoppen zoals ze altijd doen als ze achter staan tegen Vitesse
Niet rullevant.quote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef opperkleurder het volgende:
De maatschappij in een notendopquote:Op zondag 29 november 2015 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mongolen met een mening. U ziet ze niet op mongolenmeteenmening.nl maar op Forum.fok.nl
Drakequote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Leo is nog minder dan Begois vandaagquote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Driessen.
''Volgens mij is het niet Ryan Thomas die eraf gaat.''
Je bent gewoon een beetje op je teentjes getrapt. Arme jongen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, de gebruikelijke ''ik heb een domme post geplaatst, snel zeggen dat ik trollde''-post. Je verwacht het niet.
Ik speel dit spel niet mee.quote:Op zondag 29 november 2015 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk. Ga maar gewoon even de kwalificatie van Bahrein analyseren.quote:Op zondag 29 november 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje op je teentjes getrapt. Arme jongen.
De top2000 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drake, nouja het kan ook slechter zullen we maar zeggen..
Oei, wat een aanval.quote:
Doe normaal tegen Mexicanobakker, kutcolombiaantjequote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ga maar gewoon even de kwalificatie van Bahrein analyseren.
Jazeker.quote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij dronk toch al koffie op je 11e ofzo?
Wat zit je nou te bazelen man?quote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, wat een aanval.
Ik denk dat er zeker slechtere dingen in staan ja. Jan Smit, om er eens eentje te noemen. Er is geen rapper die daar tegenop kan.
Ik zeg dat Jan Smit slechter is dan Drake.quote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 29 november 2015 15:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Mexicanobakker, kutcolombiaantje
Het is Jantje Smit, Jan Smit is de voorzitter van Heracles.quote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, wat een aanval.
Ik denk dat er zeker slechtere dingen in staan ja. Jan Smit, om er eens eentje te noemen. Er is geen rapper die daar tegenop kan.
Die schijnt een mooi gebit te hebben.quote:Op zondag 29 november 2015 15:15 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is Jantje Smit, Jan Smit is de voorzitter van Heracles.
In de tijd van Jantje was ik 5.quote:Op zondag 29 november 2015 15:15 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is Jantje Smit, Jan Smit is de voorzitter van Heracles.
assist: Oussama Tannanequote:
Ik vind het spel van Ajax niet heel goed. Minder snel tevreden blijkbaar.quote:Op zondag 29 november 2015 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]Hebben elke 4 minuten een (open)kans joh, hoe spelen ze dan slecht?
Ik hoor voor je dat het geen slagroomtaart is.quote:Op zondag 29 november 2015 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zusje was eergister jarig en er was nog over.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 29 november 2015 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan nog meer doen qua spel? PEC heeft geen kans en Ajax is erg gevaarlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het spel van Ajax niet heel goed. Minder snel tevreden blijkbaar.
Goed voor mijn dramatische manager.quote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belangrijk dat die weer terug is. Begon wat zand in de motor te komen.
pics van je zusquote:Op zondag 29 november 2015 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind vooral Pec erg zwak, die worden er ook niet beter op.quote:Op zondag 29 november 2015 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het spel van Ajax niet heel goed. Minder snel tevreden blijkbaar.
Meer scoren.quote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan nog meer doen qua spel? PEC heeft geen kans en Ajax is erg gevaarlijk.
Ik ga over de 100 punten dit weekend. Dat is lekker want ik moet volgens mij aardig wat sleutelen voor de volgende ronde.quote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goed voor mijn dramatische manager.
PEC speelt ook nog veel slechter, laat dat duidelijk zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan nog meer doen qua spel? PEC heeft geen kans en Ajax is erg gevaarlijk.
prachtige voetbaltempel.quote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
''Het Oosterenkstadion''
Toine leeft nog in het verleden.
Het ging over het (veld)spel, niet over het afmaken van kansen.quote:
Straks het MAC3PARK-stadionquote:Op zondag 29 november 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
''Het Oosterenkstadion''
Toine leeft nog in het verleden.
Ja, dat was wel duidelijk. Alleen geef je geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 29 november 2015 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC speelt ook nog veel slechter, laat dat duidelijk zijn.
ENG ENG ENGquote:
sta je bovenaan?quote:Op zondag 29 november 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga over de 100 punten dit weekend. Dat is lekker want ik moet volgens mij aardig wat sleutelen voor de volgende ronde.
Stijn staat nergens bovenaanquote:
Enge man.quote:
nee. 2e gelequote:Op zondag 29 november 2015 15:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat deed hij? Genoeg om Ajax te missen?
Geen idee, ik zag een melding op Futbol24 en dus moest ik even schakelen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat deed hij? Genoeg om Ajax te missen?
Doe eens lief tegen Stijnquote:
pakte wel een paar keer rood bij NEC.quote:Op zondag 29 november 2015 15:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Die wilde als NEC'er nog weleens flink tekeer gaan in de derby
Veel door het centrum terwijl de backs van Zwolle matig zijn, benutten de ruimtes niet goed genoeg, Veldwijk krijgt te veel ruimte terwijl Veldman een veel betere voetballer is. Vind 't gewoon niet spetterend. Natuurlijk wel veel kansen, Fischer had alleen al een hattrick kunnen maken. Gelukkig dat die er niks van kan.quote:Op zondag 29 november 2015 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat was wel duidelijk. Alleen geef je geen antwoord op mijn vraag.
doe je string eens goedquote:
ik heb niets aan hoorquote:
Ik vind dat als je om de paar minuten een grote kans krijgt je op zijn minst goed speelt, gezien dat is waar het om draait. Als het al door het centrum lukt, waarom zou je dan over de flanken gaan?quote:Op zondag 29 november 2015 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel door het centrum terwijl de backs van Zwolle matig zijn, benutten de ruimtes niet goed genoeg, Veldwijk krijgt te veel ruimte terwijl Veldman een veel betere voetballer is. Vind 't gewoon niet spetterend. Natuurlijk wel veel kansen, Fischer had alleen al een hattrick kunnen maken. Gelukkig dat die er niks van kan.
Ok.quote:Op zondag 29 november 2015 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat als je om de paar minuten een grote kans krijgt je op zijn minst goed speelt, gezien dat is waar het om draait. Als het al door het centrum lukt, waarom zou je dan over de flanken gaan?
hou je bekquote:Op zondag 29 november 2015 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
KingRoland en ik vinden dat jullie iets vriendelijker naar elkaar moeten doen.
en dit terwijl vitesse gewonnen heeft...quote:
Je zou eens moeten weten wat hij van jou vindt.quote:Op zondag 29 november 2015 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
John de Wolf vind ik een matige analist.
Ik ga hier even aan werken. Je hoort nog van me.quote:Op zondag 29 november 2015 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wil iets uitgebreidere excuses van je.
John en ik kunnen prima door 1 deur.quote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat hij van jou vindt.
Dan was ie toch beter in poker.quote:Op zondag 29 november 2015 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
John de Wolf vind ik een matige analist.
Nu doe je Hansie Hansie te kortquote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle medewerkers van FOX, buiten Schildkamp, steken echt in een dramatische vorm.
Jan-Joost en Toine halen hun normale niveauquote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle medewerkers van FOX, buiten Schildkamp, steken echt in een dramatische vorm.
Wat is er mis met Kees Jansma?quote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij FOX hebben ze lekker broodjes, de kantinemensen doen hun werk uitstekend en zijn in een goede vorm.quote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zijn altijd niet om aan te gluren.quote:Op zondag 29 november 2015 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jan-Joost en Toine halen hun normale niveau
Ik ben niet in de gelegenheid om daar naar te kijken.quote:Op zondag 29 november 2015 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kees Jansma?
Exactquote:Op zondag 29 november 2015 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zijn altijd niet om aan te gluren.
Ik vind het jammer dat je zo ongenuanceerd doet over zaken waar je geen verstand van hebt.quote:Op zondag 29 november 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet in de gelegenheid om daar naar te kijken.
Dus jij uit je mening zonder enige kennis en/of ervaring met hetgeen je beweert?quote:Op zondag 29 november 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet in de gelegenheid om daar naar te kijken.
Die post had je dit topic minimaal 15x kunnen maken.quote:Op zondag 29 november 2015 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je zo ongenuanceerd doet over zaken waar je geen verstand van hebt.
Dat doet Stijn altijd als ie over voetbal pra-quote:Op zondag 29 november 2015 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je zo ongenuanceerd doet over zaken waar je geen verstand van hebt.
Dat mag niet van de forumsoftwarequote:Op zondag 29 november 2015 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die post had je dit topic minimaal 15x kunnen maken.
Scherp van jou.quote:Op zondag 29 november 2015 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag niet van de forumsoftware
Dat is wellicht maar goed ook.quote:Op zondag 29 november 2015 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag niet van de forumsoftware
Maar goed dit topic is al weer bijna op de helft. Ik zet de uitspraak onder een sneltoets.quote:Op zondag 29 november 2015 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is wellicht maar goed ook.
Houd je bek over Ten Napel. Je kiest er zelf voor om naar Ajax te kijken.quote:Op zondag 29 november 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een grove taal tegen een minder jarige.quote:Op zondag 29 november 2015 15:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Houd je bek over Ten Napel. Je kiest er zelf voor om naar Ajax te kijken.
daar gaat iets mis met je spatiegebruik.quote:Op zondag 29 november 2015 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een grove taal tegen een minder jarige.
Stijn is niet minderjarig.quote:Op zondag 29 november 2015 15:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een grove taal tegen een minder jarige.
Dat roep ik al jaren.quote:Op zondag 29 november 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
opperkleurder had mod moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 geloof ik.quote:
Stijn is toch minder jarig geweest dan die gozer? Nou? Of niet dan?quote:Op zondag 29 november 2015 15:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daar gaat iets mis met je spatiegebruik.
Dan nog klopt je zin van geen kant, mongool.quote:Op zondag 29 november 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stijn is toch minder jarig geweest dan die gozer? Nou? Of niet dan?
Barney.gifquote:Op zondag 29 november 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet mijn zin hoor Hans.quote:Op zondag 29 november 2015 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan nog klopt je zin van geen kant, mongool.
Klopt.quote:Op zondag 29 november 2015 15:32 schreef Brammess het volgende:
Gudelj kan er echt he-le-maal niks van
oquote:Op zondag 29 november 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was niet mijn zin hoor Hans.
Dan klopt die zin helemaal niet.quote:Op zondag 29 november 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En niet mij uitnodigen hé. Nee ik weet genoeg.quote:Op zondag 29 november 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan zit ik in het stadion, dus dan winnen we met 7-1
Opper probeert zijn fout te maskeren.quote:Op zondag 29 november 2015 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij verdwijnen er posts.
Je weet nu al dat je dan je rijbewijs hebt ja?quote:Op zondag 29 november 2015 15:36 schreef Brammess het volgende:
Ik kan niet wachten tot April, eindelijk legaal autorijden![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik met jou gaan?quote:Op zondag 29 november 2015 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En niet mij uitnodigen hé. Nee ik weet genoeg.
Ben jij jonger dan mij??quote:Op zondag 29 november 2015 15:36 schreef Brammess het volgende:
Ik kan niet wachten tot April, eindelijk legaal autorijden![]()
![]()
![]()
![]()
Dat soort reacties zoals die ene waarop je reageerde krijg je altijd wanneer ik er even niet ben. Schattig en een beetje laf om te zien.quote:Op zondag 29 november 2015 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
Iedereen die zich aangesproken moet voelen.
KingRoland is even een glas Coca Cola inschenken.
dan mijquote:
Of dan zonder ouder. Al is dat nu met ook legaal maar beschrijft hij het verkeerd..quote:Op zondag 29 november 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je dan je rijbewijs hebt ja?
Ik ben al geslaagd ja, mag dan mijn rijbewijs ophalenquote:Op zondag 29 november 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je weet nu al dat je dan je rijbewijs hebt ja?
Niet blij dat een speler van ADO scoort?quote:
Dat is jammer voor jou Opper.quote:
Geldkopperij is dat jaquote:Op zondag 29 november 2015 15:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik ben al geslaagd ja, mag dan mijn rijbewijs ophalen
mocht hem nu ophalen voor een flink bedrag, maar dat is het niet waard
hihahoquote:Op zondag 29 november 2015 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet blij dat een speler van ADO scoort?
Dat klopt. En ook al ben je beter gaan posten neem ik het je nog steeds kwalijk dat je mijn grap verbogen hebt om te doen alsof ik een meet met je wilde.quote:
Kosten voor je rijbewijs is dan ook echt absurd in Nederland.quote:Op zondag 29 november 2015 15:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik ben al geslaagd ja, mag dan mijn rijbewijs ophalen
mocht hem nu ophalen voor een flink bedrag, maar dat is het niet waard
ja, en je mag alleen rijden als er iemand naast je zit, die voor ¤35 is geregistreerd.quote:Op zondag 29 november 2015 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geldkopperij is dat jamoet je opeens 40euro bij betalen als je hem morgen wilt
Leven op het randje.quote:Op zondag 29 november 2015 15:40 schreef Tagliano het volgende:
Uitgewisseld na 52 minuten, lekker hoor
Ik wil best doen alsof dat niet zo wasquote:Op zondag 29 november 2015 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klopt. En ook al ben je beter gaan posten neem ik het je nog steeds kwalijk dat je mijn grap verbogen hebt om te doen alsof ik een meet met je wilde.
Viergever.quote:Op zondag 29 november 2015 15:41 schreef tompsv18 het volgende:
Riedewald geschorst tegen Heerenveen. Heitinga erin.
Niet alsof.. het was zo.quote:Op zondag 29 november 2015 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil best doen alsof dat niet zo was
Horney Mikey of Viergeverquote:Op zondag 29 november 2015 15:41 schreef tompsv18 het volgende:
Riedewald geschorst tegen Heerenveen. Heitinga erin.
Ik kan Nijland niet serieus nemen als zoon vanquote:Op zondag 29 november 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Nijland met een overdreven dubbele draai.
Nope let maar op, 1-1 komt zoquote:Op zondag 29 november 2015 15:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee johEen bal in de kluts en 0-2
Zo zeg.quote:Op zondag 29 november 2015 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kan Nijland niet serieus nemen als zoon van
Ik zal er aan werken.quote:Op zondag 29 november 2015 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet alsof.. het was zo.nu heb je weer veel minpunten. Daarom ga vraag ik je niet.
reker waar is je bekerquote:Op zondag 29 november 2015 15:43 schreef Cavaliers het volgende:
Nijland is beter dan Honda
~ Jan Reker
goed rijmschemaquote:Op zondag 29 november 2015 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
reker waar is je beker
reker waar is je schaal
reker waar is je trainer
en die miljoenen allemaal
is geen a-b-a-b--rijm.quote:
jeetjequote:Op zondag 29 november 2015 15:46 schreef Brammess het volgende:
Ajax wordt genaaid door de assistent van dienst
gras is groen
Matige voetballers.quote:Op zondag 29 november 2015 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Pröpper, Hendrix, Guardado; Pereiro, De Jong, Locadia
En Willems.quote:Op zondag 29 november 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV in de best mogelijke opstelling zonder Lestienne.
Wanneer is willems weer terug?quote:Op zondag 29 november 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
En die is?quote:Op zondag 29 november 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocu zal wel balen dat hij Pereiro moet opstellen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:47 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Pröpper, Hendrix, Guardado; Pereiro, De Jong, Locadia
Na de winterstop pas vgmquote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer is willems weer terug?
Ik las laatst in het PSV-topic dat iemand Brenet een betere linksback vond dan Willems. Erg grappig was dat.quote:
Die komt niet meer. Bovendien is Brenet beter.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer is willems weer terug?
De mening van een voetbal supporter is wispelturiger dan het weer met borderline.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las laatst in het PSV-topic dat iemand Brenet een betere linksback vond dan Willems. Erg grappig was dat.
over 3 jaar premier leaguequote:Op zondag 29 november 2015 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk komt Becker nooit in Ajax 1
Club-topics moet je sowieso niet serieus nemen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik las laatst in het PSV-topic dat iemand Brenet een betere linksback vond dan Willems. Erg grappig was dat.
Dat heb ik ook gelezen ja. Als hij aanvallend wat slimmer wordt, kan hij hooguit even goed worden.quote:Op zondag 29 november 2015 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2015 15:50 schreef Typisch het volgende:
tete hoorde geel te krijgen
ajax weer geholpen door de arbitrage
Gunstig inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Godverredomme daar gaan weer 15 tot 20 punten voor de manager
Rare vergelijking. Die man kan technisch zo mee bij Barcelona...quote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zoals toptalent Andersen? Waar speelt die nu ook alweer? Ohja.. Willem 2.
Die kan makkelijk mee bij Barcelona, op techniek.quote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Assist Hallerquote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Godverredomme daar gaan weer 15 tot 20 punten voor de manager
Gisteren gezien? Heel sexy.quote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die speelt volgend jaar bij Ajax.quote:Op zondag 29 november 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht, Brenet zijn sterke punt is het verdedigen?quote:Op zondag 29 november 2015 15:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen ja. Als hij aanvallend wat slimmer wordt, kan hij hooguit even goed worden.
Heb je het voetbal team van IS gezien? Zij zijn the bomb.quote:Op zondag 29 november 2015 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andersen is beter dan het hele nationale voetbalteam van Bahrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |