gelukkig gaat die volgend jaar plaatsmaken voor wimgodquote:Op zondag 29 november 2015 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaat onder de Boer gigantisch verkracht worden natuurlijk.
Dat dachten we tot 2014 van AZ ookquote:Op zondag 29 november 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen clubs met Marcellis als verdediger moet je wat uit kunnen richten.
Als ik dat ooit nog in Ajax 1 bij elkaar mag zien voetballenquote:Op zondag 29 november 2015 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
Nouri - Eiting - Van de Beek = Genot.
Wat gezelligquote:Op zondag 29 november 2015 14:37 schreef Typisch het volgende:
Ik heb besloten ook mee te posten zolang ik deze wedstrijd kijk jongens, dat jullie het weten.
Nouri en Van de Beek wilde niet bij mijn FC Dordrecht op huurbasis komen ballen.quote:Op zondag 29 november 2015 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
Nouri - Eiting - Van de Beek = Genot.
Waar zijn m'n kratten?quote:Op zondag 29 november 2015 14:37 schreef Typisch het volgende:
Ik heb besloten ook mee te posten zolang ik deze wedstrijd kijk jongens, dat jullie het weten.
En Nunnely? Goede speler.quote:Op zondag 29 november 2015 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouri en Van de Beek wilde niet bij mijn FC Dordrecht op huurbasis komen ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |