Tieners. Tieners!quote:Op maandag 7 december 2015 10:47 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar op een groeps whatsapp van mijn werk waar allemaal tieners opzitten, en de meisjes praten altijd met ''Hoe is hett? ''Oh echt leukk'' de laatste letter doen ze twee keer, dus ik dacht, dat ga ik ook doen, misschien helpt het.
Dat dus. Als jij dat gaat doen, wordt het ongemakkelijk en lachwekkend, TS.quote:
Dat is altijd al geweest met online daten. Vrouwen worden overspoeld met berichtjes, worden erg kieskeurig. Mannen raken gefrustreerd omdat ze maar geen reactie krijgen en dan moet je maar net geluk hebben wil je een match hebben. Daarom is online daten niet altijd ideaal.quote:Op maandag 7 december 2015 11:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat ervaren de meeste mannen op datingsites. De verhouding man/vrouw is op die sites is ontzettend scheef. Er heerst een groot mannenoverschot. Daardoor worden de vrouwen die op die sites zitten overladen met berichten. De vrouwen worden vervolgens erg kieskeurig en filteren eerst op je uiterlijk/foto's en daarna op de orginaliteit van je eerste bericht. Als je dus niet bovengemiddeld knap bent dan zul je moeite moeten steken in de opening.
Je kunt ook Paiq proberen. Dan word je gekoppeld aan anderen en heb je meestal wel een gesprek totdat de foto's van elkaar zichtbaar worden.
Dank je wel!! Die kende ik nog niet, het lijkt mij ontzettend leuk om eens uit te proberen.quote:Op maandag 7 december 2015 11:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat ervaren de meeste mannen op datingsites. De verhouding man/vrouw is op die sites is ontzettend scheef. Er heerst een groot mannenoverschot. Daardoor worden de vrouwen die op die sites zitten overladen met berichten. De vrouwen worden vervolgens erg kieskeurig en filteren eerst op je uiterlijk/foto's en daarna op de orginaliteit van je eerste bericht. Als je dus niet bovengemiddeld knap bent dan zul je moeite moeten steken in de opening.
Je kunt ook Paiq proberen. Dan word je gekoppeld aan anderen en heb je meestal wel een gesprek totdat de foto's van elkaar zichtbaar worden.
Precies, dat is het inderdaad!quote:Op maandag 7 december 2015 11:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest met online daten. Vrouwen worden overspoeld met berichtjes, worden erg kieskeurig. Mannen raken gefrustreerd omdat ze maar geen reactie krijgen en dan moet je maar net geluk hebben wil je een match hebben. Daarom is online daten niet altijd ideaal.
Hoe zit het trouwens met moeder, hoe kijkt zij ernaar?
Waarom is je moeder tegen daten, hoezo zou het dat allemaal ook stiekem moeten? Vind je moeder het niet leuk dat je met andere vrouwen omgaat?quote:Op maandag 7 december 2015 11:17 schreef Charleville het volgende:
[..]
Precies, dat is het inderdaad!
Het online daten doe ik geheel stiekem, daarom kan ik alleen op gratis websites zitten.
Badoo, tinder e.d zijn gratis, ik zou heel erg graag een relatie planet, pagina willen hebben, dan kan je tenminste een verhaaltje schrijven bij je foto.
Maar relatieplanet kost geld, en aangezien ik niet zelf kan internet bankieren, zit dat er helaas niet in.
M'n ma zou er niet aan mee willen werken, om te betalen voor internet dating, en dating in het algemeen..
Zou me echt niks verbazen dat als één van de eeuwige vrijgezellen hier toch een vriendin krijgt er al snel een topic "Een relatie. Is het wat je er van verwacht had?" of iets dergelijks verschijnt.quote:Op maandag 7 december 2015 00:27 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Je stelt je teveel voor van een relatie en het omgaan met een meisje. Als je elkaar net kent en stapel verliefd bent kan het wat magisch hebben. Daarna wordt het normaal dat je een relatie hebt en is het niet zo speciaal als je het je voorstelt.
Daarentegen zou dit me juist wel weer verbazen. Er zijn uitzonderingen zoals ene Benzin van Fok! die opeens een vriendin had, terwijl hij daarvoor op hetzelfde kansloze niveau zat als syndroom en ik. Maar die was toch net nog wat jonger.quote:Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
als één van de eeuwige vrijgezellen hier toch een vriendin krijgt
Jij wil helemaal geen 50 meisjes zoenen, eentje is er voldoende en die gaat jou leuk vinden om wie je bent en niet omdat je op leeftijd x zus of zo gedaan hebt. Gedraag je dus niet als die vlotte boi, want dan probeer je je anders voor te doen als je bent en dat is kennelijk niet de juiste tactiek voor je.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:05 schreef Charleville het volgende:
18 jarige voelen ook gewoon nog als leeftijdsgenoten, ik kom vaak collega's van de albert heijn tegen die rond de 17 - 19 zijn, waar ik dagelijks mee samenwerk,een zo'n jongen vertelde mij wel eens in de discotheek dat hij al 49 meisjes had gezoend, en deze avond wou hij perse naar de 50... Dus toen zat ik echt met mijn handen in het haar, zo jong.. en dan al tegen de 50... maar als ik een knipoogje geef (heb ik 1 keer gedaan de laatste keer) dan gaan al die meisjes heel hard lachen, en lopen ze naar een anderen plek, het lijkt wel of ik afstotend ben.
Liften deze boys alleen mee of proberen ze ook nog je een beetje te helpen ofzo?quote:Vaak voel ik me aan het einde van de avond zo ellendig, in de auto opweg naar huis, doe ik nog wel vrolijk tegen m'n vrienden (die vaak wel hebben gescoord), maar diep van binnen komen steeds de gedachtes in mij op ''je bent niet goed genoeg voor deze maatschappij''.
Die groepsapp is dus puur werk gerelateerd, dus houd dan ook professioneel. Sowieso is op de werkvloer sjansen niet altijd even handig, dus pas daar mee op en ga wat subtieler te werk in de vorm van gewoon casual gesprekjes voor je duidelijke stappen in die richting gaat ondernemen..quote:Het meisje die ik aansprak op whatsapp, dat nummer had ik inderdaad van de AH groeps-chat. Die groepsapp, word gebruikt, als je een vervanger nodig hebt, dan vraag je ''wie kan er voor mij werken die en die datum'' En in die app zag ik haar nummer bij staan, en van anderen meisjes, die heb ik dus toegevoegd aan contacten, misschien geen slim idee, als je in het echte leven nooit met ze praat.
Goh, onverwacht nieuw projectieslachtoffer gevonden. Maar mr shady, jij zorgt alleen ervoor dat je mams vooralsnog niet veranderen hoeft te dealen. Dat maakt jou geen lieve zorgzame zoon, maar een ordinaire enabler. En dat terwijl de jouwe je pa nog heeft zelfs..quote:Op donderdag 3 december 2015 17:39 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze een andere vrouw in jou leven als een bedreiging ervaart? Ik bedoel, je moeder zal wel moeten leren omgaan dat een andere vrouw op de eerste plaats komt en je aandacht onder beide dames moet verdelen. Voel jij je niet schuldig als jij je moeder straks alleen achterlaat terwijl ze voorheen altijd voor je klaarstond en verzorgt heeft toen je klein was.
Fijn zo'n zoon die met een ander meisje de benen neemt en zijn moeder alleen en eenzaam achterlaat.
Dat doet ie dan ook niet door eens zijn piemel in een gratis meisje te lozen hè. Lijkt me ook wel redelijk een vereiste als ze hem gelukkig wil zien en ook nog iets als kleinkinderen wil..quote:Op donderdag 3 december 2015 17:51 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoe egoïstisch is het als zoon niet bij zijn moeder kan zijn omdat hij ligt te ballen met een willekeurig meisje terwijl ze hem nodig heeft? Ik ben wel met je eens dat moeders hem ziet als een kind van 12 en daarmee klein houdt. Maar als zoon wordt er toch ook wel verwacht dat je nota bene je eigen moeder niet in de steek laat.
Dan moet je maar eens echt gaan zorgen voor je mams. En je paps, die moet je ook niet vergeten. Misschien willen zij ook wel helemaal geen kleinkinderen..quote:In veel andere culturen is het de gewoonte dat kinderen hun ouders blijven verzorgen en ondersteunen tot ze komen te overlijden. Hier zouden ze zeggen van:'Ga een eigen leven beginnen en ga weg. Wat eigenlijk in andere woorden betekent: Laat ze het maar lekker zelf uitzoeken, oftewel je ouders lekker in de stront laten zakken.
Kan me voorstellen dat je daar geen weet van hebt inderdaad..quote:Alsof die individualistische samenleving alleen maar voordelen kent.
Een volwassen vent die inziet dat zowel zijn moeder als hij zelf niet gelukkig worden van deze situatie en de ballen heeft om hen allemaal aan een stukje vooruitgang te helpen..quote:Op donderdag 3 december 2015 18:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat is wel een dilemma. Wat moet je anders? Gedag zwaaien en alleen achterlaten? Nee, ik geef tenminste om mijn ouders. Sommige moeders hebben gewoon erg de behoefte om hun kinderen dichtbij te houden. Natuurlijk had ook ook wat meer vrijheid gewild maar als moeders die behoefte heeft om dichtbij haar kind te zijn, wie ben ik dan om 'nee' te zeggen?
Heeft, still does man. Je laat haar niet de vruchten pikken van die opvoeding, want zij heeft liever nog steeds dat haar kleine jongen haar nodig heeft voor haar ego. Doe eens gek en vraag je pa eens naar zijn mening..quote:Het gaat immers wel om de persoon die je al sinds toen je een kleine baby was verzorgd heeft, en je wilt natuurlijk ook wel wat terug doen voor je moeder.
Zijn die dwanghandelingen jouw diagnose of die van een professional?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:03 schreef Charleville het volgende:
En elke zaterdagmiddag krijg ik nog steeds sinds kleins af aan zo m'n lunch, vroeger altijd op woensdagmiddag en nu op zaterdag in het weekend, ik heb al gezegd dat het ontzettend kinderachtig is, en dat ik best gewoon 2 plakken brood kan eten,, met ertussen hele knakworstjes, maar ze zegt dat ze het altijd al zo doet... En m'n moeder heeft net zoals mij dwanghandelingen, dus denk dat dit er ook nog zo een is...
Misschien is het een beter idee om iedere keer als zij zo een bedrag voor jou betaald, jij het opzij zet om te sparen. Bijvoorbeeld voor je eigen huisje enzo. Dan krijg je alsnog een beetje inzicht wat hoeveel kost en het effect van het eraf gaan op je betaalrekening enzo.quote:Ook vanavond bijvoorbeeld verkondigt ze, dat ze net weer m'n ANWB pechhulp heeft betaald van ±100 euro voor het jaar. Ik zeg ''wil het gewoon zelf wel betalen'' Maar ze knikt dan lachend nee, en geeft me een schouderklopje dat het wel heel lief bedoeld was van me.
Google Susan Boyle. Als je moeder je niet wil leren e-bankieren, dan is het misschien toch eens handig om aan de bel te trekken. Misschien kun je in aanmerking komen voor maatschappelijke hulp ivm je autisme?quote:Ik kan niet eens internet bankieren, dat is ook zoiets.. ik ben totaal aanhankelijk voor m'n leeftijd.
Sommige oud klasgenoten van mij, wonen al samen, een heeft zelfs al een kind van 4 jaar oud.
Nee, omdat je er ook totaal nog niet klaar voor bent. Dus niet teveel fantaseren, maar even met beide benen op grond blijven en werken aan de shit die je wel aan kan pakken..quote:Zou eigenlijk morgen al willen verhuizen, met een mooie lieve vrouw, en over 2 jaar een kind willen, en de komende 2 jaar mooie reizen gaan maken, maar het zoeken lukt gewoon niet echt...
Je vriendin hoort je een ander gevoel te geven dan je moeder en je moeder is niet helemaal lekker dat ze dit soort uitspraken tegen je doet. Lief bedoelt misschien, maar het legt teveel druk op jou om daaraan te moeten voldoen en dat is niet eerlijk..quote:En hopelijk komt mijn tijd ook nog wel, met een pracht kindje, en vooral een prachtig lieve vrouw naast me, waar ik me net zo veilig en goed bij voel als bij m'n moeder, want eerlijk is eerlijk, ik mag dan nu wel klagen.. Maar ze gaat voor me door het vuur, ze zegt altijd ''als jij zelfmoord pleegt of een ongeluk krijgt, dan gooi ik mezelf ook gelijk onder een trein''.
Niks mis met waardering voor zo een lieve mams, maar het is haar keuze om zich zo op jou te fixeren dat als jij wegvalt zij niet meer wil leven. Ze kan geen rechten ontlenen aan dat soort uitspraken ofzo..quote:Er zijn maar weinig mensen op deze aardbol die zoiets zouden doen..... Ben haar ook erg dankbaar voor alles, want een ding is zeker, ik heb een veilige thuishaven, en leef in een zeer veilige wereld. (thuis, albert heijn , stappen thuis).
Dit is echt iets wat zich in jouw hoofd afspeelt hè. Een gesprekje en jij vormt hele fantasiën over wat zij voor een jullie zou kunnen betekenen, maar als je dan met de realiteit geconfronteerd wordt is zij haar onschuld kwijt. Blijf dan rukken op plaatjes en films, want die zullen je fantasie beter benaderen dan de realiteit..quote:Op zondag 6 december 2015 19:34 schreef Charleville het volgende:
Zoals ik had verteld, is er een meisje waarmee ik het goed kan vinden bij m'n supermarkt, een heel mooi, knap meisje, ik was er echt van overtuigd dat er iets was, als een klik.
Maar zoals ik al had verteld heeft ze totaal niet gereageerd toen ik een whatsapp berichtje stuurde.
Dit heeft echt best wel een enorme deuk gegeven in m'n zelfvertrouwen.
Lig als ik thuis ben vaak in m'n bed, een enorm down gevoel trekt door heel m'n lichaam, en alsof dit niet genoeg was zag ik op haar facebook staan '' Filmpje kijken bij Dave![]()
''
Met een foto van een tv, en een salon tafel met kaarsjes.
Die bloos gezichtjes doen mij vermoeden, dat het misschien niet is gebleven bij ''film kijken'' en die Dave misschien wel een scharrel is van haar.
Haar hele onschuld, is in een keer verdwenen, en die fantasieën die ik altijd had, om met haar te knuffelen, zijn ook totaal weg....
En waarom wraak? Omdat jij haar nooit had gevraagd naar of ze niet al een vriendje had of zelfs überhaupt zo een romantische interesse in je zou hebben?quote:Ik had echt gevoelens als ''wraak'',
Omdat jij normale meisjes niet als normaal ziet of wil zien. Jij wil fantasie en bouwt teveel spanning op omdat je denkt dat er veel vanaf hangt.quote:Als ik met een vreemde blote vrouw kan praten, dan moet het toch ook lukken op m'n werk een onschuldig praatje ......
Ik snap dit nog steeds niet, waarom ik wel met mannen, en prostituees kan praten, maar niet met normale meisjes.
Dat jij enige zelfstandigheid aan kan leren zoals het zou horen op jouw leeftijd. Zodat jij jezelf kan leren redden, voor het geval je ma iets overkomt en je toekomstige vriendin niet je ma 2.0 hoeft te zijn. Als ze je daar niet bij wil helpen, dan is dat de consequentie..quote:Verder heb ik geprobeerd om aan te kaarten dat ik ''ooit'' uit huis wil, dat is helaas in een ruzie uitgelopen, m'n moeder huilend, die niets meer zei.. en ik een schuldgevoel..
Ik heb gezegd dat er genoeg huizen hier in de zelfde straat te huur staan, een appartement 2 blokken verder kost 460,- met 30 euro service kosten. Ik sta al sinds m'n 18'e ingeschreven, en ik sta nu al ''1e van de 44''. voor dat huis als ik zou reageren.
Krijg ook nog wat huurtoeslag, dus zou dit wel haalbaar zijn.
Maar dan zegt ze'' Dan wonen we beide in de zelfde straat, in ons eentje'' Jij bent je hele salaris kwijt, en we zitten beide alleen, wat is hier dan de toegevoegde waarde aan?
Het gaat dan ook niet alleen om het huis uit gaan, maar om jouw zelfstandigheid. Dit onderstreept maar weer wat de insteek van je ma eigenlijk is en dat jij het stiekem ook wel zo gemakkelijk vindt.quote:Ik was hierop weer geïrriteerd geworden, en hierop is het uitgelopen op een stilzwijgende ruzie.
En ze heeft wel een klein beetje gelijk, ik krijg dan heus niet opeens wel een vriendin, en ik heb veel minder financiële mogelijkheden. Een prostituee bezoeken, als een meisje niet lukt, zou er niet meer in zitten want elke 75 euro zal je nodig hebben voor je boodschappen of lasten.
Dus word m'n leven er wel echt beter op. dat durf ik niet te zeggen....
Al met al, ik heb nog een lange weg te gaan, en ga ook zeker uit huis tussen m'n 30'e en 32'e, wil echt niet als 40 jarige vrijgezel thuis wonen, dat idee alleen al is om te huilen.
Dat is weer zo en fantasie waar je geen enkele rechten aan kan ontlenen. Zie eerst maar eens verkering te krijgen en te houden, dan pas kun je over samenwonen gaan nadenken..quote:Het liefst ontmoet ik in 2016 een meisje waarmee ik ook samen ga wonen , zodat ik nooit alleen hoef te wonen, dat lijkt mij eerlijk gezegd niets, helemaal alleen in een huis....
Anders dan kerstversiering is het natuurlijk wel een handig moment om je ma nog eens te laten merken dat je wel degelijk testosteron hebt. Merk hier en daar gewoon eens op welke meisjes je knap vindt enzo. Kan ze alvast een beetje wennen dat dit er aan zit te komen..quote:Ben verder ook niet uitgeweest, niet in de feest stemming.. En volgend weekend ga ik met moeders een weekendje Berlijn, (kerstmarkt), dus zal er ook niet veel terechtkomen van versieren.
Als je dit vooraf bedacht hebt, dan moet je misschien toch maar eens gaan kijken. Zodat je het zeker weet zeg maar. Niet alleen ligt de leeftijd wat hoger, het kan voorkomen dat je toch een en ander daar kan koerieren. Je werkt parttime bij de super, dus misschien kun je met je uwvpersoon eens een kijken of je daar een maandje een of twee middagjes per week een snuffelstage zou kunnen lopen ofzo..quote:Op zondag 6 december 2015 22:22 schreef Charleville het volgende:
kringloop bedrijf op 15 km van m'n woonplaats .nou dat is ook niet echt een verbetering.
Vraag eens na of er projecten zijn waar je dit alsnog zou kunnen leren. Sommige kringlopers hebben wel een keukentje erbij wat ze baten. Daarnaast zijn er in buurthuizen soms gratis of goedkope maaltijden die door vrijwilligers bereid worden. Hier in de buurt is er zelfs een heuse kookclub voor mannen.quote:En het belangrijkste is natuurlijk ook, werken aan zelfstandigheid.
Helaas heb ik nergens een keuken tot m'n beschikking, anders had ik wel eens willen leren koken, thuis is m'n moeder vaak vrijwel altijd aanwezig als ik thuis ben, en koken in haar keuken laat ze niet toe.
In plaats van te blowen zou je ook eens met je huisarts naar medicatie kunnen kijken misschien.quote:Soms denk ik er ook wel eens aan om te blowen, voor ik ga werken.. Soms werken m'n hersens dan wat trager, waardoor ik ook langzamer praat, en daardoor kom ik ook iets beter uit m'n woorden, zonder te stotteren.
Lijkt me sowieso een hele goede voor je ja..quote:een cursus is misschien nu toch wel het beste.
Begrijpelijk dat het niet leuk is, maar je echt leren begrijpen dat het jouw fantasie is en je beter om moet leren gaan met dit soort dingen.quote:Op maandag 7 december 2015 00:02 schreef Charleville het volgende:
En je hebt gelijk, je ziet het meisje waar je 24-7 aan denkt, en stiekem al plannen mee maakt in je fantasie voor een toekomst, met een anderen jongen op facebook.... Ik denk als zij het doet, doe ik het ook.... Zat echt heel diep met verdriet.
Je denkt helemaal niet aan wat vrouwen voelen of denken, je denkt aan jouw fantasie daarover. Wezenlijk verschil..quote:Klinkt allemaal heel raar, misschien moet ik me wat minder bezig houden met meisjes, het blijft allemaal verschrikkelijk ingewikkeld, wat vrouwen voelen, aan denken.. Of ze je leuk vinden of niet ... Ik heb respect voor mannen, die dat gewoon even doen, een vriendin vinden en iets opbouwen.
Mensen kunnen dit als minder oprecht ervaren, omdat je het niet je eerste motivatie is om te weten hoe haar weekend was. Dat laat het geleuter erom heen met waarde-oordelen over anderen en je kleine wraakactie van hierboven ook gewoon blijken. Is verder niet lullig bedoelt en menselijk enzo, maar oprecht is anders..quote:Op maandag 7 december 2015 10:40 schreef Charleville het volgende:
Waarom ik het doe, is omdat ik denk dat heel veel jongens, gelijk over seks beginnen, en ik wil eigenlijk met deze redelijk onschuldige vraag laten zien dat ik anders ben, dat ik oprecht in haar weekend bijvoorbeeld geïnteresseerd bijbedoelingen heb ik niet, ik hoop natuurlijk op iets als een vriendschap en in mijn dromen misschien een relatie.
Waarom moeten andere mensen dit schattig vinden?quote:Terwijl ik een profiel foto heb, dat ik met allemaal kleine kindjes uit India sta, dat zou toch als schattig ervaren moeten worden...
Maar in feite ben jij helemaal niet anders, want jij wil ook maar één ding van die dames. Je doet als of je zo'n goede jongen bent, de prins op het witte paard, maar dat ben je niet. Niet dat dat erg is, want dat is niemand. Je typt trouwens echt heel kinderlijk en verwijfd op die datingsites, niet zo gek dat je geen berichten terug krijgt. Denken dat dit de standaard is van hoe een jong en hip persoon typt, manmanman..quote:Op maandag 7 december 2015 10:40 schreef Charleville het volgende:
[..]
Waarom ik het doe, is omdat ik denk dat heel veel jongens, gelijk over seks beginnen, en ik wil eigenlijk met deze redelijk onschuldige vraag laten zien dat ik anders ben, dat ik oprecht in haar weekend bijvoorbeeld geïnteresseerd bijbedoelingen heb ik niet, ik hoop natuurlijk op iets als een vriendschap en in mijn dromen misschien een relatie.
Dat is wel vet ongemakkelijk met je moeder erbij, ik durf ook nooit naar meiden toe te gaan als m'n ouders in de buurt zijn. Ik weet nog dat ik een meisje leuk vond en ik ging bij de school musical kijken, en wat denk je, daar stond ze. Mijn ouders zeiden dat ik een praatje moest gaan maken, maar ik durfde niet. Ik was wel wat verlegen, maar met mijn ouders in de buurt durfde ik al helemaal niet. En nu is ze van school en heb ik helaas m'n move niet gemaaktquote:[b]Op maandag 7 december 2015 16:10 schreef Scary_Mary
[..]
Anders dan kerstversiering is het natuurlijk wel een handig moment om je ma nog eens te laten merken dat je wel degelijk testosteron hebt. Merk hier en daar gewoon eens op welke meisjes je knap vindt enzo. Kan ze alvast een beetje wennen dat dit er aan zit te komen..
Het is ook vet ongemakkelijk dat je mama op je 25e nog durft te beweren dat je geen interesse in meiden hebt wegens vermeend gebrek aan testosteron. Vandaar het advies om haar te laten wennen aan het idee van interesse door haar te wijzen op wat TS leuke meisjes vindt en niet om even proberen te scoren under her watchful eye als ze samen een weekendje op pad zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 19:08 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dat is wel vet ongemakkelijk met je moeder erbij, ik durf ook noout naar meiden toe te gaan als mn ouders in de buurt zijn.
Daar heb je wel weer gelijk in, gewoon je ma een beetje subtiel hinten.quote:Op maandag 7 december 2015 19:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is ook vet ongemakkelijk dat je mama op je 25e nog durft te beweren dat je geen interesse in meiden hebt wegens vermeend gebrek aan testosteron. Vandaar het advies om haar te laten wennen aan het idee van interesse door haar te wijzen op wat TS leuke meisjes vindt en niet om even proberen te scoren under her watchful eye als ze samen een weekendje op pad zijn.
Bedankt voor al je moeite en al deze berichten, kan nu helaas heel kort reageren, omdat ik in de auto zit (wel op de parkeerplaats stil)quote:Op maandag 7 december 2015 19:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is ook vet ongemakkelijk dat je mama op je 25e nog durft te beweren dat je geen interesse in meiden hebt wegens vermeend gebrek aan testosteron. Vandaar het advies om haar te laten wennen aan het idee van interesse door haar te wijzen op wat TS leuke meisjes vindt en niet om even proberen te scoren under her watchful eye als ze samen een weekendje op pad zijn.
Dit meen je toch niet?quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef Charleville het volgende:
[..]
Bedankt voor al je moeite en al deze berichten, kan nu helaas heel kort reageren, omdat ik in de auto zit (wel op de parkeerplaats stil)
Maar het is zelfs zo dat als er een ''vrij scene'' op Goede tijden slechte tijden bezig is, ik van m'n moeder m'n hoofd naar links moet draaien, en dan zegt zei weer wanneer die scene afgelopen is.
Doe dat maar niet, die shirts zijn een beetje obsceen.quote:Terwijl ik gewoon in m'n eigen kamer gewoon naar seks films kijk,
Bij het idee dat ik over een meisje zou praten, tegen m'n moeder, bijvoorbeeld wat m'n smaak is, ik zou echt niet weten hoe ze zou reageren, ze weet dat zoiets echt niet iets voor mij is..
Ik kijk ook expres nooit naar meisjes in de winkelstraat als ik naast moeders loop, ook niet in m'n ooghoeken, terwijl als ik alleen loop, ik 100% bezig ben met het scannen van de winkelstraat op mooie vrouwen, is dit eigenlijk wel natuurlijk gedrag of obsessief, om alleen maar bezig te zijn met het kijken naar vrouwen? (kijk altijd stiekem, dat ze het niet doorhebben natuurlijk).
Maar ik ga proberen om te laten zien dat ik wel om vrouwen en meisjes geef, alleen hoe ik dit wel laten merken aan moeders weet ik nog niet. Misschien koop ik eens een t shirt met een vrouwen print erop, dat doe ik normaal nooit, misschien merkt ze aan deze hint dat ik vrouwen wel mooi vind en leuk!
Kan niet waar zijn dit.quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef Charleville het volgende:
[..]
Bedankt voor al je moeite en al deze berichten, kan nu helaas heel kort reageren, omdat ik in de auto zit (wel op de parkeerplaats stil)
Maar het is zelfs zo dat als er een ''vrij scene'' op Goede tijden slechte tijden bezig is, ik van m'n moeder m'n hoofd naar links moet draaien, en dan zegt zei weer wanneer die scene afgelopen is.
Weer die obsessie aan een relatie. ik weet het is de pdd/nos maar vriend zoek er hulp voor of trainingen, want anders hebben het over tien jaar hier nog over En nee trainingen geven je geen garantie op een relatie wel garantie om meer van je eigen potentie te genieten (en misschien wat andere mensen om jou heen van jou verwachten.)quote:Op maandag 7 december 2015 10:29 schreef Charleville het volgende:
[..]
Maar misschien is TOM beter. wat ik heb gehad ging puur over complimentjes, nee durven zeggen e.d en ik heb nog nooit een therapie gehad hoe je een vriendin kan krijgen..
Wat denk je dat ik doe als ik door de winkelstraat loop.... juist, naar meiden kijken, dat is dus niets om je druk om te maken. Verder vind ik het echt te triest voor woorden dat je ma jou sommeert naar links te kijken als er een vrij scene op de tv komt. Verder is het niet zo moeilijk, want je bent 25 jaar en kan dus makkelijk zonder moeders door de winkelstraat lopen. Ik mag aannemen dat je nog wel je eigen kleding uit mag zoeken, dus pak lekker de bus (of auto als je die hebt) en ga lekker alleen winkelen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:01 schreef Charleville het volgende:
[..]
Terwijl ik gewoon in m'n eigen kamer gewoon naar seks films kijk,
Bij het idee dat ik over een meisje zou praten, tegen m'n moeder, bijvoorbeeld wat m'n smaak is, ik zou echt niet weten hoe ze zou reageren, ze weet dat zoiets echt niet iets voor mij is..
Ik kijk ook expres nooit naar meisjes in de winkelstraat als ik naast moeders loop, ook niet in m'n ooghoeken, terwijl als ik alleen loop, ik 100% bezig ben met het scannen van de winkelstraat op mooie vrouwen, is dit eigenlijk wel natuurlijk gedrag of obsessief, om alleen maar bezig te zijn met het kijken naar vrouwen? (kijk altijd stiekem, dat ze het niet doorhebben natuurlijk).
Maar ik ga proberen om te laten zien dat ik wel om vrouwen en meisjes geef, alleen hoe ik dit wel laten merken aan moeders weet ik nog niet. Misschien koop ik eens een t shirt met een vrouwen print erop, dat doe ik normaal nooit, misschien merkt ze aan deze hint dat ik vrouwen wel mooi vind en leuk!
Oh gelukkig. Dan is het toch een instinctief iets, doen vrouwen dit ook? Continu mannen scannen als ze winkelen? In dat geval is het wel handig om er altijd goed uit te zien, nette schoenen, mooie kleding e.d.quote:Op maandag 7 december 2015 21:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe als ik door de winkelstraat loop.... juist, naar meiden kijken, dat is dus niets om je druk om te maken. Verder vind ik het echt te triest voor woorden dat je ma jou sommeert naar links te kijken als er een vrij scene op de tv komt. Verder is het niet zo moeilijk, want je bent 25 jaar en kan dus makkelijk zonder moeders door de winkelstraat lopen. Ik mag aannemen dat je nog wel je eigen kleding uit mag zoeken, dus pak lekker de bus (of auto als je die hebt) en ga lekker alleen winkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |