Lijkt me niet prima voor zichzelf opkomen dan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Hij kan prima voor zichzelf opkomen wat betreft de gesneden knakworstjes, maar zijn moeder laat het alleen niet toe. En daar gaat het fout.
Heb je die emotionele chantage gezien? Deze relatie heeft minstens één diepgeworteld probleem. Bovendien speelt deze stoornis in elk facet van een leven een grote rol.quote:Ballen kweken, voor jezelf kiezen, daar heb je geen hulp voor bij nodig en heeft niks met een stoornis te maken. Zijn moeder is het probleem.
Hij zegt er toch iets van? De moeder ging er alleen tegen op in. De volgende keer moet hij de grens over en nog eens duidelijk maken. Het begin is gemaakt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Lijkt me niet prima voor zichzelf opkomen dan.
Ja, maar die moeder heeft hulp nodig. Zij is het die het zegt. TS niet.quote:[..]
Heb je die emotionele chantage gezien? Deze relatie heeft minstens één diepgeworteld probleem. Bovendien speelt deze stoornis in elk facet van een leven een grote rol.
Dat vind ik niet opkomen voor jezelf. Dat is een poging tot, zonder succes.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zegt er toch iets van? De moeder ging er alleen tegen op in. De volgende keer moet hij de grens over en nog eens duidelijk maken. Het begin is er gemaakt.
Een relatie hebben ze samen, dus lijkt me goed om samen in behandeling te gaan. Zie het als couples therapy.quote:[..]
Ja, maar die moeder heeft hulp nodig. Zij is het die het zegt. TS niet.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:20 schreef Gray het volgende:
Een relatie hebben ze samen, dus lijkt me goed om samen in behandeling te gaan. Zie het als couples therapy.
En TS kan het best via deskundige wijze leren om te gaan met mensen. Tips voor de gemiddelde mens gaan niet voor hem op, want hij is geen gemiddeld mens.
Tsjah, je hebt een blauwtje gelopen. Hoewel ik het zelfs dat nog niet eens kan noemen. Je had een leuk gesprek met haar onder het werk en diezelfde avond had je volgens mij al de namen uitgekozen van jullie kinderen.quote:Op zondag 6 december 2015 19:34 schreef Charleville het volgende:
Een hele hoop meningen, maar het is wel allemaal goed bedoeld.
Daarom wil ik iedereen, graag bedanken wat je mening ook is.
Helaas had ik dit weekend een redelijke terugval.
Zoals ik had verteld, is er een meisje waarmee ik het goed kan vinden bij m'n supermarkt, een heel mooi, knap meisje, ik was er echt van overtuigd dat er iets was, als een klik.
Maar zoals ik al had verteld heeft ze totaal niet gereageerd toen ik een whatsapp berichtje stuurde.
Dit heeft echt best wel een enorme deuk gegeven in m'n zelfvertrouwen.
Lig als ik thuis ben vaak in m'n bed, een enorm down gevoel trekt door heel m'n lichaam, en alsof dit niet genoeg was zag ik op haar facebook staan '' Filmpje kijken bij Dave![]()
''
Met een foto van een tv, en een salon tafel met kaarsjes.
Die bloos gezichtjes doen mij vermoeden, dat het misschien niet is gebleven bij ''film kijken'' en die Dave misschien wel een scharrel is van haar.
Haar hele onschuld, is in een keer verdwenen, en die fantasieën die ik altijd had, om met haar te knuffelen, zijn ook totaal weg....
Gevoelens als wraak? Als een meisje waar jij een half oogje op hebt een avondje film kijkt met een gozer ga jij uit wraak naar de hoeren?quote:Ik had echt gevoelens als ''wraak'', dus ben met m'n domme kop, naar een privéhuis gereden in Rotterdam, had een halfuur geboekt a 75 euro, na 10 minuten was ik al op het ''hoogte punt'' maar in dat privé huis is een halfuur ook echt een halfuur, dus hebben we na die 10 minuten 20 minuten nagepraat, ik nog in m'n blootje en zij ook....
Ze was Nederlands, 30 jaar, ze vroeg wat ik deed in Rotterdam, en we hebben een tijdje samen gekletst, heb ook wedervragen gesteld, als bijvoorbeeld ''Welke stad kom je zelf vandaan?'' , ''Leuk he de nieuwe Markthal in het centrum '' '"Wat vind je leuker, Rotterdam of Amsterdam?''
En het gesprek ging redelijk goed, geen een keer gestotterd, en ze moest een keer zelfs lachen toen ik ''Rotterdams'' probeerde te praten, maar het meer als Haags klonk
Omdat jij een fucked-up beeld van vrouwen hebt en niet iedereen als gelijken ziet. De reden dat jij wel met hoeren kunt praten is omdat er geen sociaal aspect bij komt kijken. Je geeft ze geld en zij doen vervolgens alsof je bullshit gesprek over de Markthal heel grappig en boeiend is.quote:Als ik met een vreemde blote vrouw kan praten, dan moet het toch ook lukken op m'n werk een onschuldig praatje ......
Ik snap dit nog steeds niet, waarom ik wel met mannen, en prostituees kan praten, maar niet met normale meisjes.
Goed, de eerste stap is gezet. Haar reactie is waarschijnlijk niet waarop je hoopte, maar zij weet nu in ieder geval dat het speelt en kan ze er langzaam aan beginnen denken. Ik zou er van de week nog eens rustig over beginnen. Op jezelf wonen is nu niet echt een pre denk ik, ik denk dat het belangrijker is als je eerst wat zelfstandiger wordt. Ik geef haar overigens wel gelijk dat het weinig zin heeft om in de buurt te wonen. Daar word jij niet zelfstandiger van en het is inderdaad weggegooid geld. Kun je eerst eens niet kijken wat je wil gaan doen met je leven? Ik begrijp dat je niet eeuwig in de supermarkt wil werken en ik denk dat je ook wel veel beter kunt. Is het niet verstandiger om je daar nu op te richten, aangezien je al 25 bent?quote:Verder heb ik geprobeerd om aan te kaarten dat ik ''ooit'' uit huis wil, dat is helaas in een ruzie uitgelopen, m'n moeder huilend, die niets meer zei.. en ik een schuldgevoel..
Ik heb gezegd dat er genoeg huizen hier in de zelfde straat te huur staan, een appartement 2 blokken verder kost 460,- met 30 euro service kosten. Ik sta al sinds m'n 18'e ingeschreven, en ik sta nu al ''1e van de 44''. voor dat huis als ik zou reageren.
Krijg ook nog wat huurtoeslag, dus zou dit wel haalbaar zijn.
Maar dan zegt ze'' Dan wonen we beide in de zelfde straat, in ons eentje'' Jij bent je hele salaris kwijt, en we zitten beide alleen, wat is hier dan de toegevoegde waarde aan?
Ik was hierop weer geïrriteerd geworden, en hierop is het uitgelopen op een stilzwijgende ruzie.
Dat je dat serieus in overweging neemt om op jezelf te wonen, echt te triest voor woorden dit.quote:En ze heeft wel een klein beetje gelijk, ik krijg dan heus niet opeens wel een vriendin, en ik heb veel minder financiële mogelijkheden. Een prostituee bezoeken, als een meisje niet lukt, zou er niet meer in zitten want elke 75 euro zal je nodig hebben voor je boodschappen of lasten.
Als jij niet alleen wilt wonen moet je dat natuurlijk niet doen. Het is onzin dat je alleen gaat wonen als niet alleen je moeder, maar ook jij daar ongelukkig van wordt. Feit blijft wel dat je eens wat volwassener en zelfstandiger moet worden. Je bent 25, investeer in een carriere die jij leuk lijkt. Zorg dat je op een werkvloer komt waar je écht iets op kunt bouwen en niet in een supermarkt waar je tussen de zestienjarigen staat. Die tieners komen en gaan en jij blijft vaststeken. Werk daarnaast aan je social skills, zoek hulp. Stop met naar de hoeren gaan.quote:Dus word m'n leven er wel echt beter op. dat durf ik niet te zeggen....
Al met al, ik heb nog een lange weg te gaan, en ga ook zeker uit huis tussen m'n 30'e en 32'e, wil echt niet als 40 jarige vrijgezel thuis wonen, dat idee alleen al is om te huilen.
Het liefst ontmoet ik in 2016 een meisje waarmee ik ook samen ga wonen , zodat ik nooit alleen hoef te wonen, dat lijkt mij eerlijk gezegd niets, helemaal alleen in een huis....
Ben verder ook niet uitgeweest, niet in de feest stemming.. En volgend weekend ga ik met moeders een weekendje Berlijn, (kerstmarkt), dus zal er ook niet veel terechtkomen van versieren.
Bedankt voor je wijze woorden, je zet echt alles in het juiste perspectief, heb er echt veel respect voor, dat je de tijd en moeite neemt om me zo te helpen!quote:Op zondag 6 december 2015 21:40 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Tsjah, je hebt een blauwtje gelopen. Hoewel ik het zelfs dat nog niet eens kan noemen. Je had een leuk gesprek met haar onder het werk en diezelfde avond had je volgens mij al de namen uitgekozen van jullie kinderen.
[..]
Gevoelens als wraak? Als een meisje waar jij een half oogje op hebt een avondje film kijkt met een gozer ga jij uit wraak naar de hoeren?Waar ben je toch in godsnaam mee bezig man? Klinkt ook echt als een diepgaand gesprek trouwens.
[..]
Omdat jij een fucked-up beeld van vrouwen hebt en niet iedereen als gelijken ziet. De reden dat jij wel met hoeren kunt praten is omdat er geen sociaal aspect bij komt kijken. Je geeft ze geld en zij doen vervolgens alsof je bullshit gesprek over de Markthal heel grappig en boeiend is.
[..]
Goed, de eerste stap is gezet. Haar reactie is waarschijnlijk niet waarop je hoopte, maar zij weet nu in ieder geval dat het speelt en kan ze er langzaam aan beginnen denken. Ik zou er van de week nog eens rustig over beginnen. Op jezelf wonen is nu niet echt een pre denk ik, ik denk dat het belangrijker is als je eerst wat zelfstandiger wordt. Ik geef haar overigens wel gelijk dat het weinig zin heeft om in de buurt te wonen. Daar word jij niet zelfstandiger van en het is inderdaad weggegooid geld. Kun je eerst eens niet kijken wat je wil gaan doen met je leven? Ik begrijp dat je niet eeuwig in de supermarkt wil werken en ik denk dat je ook wel veel beter kunt. Is het niet verstandiger om je daar nu op te richten, aangezien je al 25 bent?
[..]
Dat je dat serieus in overweging neemt om op jezelf te wonen, echt te triest voor woorden dit.
[..]
Als jij niet alleen wilt wonen moet je dat natuurlijk niet doen. Het is onzin dat je alleen gaat wonen als niet alleen je moeder, maar ook jij daar ongelukkig van wordt. Feit blijft wel dat je eens wat volwassener en zelfstandiger moet worden. Je bent 25, investeer in een carriere die jij leuk lijkt. Zorg dat je op een werkvloer komt waar je écht iets op kunt bouwen en niet in een supermarkt waar je tussen de zestienjarigen staat. Die tieners komen en gaan en jij blijft vaststeken. Werk daarnaast aan je social skills, zoek hulp. Stop met naar de hoeren gaan.
Mwah, de supermarkt vind mij wel fijn. Door mijn stoornissen heb ik een Wajong uitkering, mijn werkgever betaald 30% van het minimumloon, en de wajong vult dit aan tot 75% van het minimumloon.quote:Op zondag 6 december 2015 23:30 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Mja of je werkprestaties nou echt negatief beïnvloed worden door blowen als je vakkenvuller bent, is maar de vraag. Of het verstandig is om het te doen voor je gaat werken, nee ik denk het niet.
Ik vraag me af hoe lang die supermarkt iemand van jouw leeftijd nog wil hebben als vakkenvuller. Als ze je vervangen voor iemand van 16, scheelt het ze de helft qua loon vermoedelijk. Het lijkt me sowieso goed om wellicht uit te kijken naar een andere baan.
Wraak nemen op een meisje waar je een keer leuk mee gepraat hebt, door naar de hoeren te gaan, is natuurlijk absurd. Hier heb je alleen je zelf mee.
Ok, dan denk ik inderdaad niet dat je er voor hoeft te vrezen dat je je baan eventueel verliest. Mijn excuus.quote:Op maandag 7 december 2015 00:02 schreef Charleville het volgende:
[..]
Mwah, de supermarkt vind mij wel fijn. Door mijn stoornissen heb ik een Wajong uitkering, mijn werkgever betaald 30% van het minimumloon, en de wajong vult dit aan tot 75% van het minimumloon.
In totaal krijg ik dus geen minimumloon, en in 2018 gaat het van 75% naar 70% door bezuinigingen. Dit helpt natuurlijk ook niet echt mee voor een stabiele toekomst.
Enige voordeel, als ik ontslagen word ergens, dan heb ik altijd een uitkering om op terug te vallen.
Maar een gezin kan je er denk ik niet mee onderhouden.
En je hebt gelijk, je ziet het meisje waar je 24-7 aan denkt, en stiekem al plannen mee maakt in je fantasie voor een toekomst, met een anderen jongen op facebook.... Ik denk als zij het doet, doe ik het ook.... Zat echt heel diep met verdriet.
Klinkt allemaal heel raar, misschien moet ik me wat minder bezig houden met meisjes, het blijft allemaal verschrikkelijk ingewikkeld, wat vrouwen voelen, aan denken.. Of ze je leuk vinden of niet ... Ik heb respect voor mannen, die dat gewoon even doen, een vriendin vinden en iets opbouwen.
Ik mis zelf-acceptatie.quote:Op maandag 7 december 2015 00:02 schreef Charleville het volgende:
[..]
Mwah, de supermarkt vind mij wel fijn. Door mijn stoornissen heb ik een Wajong uitkering, mijn werkgever betaald 30% van het minimumloon, en de wajong vult dit aan tot 75% van het minimumloon.
In totaal krijg ik dus geen minimumloon, en in 2018 gaat het van 75% naar 70% door bezuinigingen. Dit helpt natuurlijk ook niet echt mee voor een stabiele toekomst.
Enige voordeel, als ik ontslagen word ergens, dan heb ik altijd een uitkering om op terug te vallen.
Maar een gezin kan je er denk ik niet mee onderhouden.
En je hebt gelijk, je ziet het meisje waar je 24-7 aan denkt, en stiekem al plannen mee maakt in je fantasie voor een toekomst, met een anderen jongen op facebook.... Ik denk als zij het doet, doe ik het ook.... Zat echt heel diep met verdriet.
Klinkt allemaal heel raar, misschien moet ik me wat minder bezig houden met meisjes, het blijft allemaal verschrikkelijk ingewikkeld, wat vrouwen voelen, aan denken.. Of ze je leuk vinden of niet ... Ik heb respect voor mannen, die dat gewoon even doen, een vriendin vinden en iets opbouwen.
Ik zou graag op cursus gaan, helaas denk ik dat mijn leeftijd te hoog is voor een cursus, op deze site staat bijvoorbeeld dat het tot 12 jr is .quote:Op maandag 7 december 2015 09:47 schreef Konijntjuh het volgende:
Euhm... ik zou als ik jou was het advies opvolgen van Gia(Tom trainingen) of andere die je verwijzen om naar een training toe te gaan die special gericht op mensen met een vorm autisme.
En nog eens daarbij je individuele verlangens en je situaties die je dagelijks meemaakt te bespreken in een één op één sessie met een psycholoog of psychiater.
Gewoon doen en er niet overheen schrijven of uitstellen (met ja maar mijn obsessie naar een relatie zit in de weg) maar maak hier eerst werk van en laat ons weten hoe dadelijke de gerichte trainen verlopen en de gesprekken.
P.S. Mocht je mij beantwoorden kom niet aan met droombeelden aan meisjes of de relatie met moeders of prostituees. Kom aan met een plan van aanpak om zelf beter in het leven te staan of een plan om je eigen door te ontwikkelen.
Bedankt voor je reactie, super.quote:Op maandag 7 december 2015 00:50 schreef loveeeee het volgende:
Je vertelde over Tinder. "Hey hoe was je weekend" knappen veel meisjes al van af want dat is niet interessant. Probeer eens een orginele zin of gebruik humor bij de eerste zin. Dit helpt vaak, want dan vinden ze het leuk om met je te praten en dan kom je zelfverzekerd over :-) Ditzelfde geldt voor datingssites. Je kan ook googlen naar orginele openingszinnen eventueel. Ennuh… ik denk dat je met 20 uur per week werken best iets kunt vinden voor jezelf met jou leeftijd. Ik heb voor 400 euries alles voor mezelf!
Probeer humor te gebruiken en als je het moeilijk vind wees dan vooral geïnteresseerd in haarStel vragen. Daarnaast geef ik als advies dat je vooral gewoon lol moet maken tijdens het uitgaan. Dat zien de vrouwen ook en dat ziet er interessanter uit. Op elk potje past een dekseltje. Jouw vrouw komt nog wel
Ik geloof erin!
Ik zit zeg maar op een groeps whatsapp van mijn werk waar allemaal tieners opzitten, en de meisjes praten altijd met ''Hoe is hett? ''Oh echt leukk'' de laatste letter doen ze twee keer, dus ik dacht, dat ga ik ook doen, misschien helpt het.quote:Op maandag 7 december 2015 10:44 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het met jee is ook wel erg slordig.
Ik zou daar al over vallen.
En je liefs vind ik ook wat voorbarig.
Dat ervaren de meeste mannen op datingsites. De verhouding man/vrouw is op die sites is ontzettend scheef. Er heerst een groot mannenoverschot. Daardoor worden de vrouwen die op die sites zitten overladen met berichten. De vrouwen worden vervolgens erg kieskeurig en filteren eerst op je uiterlijk/foto's en daarna op de orginaliteit van je eerste bericht. Als je dus niet bovengemiddeld knap bent dan zul je moeite moeten steken in de opening.quote:Op maandag 7 december 2015 10:40 schreef Charleville het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, super.
Ik vind zelf ''hoe was je weekend'?'' Ook niet echt interessant, en de kans dat je na zo'n vraag op een dieper onderwerp in kan gaan is natuurlijk ook niet echt groot.
Waarom ik het doe, is omdat ik denk dat heel veel jongens, gelijk over seks beginnen, en ik wil eigenlijk met deze redelijk onschuldige vraag laten zien dat ik anders ben, dat ik oprecht in haar weekend bijvoorbeeld geïnteresseerd bijbedoelingen heb ik niet, ik hoop natuurlijk op iets als een vriendschap en in mijn dromen misschien een relatie.
Maar alleen al eens wat leuks doen is met een vrouw ipv. een mannelijke vriend, lijkt me al oprecht echt al heel erg leuk, samen naar een bios, leuk café, warme chocolade melk drinken, en daarna naar huis, dat is ook al echt een hele toffe herinnering.
Ik heb een aantal tips van dit topic al gebruikt, even op badoo kijken wat ik als laatste heb gestuurd... en dat is dit :
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, is ook dit bericht gelezen, en nooit beantwoord.
En dat is gewoon standaard, ik heb nog nooit geen enkele reactie gehad.
Terwijl ik een profiel foto heb, dat ik met allemaal kleine kindjes uit India sta, dat zou toch als schattig ervaren moeten worden...
En heel af en toe krijg ik een ''hoi'' terug...
Bedankt voor je advies, hoop dat er tenminste ooit 1 gesprek uit voor komt, uit al m'n berichtjes op badoo of tinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |