Hoeren moet je ook niet beffenquote:Op dinsdag 1 december 2015 00:07 schreef Charleville het volgende:
[..]
M'n moeder weet totaal niet dat ik, smacht naar vrouwelijk contact.
Ze denkt zelfs dat ik nog maagd ben, als ze weet dat ik zo vaak betaalde seks hebt gehad, dan weet ik zeker dat ze helemaal instort en ze me nooit meer zou zien als hoe ze me nu ziet...
In mei heb ik een prostituee gebeft die vertelde dat ze uit Zuid Amerika kwam, ze was een latina, en tijdens het beffen proefde ik bloed...
Ik heb al maanden een hele slechte weerstand, en heb al 3 weken griep, ik zou wel een hypochonder zijn, maar soms ben ik bang om hiv te hebben opgelopen...
Naar de dokter moet ik eigenlijk van moeders, maar dat durf ik dus niet, omdat zo bang ben dat ik hiv heb, en ik dat nooit zou kunnen uitleggen aan m'n moeder..
Ik maak mezelf soms helemaal gek met al die gedachtes, ik heb echt geen hiv, verkoudheid/griep ben ik altijd al vatbar voor geweest, maar zo diep zit dus de angst, dat m'n moeder ooit komt te weken over mijn seksueel contacten.
Ik heb al gemaild met soaaids nederland, en ze zeggen dat je heel erg veel menstruatie bloed moet inslikken om hiv op te lopen, en aangezien ik geen grote hoeveelheden heb binnengekregen, hoef ik geen test te doen volgens hun.
Een vast vriendinnetje gunt ze me van harte, en ze zou het ook een aanvulling vinden voor haar eigen leven, als hier af en toe een meisje over de vloer zal komen.
Ik ga zeker m'n eigen tas inpakken, of m'n eigen brood smeren, maar dan moet ik wel duidelijk zijn, want m'n moeder zet zelfs nog altijd m'n wekker...
En als ik boos word, en zeg dat ik het echt zelf wil doen, dan gaat ze stiekem m'n kamer in, om te kijken of ik hem echt goed heb afgesteld.... Het is soms allemaal net té.
Naar een prostituee gaan is heel anoniem, je hoeft niet te presteren, je hoeft niet bang te zijn dat je niet leuk genoeg bent of knap, immers weet je gewoon van te voren dat het voor haar puur voor het geld gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:13 schreef Bananenpap het volgende:
Het verbaast mij eerlijk gezegd dat iemand zoals jij wel al vrij snel de keuze hebt gemaakt om naar een prostituee te gaan. Het is hierdoor ook niet zo gek dat je een wat verknipt beeld hebt van vrouwen en heel materialistisch denkt. Waarom kun je wel naar een hoer gaan om te neuken, maar niet naar een meisje lopen om een praatje te maken?
Ik zou alvast maar stoppen met hoerenlopen, ik denk dat een toekomstig vriendinnetje dat ook een beetje een afknapper vindt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:35 schreef Charleville het volgende:
[..]
Naar een prostituee gaan is heel anoniem, je hoeft niet te presteren, je hoeft niet bang te zijn dat je niet leuk genoeg bent of knap, immers weet je gewoon van te voren dat het voor haar puur voor het geld gaat.
Maar ik snap zeer zeker je punt.
De laatste tijd voel ik totaal geen spanning meer als ik naar een prostituee ga, alleen het moment dat ik aanbel, maar het uitkleden en op bed liggen voel ik alleen nog maar fijne gevoelens in m'n buik, Dat was de eerste 10/20 keer ook wel anders.
Waarom ik geen angst op zo'n moment heb, maar wel voor een onschuldig praatje op me werk is me ook een raadsel.
Ik ben gewoon ontzettend slecht in spontane praatjes, ik denk als ik zo'n kassameisje tegenkom op een carnavalsavond, en we beide dronken zijn, dat ik haar ook gewoon zou zoenen zonder enige spanning.
Het is echt het praatje, het aankijken , de communicatie e.d
Kokoswater, bedankt voor je bericht!! Leuk te lezen!
Helaas gaat morgen om 7 uur de wekker, maar reageer morgen zeker op je bericht, slaap lekker alvast!
Dat lijkt me best tekenend dat je mams daar niet over nadenkt, aangezien je al 25 bent. Je bent meer haar kind dan de volwassen vent die je leeftijdstechnisch zou moeten zijn. Kan het wel vanuit zorgzaamheid goed bedoelt zijn, maar dit is wel beyond naiëf. Misschien stiekem onbewust ook om jullie tijd samen te rekken, want als jij aan de vrouw gaat zit zij met een gat in haar dagbesteding. Eens zien of haar zelfverkozen lage sociale inzet dan nog zo bevredigend is..quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:07 schreef Charleville het volgende:
[..]
M'n moeder weet totaal niet dat ik, smacht naar vrouwelijk contact.
Ze denkt zelfs dat ik nog maagd ben, als ze weet dat ik zo vaak betaalde seks hebt gehad, dan weet ik zeker dat ze helemaal instort en ze me nooit meer zou zien als hoe ze me nu ziet...
Maak een afspraak bij de dokter en laat je testen. Sowieso een strak plan als je risicovolle contacten hebt, ter controle enzo. Kun je gelijk eens navragen hoe je je weerstand op kan krikken.quote:In mei heb ik een prostituee gebeft die vertelde dat ze uit Zuid Amerika kwam, ze was een latina, en tijdens het beffen proefde ik bloed...
Ik heb al maanden een hele slechte weerstand, en heb al 3 weken griep, ik zou wel een hypochonder zijn, maar soms ben ik bang om hiv te hebben opgelopen...
Er is beroepsgeheim, dus je hoeft niet alles uit te leggen natuurlijk. Indien er wel iets is en je medicijnen moet slikken, dan kun je dat best discreet doen. Zet desnoods je telefoonwekker als geheugensteuntje. Een groot voordeel om je te laten testen is dat je en zekerheid hebt en niet met angst blijft zitten dat het erger zou kunnen zijn dan het blijkt. Daarnaast kan een behandeling ook erger voorkomen, zodat je eventuele blijvende effecten beter beheersbaar zijn enzo.quote:Naar de dokter moet ik eigenlijk van moeders, maar dat durf ik dus niet, omdat zo bang ben dat ik hiv heb, en ik dat nooit zou kunnen uitleggen aan m'n moeder..
Je moeder is echt tering naiëf als ze daar nooit over heeft nagedacht en dat is haar probleem, niet het jouwe.quote:Ik maak mezelf soms helemaal gek met al die gedachtes, ik heb echt geen hiv, verkoudheid/griep ben ik altijd al vatbar voor geweest, maar zo diep zit dus de angst, dat m'n moeder ooit komt te weken over mijn seksueel contacten.
Maar dan heb je het alleen over hiv en niet over allerlei andere soa's, die je evengoed van onbeschermde seks op kan lopen. Laat dit gewoon lekker uitsluiten man, dat is geruststellender dan de stress van wat als. Stress verlaagt ook je weerstand, dus beter loop je niet nog langer door met een toetsbare angst.quote:Ik heb al gemaild met soaaids nederland, en ze zeggen dat je heel erg veel menstruatie bloed moet inslikken om hiv op te lopen, en aangezien ik geen grote hoeveelheden heb binnengekregen, hoef ik geen test te doen volgens hun.
Leuk, maar waarom moet jij voor die aanvulling op haar eigen leven zorgen en niet zij zelf? Ze helpt je ook niet bepaald bij het ontwikkelen van je sociale kant, niet?quote:Een vast vriendinnetje gunt ze me van harte, en ze zou het ook een aanvulling vinden voor haar eigen leven, als hier af en toe een meisje over de vloer zal komen.
Ga eens aan de tafel zitten en bespreek dat zelfstandiger worden gewoon belangrijk voor je is en je daar afspraken over wil maken hoe jullie dat het beste aan kunnen pakken. Door hier samen afspraken over te maken, is het voor beide partijen duidelijk wat er van elkaar verwacht wordt. Leg dit vast in een schema, dan hebben jullie het helder voor je qua opbouw en iets om op terug te vallen.quote:Ik ga zeker m'n eigen tas inpakken, of m'n eigen brood smeren, maar dan moet ik wel duidelijk zijn, want m'n moeder zet zelfs nog altijd m'n wekker...
Soms, please man. Ze moet jou fouten laten durven maken, want dat is onderdeel van je leerproces op weg naar verantwoording nemen voor jezelf en echt volwassen te worden. Als ze echt zoveel van je houdt, dan moet ze haar issues opzij leren zetten en jou de handvaten geven om jezelf te kunnen redden.quote:En als ik boos word, en zeg dat ik het echt zelf wil doen, dan gaat ze stiekem m'n kamer in, om te kijken of ik hem echt goed heb afgesteld.... Het is soms allemaal net té.
Informeer eens naar zo'n ToM training.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:35 schreef Charleville het volgende:
Zie je op een meisje afstappen dan wel als presteren? Ik denk dat je écht iets moet doen aan het beeld wat jij van vrouwen hebt. En naar de hoeren gaan helpt écht niet in dit proces. Dat je wat alcohol nodig hebt om sociaal wat losser te worden vind ik niet zo verkeerd, maar wat denk je eigenlijk te kunnen bereiken door dronken te worden? Dan zoen je een meisje en wat dan? Als je iets serieus wil zou je toch echt op date moeten gaan en een relatie onderhouden. Of wou je dit ook allemaal dronken gaan doen? En wat ik al eerder zei: op je 25e dronken zijn is niet meer zo stoer als toen je dat op je 16e was.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:35 schreef Charleville het volgende:
[..]
Naar een prostituee gaan is heel anoniem, je hoeft niet te presteren, je hoeft niet bang te zijn dat je niet leuk genoeg bent of knap, immers weet je gewoon van te voren dat het voor haar puur voor het geld gaat.
Maar ik snap zeer zeker je punt.
De laatste tijd voel ik totaal geen spanning meer als ik naar een prostituee ga, alleen het moment dat ik aanbel, maar het uitkleden en op bed liggen voel ik alleen nog maar fijne gevoelens in m'n buik, Dat was de eerste 10/20 keer ook wel anders.
Waarom ik geen angst op zo'n moment heb, maar wel voor een onschuldig praatje op me werk is me ook een raadsel.
Ik ben gewoon ontzettend slecht in spontane praatjes, ik denk als ik zo'n kassameisje tegenkom op een carnavalsavond, en we beide dronken zijn, dat ik haar ook gewoon zou zoenen zonder enige spanning.
Kokoswater, bedankt voor je bericht!! Leuk te lezen!
Helaas gaat morgen om 7 uur de wekker, maar reageer morgen zeker op je bericht, slaap lekker alvast!
Dat is zo!quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat lijkt me best tekenend dat je mams daar niet over nadenkt, aangezien je al 25 bent. Je bent meer haar kind dan de volwassen vent die je leeftijdstechnisch zou moeten zijn. Kan het wel vanuit zorgzaamheid goed bedoelt zijn, maar dit is wel beyond naiëf. Misschien stiekem onbewust ook om jullie tijd samen te rekken, want als jij aan de vrouw gaat zit zij met een gat in haar dagbesteding. Eens zien of haar zelfverkozen lage sociale inzet dan nog zo bevredigend is..
[..]
Maak een afspraak bij de dokter en laat je testen. Sowieso een strak plan als je risicovolle contacten hebt, ter controle enzo. Kun je gelijk eens navragen hoe je je weerstand op kan krikken.
[..]
Er is beroepsgeheim, dus je hoeft niet alles uit te leggen natuurlijk. Indien er wel iets is en je medicijnen moet slikken, dan kun je dat best discreet doen. Zet desnoods je telefoonwekker als geheugensteuntje. Een groot voordeel om je te laten testen is dat je en zekerheid hebt en niet met angst blijft zitten dat het erger zou kunnen zijn dan het blijkt. Daarnaast kan een behandeling ook erger voorkomen, zodat je eventuele blijvende effecten beter beheersbaar zijn enzo.
Maak die afspraak dus.
[..]
Je moeder is echt tering naiëf als ze daar nooit over heeft nagedacht en dat is haar probleem, niet het jouwe.
[..]
Maar dan heb je het alleen over hiv en niet over allerlei andere soa's, die je evengoed van onbeschermde seks op kan lopen. Laat dit gewoon lekker uitsluiten man, dat is geruststellender dan de stress van wat als. Stress verlaagt ook je weerstand, dus beter loop je niet nog langer door met een toetsbare angst.
[..]
Leuk, maar waarom moet jij voor die aanvulling op haar eigen leven zorgen en niet zij zelf? Ze helpt je ook niet bepaald bij het ontwikkelen van je sociale kant, niet?
[..]
Ga eens aan de tafel zitten en bespreek dat zelfstandiger worden gewoon belangrijk voor je is en je daar afspraken over wil maken hoe jullie dat het beste aan kunnen pakken. Door hier samen afspraken over te maken, is het voor beide partijen duidelijk wat er van elkaar verwacht wordt. Leg dit vast in een schema, dan hebben jullie het helder voor je qua opbouw en iets om op terug te vallen.
[..]
Soms, please man. Ze moet jou fouten laten durven maken, want dat is onderdeel van je leerproces op weg naar verantwoording nemen voor jezelf en echt volwassen te worden. Als ze echt zoveel van je houdt, dan moet ze haar issues opzij leren zetten en jou de handvaten geven om jezelf te kunnen redden.
Oh, ze moet ook nog goed gekeurd gaan worden. Ik zou zeggen, ga dit gesprek eens regelmatig aan. Dat ze niet meer zo naïef kan denken dat jij geen behoeftes hebt en gezellig voor altijd bij haar blijft wonen, maar dat je nu actie wil gaan ondernemen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:59 schreef Charleville het volgende:
Dat ik uit huis gaat wilt ze eigenlijk ook niet, het mag op een voorwaarde, en dat is met een leuk vriendinnetje.
Maak een overzicht van wat je nodig hebt en wat het allemaal gaat kosten. Schrijf je nu alvast in bij de woningbouwvereniging voor een sociale huurwoning en vergeet niet gemeentelijke belastingen, zorgverzekering e.d. mee te nemen in je berekeningen.quote:Ik heb deze week een doel bedacht, en dat is voor mijn 30'e het huis uit.
Die 5 jaar kan ik sparen voor de inrichting van het huis, laminaat, nieuwe tv, nieuwe computer, wasmachine .e.d , en ook een nieuwe auto tegen die tijd. Want als ik eenmaal op mezelf zit, heb ik niet zo snel meer de mogelijkheid om te sparen voor een nieuwe auto, dus die moet ik al hebben voor ik uit huis ga. Het word dan een kleine A klasse auto, zodat de wegenbelasting minimaal is en het brandstofgebruik ook.
Als starter met een beperkt budget ga je misschien niet de meest ruime keuze hebben, dus pin je niet teveel vast op dit beeld. Het is ook niet alsof je nooit meer zou kunnen verhuizen ofzo..quote:Ik denk dat ik een huis wil, die niet te klein is, want ik wil heel erg graag een vriendinnetje, en het lijkt me echt geweldig om ooit toch een kind te hebben.
Hartstikke mooie instellingk, maar een vader zijn betekent meer dan deze leuke kinderdingen doen. Beter neem je je verantwoording over je eigen leven en ga je leren zelfstandiger te zijn, zodat je een echte vader kan zijn die zijn kind op het leven in het algemeen kan voorbereiden.quote:Een samengesmolten cel, van jezelf en je geliefde, in de vorm van een kind, zoiets bijzonders delen samen met een meisje lijkt mij prachtig, en ik wil heel graag een geweldige vader zijn, zou samen willen sleeën, samen een zeepkist maken, en alle heuveltjes afrijden, die vader die ik nooit heb gehad, wil ik graag voor een nieuw kindje zijn.
Dit is echt een beetje onzinnig geleuter. Een kind neem je niet tegen de eenzaamheid en als je er al een krijgt zijn er geen garanties dat je kind gezond is en blijft en het ook daadwerkelijk bij je blijft. Er kan van alles gebeuren en daar moet je realistisch in zijn. Beter bouw je een eigen sociaal netwerk op en maak je niet je kind verantwoordelijk voor dit vooralsnog onderontwikkelde gebrek in je leven.quote:Een kind hebben betekend ook, dat je niet in je eentje sterft, ik overleef denk ik mijn moeder, en als ik alleen ouder word, dan staat er misschien ook niemand op m'n begrafenis en slijt ik m'n oude dag helemaal alleen af.
Maak jij jezelf nou maar niet teveel wijs dat die meid zich voor jou uit staat te sloven, omdat ze je hoog heeft staan. Niet bepaald realistisch om zo een waarde-oordeel aan een minigesprekje met een vrijwel onbekende op te hangen. Probeer gewoon vaker gesprekken aan te gaan in het algemeen, dan kun je wat oefenen enzo.quote:Ik heb trouwens voor het eerst weer met een vrouwelijke collega gepraat!
Er kwam een schizofrene klant naar me toe, die continu ''fuck you man'' scheeuwde, en dreigend naast me stond. Ik ben toen naar de bedrijfsleider gelopen, en daarna gelijk naar een meisje 2 paden verder, ik zei '' Er stond net een man naast me en die was helemaal de weg kwijt''.
En uit deze zin, kwam een heel gesprek!![]()
Dat meisje had laatst ook die klant, en bij haar deed hij ook erg agressief.
En we hebben daar wel 5 minuten over gekletst, ik heb haar aangekeken, en ik zag hoe ze naar me keek, heel lief, en ze sloofde zich ook een beetje uit met haar verhaal leek wel, dus dat betekend dat iemand mij hoog heeft staan, iets wat ik totaal niet had verwacht.
Ik vroeg ook nog naar haar naam. '' Sorry, ik ben een beetje vergeetachtig, wat was je naam ook alweer? '' En het blijkt dat het helemaal geen gekke vraag was, ze vond het juist leuk het praatje.
Is het een whatsappgroep voor werk of heeft ze jou privé toegevoegd? In principe is de werkvloer geen datingmarkt, dus daar moet je een beetje mee oppassen, zeker als je niet zo goed bent in interesse peilen en zeker als je vrijwel geen privécontact hebt gehad.quote:Ik was zo gelukkig, dat ik zonder te stotteren / onzeker zijn, gewoon spontaan kon praten, dat ik waarschijnlijk een beetje op een te grote wolk zat.
Ik zat in de kantine, en zei tegen een meisje die ik leuk vind, op whatsapp ''Hallo hoe is het? moet je vandaag nog werken?''
Dit is de eerste keer dat ik iets op whatsapp tegen een collega heb gezegd, wat niet zakelijk was.
Ze had het vrijwel direct gelezen, maar tot heden niet geantwoord, ik besef mij nu, dat ik te snel van stapel ben gelopen, het voelt genant dat ze niets terug zei, dus ik denk dat ik haar voorlopig maar probeer te ontlopen.
(toch een beetje een blauwtje gelopen, zo voelt het)
Sowieso oefenen met sociale contacten en niet alleen om een vriendin te scorenquote:Wat heb ik geleerd?
Zonder een praatje met iemand te maken, kom je nooit een toekomst meisje tegen waarmee het misschien klikt, dus gewoon proberen een onderwerp te vinden, waarover je kan praten op een luchtige manier.
Wat ik ook heb geleerd, is, hoe meer contact je maakt, hoe meer blauwtjes je kan lopen.
Een vriendin zit er nog steeds voorlopig niet in, maar ik hoop een hele kleine stap te hebben gemaakt.
Sorry, maar een 25-jarige die nog met opvallende print t-shirtjes rondloopt, kan ik ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 30 november 2015 22:11 schreef Charleville het volgende:
[..]
En omdat ik niet echt opval met m'n innerlijk ,probeer ik met leuke en vooral opvallende printjes op m'n t-shirte toch een beetje op te vallen bij de dames.
Dit had ik zaterdagnacht aan
[ afbeelding ]
Denk meer dat dat materialistisch denken aan zijn stoornis ligt (en er ook al eerder aanwezig was) dan aan het bezoek van een privehuis. TS gaf in zijn OP al aan dat het niet zaligmakend is (wat betreft emotionele verbinding). Vind het juist knap dat TS zich zo weinig mogelijk laat beperken door zijn stoornissen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:13 schreef Bananenpap het volgende:
Het verbaast mij eerlijk gezegd dat iemand zoals jij wel al vrij snel de keuze hebt gemaakt om naar een prostituee te gaan. Het is hierdoor ook niet zo gek dat je een wat verknipt beeld hebt van vrouwen en heel materialistisch denkt. Waarom kun je wel naar een hoer gaan om te neuken, maar niet naar een meisje lopen om een praatje te maken?
Moet iedere 25-jarige dan in overhemd lopenquote:Op donderdag 3 december 2015 09:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, maar een 25-jarige die nog met opvallende print t-shirtjes rondloopt, kan ik ook niet serieus nemen.
Als je in een wereldje leeft met alleen t-shirts met opvallende printjes en overhemden, doe je iets niet goed.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet iedere 25-jarige dan in overhemd lopen
Dat leef ik niet, maar op zich is er niets mis mee als een 25-jarige een shirt met een print draagt.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je in een wereldje leeft met alleen t-shirts met opvallende printjes en overhemden, doe je iets niet goed.
Zeker niet. Opvallende printjes wel. En vooral dat wat hij aan had.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat leef ik niet, maar op zich is er niets mis mee als een 25-jarige een shirt met een print draagt.
Dat het aan zijn stoornis ligt is natuurlijk zo. Wat ik bedoel is dat een bezoek aan een prostituee niet helpt aan het beeld dat hij van vrouwen heeft. Dat zie je nu ook weer terug in het gesprek dat hij met die vrouwelijke collega heeft gehad. Het komt op mij over dat hij vrouwen niet als zijn gelijken. Het wordt tijd dat hij leert omgaan om een gesprek met een vrouw te voeren alsof het tussen twee gelijken gaat. En ik denk dat het bezoeken van een prostituee daar niet echt bij helpt.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:12 schreef Koral het volgende:
[..]
Denk meer dat dat materialistisch denken aan zijn stoornis ligt (en er ook al eerder aanwezig was) dan aan het bezoek van een privehuis. TS gaf in zijn OP al aan dat het niet zaligmakend is (wat betreft emotionele verbinding). Vind het juist knap dat TS zich zo weinig mogelijk laat beperken door zijn stoornissen.
Misschien voor TS een optie, ter afwisseling van privehuis bezoeken, om eens een massage te nemen. Het is sowieso meer aandacht voor hem (zijn lichaam) en ik kan me voorstellen dat een masseuse juist (emotioneel) minder gesloten is dan een prostituee?
Nu is de coolcat sowieso niet echt een winkel waar je als 25-jarige nog gaat shoppen.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker niet. Opvallende printjes wel. En vooral dat wat hij aan had.
Dat had ik aan toen ik 17 was.
I know, maar als hij echt zoveel met die leeftijdsgroep omgaat is het op zich niet heel raar dat ie daar in blijft hangen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeker niet. Opvallende printjes wel. En vooral dat wat hij aan had.
Dat had ik aan toen ik 17 was.
En daarom moet hij daar ook van afstappen wil hij aandacht krijgen van meisjes. Als hij al onzekerheid uitstraalt en qua kleding(stijl) nog in zijn jeugd is blijven hangen, dan krijg je inderdaad dit soort topics.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
I know, maar als hij echt zoveel met die leeftijdsgroep omgaat is het op zich niet heel raar dat ie daar in blijft hangen natuurlijk.
Het is niet alleen zijn kledingstijl waar hij in blijft hangen, maar in alles. Ik denk dat het bij voorbaat al weinig effect heeft om als 25-jarige te proberen scoren in een discotheek waar zestienjarige net om de hoek kijken. Het is hem als zestienjarige nooit gelukt en dat probeert hij nog altijd goed te maken, zo komt het op mij over.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
En daarom moet hij daar ook van afstappen wil hij aandacht krijgen van meisjes. Als hij al onzekerheid uitstraalt en qua kleding(stijl) nog in zijn jeugd is blijven hangen, dan krijg je inderdaad dit soort topics.
Het is maar een tip hoor. Uiterlijk/kleding is ook belangrijk wil je aandacht vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |