Vrouwen doen dat ook, maar over het algemeen kijken mannen meer dan vrouwen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:17 schreef Charleville het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dan is het toch een instinctief iets, doen vrouwen dit ook? Continu mannen scannen als ze winkelen? In dat geval is het wel handig om er altijd goed uit te zien, nette schoenen, mooie kleding e.d.
M'n kleding mag ik zelf uitkiezen. Ze gaat wel vaak mee, ik kies vaak een leuke stad op de kaart uit, en dan maak ik er op de zaterdagmiddag echt een uitje van, bijvoorbeeld een dagje in Antwerpen, na afloop wokken, en na een uur of 8 vaak weer thuis, om vervolgens te douchen, en dan met vrienden af te spreken om bijvoorbeeld te stappen!
Ik ben mezelf er wel van bewust waarom ik zo snel die ideeën in m'n hoofd haal.quote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef Bananenpap het volgende:
'Scannen' doet natuurlijk iedereen. Een willekeurig meisje op straat zien en een minuut later al weten wat voor smaak de bruidstaart wordt niet.
Je leven hoeft niet per se saai te zijn om makkelijk verliefd te worden, ik vind mijn leven soms wat saai en soms best wel leuk, maar word ook wel snel verliefd. Is waarschijnlijk een natuurlijk mechanisme om je kansen te vergroten. Als je weinig verliefd wordt is de kans kleiner dat je een partner vindt, no sores, komt wel goedquote:Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben mezelf er wel van bewust waarom ik zo snel die ideeën in m'n hoofd haal.
Ik spreek nauwelijks met meisjes, en als er dan wel een is, waarmee ik praat, en we elkaar af en toe leuk aankijken, is dit voor mij een speciaal meisje.
De rest vul ik dan zelf in, ik kijk bijvoorbeeld de halve dag naar haar facebook profiel, en zo begint m'n verliefdheid steeds meer te groeien.
Misschien spreekt dit meisje wel met een tiental jongens, school, werk, in haar vrije tijd, familie, broers e,d en ziet zij ons gesprekje dus als iets normaals.
Daar gaat het al mis, mijn leven is veel 'leger' wat dat betreft.
Dus word ik sneller verliefd op iemand.
Als ik misschien ooit het voor elkaar krijg met meerdere meiden per dag te praten, dan word mijn gevoel misschien ook anders, en zie ik het ook als iets gewoons, waar niet gelijk een relatie bij hoort te komen. '
Sommige meisjes zijn gewoon zo mooi, groene ogen, blond haar... Ik zou eigenlijk wel op elk meisje verliefd kunnen worden, mits ze gewoon een lief karakter heeft. Ze hoeft niet eens smooi te zijn, het gaat uiteindelijk toch om iemand haar karakter.
Er is ook een arrogant meisje bij ons bij de AH, die gedraagt zich echt uit de hoogte, en kijkt je echt geen enkele seconde aan. Dan heb ik toch liever een wat minder knap meisje, waarmee je het gewoon leuk hebt, want op vakanties heb je niks aan een chagrijnig persoon. En uiterlijk went snel denk ik.
Ik snap je helemaal, ik winkel ook nooit in mijn woonplaats met m'n moeder, ook niet in een ikea, waar ik misschien bekende tegen kan komen.quote:Op maandag 7 december 2015 22:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat ook, maar over het algemeen kijken mannen meer dan vrouwen.
Wel mooi overigens om te horen dat je jouw kleding nog zelf mag uitkiezen. Dat haalt het absurde er nog een beetje vanaf, maar om met je moeder nog te winkelen... nee. Ikzelf ben 16 en durf al amper met m'n moeder over straatIk ben ook altijd bang om dan leuke meiden tegen te komen, omdat ik dan bang ben dat ze me identificeren met m'n moeder. Ik stond laatst in een fastfoodrestaurant in Rotterdam, alleen, en daar kwamen een paar mooie meiden binnen, niks geen nervositeit. Echt een aanrader, het is zoveel relaxter meiden kijken als er niemand in je nek staat te hijgen en je gewoon je eigen gang kan gaan.
Van die patat, wtfquote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, ik winkel ook nooit in mijn woonplaats met m'n moeder, ook niet in een ikea, waar ik misschien bekende tegen kan komen.
Geen idee waarom, maar dit hou ik liever gescheiden. Ik schaam me niet voor m'n moeder, maar ze hoeven ook niet te weten dat ik altijd met ma op pad ga.
Ik heb wel eens meegemaakt tijdens het zomercarnaval in Rotterdam dat opeens een patatje tegen me aan werd gegooid, dus ik keek om me heen, zag ik een groepje meiden giechelen, en ze zeiden ''Hee lekkerding'' Dit was in 2010, en toen was ik ook al zo verlegen, dat ik eigenlijk totaal niet ingegaan ben op hun hint. Een normaal persoon, was misschien na het bestellen van hun eten, even naar het groepje gelopen, en misschien een nummer geregeld.
Ik moet gewoon leren, om niet te denken maar te doen. Want als je gaat nadenken, komt er een psychische drempel, een twijfel, en dan kom je vaak ook niet meer spontaan over.
Hoop dat het jouw beter afgaat jongen! Ik moet nog een hoop doen om dat onzekere weg te krijgen, maar beter dat ik er nu aan werk, dan dat ik het nooit doe..
Hoe ben je eigenlijk als je flink wat gedronken hebt?quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, ik winkel ook nooit in mijn woonplaats met m'n moeder, ook niet in een ikea, waar ik misschien bekende tegen kan komen.
Geen idee waarom, maar dit hou ik liever gescheiden. Ik schaam me niet voor m'n moeder, maar ze hoeven ook niet te weten dat ik altijd met ma op pad ga.
Ik heb wel eens meegemaakt tijdens het zomercarnaval in Rotterdam dat opeens een patatje tegen me aan werd gegooid, dus ik keek om me heen, zag ik een groepje meiden giechelen, en ze zeiden ''Hee lekkerding'' Dit was in 2010, en toen was ik ook al zo verlegen, dat ik eigenlijk totaal niet ingegaan ben op hun hint. Een normaal persoon, was misschien na het bestellen van hun eten, even naar het groepje gelopen, en misschien een nummer geregeld.
Ik moet gewoon leren, om niet te denken maar te doen. Want als je gaat nadenken, komt er een psychische drempel, een twijfel, en dan kom je vaak ook niet meer spontaan over.
Hoop dat het jouw beter afgaat jongen! Ik moet nog een hoop doen om dat onzekere weg te krijgen, maar beter dat ik er nu aan werk, dan dat ik het nooit doe..
Stond een paar pagina's terug, volgens mij is hij dan ietsje losser, maar nog steeds wat stijfquote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk als je flink wat gedronken hebt?
Ik denk dat ik wel 'losser' ben, hoe merk ik dat? Ik maak over het algemeen tegen niemand zomaar een praatje, maar tijdens het uitgaan, heb ik op het mannen toilet altijd wel even een praatje, zeker als de anderen partij begint met een grapje, dan praat ik leuk en spontaan terug.quote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hoe ben je eigenlijk als je flink wat gedronken hebt?
Nah, vrouwen doen dat net zo vaak, maar zijn wel veel subtieler in het kijken, waardoor het minder opvalt.quote:Op maandag 7 december 2015 22:26 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat ook, maar over het algemeen kijken mannen meer dan vrouwen.
Wel mooi overigens om te horen dat je jouw kleding nog zelf mag uitkiezen. Dat haalt het absurde er nog een beetje vanaf, maar om met je moeder nog te winkelen... nee. Ikzelf ben 16 en durf al amper met m'n moeder over straatIk ben ook altijd bang om dan leuke meiden tegen te komen, omdat ik dan bang ben dat ze me identificeren met m'n moeder. Ik stond laatst in een fastfoodrestaurant in Rotterdam, alleen, en daar kwamen een paar mooie meiden binnen, niks geen nervositeit. Echt een aanrader, het is zoveel relaxter meiden kijken als er niemand in je nek staat te hijgen en je gewoon je eigen gang kan gaan.
Reality check... je snapt dat je hier zéér waarschijnlijk gewoon belachelijk werd gemaakt?quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef Charleville het volgende:
Ik gok dat Ts hier lullig genoeg inderdaad belachelijk werd gemaakt door die meiden. Een beetje pesten of plagen. Dat gebeurt, wie je ook bent. Om wat voor reden dan ook. Niets voor ts om zich druk om te maken, maar wel om te realiseren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:24 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Reality check... je snapt dat je hier zéér waarschijnlijk gewoon belachelijk werd gemaakt?
Dat zou wel aansluiten bij de irreële droombeelden die je hebt bij jouw "ideale' vrouw, maar snap dat het hebben van zo'n fantasiewereld aansluit bij het ziektebeeld dat hoort bij PDD-NOS en aanverwante stoornissen. Heb jij ook op die grond een Wajong-uitkering gekregen?
Excuses dat ik minder vaak reageer als vroeger, dit komt eigenlijk omdat ik bang ben, dat dit topic zoveel pagina's gaat tellen, dat deze op slot gaat. En vind het toch wel heel fijn, om af en toe een update te doen, maar wellicht mag ik een deel 2 aanmaken mocht het zover komen. Dat hoop ik.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik gok dat Ts hier lullig genoeg inderdaad belachelijk werd gemaakt door die meiden. Een beetje pesten of plagen. Dat gebeurt, wie je ook bent. Om wat voor reden dan ook. Niets voor ts om zich druk om te maken, maar wel om te realiseren.
Dank voor je reactie, top.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:20 schreef Koral het volgende:
is dit niet gewoon een heftige vorm van faalangst?
Ik juich je beslissing overigens toe. Met deze maatregelen maak je je geluk minder afhankelijk van anderen.
Verder vraag ik me af of 'dichtslaat' bij elke vrouw of alleen bij leeftijdgenoten? Als het contact met een aantal jaar oudere vrouwen je gemakkelijker af gaat, simpelweg omdat je er geen toekomstgedachten bij krijgt dan zou ik daar mee beginnen. Het is slechts een kwestie van tijd totdat jij ook bij die leeftijdsklasse behoort en dan gaat je het opeens gemakkelijk af. Voordeel is ook dat deze groep wat levenservaring heeft en je dus niet snel in die macdonalds taferelen raakt.
Besef je wel dat dit beleid met een reden is ingevoerd. Met jouw huidige inkomen is het zeer onverstandig om een huurwoning te huren met een hogere huur dan die grens. Dan gaat een te groot deel op aan woonlasten en kom je uiteindelijk in de financiële problemen terecht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef Charleville het volgende:
[..]
Excuses dat ik minder vaak reageer als vroeger, dit komt eigenlijk omdat ik bang ben, dat dit topic zoveel pagina's gaat tellen, dat deze op slot gaat. En vind het toch wel heel fijn, om af en toe een update te doen, maar wellicht mag ik een deel 2 aanmaken mocht het zover komen. Dat hoop ik.![]()
Helaas een mededeling meegekregen vandaag wat minder is....
Vroeger mocht ik een huis uitkiezen tot de huurtoeslag grens (700 euro en nog een beetje).
Nu moest ik op de sociale woningbouw site een aantal dingen invullen.
1 bent u een, eenpersoonshuishouden? Ja.
2, verdient u boven of onder de 21.000 .
Onder.
Dat betekend vanaf nu dat ik tot een huurbedrag van 550 mag huren.
Hier op de site zijn dit vaak appartementen met een slaapkamer, en een huiskamer.
Dus eengezinswoningen, en meer kamer appartementen zijn dus helaas niet meer mogelijk....
Toch wel jammer, had helemaal het idee, om een rijtjeshuis te huren, zodat er zo een vriendin en kinderen bij zouden kunnen komen.
Daarom dat mensen je hier ook het advies geven om iets hogerop te proberen. Zo'n huis is niet realistisch met één AH-loontje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef Charleville het volgende:
[..]
Excuses dat ik minder vaak reageer als vroeger, dit komt eigenlijk omdat ik bang ben, dat dit topic zoveel pagina's gaat tellen, dat deze op slot gaat. En vind het toch wel heel fijn, om af en toe een update te doen, maar wellicht mag ik een deel 2 aanmaken mocht het zover komen. Dat hoop ik.![]()
Helaas een mededeling meegekregen vandaag wat minder is....
Vroeger mocht ik een huis uitkiezen tot de huurtoeslag grens (700 euro en nog een beetje).
Nu moest ik op de sociale woningbouw site een aantal dingen invullen.
1 bent u een, eenpersoonshuishouden? Ja.
2, verdient u boven of onder de 21.000 .
Onder.
Dat betekend vanaf nu dat ik tot een huurbedrag van 550 mag huren.
Hier op de site zijn dit vaak appartementen met een slaapkamer, en een huiskamer.
Dus eengezinswoningen, en meer kamer appartementen zijn dus helaas niet meer mogelijk....
Zet dat idee nou eens uit je hoofd.quote:Toch wel jammer, had helemaal het idee, om een rijtjeshuis te huren, zodat er zo een vriendin en kinderen bij zouden kunnen komen.
Wat voor reacties verwacht je eigenlijk nu nog? De mensen hier zeggen toch dat je eens zo'n cursus moet proberen, maar daar heb je telkens een excuus voor. In plaats van lopen te janken zou je ook eens opzoek kunnen gaan naar de oorzaak van die faalangst en daar iets aan doen.quote:Nog wat mindere nieuwtjes, door de hamsterweken is het erg druk, ik krijg soms zoveel vragen dat het te veel word... En dan ben ik heel chaotisch, e.d Nu moest ik precies vandaag met een meid samen werken......
Ik kon me haast geen houding geven, ik had het idee dat ze mij observeerde, (wat waarschijnlijk niet zo was) , dus elke beweging die ik maakte, dacht ik bij na, wat natuurlijk heel onnatuurlijk over komt, ze heeft 2 maal wat gevraagd, en ik heb 2 maal gestotterd, en kon niet eens een doodsimpel woord uit mijn mond krijgen.
Ik ben toen zo verdrietig geworden dat ik mezelf even opgesloten had in de kleedkamers, ik dacht DIT BEN IK NIET. Sorry voor de hoofdletters, maar dit ben ik niet! Ik heb thuis en bij vrienden gewoon de grootste mond, ik ben totaal geen stotteraar in normale situaties... Zij heeft waarschijnlijk nu een beeld van mij, dat ik een heel teruggetrokken en bang persoon ben...
Ik kan mezelf voor me kop slaan, waarom blijf ik dit toch steeds doen.
Ik probeer ontspannen te zijn, maar de angst wint het keer op keer.
Dat is geen doelstelling, maar opgeven. Het is niet erg als je doelstelling een vriendin krijgen is, maar probeer die termijnen weg te denken. Op elk potje past een dekseltje, maar je zult er wat moeite in moeten steken. Waarschijnlijk wil jij een zo'n simpel mogelijke oplossing, maar die is er in jouw geval niet. Ga in therapie, doe een cursus, werk aan jezelf!quote:Heb besloten, dat ik m'n doelstelling voor komend jaar flink bij ga stellen.
In 2016 een vriendin krijgen, zit er gewoon niet in op dit moment, hoe ontzettend graag ik het ook wil, en elke seconde van droom, en voor me zie.
Mijn nieuwe doelstelling is zelfstandigheid en genieten van het leven.
En over een aantal jaar uit huis, in m'n eentje. Net zoals m'n opa.
M'n oma is overleden, hij woont nu in een klein jaren 90 appartementje, vlak aan het water.
Kleine maar zeer gezellige woonkamer, slaapkamertje, heeft z'n 2 computers in de woonkamer staan waar hij altijd wel achter zit, een paar gitaren... Sfeerverlichting.. Ondanks dat hij alleen is, maakt hij er altijd een ontzettend gezelligs iets van.
Dan haalt hij chinees, speelt daarna een mooi blues lied, op z'n gitaar, en hij dronk wat biertjes.
Misschien moet ik wel zo'n voorbeeld voor me zien, voor mij later.
Smoesjesquote:Een vriendin geeft immers ook nadelen, snachts ga ik wel eens m'n bed uit, en loop soms midden in de nacht door m'n wijkje heen, gewoon omdat ik teveel gedachtes heb, die ik stilzittend of liggend niet kan verwerken, als ik een vriendin heb, kan ik niet zomaar m'n bed uit zonder ze wakker zou worden.
Nee klopt, is ook niet makkelijk. Maar dat betekent niet dat het de moeite niet waard is. Nogmaals: smoesjes!quote:En de hele sleur die je hebt als je een kind hebt, is ook niet makkelijk.
Kinderopvang, ophalen, opvoeden... Vriendin waarmee je soms misschien ruzie hebt..
Dit is wat iedereen zich voorstelt bij het nemen van kinderen. Je geeft zelf aan dat dit niet de werkelijkheid is, dus wat is dan het probleem?quote:Ik kan misschien wel helemaal geen kind opvoeden, in m'n hoofd zie ik vaak alleen plaatjes, van skelters, voetballen, en later als ik 60 ben, dat hij naast me in de auto zit, en ik hem alles over het leven vertel.. Maar in werkelijkheid zou het wel anders zijn .
Niet alleen op dit moment, maar voor de rest van je leven. Als je niet openstaat voor verandering.quote:Het leven is zeker eenzamer, alleen.. Maar goed, het is nu eenmaal de situatie op dit moment.
Ik wil sowieso in de komende jaren uit huis, zelf koken, lijkt me ook wel leuk.
Komt door je te hoge verwachtingen, waar je aan moet werken.quote:En een vriendin, tja... misschien moet ik maar totaal kappen, met praatjes met meisjes, ze leiden zowel via internet als in het echt tot niets de afgelopen jaren... het doet alleen maar verdriet. als ik er weer zoveel m'n best voor doe, om ''normaal'' voor te komen, en ik het alsnog helemaal verkloot.
Zoals hier al is gezegd, waarschijnlijk werd je inderdaad uitgelachen. Door je PDD/NOS begrijp je dit soort situaties niet, dat is kut, maar niet een standaard. Iedereen maakt dat mee, zegt eerder iets over dat groepje dan over jou.quote:En misschien werd ik toen wel inderdaad uitgelachen in die McDonald's tijdens het zomercarnaval, dan is het maar goed dat ik niet naar het groepje was gegaan na afloop.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef Charleville het volgende:
Excuses dat ik minder vaak reageer als vroeger, dit komt eigenlijk omdat ik bang ben, dat dit topic zoveel pagina's gaat tellen, dat deze op slot gaat. En vind het toch wel heel fijn, om af en toe een update te doen, maar wellicht mag ik een deel 2 aanmaken mocht het zover komen. Dat hoop ik.
Waarom denk je daar aan? Ik heb ook een appartement gekocht, maar niet met het idee dat ik deze later ga betrekken met mijn partner. Ik woon nu alleen en dat is ook prima voor je zelfstandigheid. Waarom jij niet? Ik zou zeggen: als je het kunt betalen en je kan op jezelf wonen, zou ik het doen. Een echt huisje boompje en beestje komt later wel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef Charleville het volgende:
Toch wel jammer, had helemaal het idee, om een rijtjeshuis te huren, zodat er zo een vriendin en kinderen bij zouden kunnen komen.
Waarom dacht je dat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef Charleville het volgende:
ik had het idee dat ze mij observeerde,
Je houdt je weer bezig met dingen waar je niet druk om over moet maken. Ga eerst druk maken om jezelf.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef Charleville het volgende:
Een vriendin geeft immers ook nadelen, snachts ga ik wel eens m'n bed uit, en loop soms midden in de nacht door m'n wijkje heen, gewoon omdat ik teveel gedachtes heb, die ik stilzittend of liggend niet kan verwerken, als ik een vriendin heb, kan ik niet zomaar m'n bed uit zonder ze wakker zou worden.
En de hele sleur die je hebt als je een kind hebt, is ook niet makkelijk.
Kinderopvang, ophalen, opvoeden... Vriendin waarmee je soms misschien ruzie hebt..
Ik kan misschien wel helemaal geen kind opvoeden, in m'n hoofd zie ik vaak alleen plaatjes, van skelters, voetballen, en later als ik 60 ben, dat hij naast me in de auto zit, en ik hem alles over het leven vertel.. Maar in werkelijkheid zou het wel anders zijn .
Dit herken ik trouwens ook wel helaas.. spreek best weinig meiden en als er dan één is die met mij praat vind ik dat ook al vrij snel speciaal of bijzonder, maar voor een normale sociale meid is dat waarschijnlijk één van de tien gesprekken op een dag, dus normaal gedrag zonder er wat achter te zoeken. Ik heb dan het gevoel dat ze speciaal mij uitkiezen om wat tegen te zeggen etc.quote:Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben mezelf er wel van bewust waarom ik zo snel die ideeën in m'n hoofd haal.
Ik spreek nauwelijks met meisjes, en als er dan wel een is, waarmee ik praat, en we elkaar af en toe leuk aankijken, is dit voor mij een speciaal meisje.
De rest vul ik dan zelf in, ik kijk bijvoorbeeld de halve dag naar haar facebook profiel, en zo begint m'n verliefdheid steeds meer te groeien.
Misschien spreekt dit meisje wel met een tiental jongens, school, werk, in haar vrije tijd, familie, broers e,d en ziet zij ons gesprekje dus als iets normaals.
Daar gaat het al mis, mijn leven is veel 'leger' wat dat betreft.
Dus word ik sneller verliefd op iemand.
Als ik misschien ooit het voor elkaar krijg met meerdere meiden per dag te praten, dan word mijn gevoel misschien ook anders, en zie ik het ook als iets gewoons, waar niet gelijk een relatie bij hoort te komen. '
Sommige meisjes zijn gewoon zo mooi, groene ogen, blond haar... Ik zou eigenlijk wel op elk meisje verliefd kunnen worden, mits ze gewoon een lief karakter heeft. Ze hoeft niet eens smooi te zijn, het gaat uiteindelijk toch om iemand haar karakter.
Er is ook een arrogant meisje bij ons bij de AH, die gedraagt zich echt uit de hoogte, en kijkt je echt geen enkele seconde aan. Dan heb ik toch liever een wat minder knap meisje, waarmee je het gewoon leuk hebt, want op vakanties heb je niks aan een chagrijnig persoon. En uiterlijk went snel denk ik.
Ook al spreek je met duizend meiden op een dag, als net die ene 'crush' iets tegen je zegt voelt dat altijd speciaal. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Je moet natuurlijk wel onderscheid kunnen maken tussen flirten en een gewoon gesprek.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit herken ik trouwens ook wel helaas.. spreek best weinig meiden en als er dan één is die met mij praat vind ik dat ook al vrij snel speciaal of bijzonder, maar voor een normale sociale meid is dat waarschijnlijk één van de tien gesprekken op een dag, dus normaal gedrag zonder er wat achter te zoeken. Ik heb dan het gevoel dat ze speciaal mij uitkiezen om wat tegen te zeggen etc.Als ik gewoon dagelijks contact heb met een paar meiden zou dat gevoel er helemaal niet zijn, maar nu is het een zeldzaamheid.
Zou het ook kunnen dat ts zijn eigen seksualiteit probeert te onderdrukken omdat hij in een soort loyaliteitsconflict met zijn moeder zit?quote:Op maandag 7 december 2015 21:12 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe als ik door de winkelstraat loop.... juist, naar meiden kijken, dat is dus niets om je druk om te maken. Verder vind ik het echt te triest voor woorden dat je ma jou sommeert naar links te kijken als er een vrij scene op de tv komt. Verder is het niet zo moeilijk, want je bent 25 jaar en kan dus makkelijk zonder moeders door de winkelstraat lopen. Ik mag aannemen dat je nog wel je eigen kleding uit mag zoeken, dus pak lekker de bus (of auto als je die hebt) en ga lekker alleen winkelen.
Ik denk dat dat meer meespeelt dan zijn PDD/NOS, want in zijn vriendengroep lijkt hij niet echt last te hebben van sociale problemen.quote:Op zondag 13 december 2015 23:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat ts zijn eigen seksualiteit probeert te onderdrukken omdat hij in een soort loyaliteitsconflict met zijn moeder zit?
Eigenlijk zit hij in een soort dilemma waarbij hij een keuze zal moeten maken tussen zijn eigen moeder en zijn seksuele gevoelens (lees zichzelf).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |