Toe maar!quote:Op zondag 29 november 2015 12:14 schreef Kyara het volgende:
Kleuren zijn hier geen probleem. M was erg vlot, nog geen 2 toen hij alle kleuren (incl licht en donker) kon benoemen. Die is nu bezig met de kleuren in het engels
Zo herkenbaar.quote:Op zondag 29 november 2015 14:10 schreef Kyara het volgende:
Dat engels komt uit een spelletje op de ipad hoor. Maar wel mooi om te zien hoe snel ze dat oppakken.
Dat is ook zo. Sticker kan wel in zijn eentje een cheesecake bakken, da's ook knapquote:Op zondag 29 november 2015 11:50 schreef Sylver_ het volgende:
Haha L-E
Volgens mij 'hoeft' het ook nog helemaal niet, ik dacht dat kleuren herkennen meer toegedicht is aan kleuters.
Het is ook maar net waar de interesses liggen
En handig!quote:Op zondag 29 november 2015 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Sticker kan wel in zijn eentje een cheesecake bakken, da's ook knap
Zo telt Riley dus inderdaadquote:Op zondag 29 november 2015 20:44 schreef L-E het volgende:
Tellen met peuters vind ik hilarisch. EEN DRIE VIJF ZESTIEN! en dan dat triomfantelijke hoofd erbij. Niemand anders kan tellen namelijk![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 29 november 2015 20:44 schreef L-E het volgende:
Tellen met peuters vind ik hilarisch. EEN DRIE VIJF ZESTIEN! en dan dat triomfantelijke hoofd erbij. Niemand anders kan tellen namelijk![]()
Goede stats mijn S. was 87,5 cm en 11,7 kgquote:Op zondag 29 november 2015 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier geen cheesecake, tellen of kleuren kennen. Toch goede gekeurd bij het cb 78,8 cm en 12,4kg
Moet ik het cb nu bellen dat de afspraak opnieuw moet?
Ik doelde op de eerste versiequote:Op zondag 29 november 2015 21:39 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind haar niet klein.
Riley is ongeveer net zo groot. Onze reusjes
quote:Op zondag 29 november 2015 20:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
Herkenbaar
En ook met letters. Grote broer is nogal veel bezig met letters en koppelen aan woorden. "Dit is de J, de J van Jas en van J.olijn etc" En dan zuslief door de bocht, wijst een G aan aan, "dat is de K, van papa en van tijger"![]()
![]()
Hier hetzelfde, alleen is dan alles meer dan twee gewoon altijd 'veel'quote:Op zondag 29 november 2015 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Hier kent ze de kleuren en kan ze prima (akoestisch) tellen tot 15 ofzo. Besef van getallen is echt nulAlles meer dan 2 is 'drie' of 'veel'
OMG!quote:Op maandag 30 november 2015 08:53 schreef Kyara het volgende:
Pfff Cwen. Helemaal eens met Mabawa. Ik dacht trouwens dat jullie psz gelinkt was aan school? Of is dat het gedeelte vanaf 3 jaar?
Mabawa, wat leuk om te lezen. Heerlijk ventje
Hier hebben ze vooral moeite met het verschil tussen 2 en 3. Snap ik ook wel want D & J zijn een tweeling en ze zijn met z'n drietjes en dat werkt blijkbaar verwarrend.
En M is nog steeds niet heel handig met de namen van zijn zusjes aan het juiste zusje koppelen. J reageert gewoon niet als M haar met D aanspreekt. D corrigeert nog heel geduldig "Nee, ik ben D. J is mijn zusje" of ze antwoord gewoon als ze haar naam hoort. Roept M J, D, waar ben je?" En dan antwoord D die naast hem zit gewoon "Ik ben hier hoor"
Oh en M's oren is ook niks mis mee. Ik had 2 eitjes in de keuken. M: "Dat zijn 2 eien, net als D en J". "Oh nee, die zijn samen 1 ei"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |