Misschien ''JR-Style-93 keurt het gebruik van 'als ... zijnde' goed'' als tekst onder elke post (ik weet ff niet hoe dat heet)? Zodat iedereen weet wat voor halve zool hij is.quote:
Munsterman.jpgquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe Twente zo diep heeft kunnen zinken
sigquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien ''JR-Style-93 keurt het gebruik van 'als ... zijnde' goed'' als tekst onder elke post (ik weet ff niet hoe dat heet)? Zodat iedereen weet wat voor halve zool hij is.
Aldus iemand die Siem de Jong een geweldenaar vindt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien ''JR-Style-93 keurt het gebruik van 'als ... zijnde' goed'' als tekst onder elke post (ik weet ff niet hoe dat heet)? Zodat iedereen weet wat voor halve zool hij is.
Het feit dat je dit soort irrelevante en onjuiste observaties aanhaalt in een poging om mij te kijk te kunnen zetten, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die Siem de Jong een geweldenaar vindt.
![]()
![]()
Die man kan niet voetballen...quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Pröpper is de speler die veruit het meeste loopwerk verricht bij PSV.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het feit dat je dit soort irrelevante en onjuiste observaties aanhaalt in een poging om mij te kijk te kunnen zetten, zegt genoeg.
lijkt wel alsof ze in de Arena spelen xdquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Grolsch Veste is inmiddels zo goed als leeg trouwens
Denk dat ze er in de nacompetitie gewoon uit zouden gaan en de kans dat ze boven de 16e plek eindigen na een vertrek van Ziyech is miniem.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk dat Twente net niet degradeert dit jaar.
Ja maar op een gegeven moment ben je tegen een puppy aan het schoppen weet je wel, ik ben het stadium van leedvermaak allang voorbij. Dit is echt wel heel triest ofzo.quote:
Ik zie kansen voor NEC.quote:Vitesse
Room; Diks, Van der Werff, Kruijswijk, Leerdam; Yeini, Vako, Nakamba; Ibarra, Solanke, Oliynyk
NEC
Kirsten; Kane, Van Eijden, Golla, Woudenberg; Bikel, Ritzmaier, Breinburg; Foor, Santos, Limbombe
Ik zie Vitesse eroverheen walsen. Solankegod.quote:Op zondag 29 november 2015 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Uw gidsen voor Vitesse - NEC
[..]
Ik zie kansen voor NEC.
Ik mis Kashia en Baker. Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 29 november 2015 11:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse eroverheen walsen. Solankegod.
Gelukkig speelt die Rashica niet, hij heeft een heel eng hoofd.quote:Op zondag 29 november 2015 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis Kashia en Baker. Wat heb ik gemist?
Oh ja, Kashia kreeg rood.
Maar is wel een goede speler.quote:Op zondag 29 november 2015 11:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gelukkig speelt die Rashica niet, hij heeft een heel eng hoofd.
Hij is erger dan Humberto Tan vroeger.quote:Op zondag 29 november 2015 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
''Arnhem - Nijmegen, lekker potje, 12:30''
Jan-Joost is een walgelijk figuur.
En speelminuten voor Bergwijn hopelijk.quote:Op zondag 29 november 2015 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 16:45 weer de Pereiro-show. Waar een blessure voor Narsingh allemaal niet goed voor is.
Fuck, gemist. Zei hij dat?quote:Op zondag 29 november 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Cerny is de nieuwe Messi.
- Ronald de Boer, 29-11-15
quote:Op zondag 29 november 2015 12:06 schreef hafcfan het volgende:
T was weer een mooie nachylt in t uitgaansleven. Veel Twente lui kunnen uitlachen.
Andersen 17quote:Op zondag 29 november 2015 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voorspel 0-3
Mijn manager vindt dit leuk.
Die Willem II-ers nekken mij deze week, maar als NEC gewoon wint zou het wel heel lekker gaan.quote:Op zondag 29 november 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen 17
Karsdorp 10
Stans 5
Gyasi 2
Ik win.
quote:Op zondag 29 november 2015 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou Perez tegen zwarte piet zeggen?
Ik heb dan geen thuispotquote:Op zondag 29 november 2015 12:27 schreef Brammess het volgende:
ik kan me alleen de horror van de eretribune van volgende week voorstellen
gelukkig zit ik dan hondstrouw in de arena
Sint en piet kwamen langsquote:
Ik blijf dit zo'n leuk gifje vinden hequote:
Waarom?quote:Op zondag 29 november 2015 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel eerst een hattrick van Diks bitte.
Ik denk dat hij die in de manager heeft.quote:
Laat dat nou net het geval zijnquote:Op zondag 29 november 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijden van NEC zijn alleen boeiend als de andere ploeg wil voetballen.
hoi frank de boerquote:Op zondag 29 november 2015 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijden van NEC zijn alleen boeiend als de andere ploeg wil voetballen.
Dit kan wel een boeiend potje worden. Ik kijk tot 2 uur.quote:
Ik hoop ook op veel genot jaquote:Op zondag 29 november 2015 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kan wel een boeiend potje worden. Ik kijk tot 2 uur.
Het 'samen verbranden we nekkers, want nekkers die branden het best' ?quote:
nee hoor, je zorgt er zelfs voor dat er geen uitfans komen volgende wedstrijdquote:Op zondag 29 november 2015 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het 'samen verbranden we nekkers, want nekkers die branden het best' ?
Gooi er nog een WO II verwijzing bij zoals Utrecht en je bent de lul
dan is het ineens antisemitisme maar als het dat niet is is het okequote:Op zondag 29 november 2015 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het 'samen verbranden we nekkers, want nekkers die branden het best' ?
Gooi er nog een WO II verwijzing bij zoals Utrecht en je bent de lul
Ik vind m wel oke voor een derde doelman bij een promovendus.quote:
Kan Twente niet beter de doelvrouw van fc twente vrouwen opstellen ofzoquote:Op zondag 29 november 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m wel oke voor een derde doelman bij een promovendus.
Hij is beter dan de drie doelmannen van de titelkandidaat die 16e staat.
PSV verliest zelden punten tegen Vitesse.quote:Op zondag 29 november 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Vitesse maar volgende week wat leuke dingen doet.
Volgens mij hebben ze nog nooit verloren in het Gelredome.quote:Op zondag 29 november 2015 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV verliest zelden punten tegen Vitesse.
In before een bepaald iemand die zich alvast indekt.quote:Op zondag 29 november 2015 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog nooit verloren in het Gelredome.
Vorig seizoen was wel vermakelijk. Vitesse speelde aanvallend een baggerwedstrijd en toch dacht het hele journaille een wedstrijd te hebben gezien waar PSV op instorten stond. Genot.quote:Op zondag 29 november 2015 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik weet het, terwijl Vitesse niet één uitgespeelde kans had vorig seizoen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was wel vermakelijk. Vitesse speelde aanvallend een baggerwedstrijd en toch dacht het hele journaille een wedstrijd te hebben gezien waar PSV op instorten stond. Genot.
Een toevallige aanval waarna Vejinovic op rand 16 de bal met binnenkant voet op de paal schoot. Dat was het wel.quote:Op zondag 29 november 2015 12:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik weet het, terwijl Vitesse niet één uitgespeelde kans had vorig seizoen.
Resultaten uit het verleden erbij halen om een wedstrijd te voorspellenquote:Op zondag 29 november 2015 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik deed helemaal geen voorspelling, ik haalde slechts een feit aan betreffende de wedstrijd.quote:Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden erbij halen om een wedstrijd te voorspellen![]()
Had beter van jou verwacht.
Utrecht - Ajax is al sinds 2008/09 niet in het voordeel van Ajax uitgevallen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden erbij halen om een wedstrijd te voorspellen![]()
Had beter van jou verwacht.
Je pleurt toch niet zomaar random feitjes neer? Oh wacht.quote:Op zondag 29 november 2015 12:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik deed helemaal geen voorspelling, ik haalde slechts een feit aan betreffende de wedstrijd.
Rooney was weer lachwekkend gisteren. Kreeg hij nou vorig jaar die extreem lucratieve contractverlenging?quote:
Ajax heeft gewoon een significant grotere kans om die wedstrijd te winnen dan Utrecht.quote:Op zondag 29 november 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht - Ajax is al sinds 2008/09 niet in het voordeel van Ajax uitgevallen.
Over twee weken Utrecht - Ajax.
Wat nu?
Een voorspelling zou zijn; PSV wint omdat/met ......, want ze verliezen zelden punten tegen Vitesse.quote:Op zondag 29 november 2015 12:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je pleurt toch niet zomaar random feitjes neer? Oh wacht.
Hopelijk wordt Cocu weer snel zichzelf en geeft hij deze man hooguit een minuut of tien per wedstrijd.quote:
Narsingh tot 2016 geblesseerd.quote:Op zondag 29 november 2015 12:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Cocu weer snel zichzelf en geeft hij deze man hooguit een minuut of tien per wedstrijd.
Dus het is al zes seizoenen toeval dat FC Utrecht punten afsnoept?quote:Op zondag 29 november 2015 12:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een significant grotere kans om die wedstrijd te winnen dan Utrecht.
Die bekerwedstrijd was wel genietenquote:Op zondag 29 november 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus het is al zes seizoenen toeval dat FC Utrecht punten afsnoept?
Dit insinueer je met je post.quote:Op zondag 29 november 2015 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een voorspelling zou zijn; PSV wint omdat/met ......, want ze verliezen zelden punten tegen Vitesse.
MEEN JE NIETquote:Op zondag 29 november 2015 12:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Narsingh tot 2016 geblesseerd.
[ afbeelding ]
De Wijn moet het eerst nog laten zien.quote:
Niemand.quote:Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Brammess het volgende:
Wie schakelt mee naar Tottenham - Chelsea?
Die zal vast geen slechtere vertoning bieden dan Torres.quote:
Exact. Kun jij een andere reden bedenken? Ze doen misschien hooguit 5% meer hun best tegen Ajax, wat niets voorstelt ten opzichte van het kwaliteitsverschil. Fanatiekere supporters? Ajax heeft in de kuip laten zien daar weinig last van te hebben.quote:Op zondag 29 november 2015 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus het is al zes seizoenen toeval dat FC Utrecht punten afsnoept?
Kopsterk is een beetje dom.quote:Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik insinueer helemaal niets. Ga mij nou geen dingen aan lopen praten beste Kopsterk.
Nino kan er geen reet van. Costa y Jackson, Griezmann vrije rol vanaf links. Kampioen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal vast geen slechtere vertoning bieden dan Torres.
Wat was El Nino weer dramatisch. Oei oei oei.
Hebben we gezien ja.quote:Op zondag 29 november 2015 13:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Exact. Kun jij een andere reden bedenken? Ze doen misschien hooguit 5% meer hun best tegen Ajax, wat niets voorstelt ten opzichte van het kwaliteitsverschil. Fanatiekere supporters? Ajax heeft in de kuip laten zien daar weinig last van te hebben.
Dat wint toch Chelsea.quote:Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Brammess het volgende:
Wie schakelt mee naar Tottenham - Chelsea?
Ik zal er voortaan rekening mee houden dat jij af en toe random feitjes neerpleurt hier, waar je verder niets mee wilt zeggen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik insinueer helemaal niets. Ga mij nou geen dingen aan lopen praten beste Kopsterk.
Tegen PEC is het ook vast toeval dat ze daar intens treurig veel moeite mee hebben. Datzelfde geldt ook voor Vitesse uit, FC Groningen uit.quote:Op zondag 29 november 2015 13:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Exact. Kun jij een andere reden bedenken? Ze doen misschien hooguit 5% meer hun best tegen Ajax, wat niets voorstelt ten opzichte van het kwaliteitsverschil. Fanatiekere supporters? Ajax heeft in de kuip laten zien daar weinig last van te hebben.
Dat doe ik inderdaad, scroll maar omhoog. Onder het mom leuke feitjes.quote:Op zondag 29 november 2015 13:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan rekening mee houden dat jij af en toe random feitjes neerpleurt hier, waar je verder niets mee wilt zeggen.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 29-11-2015 om 13:05:10Gele kaartenbeleid in #Derby #vitnec na half uur spelen al niet meer te volgen reageer retweet
Jij snapt het. Ik heb nog steeds geen betere reden gehoord.quote:Op zondag 29 november 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen PEC is het ook vast toeval dat ze daar intens treurig veel moeite mee hebben. Datzelfde geldt ook voor Vitesse uit, FC Groningen uit.
Allemaal toeval.
Omdat Ajax niet zo goed is als jij denkt. Ook in winstpartijen van Ajax wordt gewoon wel eens duidelijk dat Ajax helemaal niet zo superieur is. Het is simpelweg onmogelijk dat je 90 minuten superieur kunt zijn.quote:Op zondag 29 november 2015 13:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij snapt het. Ik heb nog steeds geen betere reden gehoord.
Ik weet heel goed hoe matig Ajax is. Dat is de discussie niet. Ik zeg dat het toeval is dat Ajax relatief veel punten verspeelt tegen mindere tegenstanders als Utrecht en ADO. Dat je veel punten verspeelt tegen Vitesse is niet raar, die hebben de laatste jaren gewoon vrij veel kwaliteit.quote:Op zondag 29 november 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet zo goed is als jij denkt. Ook in winstpartijen van Ajax wordt gewoon wel eens duidelijk dat Ajax helemaal niet zo superieur is. Het is simpelweg onmogelijk dat je 90 minuten superieur kunt zijn.
Fischer en Cerny zijn onze Narsingh en PR7.quote:Op zondag 29 november 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer weer rechtsbuiten. Ik haat De Boer.
Als Sanogo vanmiddag scoort neem jij een jaar lang een Ajax UI.quote:Op zondag 29 november 2015 13:21 schreef tompsv18 het volgende:
Als Sanogo maar weer wat minuten mag maken, dan ga ik er weer eens voor zitten.
Feyenoorders wilden hem al inruilen voor Kramer.quote:Op zondag 29 november 2015 13:21 schreef bechirti het volgende:
Die santos kan er trouwens helemaal niets van, vlemincks 2.0 en dan het nog zo hoog in je bol hebben dat je naar t buitenland wil.
hele mooie UIquote:Op zondag 29 november 2015 13:21 schreef tompsv18 het volgende:
Als Sanogo maar weer wat minuten mag maken, dan ga ik er weer eens voor zitten.
Die zijn gek.quote:Op zondag 29 november 2015 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Feyenoorders wilden hem al inruilen voor Kramer.
Pro Evo 2016 heeft wel betere review scores hoor Cavaliers.quote:Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PES is aids. 0 licenties. Na PES6 alleen maar afgegleden.
Fischer speelde donderdag weer gruwelijk slecht. Gelukkig heeft hij volgens Ratjetoe rendement.quote:Op zondag 29 november 2015 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fischer en Cerny zijn onze Narsingh en PR7.
Je moet veel zelf aanpassen ja, maar nu heb ik alle shirts en logo's van Premier Liek en nationale teams op PS4. Het speelt goddelijk.quote:
FOX weet Heracles-Excelsior van vorige week nog spectaculair te noemenquote:Op zondag 29 november 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX zal straks weer fappen op PEC en Ron Jans terwijl ze buiten Thomas een zeer matig team hebben.
Lekker man,
Echt waar? ECHT??quote:Op zondag 29 november 2015 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
FOX weet Heracles-Excelsior van vorige week nog spectaculair te noemen
Ik heb het zelf nergens gehoord, maar het zou me niks verbazenquote:
Ik vind het meh. De gameplay is niet zó goed dat de licenties me niet uitmaken. Voor PES6 kon ik ermee leven, want PES6 was de bom. OP Adriano.quote:Op zondag 29 november 2015 13:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je moet veel zelf aanpassen ja, maar nu heb ik alle shirts en logo's van Premier Liek en nationale teams op PS4. Het speelt goddelijk.
FIFA is ook kut.quote:Op zondag 29 november 2015 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PES is aids. 0 licenties. Na PES6 alleen maar afgegleden.
Wat maak je je toch druk. Geniet van je vrije dagquote:Op zondag 29 november 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX zal straks weer fappen op PEC en Ron Jans terwijl ze buiten Thomas een zeer matig team hebben.
Lekker man,
Sorry, ik probeer zo ook wel wat mee te pikken van het dartsen.quote:Op zondag 29 november 2015 13:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat maak je je toch druk. Geniet van je vrije dag
Dat was de beste inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind het meh. De gameplay is niet zó goed dat de licenties me niet uitmaken. Voor PES6 kon ik ermee leven, want PES6 was de bom. OP Adriano.
Gelukkig speelde Twente goed gisterenquote:Op zondag 29 november 2015 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Karig middagje wordt het zo met m'n NEC-spelersLimbombe en Santos geel, tegendoelpunt...
Terwijl zaalvoetbal ook nog in '98 zat.quote:Op zondag 29 november 2015 13:42 schreef Mani89 het volgende:
Na FIFA '97 is het snel bergafwaarts gegaan met de serie, zonder zaalvoetbal was er geen hol meer aan.
dat hebben velen gelukkigquote:Op zondag 29 november 2015 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Karig middagje wordt het zo met m'n NEC-spelersLimbombe en Santos geel, tegendoelpunt...
Incorrect.quote:Op zondag 29 november 2015 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
Bikel, volgens Mexicano een GEWELDIGE speler gebaseerd op 21 minuten bij Heerenveen.
lekker man. Gurneygod. Moet thelaas missen. Vanavond kan ik wel kijken.quote:Op zondag 29 november 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik probeer zo ook wel wat mee te pikken van het dartsen.
Ik weet niet of het me gaat lukken. Streams werkten gisterenavond echt bagger.quote:Op zondag 29 november 2015 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
lekker man. Gurneygod. Moet thelaas missen. Vanavond kan ik wel kijken.
Ik had nergens last vanquote:Op zondag 29 november 2015 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het me gaat lukken. Streams werkten gisterenavond echt bagger.
Heeft juist wel een goeie techniekquote:
Vincent Schildkamp noemt het "boeiend"quote:Op zondag 29 november 2015 14:15 schreef hafcfan het volgende:
Dit is nog erger dan Heracles Excelsior
Daar heb ik hem nooit in uit zien blinken in de Jupiler League?quote:Op zondag 29 november 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft juist wel een goeie techniek
Ja voor een spits he, voor op 10 is het weer niet zo bijzonder.quote:Op zondag 29 november 2015 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb ik hem nooit in uit zien blinken in de Jupiler League?
Ik hoop dat je weet dat fox commentatoren reclame moeten maken ipv commentaar geven ?quote:Op zondag 29 november 2015 14:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vincent Schildkamp noemt het "boeiend"
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 29 november 2015 14:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat fox commentatoren reclame moeten maken ipv commentaar geven ?
Het zijn niet voor niets Feyenoord supporters.quote:Op zondag 29 november 2015 14:23 schreef Bronson_ het volgende:
Ik zag laatst in het Feyenoord topic een paar mensen roepen dat ze Santos moeten halen in de winterstop.
Zo schijnen er ook mensen te zijn die Cillessen een top vijf keeper van de wereld vinden.quote:Op zondag 29 november 2015 14:23 schreef Bronson_ het volgende:
Ik zag laatst in het Feyenoord topic een paar mensen roepen dat ze Santos moeten halen in de winterstop.
Top 3.quote:Op zondag 29 november 2015 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zo schijnen er ook mensen te zijn die Cillessen een top vijf keeper van de wereld vinden.
Ik ga steeds kijken maar realiseer me dan dat ze gewoon makkelijk gaan winnen.quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verheug me weer op Ajax. Iedere week is het een plezier om naar ze te kijken.
Het wordt, ook al heeft PEC een verschrikkelijk kutelftal, vast weer een vervelende wedstrijd.quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga steeds kijken maar realiseer me dan dat ze gewoon makkelijk gaan winnen.
quote:Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Veldwijk maait de bal huizenhoog over.
''Geen gekke poging'', aldus uw gids Leo Driessen.
Fischer gaat na zijn blessure de hele Eredivisie naar de klote spelen, hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet waarom Fischer rechtsbuiten staat. Daar kan hij echt niets.
quote:Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
"Kan nog wel omhalen maar er geen richting aan geven"quote:Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan te bedenken dat jij het niveau in het Feyenoordtopic nog lager weet te krijgen met de oneindige stroom aan stront die jij er post.quote:Op zondag 29 november 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zijn niet voor niets Feyenoord supporters.
Die hebben er weinig kijk op.
Dat is onmogelijkquote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij het niveau in het Feyenoordtopic nog lager weet te krijgen
Heracles natuurlijk.quote:Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Er zijn er drie aan de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |