Misschien ''JR-Style-93 keurt het gebruik van 'als ... zijnde' goed'' als tekst onder elke post (ik weet ff niet hoe dat heet)? Zodat iedereen weet wat voor halve zool hij is.quote:
Munsterman.jpgquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe Twente zo diep heeft kunnen zinken
sigquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien ''JR-Style-93 keurt het gebruik van 'als ... zijnde' goed'' als tekst onder elke post (ik weet ff niet hoe dat heet)? Zodat iedereen weet wat voor halve zool hij is.
Aldus iemand die Siem de Jong een geweldenaar vindt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien ''JR-Style-93 keurt het gebruik van 'als ... zijnde' goed'' als tekst onder elke post (ik weet ff niet hoe dat heet)? Zodat iedereen weet wat voor halve zool hij is.
Het feit dat je dit soort irrelevante en onjuiste observaties aanhaalt in een poging om mij te kijk te kunnen zetten, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus iemand die Siem de Jong een geweldenaar vindt.
![]()
![]()
Die man kan niet voetballen...quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Pröpper is de speler die veruit het meeste loopwerk verricht bij PSV.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het feit dat je dit soort irrelevante en onjuiste observaties aanhaalt in een poging om mij te kijk te kunnen zetten, zegt genoeg.
lijkt wel alsof ze in de Arena spelen xdquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De Grolsch Veste is inmiddels zo goed als leeg trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |