Nederlands, gelukkig dat nog welquote:Op woensdag 16 december 2015 09:54 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Zieluh![]()
Hopelijk komt het nu goed.
Nederlandse broodfok of illegaal uit een Oost Blok land geïmporteerd?
Dat is wel een beetje uit de route, anders mocht je het zo hebben.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:23 schreef dahippieunicorn het volgende:
[..]
Dan gebruik ik het iig niet meer. Ik woon in de buurt bij Nijmegen, haha.
Haha toch bedankt! Dan ga ik straks eventjes zelf een flesje halenquote:Op woensdag 16 december 2015 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje uit de route, anders mocht je het zo hebben.
Heel veel sterkte.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:43 schreef N.icka het volgende:
Heb hier pas geleden nog advies gevraagt voor mijn oude demente incontinente hond... Afgelopen zondag heb ik haar moeten laten inslapen na 2 heftige insulten. Ze was op.... Het voelt alsof er een stuk uit mijn hart is gerukt..... Rust zacht lieve dop.
Aww, sterktequote:Op woensdag 16 december 2015 17:43 schreef N.icka het volgende:
Heb hier pas geleden nog advies gevraagt voor mijn oude demente incontinente hond... Afgelopen zondag heb ik haar moeten laten inslapen na 2 heftige insulten. Ze was op.... Het voelt alsof er een stuk uit mijn hart is gerukt..... Rust zacht lieve dop.
Lijkt wel op zijn gemak in de wachtkamer.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:28 schreef Xaryna het volgende:
Poezel is nu bij de DA voor de gebitsbehandeling. Na nog even kort te hebben gekeken, moeten er misschien wel 2 kiezen uit die er slecht uitzagen.
Bloed was helemaal top, dat was wel fijn
[ afbeelding ]
Poezel op onderzoek in de spreekkamer, terwijl we wachtten op de bloeduitslag.
[ afbeelding ]
Dit topic is nu zeker de eerste hit als iemand erop googelt.quote:Geschoren poes.
Fijn dat het goed gegaan isquote:Op woensdag 16 december 2015 14:50 schreef Xaryna het volgende:
Spooky is veilig en wel weer thuis, geen tanden eruitDA zei dat het wel zo leek maar na goed schoonmaken bleek het niet nodig. Wel was het schoonmaken erg nodig en hadden ze er anders later uit gemoeten en hebben we zo veel leed bespaard (zei ze). Poezel is weer veilig thuis en heeft al wat gegeten, maar is nog een beetje suf van pijnstiller. Dus die krijgt even heel veel knuffels.
Ten eerste even kijken of zij geen vlooien heeft. Even met een vlooienkam boven de staart borstelen en dat kijken of er vlooien of vlooienpoepjes zijn. Of sowieso preventief behandelen tegen vlooien.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:41 schreef Etsu het volgende:
Hoi.
Lang geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst over een kat.
Nu heb ik een eigen kat.
We zijn nu 5 weken verder en elke keer als ik haar aai in haar nek, dan voel ik van die 'harde korstjes'. Ik weet niet wat het zijn, maar af en toe zie ik wel een klein plukje haren genesteld in iets, waarvan ik denk dat dat het is. Vanmorgen weer, al ben ik te haastig geweest met het weggooien dus heb geen pics.
Als ik haar nu aai, voel ik dat ze het nog steeds heeft, alleen weet ik niet of het op dezelfde plekken zijn. En goed zien kan ik het niet echt want al die haren zitten in de weg.
Zou ze zichzelf verwonden door haar (té) scherpe nagels (ik vind zelf dat ze heel erg scherp zijn, vergeleken met de andere katten, en ik hoefde haar maar 1x op te tillen en m'n hele arm zat eronder) of wat is het?
Verder lijkt ze er niet veel last van te hebben.
Zijn daar speciale kattenkammen voor? Bij de dierenarts zeker?quote:Op woensdag 16 december 2015 20:02 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ten eerste even kijken of zij geen vlooien heeft. Even met een vlooienkam boven de staart borstelen en dat kijken of er vlooien of vlooienpoepjes zijn. Of sowieso preventief behandelen tegen vlooien.
Heel veel sterkte met het verwerken van je verliesquote:Op woensdag 16 december 2015 17:43 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het heel goed van jou dat jij dit gedaan heb! Dit zorgt ervoor dat er minder proefdieren gefokt worden voor het onderwijs.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:54 schreef N.icka het volgende:
Ik plaats liever geen foto.
Ik heb haar hier voor achtergelaten bij de universiteit
https://proefdiervrij.nl/onderwijs/dierdonorcodicil/
Een vlooienkam is een klein kammetje, kost euro of 3. Die kan je bij een dierenarts of bij een dierspeciaalzaak of bij een online-winkel kopen. Het is handig om thuis te hebben.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zijn daar speciale kattenkammen voor? Bij de dierenarts zeker?
Snap ik. Veel sterkte en gaaf dat je dat gedaan hebt.quote:Op woensdag 16 december 2015 19:54 schreef N.icka het volgende:
Ik plaats liever geen foto.
Ik heb haar hier voor achtergelaten bij de universiteit
https://proefdiervrij.nl/onderwijs/dierdonorcodicil/
Zijn er meer mensen die dit ooit gedaan hebben ?
Er zit een dierenzaak in Paddepoel.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zijn daar speciale kattenkammen voor? Bij de dierenarts zeker?
Gevarieerd etenquote:Op donderdag 17 december 2015 10:27 schreef NijntjesUk het volgende:
N.icka, sterkte.
DiDa, de dames worden cameraschuw als ik ze witlof geef.![]()
Hier wel een filmpje van als ze munt eten.
https://www.instagram.com/p/_Y0mBKgsZE/
Wat eten die van jou beschaafdquote:Op donderdag 17 december 2015 10:27 schreef NijntjesUk het volgende:
N.icka, sterkte.
DiDa, de dames worden cameraschuw als ik ze witlof geef.![]()
Hier wel een filmpje van als ze munt eten.
https://www.instagram.com/p/_Y0mBKgsZE/
Na een uitgebreid onderzoek van het filmpje komt ik toch tot de conclusie dat de caaf L. even haar hoofd richting de caaf S. draait en 2 milisec later laat de caaf S. de basilicum vallen. Het kan natuurlijk een schrikreactie zijn.quote:Op donderdag 17 december 2015 10:50 schreef NijntjesUk het volgende:
Saar laat m vlak ervoor vallen namelijk
quote:Op donderdag 17 december 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eten die van jou beschaafd
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |