Fixedquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Aardappelpuree, (gebakken) gehakt en gebakken prei met wat kruiden door elkaar en je hebt een heerlijk gerecht.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:17 schreef hugecooll het volgende:
kan je dat irritante liedje mooi nadoen
Ja best welquote:
quote:
Deze?quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:17 schreef hugecooll het volgende:
kan je dat irritante liedje mooi nadoen
zeker weten? het is een soort ui en uien invriezen is niet bepaald goed voor de kwaliteit...quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Prei kan je (gesneden) ook goed invriezen.
Licht eraan waar je het voor wil gebruiken. Even kort blancheren voor je het invriest. Maar voor een salade of zo zou ik het dan niet meet gebruiken. Grote kans dat het blubber wordt, dan koop ik liever een verse, kost toch geen drol.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:22 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
zeker weten? het is een soort ui en uien invriezen is niet bepaald goed voor de kwaliteit...
dit. Van 1 prei blijft niet zoveel overquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:47 schreef Stompzinnig het volgende:
Prei is superlekker! En veel vocht, dus het slinkt enorm in de pan.
Huh wat? is ? dat?quote:Op zaterdag 28 november 2015 18:38 schreef Zelva het volgende:
Rijsteprei is ook nog wel een goed idee.
Hmmja zou kunnenquote:
quote:
Buiten wordt dat wel een probleem met de kou en prei is een goedkope groente dus of het die moeite nu waard is.quote:Op maandag 30 november 2015 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
prei
jammer dat ik geen tuin heb, je hoeft ze maar 1 keer in je leven te kopen, als je de bodem eraf snijdt en terugstopt in de grond groeit hij weer opnieuw en kan je na twee maanden opnieuw oogsten.
goede tieten wel. Fapje gemaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |