nog steeds is er geen bewijs dat die mensen niet gaan luisteren. En dus houden we er verder over op.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:08 schreef Achterhoker het volgende:
Haha wie wou mij nou niet geloven. Ik zei vorige week al dat er mensen even op Imagine gingen stemmen maar vervolgens niet gaan luisteren. Ineens 20% meer stemmen, lijkt me toch wel een behoorlijke aanwijzing.
Al Quaida is dus veel wreder met hun Overcome van Live.quote:
Ik ga m niet luisterenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
nog steeds is er geen bewijs dat die mensen niet gaan luisteren. En dus houden we er verder over op.
Vertelquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Al Quaida is dus veel wreder met hun Overcome van Live.
Nou gewoon, dat nummer kreeg een boost na 9/11quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat nummer kreeg een boost na 9/11
en dat is gewoon een bagger nummer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is toch gemaakt naar aanleiding van 9/11?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Halleluja. Ik ben groot fan van Boudewijn de Groot, maar man-oh-man wat is Avond een kutnummer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Het tweede deel ben ik met je eens, maar Avond is verre van zijn beste nummer
Jij hebt toch zeker de op 1 na beste smaak in dit topicquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat is gewoon een bagger nummer.
Neehoor, album was al uit toenquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is toch gemaakt naar aanleiding van 9/11?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij hebt toch zeker de op 1 na beste smaak in dit topic
Ah, zo is het toen verkocht dan dus.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neehoor, album was al uit toen
Bijpassend clippie erbij en lekker meesurfen op de golfquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, zo is het toen verkocht dan dus.
Jaaa, doen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar ga ik na een aanslag in ieder geval ter plekke iets van Dire Straits spelen, vanzelfsprekend Brothers in Arms.
Pleeg jij de aanslag dan ff? Wel ergens in de randstad, dan hoef ik niet zo ver te fietsen.quote:
In Leiden liggen het ROC, Treinstation en Hogeschool vlakbij elkaar, niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Pleeg jij de aanslag dan ff? Wel ergens in de randstad, dan hoef ik niet zo ver te fietsen.
Hij komt in de buurtquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
peaceman heeft de beste smaak van dit topic
na ondergetekende
Wees blij dat die vent in Parijs niet de hele CD van Nick en Simon speelde.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar ga ik na een aanslag in ieder geval ter plekke iets van Dire Straits spelen, vanzelfsprekend Brothers in Arms.
Het hele album van Adelequote:Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wees blij dat die vent in Parijs niet de hele CD van Nick en Simon speelde.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
o.aFolsom Prison, heel goed Stijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imagine![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |