Mensen die hun eigen doelen volgen en die vanuit een egoistisch perspectief handelen zijn van alle tijden ja. Het gaat hier echter om een wereldwijd groot complot waarin allerlei hooggeplaatste mensen samenwerken tegen de bevolking, en die mensen zijn ook nog eens satanisten. Voor dergelijke beweringen zie ik graag bewijs.quote:Op zaterdag 28 november 2015 01:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Moet je daar echt bewijs van hebben om het te kunnen geloven? Dat is al van vroeger uit zo. De mensen die de macht hebben willen dat houden en doen alles om die situatie in stand te houden. Brood en spelen zegt dat je iets? Oliebaronnen die de vooruitgang tegen houden? Het bankwezen wat nog precies hetzelfde opereert als voor de crisis. Heb je het boek van Luijendijk niet gelezen?
Betrouwbare bronnen waaruit blijkt dat een wereldwijd complot van de elite bestaat. Ik heb niks concreets gezien.quote:
Studentenclubjes zijn echt heel slecht enzo ja. Vooral deze, want schedel = satanisme.quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Men komt niet zomaar bij de echte grote Satanisten. Waar jij en de andere clubs mee bezig houden is voor de burgermaatschappij. De elite is heel andere koek.
Ooit weleens gehoord van de "Skull & Bones" leden die geworden worden bij de Yale-universiteit in de VS? Jaarlijks worden 15 nieuwe 'bonesmen' gerecruteerd en worden geïnitieerd in "The Tomb", een gebouw wat zich naast de Universiteit bevindt:
[ afbeelding ]
Hier een foto van de leden met voormalig president Bush ertussen. Zijn tegenkandidaat destijds was John Kerry, ook een bonesman. Destijds had men dus de keuze uit 2 presidenten, die bij hetzelfde geheime, occulte genootschap hoorden, de "Skull & Bones"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar ook zionisme, jodendom, vrijmetselarij, reptilians (ja, inderdaad, sarcasme) en wat dan ook voor 'groepen' waar TS doodsbang voor is.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Studentenclubjes zijn echt heel slecht enzo ja. Vooral deze, want schedel = satanisme.
Heb jij de Bijbel wel eens gelezen? Daar staat weinig goeds in hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:11 schreef ChrisCarter het volgende:
On topic dan, stel dat de "Elite" bestaat en inderdaad deze rituelen uitvoert. Dan is het meer voor de show. Want om te geloven dat die rituelen ook echt iets doen moet je dus ook geloven in hogere machten.
En bij mij gaat het er nog steeds niet in dat een hogere macht die voor het goede zou staan, toelaat dat de hogere macht die het kwade representeert, zoveel ruimte kan krijgen.
Eens hoor maar ik gooi het er dan ook in via het standpunt van de anderen die satanisme als instant evil zien.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heb jij de Bijbel wel eens gelezen? Daar staat weinig goeds in hoor.
Hangt er vanaf wat je goed noemt. Zoals eerder gezegd: als het christendom bijvoorbeeld homoseksuele liefde verbiedt, hoe kan dat dan goed heten? Of het verhaal van Noach? Hoe is dat goed? Of het verhaal van Job? Of het hele idee van erfzonde? Of je zoon offeren aan jezelf? De lijst is te lang om op te noemen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eens hoor maar ik gooi het er dan ook in via het standpunt van de anderen die satanisme als instant evil zien.
Dat is dan ook waar ik op doel. Als je kijkt naar de slachtoffers die gemaakt zouden zijn in de bijbel dan staat de score als het gaat om doden op je geweten hebben bijvoorbeeld iets van 10 doden door satan en niveautje genocide door de "goede" god.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je goed noemt. Zoals eerder gezegd: als het christendom bijvoorbeeld homoseksuele liefde verbiedt, hoe kan dat dan goed heten? Of het verhaal van Noach? Hoe is dat goed? Of het verhaal van Job? Of het hele idee van erfzonde? Of je zoon offeren aan jezelf? De lijst is te lang om op te noemen.
Dat soort praktijken en principes 'goed' noemen kan alleen als je óf diep gestoord bent, óf gelooft in een objectieve moraliteit. Van dat laatste is dan ook vrijwel altijd sprake in religieuze gemeenschappen. Het is goed omdat er staat dat het goed is en slecht omdat er staat dat het slecht is.
Wat dat betreft zou het topic dan misschien beter 'De elite en het christendom' kunnen heten. Dan is in ieder geval de link met het jodendom niet zo achterlijk meer.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat is dan ook waar ik op doel. Als je kijkt naar de slachtoffers die gemaakt zouden zijn in de bijbel dan staat de score als het gaat om doden op je geweten hebben bijvoorbeeld iets van 10 doden door satan en niveautje genocide door de "goede" god.
Daarom haalde ik in het vorige topic ook het voorbeeld aan van Abraham die zijn zoon moest doden en het gewoon ook even van plan was.
Nee geen toeval. De maker van deze short film heeft expres die titel gekozen omdat Bush dat boek aan het voorlezen was. Maar hier zitten meer Egyptische invloeden in, deze korte film.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Tijdens 9.11 het boekje wat Bush in zijn handen had was genaamd Pet Goat. Toeval?
Over de shot dat de CIA wapens en geld gedoneerd hebben, is toch algemeen bekend. Om de Russen uit afghanistan te mieteren, alleen is het ironisch dat Al Qaida het later tegen de VS heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
I, pet goat. Die video blijft interessant, mooi gedaan maar vaagheid alom.
met uitleg. Tijdens 9.11 het boekje wat Bush in zijn handen had was genaamd Pet Goat. Toeval?
Hieronder de full version
Hoe weet je dat nou?quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Klopt. Die satanische elite bestaat namelijk niet. Ook niet als je duizend keer roept van wel. Je hebt inmiddels meer dan voldoende aangetoond dat je geen idee hebt waar je over praat. Dan zijn het weer joden, dan heten ze toch maar zionisten, dan weer vrijmetselaars en met hetzelfde gemak noem je ze ineens weer satanisten.
De veronderstelde principes en doelen hebben niets met satanisme van welke soort dan ook te maken. Was jou nog niet opgevallen, want, gaan we weer, je hebt geen idee waar je het over hebt. Daarom kom je ook constant met allerlei vage videootjes aanzetten. De onderbouwing van je absurde claim ken je zelf niet eens.
Ik ga er ook niet meer serieus op in. Dom paranoïde gelul in de ruimte. Meer is het niet.
Ah... jij bent in de veronderstelling dat alleen de burgerbevolking zich ermee bezig kan houden dus?quote:
Mijn veronderstellingen heb ik inmiddels wel genoeg duidelijk gemaakt en onderbouwd. Je gelooft verder maar raak.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:00 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah... jij bent in de veronderstelling dat alleen de burgerbevolking zich ermee bezig kan houden dus?
Wat doe je eigenlijk verder op BNW dan als je alles weigert in te zien en alleen maar het Satanisme loopt te propageren?quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mijn veronderstellingen heb ik inmiddels wel genoeg duidelijk gemaakt en onderbouwd. Je gelooft verder maar raak.
Wat doe jij op een forum als je alleen maar een podium zoekt?quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk verder op BNW dan als je alles weigert in te zien en alleen maar het Satanisme loopt te propageren?
Ik zit hier op BNW omdat de onderwerpen me interesseren. Dat kan ik van jou niet zeggen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat doe jij op een forum als je alleen maar een podium zoekt?
O, dan zit ik hier met tegenzin. Bedankt voor de informatie.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ik zit hier op BNW omdat de onderwerpen me interesseren. Dat kan ik van jou niet zeggen.
Nou ja... het lijkt er wel op als de onderwerpen je eigenlijk helemaal niet interesseren?quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dan zit ik hier met tegenzin. Bedankt voor de informatie.
Als je gelezen hebt wat ik eerder schreef, dan zou je deze vraag niet stellen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:37 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nou ja... het lijkt er wel op als de onderwerpen je eigenlijk helemaal niet interesseren?
quote:
Hel ja.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
Net als metal... waar het allemaal nog vele tandjes erger is.
Muziek geen invloed op mensen? welnee hoor!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |