abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157880065
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 14:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Muziek geen invloed op mensen? welnee hoor!
Ja, ben je al bekeerd?
  zaterdag 28 november 2015 @ 15:01:17 #127
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157880075
Maar goed, de relatie tussen de elite en het Satanisme is dus van de baan begrijp ik?
Lijkt me toch ook onwaarschijnlijk. Het klinkt meer als een gek roddel & achterklap iets uit Christelijk Amerika. Dan scoort 'satanisme' natuurlijk wel erg goed om de elite mee te demoniseren.

Dat de vrijmetselarij dingetjes doet me mystiek, zo veel is duidelijk. En dat daar misschien elementen bij zitten die wat Satanistisch aandoen in de ogen van Christelijk Amerika, is iets anders.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157880091
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, ben je al bekeerd?
Ik niet, daar ik een eigen wil heb.

Snap niet dat je dat nou 'mooi' vindt.
-
pi_157880119
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:01 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar goed, de relatie tussen de elite en het Satanisme is dus van de baan begrijp ik?
Nogal.
quote:
Lijkt me toch ook onwaarschijnlijk. Het klinkt meer als een gek roddel & achterklap iets uit Christelijk Amerika. Dan scoort 'satanisme' natuurlijk wel erg goed om de elite mee te demoniseren.

Dat de vrijmetselarij dingetjes doet me mystiek, zo veel is duidelijk. En dat daar misschien elementen bij zitten die wat Satanistisch aandoen in de ogen van Christelijk Amerika, is iets anders.
Zoek je een complot op wereldschaal, zoek het dan in de financiële wereld. Niet zo spannend als al die mensenofferverhalen, maar het leven is nu eenmaal soms niet zo spannend als YouTube-filmpjes je willen doen geloven.
pi_157880129
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:02 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik niet, daar ik een eigen wil heb.
Nee, Niburu heeft jou in zijn macht. Het is een complot.
quote:
Snap niet dat je dat nou 'mooi' vindt.
Oké.
pi_157880133
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:01 schreef Villas__Rubin het volgende:

Ah, je hebt voor het gemak maar over de posts m.b.t. de Bohemian Grove en Skull & Bones gelezen?
-
pi_157880156
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, Niburu heeft jou in zijn macht. Het is een complot.

[..]

Oké.
Niburu is een disinfo-site. Staan dingen op die kloppen, afgewisseld met dom geouwehoer over reptilians, ufos en annunaki. Dit om de complot-theoretici als mafketels te kunnen afserveren.
-
  zaterdag 28 november 2015 @ 15:29:56 #133
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157880470
quote:
Nou ja... het lijkt er wel op als de onderwerpen je eigenlijk helemaal niet interesseren?
En daar ga je de fout in het zijn jullie die zich niet geheel in de materie inlezen om je er vervolgens vanaf te maken met de Satanisten beschuldiging ,erg christelijk beginsel vandaar dat je je eens in de andere stromingen in moet lezen.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_157880583
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:29 schreef DeMolay het volgende:

[..]

En daar ga je de fout in het zijn jullie die zich niet geheel in de materie inlezen om je er vervolgens vanaf te maken met de Satanisten beschuldiging ,erg christelijk beginsel vandaar dat je je eens in de andere stromingen in moet lezen.
Zo'n onzin wat je hier nu neerzit, echt de omgekeerde wereld.

Ga anders eens in op mijn posts m.b.t. de Bohemian Grove en de Skull en Bones op de vorige pagina. Zal wel niet gaan gebeuren, want ook Villas Rubin zit kennelijk met een mond vol tanden erover.
-
  zaterdag 28 november 2015 @ 15:56:50 #135
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157880866
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:04 schreef Lichtkogel het volgende:
Ah, je hebt voor het gemak maar over de posts m.b.t. de Bohemian Grove en Skull & Bones gelezen?
Nee, zeker niet. :) Dat is inderdaad nogal vreemd. Maar heel stom gedacht misschien hoor, maar: is dat wel daadwerkelijk de elite? Zijn dat geen acteurs of zo?

Maar ook daarvoor geldt: het kan net zo goed een occult ritueel zijn (bohemian groove dan) dat weliswaar bij hun clubje hoort, maar nog geen Satanisme is. Het hoeft ook helemaal niet model te staan voor een occult clubje zijn algehele sfeer/cultuur. Het kan net dat éne ritueel zijn van alle andere rituelen die ze hebben, die toevallig eng en demonisch overkomt. ;) En dat is op zich niet zo gek. Het kan hun 'halloween-feestje' zijn so te speak.

Skull's & bones komt op mij over als een soort studentenvereniging voor rijkeluis-universiteitskinderen.

Maar toegegeven: die symbolen geven geen positieve uitstraling, en de naam ook al niet. En ik heb ooit begrepen dat er een link zou zijn tussen wapenleveranties vanuit de VS aan Nazi-Duitsland, en dat daar ook skull & bones bij betrokken zou zijn. Of zoiets. En dat er uit die stal al iets van 3 presidenten van Amerika zijn gekomen.

Het doet allemaal zeker wel wat raar aan. Alleen wanneer wordt onze fantasie zodanig geprikkeld dat het op hol slaat, en wanneer is er échts lugubers aan de hand? Het is zo moeilijk te bepalen allemaal hier in het simpele mensdom van 't plebs...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 28 november 2015 @ 16:04:44 #136
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157881005
Wat het een beetje is met de elite en het satanisme... men zegt vaak: iets klinkt te mooi om waar te zijn. Nu is het met dit meer: het klinkt te duister om waar te zijn. Het komt zo over als een Amerikaanse-Christelijke, bekrompen fantasie. De grootste angst in het Christendom? De duivel! Dat past helemaal in dat wereldbeeld. De ultieme slechterik in het stuk dat planeet aarde en de mensheid heet. Het is haast een sprookje... De Duivel/Anti-Christ die de machthebbers der mensen verleid en in het Laatste Uur zijn Rijk zal vestigen, waarna duisternis zal heersen en de Satan openlijk zal regeren. Dit is dan ook exact wat Christenen geloven. Maar het klinkt wat mij betreft allemaal iets té hapklaar, obvious, onrealistisch.

Als het allemaal écht waar is, zou je haast moeten stellen: hey verrek, het Christendom is dus waar! IK moet mij bekeren. En dat is wat er vrees ik ook allemaal achter zit.
pi_157881164
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:56 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. :) Dat is inderdaad nogal vreemd. Maar heel stom gedacht misschien hoor, maar: is dat wel daadwerkelijk de elite? Zijn dat geen acteurs of zo?

He-he... je gaat er eindelijk op in, in tegenstelling tot vele anderen hier en stelt de juiste vragen. :)

Hier zie je een stukje van de lijst waarop de elitairen vermeld staan:

Hier Bush op de Grove:

Hier Nixon en Reagan bij de Grove:

quote:
Maar ook daarvoor geldt: het kan net zo goed een occult ritueel zijn (bohemian groove dan) dat weliswaar bij hun clubje hoort, maar nog geen Satanisme is. Het hoeft ook helemaal niet model te staan voor een occult clubje zijn algehele sfeer/cultuur. Het kan net dat éne ritueel zijn van alle andere rituelen die ze hebben, die toevallig eng en demonisch overkomt. ;) En dat is op zich niet zo gek. Het kan hun 'halloween-feestje' zijn so te speak.

Nixon over de Bohemian Grove:

Een foto van de Bohemian Club Jaarboek #7 (1987 - 1996)

quote:
Skull's & bones komt op mij over als een soort studentenvereniging voor rijkeluis-universiteitskinderen.

Helaas, dat is het niet. Het is een occult genootschap wat ook aan duistere rituelen doet.
Zie hier de opnames ervan:

quote:
Maar toegegeven: die symbolen geven geen positieve uitstraling, en de naam ook al niet. En ik heb ooit begrepen dat er een link zou zijn tussen wapenleveranties vanuit de VS aan Nazi-Duitsland, en dat daar ook skull & bones bij betrokken zou zijn. Of zoiets. En dat er uit die stal al iets van 3 presidenten van Amerika zijn gekomen.

Het doet allemaal zeker wel wat raar aan. Alleen wanneer wordt onze fantasie zodanig geprikkeld dat het op hol slaat, en wanneer is er échts lugubers aan de hand? Het is zo moeilijk te bepalen allemaal hier in het simpele mensdom van 't plebs...
Check mijn bovenstaande comments... ben benieuwd wat je bevindingen zijn.

Zou leuk zijn als Jigzoz hier ook eens op zou reageren.
-
pi_157882206
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 16:04 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wat het een beetje is met de elite en het satanisme... men zegt vaak: iets klinkt te mooi om waar te zijn. Nu is het met dit meer: het klinkt te duister om waar te zijn. Het komt zo over als een Amerikaanse-Christelijke, bekrompen fantasie. De grootste angst in het Christendom? De duivel! Dat past helemaal in dat wereldbeeld. De ultieme slechterik in het stuk dat planeet aarde en de mensheid heet. Het is haast een sprookje... De Duivel/Anti-Christ die de machthebbers der mensen verleid en in het Laatste Uur zijn Rijk zal vestigen, waarna duisternis zal heersen en de Satan openlijk zal regeren. Dit is dan ook exact wat Christenen geloven. Maar het klinkt wat mij betreft allemaal iets té hapklaar, obvious, onrealistisch.

Als het allemaal écht waar is, zou je haast moeten stellen: hey verrek, het Christendom is dus waar! IK moet mij bekeren. En dat is wat er vrees ik ook allemaal achter zit.
Nu we het over Amerikaanse Christelijke bekrompen fantasie hebben, had je de docu Jesus Camp al gezien?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zaterdag 28 november 2015 @ 17:16:49 #139
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157882271
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 16:12 schreef Lichtkogel het volgende:

Helaas, dat is het niet. Het is een occult genootschap wat ook aan duistere rituelen doet.
Zie hier de opnames ervan:

Tja, heel, heel, heel erg vage shit. Kan niet anders zeggen. Weet ook niet wat ik verder op moet zeggen. Ik begrijp het gewoon ook niet echt. Enige wat ik kan zeggen is dat psychopatisch op me overkomt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 16:12 schreef Lichtkogel het volgende:
Nixon over de Bohemian Grove:
Lekker homovriendelijk, die Nixon.
  zaterdag 28 november 2015 @ 17:17:40 #140
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157882279
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:11 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Nu we het over Amerikaanse Christelijke bekrompen fantasie hebben, had je de docu Jesus Camp al gezien?
Ik geloof dat ik er ooit eens aan begonnen ben, maar al snel afhaakte. Is dat met die bizarre taferelen op die bijeenkomsten?
pi_157882366
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:16 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Tja, heel, heel, heel erg vage shit. Kan niet anders zeggen. Weet ook niet wat ik verder op moet zeggen. Ik begrijp het gewoon ook niet echt. Enige wat ik kan zeggen is dat psychopatisch op me overkomt.

Verdiep je er eens in zou ik zeggen... want de Skull&Bones zijn 1 van de elite-clubs die ons aansturen.

Tijdje geleden had men de keuze uit Bush of Kerry bij de presidentsverkiezingen... echter, beiden waren 'bonesmen' Check:

Geeft maar aan dat de democratie een farce is daar, vind je niet?
quote:
[..]

Lekker homovriendelijk, die Nixon.
Mja... sorry, maar als je op een geheim feest rondloopt met de wereldelite die aan crossdressing doet.. dan is het toch wel een beetje een bende daar is het niet? :D
-
pi_157882413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik er ooit eens aan begonnen ben, maar al snel afhaakte. Is dat met die bizarre taferelen op die bijeenkomsten?
Gaat over de bizarre indoctrinatie van kinderen op christelijke zomerkamp in de VS.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jesus_Camp

Is de moeite waard om te zien, wat er gebeurt met de christelijke jeugd in Amerika. Zal hier in Europa ook wel gebeuren, maar zoals gewoonlijk is het in Amerika nogal een tikkeltje erger.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_157882426
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:11 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Zou je wellicht even inhoudelijk willen reageren op postje #139 en wellicht dat je maat jigzoz ook kan reageren..? Loopt namelijk heel de tijd te verkondigen dat er geen bewijs is, dan wordt het geleverd, en is hij ineens pleite. Typisch is dat.
-
pi_157882456
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:28 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Gaat over de bizarre indoctrinatie van kinderen op christelijke zomerkamp in de VS.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jesus_Camp

Is de moeite waard om te zien, wat er gebeurt met de christelijke jeugd in Amerika. Zal hier in Europa ook wel gebeuren, maar zoals gewoonlijk is het in Amerika nogal een tikkeltje erger.
Uiteraard zal je in die stroming daar ook wel sektarische toestanden in terugvinden ja.

Echter zijn dat niet degene die de touwtjes in handen hebben.
-
  zaterdag 28 november 2015 @ 17:35:13 #145
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157882495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:24 schreef Lichtkogel het volgende:
Mja... sorry, maar als je op een geheim feest rondloopt met de wereldelite die aan crossdressing doet.. dan is het toch wel een beetje een bende daar is het niet?
Ondanks dat ik niets tegen homoseksualiteit en dat soort toestanden heb, vind ik dat wel errug vreemd ja, in zo een context. Heel raar. Bijna te raar weer om het te geloven ook. Ik merk bij mezelf ook dat dergelijke dingen op mij ongeloofwaardig overkomen vanwege de bizarheid. Je verwacht bij al dat hoogwaardigheidsgedoe toch eerder een hele stijve, blanke cultuur met etiquette gedoe en onwijze kouwe kak waar je niet goed van wordt. Dit soort freakshows verwacht je er niet bepaald. Dus, zo werkt het bij mij althans, ga je het al gauw zien als volkse projecties op de elite, ingeven door religieus gedachtegoed. Het maakt wel dat ik dit tot op de bodem zou willen uitzoeken. Maar weet je wat m'n probleem daar dan weer mee is? Al die bevooroordeelde, roddelige sensatiewebsites die over deze onderwerpen gaan. Het is nergens een ergere troep aan achterlijke bullshit dan in die conspiracywereld. :(
pi_157882535
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:35 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ondanks dat ik niets tegen homoseksualiteit en dat soort toestanden heb, vind ik dat wel errug vreemd ja, in zo een context. Heel raar. Bijna te raar weer om het te geloven ook. Ik merk bij mezelf ook dat dergelijke dingen op mij ongeloofwaardig overkomen vanwege de bizarheid. Je verwacht bij al dat hoogwaardigheidsgedoe toch eerder een hele stijve, blanke cultuur met etiquette gedoe en onwijze kouwe kak waar je niet goed van wordt. Dit soort freakshows verwacht je er niet bepaald. Dus, zo werkt het bij mij althans, ga je het al gauw zien als volkse projecties op de elite, ingeven door religieus gedachtegoed. Het maakt wel dat ik dit tot op de bodem zou willen uitzoeken. Maar weet je wat m'n probleem daar dan weer mee is? Al die bevooroordeelde, roddelige sensatiewebsites die over deze onderwerpen gaan. Het is nergens een ergere troep aan achterlijke bullshit dan in die conspiracywereld. :(
Hier een documentaire van Alex Jones (ik ben overigens absoluut geen fan van 'm) over de Bohemian Grove, waar hij geïnfiltreerd heeft in het zomerkamp en de opnames heeft gemaakt:

Men zou zich ook kunnen afvragen, hoe heeft hij dit in godsnaam voor elkaar gekregen, ondanks de top-security die daar heerst..
-
pi_157882698
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zou je wellicht even inhoudelijk willen reageren op postje #139 en wellicht dat je maat jigzoz ook kan reageren..? Loopt namelijk heel de tijd te verkondigen dat er geen bewijs is, dan wordt het geleverd, en is hij ineens pleite. Typisch is dat.
Waarschijnlijk is jigzoz eten.

Als er plaatje met crossdressers voorbij komen, dan kan ik zo'n elitair clubje niet serieus nemen ;).
Wat is je punt eigenlijk met post # 139? Dat Bush senior en nixon bij een elitaire poppenkast zaten en op een elitaire lijst staan? Dat lijstje is waarschijnlijk bekend in Amerika. Het is gewoon een grote netwerk van invloedrijke Amerikanen.

Dat George W. Bush op yale terecht gekomen ia, komt niet door zijn hoge IQ, maar de connecties die hij heeft.
  zaterdag 28 november 2015 @ 18:08:21 #148
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157883009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nogal.

[..]

Zoek je een complot op wereldschaal, zoek het dan in de financiële wereld. Niet zo spannend als al die mensenofferverhalen, maar het leven is nu eenmaal soms niet zo spannend als YouTube-filmpjes je willen doen geloven.
Je moest eens weten hoe spannend en wonderbaarlijk het leven eigenlijk is. Dat jij je niet voor kunt stellen dat er hele slechte dingen maar ook hele wonderbaarlijke dingen gebeuren in het leven is jouw perceptie.

Wat betreft de financiele wereld geef ik je helemaal gelijk. Ons financiele stelsel is een grote ponzi scheme.
Feyenoord!
pi_157886058
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:37 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zo'n onzin wat je hier nu neerzit, echt de omgekeerde wereld.
Hoezo ? Je hebt zelf toegegeven; nee sterker nog: je was er zelfs trots op; dat je je weigert te verdiepen in de groepering die je vanalles beschuldigt.
pi_157886249
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:50 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is jigzoz eten.

Als er plaatje met crossdressers voorbij komen, dan kan ik zo'n elitair clubje niet serieus nemen ;).
Wat is je punt eigenlijk met post # 139? Dat Bush senior en nixon bij een elitaire poppenkast zaten en op een elitaire lijst staan? Dat lijstje is waarschijnlijk bekend in Amerika. Het is gewoon een grote netwerk van invloedrijke Amerikanen.

Dat George W. Bush op yale terecht gekomen ia, komt niet door zijn hoge IQ, maar de connecties die hij heeft.
Zo'n elitair clubje kan je niet echt serieus nemen..? Bij dat ritueel zijn jaarlijks de Amerikaanse presidenten, wereldleiders en andere elitaire gasten bij aanwezig. Hoe kan je dat nou niet serieus nemen?

Maar ik snap het wel, het is gewoon makkelijk van de hand vegen voor je natuurlijk..
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')