Leg maar uit dan als ik het niet snap.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:07 schreef nikao het volgende:
[..]
Wat? Nee man! Je snapt vrije val gewoon niet!
Blablabla... kom je nog met een verklaring hoe het kan dat het WTC 7 gewoon overeind stond achter de journaliste terwijl ze stond te vertellen dat deze ingestort was.... en INEENS de verbinding met de BBC verbroken werd? Pas 15 minuten nadat ze het zei stortte het gebouw pas in. Vind jij dat normaal?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:24 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kan een heleboel inhoudelijke argumenten verzinnen. De vraag is of jij dat ook kan. En misschien wel belangrijker nog, of je over enige mate van zelfreflectie beschikt. Zo niet, dan is dit topic niet veel meer dan een zeepkist waarvan jij staat te orakelen. Jouw constante neiging om de aandacht af te leiden door over iets anders te beginnen als een argument van jouw hand als lulkoek wordt ontmaskerd, is veelzeggend in deze.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah, je beweert dus dat als een gebouw, welke bestaat uit vele tonnen staal en beton, neergehaald wordt dat deze direct in topsnelheid is?
[..]
Lol... een minimaal brandje op de 10e verdieping en een stuk geschaafd gebouw noem jij zwaar beschadigd?
In de geschiedenis hebben skyscrapers van top tot teen in de fik gestaan, echter WTC 7, een architectonisch hoogstandje, stort gewoon volledig met enorme snelheid compleet in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wat klopt er niet aan dan? Een gebouw wat gigantische inwendige pilaren had en nog eens een lading uitwendige pilaren... hoe kan dat nou in zo'n tempo instorten dan?
Graag ook nog even reactie op de brandweerlui die roepen 'move back, the building is about to blow up' want je gaat er weer heel sneaky omheen zie ik.
Als jij een kleine reflectie houdt waarom het je kennelijk geen reet boeit of je nu bullshit aan het papegaaien bent of niet, dan zal ik je uitleggen waarom het niet vreemd is dat die BBC journaliste prematuur meldde dat het WTC ingestort was, en dat het juist héél vreemd is om dat met een samenzwering te willen verklaren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:27 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Blablabla... kom je nog met een verklaring hoe het kan dat het WTC 7 gewoon overeind stond achter de journaliste terwijl ze stond te vertellen dat deze ingestort was.... en INEENS de verbinding met de BBC verbroken werd? Pas 15 minuten nadat ze het zei stortte het gebouw pas in. Vind jij dat normaal?
Doet et nie.quote:
Geluid. Flitsen. Explosies.quote:
Niet op de manier zoals bij de Landmark tower, dat wil zeggen een rappe opeenvolging van afgaande explosieven waarna het gebouw direct neerstort. Dat je niet doorhebt dat het eerste filmpje aantoont dat het tweede filmpje geen controlled demolition is, is verbazingwekkend.quote:
Vrije val gaat om versnelling met snelheid van zwaartekracht:quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Leg maar uit dan als ik het niet snap.
1) Die inslag hebben ze ook weerstaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef Lichtkogel het volgende:
WTC architect zegt dat de gebouwen zo waren ontworpen dat deze MEERDERE vliegtuigen kon opvangen, vanwege de speciale constructie:
Naast de twee dingen die Tuinhek zojuist opnoemde, is Frank de Martini helemaal geen architect. Deze drie zaken zijn heel eenvoudig na te gaan. Waarom heb jij dat niet gedaan? Vertel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:46 schreef Lichtkogel het volgende:
WTC architect zegt dat de gebouwen zo waren ontworpen dat deze MEERDERE vliegtuigen kon opvangen, vanwege de speciale constructie:
"Vele malen groter" Je bedoelt 'iets' groter vergeleken met de 707 waar deze op berekend was?quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
1) Die inslag hebben ze ook weerstaan
2) Die inslag was vele malen groter dan waar ze rekening mee hebben gehouden
Ik zeg, hulde voor de ontwerpers
Nee ik bedoel vele malen groter. Reken het maar naquote:Op vrijdag 27 november 2015 23:50 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
"Vele malen groter" Je bedoelt 'iets' groter vergeleken met de 707 waar deze op berekend was?
Het gebouw kon zelfs meerdere vliegtuigen opvangen volgens de architect; daar het erop ontworpen was. Het moest zelfs orkanen en aardbevingen kunnen weerstaan.
Begin jaren 90 was er trouwens ook al een bomaanslag op 1 van de torens geweest bij de fundering van het gebouw, en ondanks dat het een gigantisch gapend gat in de grond achterliet, bleef het gewoon staan. Ra-ra hoe kan dat?
O excuses... hij was verantwoordelijk voor de constructie en het project en had de blueprints ingezien met daarbij het gegeven dat het ontworpen was dat het makkelijk een vliegtuig kon opvangen. Excuses voor het miniscule detailfoutje... hoop niet dat je dit ook direct als 'huzarenstukje' ziet voor de bakken bewijs die ik je hier daartegenover zit te leveren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Naast de twee dingen die Tuinhek zojuist opnoemde, is Frank de Martini helemaal geen architect. Deze drie zaken zijn heel eenvoudig na te gaan. Waarom heb jij dat niet gedaan? Vertel.
Ah, ok. Prima, weer wat nieuws geleerd; interessant gegeven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:43 schreef nikao het volgende:
[..]
Vrije val gaat om versnelling met snelheid van zwaartekracht:
"Vrije val is de toestand waarin op een lichaam (voorwerp) geen enkele externe kracht wordt uitgeoefend, behalve de zwaartekracht. De versnelling van het lichaam is in dat geval gelijk aan de valversnelling ten gevolge van de zwaartekracht, want er is geen andere kracht die die beweging tegenwerkt."
Ik wacht eerst op jouw reflectie over hoe jij met conflicterende informatie omgaat. Dan zal ik je verder van repliek dienen. Gelijk oversteken heet dat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:54 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O excuses... hij was verantwoordelijk voor de constructie en het project en had de blueprints ingezien met daarbij het gegeven dat het ontworpen was dat het makkelijk een vliegtuig kon opvangen. Excuses voor het miniscule detailfoutje... hoop niet dat je dit ook direct als 'huzarenstukje' ziet voor de bakken bewijs die ik je hier daartegenover zit te leveren.
Want je kruipt voor het gemak maar even om het commentaar van Larry Silverstein heen zie ik, mbt zijn opmerking "Pull it" ? Svp daar even op ingaan.
Tevens zie ik je ook geen opmerking maken over het feit dat Rumsfeld voor 911 aankondigde dat ze 2,3 biljoen dollar 'kwijt' waren en dat PRECIES het budget-analysis office in het Pentagon geraakt werd, waar het onderzoek werd uitgevoerd naar dat verdwenen bedrag.
Svp niet gaan zitten muggeziften op kleine details, maar op de meerdere feiten ingaan.
Hoe ik met conflicterende informatie omga? Als ik bewijsmateriaal van thermiet laat zien, en jij laat een stuk hout zien met afbladderende rode verf en denkt dat dat het is, ondanks een forensisch rapport opgesteld in een laboratorium... dan ga ik over naar het volgende bewijsstuk, en de volgende, en de volgende. Uiteraard bekijk ik je argumenten, maar vooralsnog heb ik je nog niet goed inhoudelijk zien reageren (op wat ad hominems na) op het feit dat WTC 7 gewoon nog overeind stond, terwijl de journaliste verklaarde dat deze ingestort was... EN dat de verbinding ineens verbrak.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik wacht eerst op jouw reflectie over hoe jij met conflicterende informatie omgaat. Dan zal ik je verder van repliek dienen. Gelijk oversteken heet dat.Het valt me namelijk op dat voor een topic waarin je zegt tot de kern te willen komen, de diepte in te gaan kortom, vooral niet op de zaken vooruit te willen lopen, je zodra ik met je in de diepte ga je er alles aan doet om aan de oppervlakte te blijven door snel een ander onderwerp in de discussie te schuiven op het moment dat het iets te diep voor je gaat.
Het is een flutrapport. Ten eerste hebben ze de verkeerde analyses gedaan, daarnaast hebben ze de analyses die ze hebben gedaan verkeerd gedaan, daarbovenop bewijst hun eigen paper dat de monsters die ze hebben geanalyseerd geen thermiet kunnen zijn! Bovendien is hun sloopmethode niet eens toereikend om het spul als sloopmiddel te gebruiken en als uitsmijter heeft het "nanothermiet" dezelfde chemische samenstelling als de verf die in WTC is toegepast, wat bestond uit veelvuldig toegepaste coatings.Vandaar dat dat "nanothermiet" er ook zo verdacht veel uitziet als de verf die bij het WTC is toegepast, omdat het verf is.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:04 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hoe ik met conflicterende informatie omga? Als ik bewijsmateriaal van thermiet laat zien, en jij laat een stuk hout zien met afbladderende rode verf en denkt dat dat het is, ondanks een forensisch rapport opgesteld in een laboratorium... dan ga ik over naar het volgende bewijsstuk, en de volgende, en de volgende. Uiteraard bekijk ik je argumenten, maar vooralsnog heb ik je nog niet goed inhoudelijk zien reageren (op wat ad hominems na) op het feit dat WTC 7 gewoon nog overeind stond, terwijl de journaliste verklaarde dat deze ingestort was... EN dat de verbinding ineens verbrak.
De vraag is dan niet hoe alleen ik, maar hoe OOK jij omgaat met conflicterende informatie, welke je klaarblijkelijk nog niet eerder gezien hebt.
Kom je weer met je thermiet is fake verhaal... STEL dat het inderdaad fake is.. dan zijn er nog TAL van andere explosieven om gebouwen mee neer te halen. On to the next bewijsstukken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 00:09 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is een flutrapport. Ten eerste hebben ze de verkeerde analyses gedaan, daarnaast hebben ze de analyses die ze hebben gedaan verkeerd gedaan, daarbovenop bewijst hun eigen paper dat de monsters die ze hebben geanalyseerd geen thermiet kunnen zijn! Bovendien is hun sloopmethode niet eens toereikend om het spul als sloopmiddel te gebruiken en als uitsmijter heeft het dezelfde chemische samenstelling als de verf die in WTC is toegepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |