abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:11:24 #51
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157870313
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:07 schreef Lichtkogel het volgende:
Dit is thermite:

[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Thermite

En DIT is een sample uit het WTC puin:

[ afbeelding ]

Lijkt er toch wel op he? Weet niet hoe jullie bij 'verf' komen, maar om niet heel de discussie in lulverhalen over verf of thermite te laten stranden, laten we ook eens naar wat ander bewijsmateriaal kijken.
pi_157870463
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:09 schreef nikao het volgende:

[..]

EXACT en 40% verschil is nogal een groot verschil he?
Zucht... het gebouw heeft ook nog zoiets als een 'startsnelheid' bij het instorten he? Of dacht je dat ie van 0 naar 200 ging in 0 seconden?? Je hebt namelijk ook nog de acceleratie-tijd.
quote:
[..]

Normaal? neuh. Maar ik vind wel meer dingen bijzonder die wel degelijk echt zijn en gebeuren. Time dilation vind ik ook bizar. Double slit experiment is ook raar. Quantum tunneling extreem raar. Ga ik nu ontkennen dat we hier op aarde licht ontvangen van de zon (vanwege die quantum tunneling)?
Double slit experiment is ook raar, echter compleet off-topic.
quote:
Punt is dat al die conspiracy websites altijd ZEER eenzijdig foto's laten zien van WTC7 en net doen alsof er geen beschadiging was, terwijl het zeer ernstig beschadigd was. (op andere beelden/foto's goed te zien)
Zeer ernstig beschadigd? Ben benieuwd op welke foto's jij doelt en wat jij verstaat met 'zeer ernstig beschadigd'.
quote:
[..]

WHUT? Als je dit echt denkt dan ..... lol... just lol.....
Tja, dat is wat er dus is gebeurd met WTC 7; er was nagenoeg niks mee aan de hand en stortte met gigantische snelheid en ZONDER weerstand volledig symmetrisch in tot in zijn eigen footprint. Dit is onmogelijk zonder explosieven. Indien een gebouw instort zonder explosieven zou je namelijk een asymmetrische instorting hebben; hij zou deels instorten of schuin omvallen, i.p.v. RECHT NAAR BENEDEN DOOR DE WEG VAN DE MEESTE WEERSTAND. Snap je?
-
pi_157870529
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk dat je wat afbladderende rode verf laat zien naast thermiet.

Hier een foto met deels gereageerde thermiet, uit de WTC monsternames:
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:22:51 #54
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157870645
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Leuk dat je wat afbladderende rode verf laat zien naast thermiet.

Hier een foto met deels gereageerde thermiet, uit de WTC monsternames:
[ afbeelding ]
Verf dus. De chemische samenstelling van dat "nanothermiet" en het soort verf dat bij het WTC is gebruikt is dezelfde. Je hebt je als een lichtgelovige, autoriteitsgevoelige sukkel laten bedonderen, zoals een huismoeder die overtuigd raakt van een Tel Sell reclame
pi_157870681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:04 schreef nikao het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar de paper?
Here you go: https://www.google.nl/url(...)cj3z8inALhNQ&cad=rja
-
pi_157870797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:22 schreef Terecht het volgende:

[..]

Verf dus. De chemische samenstelling van dat "nanothermiet" en het soort verf dat bij het WTC is gebruikt is dezelfde. Je hebt je als een lichtgelovige, autoriteitsgevoelige sukkel laten bedonderen, zoals een huismoeder die overtuigd raakt van een Tel Sell reclame
Genoeg gezeik over verf of thermiet... hier gaan we niet uitkomen. Op naar de volgende bewijsstukken.

WTC 7. Niet geraakt door een vliegtuig, stort met gigantische snelheid volledig symmetrisch in door de weg van de meeste weerstand, tot in zijn eigen footprint.

Dat is onmogelijk zonder dat de fundering eerst gesprongen was.

Hier hoor je overigens brandweer lui gewoon zeggen 'keep moving back, the building is about to blow up'

Ben benieuwd wat je bevindingen zijn.
-
pi_157870945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:17 schreef Lichtkogel het volgende:
Zucht... het gebouw heeft ook nog zoiets als een 'startsnelheid' bij het instorten he? Of dacht je dat ie van 0 naar 200 ging in 0 seconden?? Je hebt namelijk ook nog de acceleratie-tijd.
Wat? Volgens mij snap jij vrije val niet helemaal.

quote:
Zeer ernstig beschadigd? Ben benieuwd op welke foto's jij doelt en wat jij verstaat met 'zeer ernstig beschadigd'.
Bijvoorbeeld.

quote:
er was nagenoeg niks mee aan de hand
Dat klopt dus niet.
quote:
ZONDER weerstand
Klopt ook niet

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 30-11-2015 20:07:55 ]
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:33:40 #58
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157871026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:27 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Genoeg gezeik over verf of thermiet... hier gaan we niet uitkomen. Op naar de volgende bewijsstukken.

WTC 7. Niet geraakt door een vliegtuig, stort met gigantische snelheid volledig symmetrisch in door de weg van de meeste weerstand, tot in zijn eigen footprint.

Dat is onmogelijk zonder dat de fundering eerst gesprongen was.

Hier hoor je overigens brandweer lui gewoon zeggen 'keep moving back, the building is about to blow up'

Ben benieuwd wat je bevindingen zijn.
Ik dacht dat we hier tot de kern zouden komen. Nanothermiet is de kern. Het is het huzarenstukje van AE911Truth, het is immers het enige "onderzoek" wat zij in een "academisch" blad hebben weten te publiceren. Naar hun eigen maatstaven, en die van jou blijkens dit topic, is dit het allerhoogste en allerbeste wat AE911Truth te bieden heeft. Als vervolgens blijkt dat dat allerhoogste en allerbeste wat AE911Truth te bieden heeft volstrekte lulkoek is, zou je dan niet eens vraagtekens plaatsen bij de betrouwbaarheid van al hun andere beweringen? En die van 9/11 truth in het algemeen?
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:34:06 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157871036
quote:

[..]

Dat is niet hoe versnelling werkt :D

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 30-11-2015 20:07:31 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157871321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:31 schreef nikao het volgende:

[..]

Wat? Volgens mij snap jij vrije val niet helemaal.
Ah, je beweert dus dat als een gebouw, welke bestaat uit vele tonnen staal en beton, neergehaald wordt dat deze direct in topsnelheid is?
quote:
[..]

Bijvoorbeeld.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[..]

Dat klopt dus niet.
Lol... een minimaal brandje op de 10e verdieping en een stuk geschaafd gebouw noem jij zwaar beschadigd?

In de geschiedenis hebben skyscrapers van top tot teen in de fik gestaan, echter WTC 7, een architectonisch hoogstandje, stort gewoon volledig met enorme snelheid compleet in?

quote:
[..]

Klopt ook niet
Wat klopt er niet aan dan? Een gebouw wat gigantische inwendige pilaren had en nog eens een lading uitwendige pilaren... hoe kan dat nou in zo'n tempo instorten dan?

Graag ook nog even reactie op de brandweerlui die roepen 'move back, the building is about to blow up' want je gaat er weer heel sneaky omheen zie ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 30-11-2015 20:08:11 ]
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:44:38 #61
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157871365
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ah, je beweert dus dat als een gebouw, welke bestaat uit vele tonnen staal en beton, neergehaald wordt dat deze direct in topsnelheid is?
Snap jij de relatie tussen versnelling, snelheid en afstand eigenlijk wel?
pi_157871373
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:33 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik dacht dat we hier tot de kern zouden komen. Nanothermiet is de kern. Het is het huzarenstukje van AE911Truth, het is immers het enige "onderzoek" wat zij in een "academisch" blad hebben weten te publiceren. Naar hun eigen maatstaven, en die van jou blijkens dit topic, is dit het allerhoogste en allerbeste wat AE911Truth te bieden heeft. Als vervolgens blijkt dat dat allerhoogste en allerbeste wat AE911Truth te bieden heeft volstrekte lulkoek is, zou je dan niet eens vraagtekens plaatsen bij de betrouwbaarheid van al hun andere beweringen? En die van 9/11 truth in het algemeen?
Hou toch op man, met je 'huzarenstukje'. Als er tig bewijs is en het ene bewijs is niet afdoende, dan gaan we toch naar het volgende bewijsstuk? Het is maar goed dat je geen rechter bent geworden die slechts 1 bewijsstuk onder ogen neemt en afkeurt in een zaak ipv de tientallen anderen.
-
pi_157871436
quote:
@ Nikao... je vroeg naar een linkje van de paper, ik gaf het aan je. En nu? Ga je het nog lezen? Ga je je bemerkingen nog geven..?
-
pi_157871491
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Snap jij de relatie tussen versnelling, snelheid en afstand eigenlijk wel?
Snap jij wel wat controlled-demolition is?
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:50:19 #65
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157871535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hou toch op man, met je 'huzarenstukje'. Als er tig bewijs is en het ene bewijs is niet afdoende, dan gaan we toch naar het volgende bewijsstuk? Het is maar goed dat je geen rechter bent geworden die slechts 1 bewijsstuk onder ogen neemt en afkeurt in een zaak ipv de tientallen anderen.
Het boeit jou dus geen drol dat je al die tijd klakkeloos maar wat hebt overgenomen wat van geen kanten blijkt te kloppen? Als ik cynisch zou zijn zou ik zeggen dat je koste wat kost naar een vooringenomen conclusie zit te werken. Dat je een pseudoscepticus bent kortom.
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:52:02 #66
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157871592
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Snap jij wel wat controlled-demolition is?
Ja. Jij niet. Jij praat kritiekloos na wat jij aangenaam vindt klinken. Maar amuse me, leg het verband tussen versnelling, snelheid en afgelegde afstand eens beknopt uit. Hoe zit dat volgens jou, en hoe verhoudt de instorting van WTC7 zich daar volgens jou mee?
pi_157871697
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Het boeit jou dus geen drol dat je al die tijd klakkeloos maar wat hebt overgenomen wat van geen kanten blijkt te kloppen? Als ik cynisch zou zijn zou ik zeggen dat je koste wat kost naar een vooringenomen conclusie zit te werken. Dat je een pseudoscepticus bent kortom.
Je kan wel blijven jammeren over het door jou veronderstelde 'huzarenstukje', het zgn. thermite wat volgens jou 'verf' zou zijn. Echter, er is nog bergen ander bewijs. Waarom weiger je dat in te zien en inhoudelijk te beargumenteren?

Danny Jowenko, een explosieven-expert, geeft gewoon aan dat WTC 7 'controlled demolition' is en jij veegt dat maar van tafel? Het woord van een EXPERT? Lol! Hoe narcistisch moet je wezen om zo zelfingenomen te zijn?

Daarnaast hoor je in de video brandweerlui gewoon roepen "move back, the building is about to BLOW UP" ook onzin volgens jou?

Man-man-man...
-
pi_157871770
@ Terecht

Wil je svp ook nog even op postje #64 ingaan, waar je skyscrapers van top tot teen in de fik ziet staan, maar niet als een plumpudding in elkaar zakken.

Nog nooit eerder en nooit na 911 zijn wolkenkrabbers zo ingestort als ze op 911 deden. Beetje erg toevallig allemaal, vind je niet?
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:59:27 #69
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157871814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je kan wel blijven jammeren over het door jou veronderstelde 'huzarenstukje', het zgn. thermite wat volgens jou 'verf' zou zijn. Echter, er is nog bergen ander bewijs. Waarom weiger je dat in te zien en inhoudelijk te beargumenteren?

Danny Jowenko, een explosieven-expert, geeft gewoon aan dat WTC 7 'controlled demolition' is en jij veegt dat maar van tafel? Het woord van een EXPERT? Lol! Hoe narcistisch moet je wezen om zo zelfingenomen te zijn?

Daarnaast hoor je in de video brandweerlui gewoon roepen "move back, the building is about to BLOW UP" ook onzin volgens jou?

Man-man-man...
Al die shit is prima verklaarbaar. Het gaat me nu even om de kern, waar dit topic volgens de door jouw geschreven OP om draait. En die kern is dat je bergen aan lauwe, stomende stierenpoep tot je hebt genomen en daar kennelijk geen traan om laat. Je bent dan of 1) niet in staat om de zin van de onzin te scheiden of 2) het interesseert je niet zolang het jou maar naar het gewenste resultaat leidt. In het eerste geval ben je te dom om 9/11 te begrijpen, in het tweede geval ben je in wezen een kopie van Bush, Cheney, Rumsfeld en de zijnen, die grepen ook alles aan om de inval in Irak maar mogelijk te maken, of het nou waar was of niet.
pi_157871831
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja. Jij niet. Jij praat kritiekloos na wat jij aangenaam vindt klinken. Maar amuse me, leg het verband tussen versnelling, snelheid en afgelegde afstand eens beknopt uit. Hoe zit dat volgens jou, en hoe verhoudt de instorting van WTC7 zich daar volgens jou mee?
Hey.. ik heb geen natuurkunde gestudeerd hier en is ook niet nodig om te zien dat het controlled-demolition is; daar zijn de experts zelf bekwaam genoeg voor om het je aan te tonen dacht ik zo.
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:03:50 #71
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157871920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hey.. ik heb geen natuurkunde gestudeerd hier en is ook niet nodig om te zien dat het controlled-demolition is; daar zijn de experts zelf bekwaam genoeg voor om het je aan te tonen dacht ik zo.
Hoe schat jij de bekwaamheid van experts in? Als je op experts bent aangewezen omdat je niet zelfstandig na kunt denken, hoe weet je dan welke experts te vertrouwen? Wellicht zijn het wel charlatans die zich voordoen als experts. Zoals Bruno Santanera bijvoorbeeld, die wist precies hoe de leibanen en negatieve chakra's je humeur beinvloedden. Gelukkig had hij een wondermiddel waar je beter van werd, de biostabil!
pi_157871925
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Al die shit is prima verklaarbaar. Het gaat me nu even om de kern, waar dit topic volgens de door jouw geschreven OP om draait. En die kern is dat je bergen aan lauwe, stomende stierenpoep tot je hebt genomen en daar kennelijk geen traan om laat. Je bent dan of 1) niet in staat om de zin van de onzin te scheiden of 2) het interesseert je niet zolang het jou maar naar het gewenste resultaat leidt. In het eerste geval ben je te dom om 9/11 te begrijpen, in het tweede geval ben je in wezen een kopie van Bush, Cheney, Rumsfeld en de zijnen, die grepen ook alles aan om de inval in Irak maar mogelijk te maken, of het nou waar was of niet.
Hier een journaliste die al verklaart dat WTC 7 is ingestort, terwijl het gewoon nog OVEREIND stond achter haar op de achtergrond!! En *oeps* ineens werd de verbinding verbroken.. goh, da's toevallig!

Wie heeft hier nou de lauwe, stomende stierenpoep uit de gecontroleerde media tot zich genomen dacht je? ;)
-
pi_157871988
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:43 schreef Lichtkogel het volgende:
Wat? Nee man! Je snapt vrije val gewoon niet!
pi_157871995
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

@ Nikao... je vroeg naar een linkje van de paper, ik gaf het aan je. En nu? Ga je het nog lezen? Ga je je bemerkingen nog geven..?
ja, ga het lezen.. geduld
pi_157872324
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:07 schreef nikao het volgende:

[..]

ja, ga het lezen.. geduld
Graag ook nog even op postje #64 ingaan waar je skyscrapers van top tot teen in de fik ziet staan... VELE malen erger dan WTC 7 ooit stond.. en allemaal zijn ze overeind blijven staan in de geschiedenis en na 911. ALLEEN op 911 zijn 3 gebouwen zo ingestort in NY.

Svp even beargumenteren, want je probeert eromheen te kruipen zie ik.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')