abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:35:21 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157864756
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157864833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:01 schreef syndroom het volgende:
Tijd voor deel 4
Tijd voor een date! Nou ja, later vandaag
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157864893
Ik had laatst een heerlijke seksdate. Jongensjonges wat hou ik veel van seks. Eigenlijk vind ik seks 1 van de leukste dingen om te doen.

Gauw afspreken om nog veel meer vuige seks te hebben!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157865094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had laatst een heerlijke seksdate. Jongensjonges wat hou ik veel van seks. Eigenlijk vind ik seks 1 van de leukste dingen om te doen.

Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.
pi_157865147
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.
Echt hoor, ik voelde me weer helemaal, hoe zeg je dat, nou ja vol energie!

Wel echt fijn om een date te treffen die er ook goed en gul mee is... Duidelijk iemand die het eerder had gedaan. Dat merk je toch wel hoor, als je met een ervaren bedpartner in bed ligt. Zo iemand die een date echt magisch en explosief maakt.

Echt fijn om regelmatig seksdates te hebben :Y

Hopelijk wil hij snel weer daten.

Anders moet ik maar genoegen nemen met iemand anders om seks te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_157865183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Echt hoor, ik voelde me weer helemaal, hoe zeg je dat, nou ja vol energie!

Wel echt fijn om een date te treffen die er ook goed en gul mee is... Duidelijk iemand die het eerder had gedaan. Dat merk je toch wel hoor, als je met een ervaren bedpartner in bed ligt. Zo iemand die een date echt magisch en explosief maakt.

Echt fijn om regelmatig seksdates te hebben :Y
Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt. :Y
pi_157865193
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt. :Y
Een date met seks en liefde O+
pi_157865217
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een date met seks en liefde O+
Dates O+ Liefde O+ Seks O+
pi_157865261
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

Hoi :)
pi_157865434
Vanavond date 2 :s)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:31:33 #11
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157865848
Tjezus, pheebs en gray, jullie zijn op dreef of niet?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157866060
Komt omdat seks zo fijn is. En ik het had *O*

Op een date.
pi_157866202
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef yats het volgende:
Tjezus, pheebs en gray, jullie zijn op dreef of niet?
Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!
pi_157866219
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Komt omdat seks zo fijn is. En ik het had *O*

Op een date.
Hoi :)
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:16:20 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157866750
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!
Leuk voor je
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_157866800
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb gisterenavond en vandaag zoveel seks gehad dat ik het hele weekend nog geen knipoog aan een vrouw geef, ik wil alleen nog maar lieve kleine dingen doen en zeggen dit weekend :{
  zaterdag 28 november 2015 @ 09:10:16 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157875992
Nou, dat was even lachen.

Nu maar weer gewoon doorrrr.
pi_157877407
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:10 schreef Copycat het volgende:
Nou, dat was even lachen.

Nu maar weer gewoon doorrrr.
Mag ik dan zeggen dat date gisteren erg goed was? :@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:52:22 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157877442
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:

Mag ik dan zeggen dat date gisteren erg goed was? :@
Vertel vooral meer!
pi_157877477
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel vooral meer!
Het was niet de meest originele date hoor :') We zijn uit eten geweest aan zee, daarna een wandelingetje gemaakt, daarna naar een wijnbar en daarna naar huis :@
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:56:34 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157877486
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:55 schreef Barbusse het volgende:

Het was niet de meest originele date hoor :') We zijn uit eten geweest aan zee, daarna een wandelingetje gemaakt, daarna naar een wijnbar en daarna naar huis :@
Leuk toch?
En een vervolgdate staat al in de planning?
pi_157877505
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leuk toch?
En een vervolgdate staat al in de planning?
Sowieso de 10e want dan organiseert de ambassade iets waar ze naartoe wilt, maar het lijkt er meer op dat het eerste vervolg vanavond zal zijn :@
  zaterdag 28 november 2015 @ 13:51:40 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157879122
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sowieso de 10e want dan organiseert de ambassade iets waar ze naartoe wilt, maar het lijkt er meer op dat het eerste vervolg vanavond zal zijn :@
Nice barb! Ik mag nog een paar maanden wachten helaas...
pi_157879200
Ik de 13e weer een date. Iemand via paiq leren kennen en via WhatsApp, bellen en Skype klikt het iig goed :)
pi_157879206
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 13:51 schreef yats het volgende:

[..]

Nice barb! Ik mag nog een paar maanden wachten helaas...
Maanden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')