Tijd voor een date! Nou ja, later vandaagquote:
Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had laatst een heerlijke seksdate. Jongensjonges wat hou ik veel van seks. Eigenlijk vind ik seks 1 van de leukste dingen om te doen.
Gauw afspreken om nog veel meer vuige seks te hebben!
Echt hoor, ik voelde me weer helemaal, hoe zeg je dat, nou ja vol energie!quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.
Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt hoor, ik voelde me weer helemaal, hoe zeg je dat, nou ja vol energie!
Wel echt fijn om een date te treffen die er ook goed en gul mee is... Duidelijk iemand die het eerder had gedaan. Dat merk je toch wel hoor, als je met een ervaren bedpartner in bed ligt. Zo iemand die een date echt magisch en explosief maakt.
Echt fijn om regelmatig seksdates te hebben
Een date met seks en liefdequote:Op vrijdag 27 november 2015 18:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt.
Datesquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een date met seks en liefde
Hoiquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had laatst een heerlijke seksdate. Jongensjonges wat hou ik veel van seks. Eigenlijk vind ik seks 1 van de leukste dingen om te doen.
Gauw afspreken om nog veel meer vuige seks te hebben!
Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef yats het volgende:
Tjezus, pheebs en gray, jullie zijn op dreef of niet?
Hoiquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Komt omdat seks zo fijn is. En ik het had
Op een date.
Leuk voor jequote:Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!
Ik heb gisterenavond en vandaag zoveel seks gehad dat ik het hele weekend nog geen knipoog aan een vrouw geef, ik wil alleen nog maar lieve kleine dingen doen en zeggen dit weekendquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!
Mag ik dan zeggen dat date gisteren erg goed was?quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:10 schreef Copycat het volgende:
Nou, dat was even lachen.
Nu maar weer gewoon doorrrr.
Vertel vooral meer!quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik dan zeggen dat date gisteren erg goed was?
Het was niet de meest originele date hoorquote:
Leuk toch?quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:55 schreef Barbusse het volgende:
Het was niet de meest originele date hoorWe zijn uit eten geweest aan zee, daarna een wandelingetje gemaakt, daarna naar een wijnbar en daarna naar huis
Sowieso de 10e want dan organiseert de ambassade iets waar ze naartoe wilt, maar het lijkt er meer op dat het eerste vervolg vanavond zal zijnquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk toch?
En een vervolgdate staat al in de planning?
Nice barb! Ik mag nog een paar maanden wachten helaas...quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso de 10e want dan organiseert de ambassade iets waar ze naartoe wilt, maar het lijkt er meer op dat het eerste vervolg vanavond zal zijn
Maanden?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nice barb! Ik mag nog een paar maanden wachten helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |