Oke we gaan een mega opper de top gedicht maken met z'n allen! Ik begin wel!quote:Op maandag 30 november 2015 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n lot is JUIST leuk als "het winnen van de loterij" al een paar keer voorbij is gekomen! Leuk gedicht erbij. Volledig over de romantische top, als je dat aandurft en ook kúnt op de juiste cheesy toon, zodat de ander niet gelijk wegrent met bindingsangst![]()
* DancingPhoebe is dol op dichten
Ik zou gewoon zelf een datum noemen en zeggen dat hij mag verzinnen watquote:Op maandag 30 november 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Van t weekend in de kroeg een jongen tegengekomen die ik heel af en toe wel eens in de kroeg zie en zelden spreek.
Blijkbaar 3/4 weken terug nog en hem (20x)gezegd heb dat ik altijd dacht dat ie gay was, maar dat is ie dus niet
Op een 1 of ander emanier vrijdags toch een klik gehad, beetje knuffelen enzo. Savonds is ie mee naar huis gegaan. Beetje geouwehoerd, blijven slapen.
De volgende dag ik misselijk, dus hem naar huis gestuurd.
Hij is erg enthousiast, blijkt mecht leuk te vinden. Dus we zullen wel zien. Ga er nog wel een keer mee op date. Moet alleen even bedenkn wat precies want het maakt hem "niet uit wanneer of wat" Daar ga ik dan maar even nog niet over muggenziften
Klinkt goed Cue! Wat vind je verder van hem?quote:Op maandag 30 november 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Van t weekend in de kroeg een jongen tegengekomen die ik heel af en toe wel eens in de kroeg zie en zelden spreek.
Blijkbaar 3/4 weken terug nog en hem (20x)gezegd heb dat ik altijd dacht dat ie gay was, maar dat is ie dus niet
Op een 1 of ander emanier vrijdags toch een klik gehad, beetje knuffelen enzo. Savonds is ie mee naar huis gegaan. Beetje geouwehoerd, blijven slapen.
De volgende dag ik misselijk, dus hem naar huis gestuurd.
Hij is erg enthousiast, blijkt mecht leuk te vinden. Dus we zullen wel zien. Ga er nog wel een keer mee op date. Moet alleen even bedenkn wat precies want het maakt hem "niet uit wanneer of wat" Daar ga ik dan maar even nog niet over muggenziften
Dunnoquote:Op maandag 30 november 2015 18:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed Cue! Wat vind je verder van hem?
De omstandigheden waren gelukkig vrij goed om contact te leggen. We stonden uit de drukte, je kon normaal tegen elkaar praten, beide niet dronken, serieus interessant gesprek, genoeg licht, genoeg plaats om te slowen etc.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat vond ik vrij raar![]()
Dan zie je elkaar echt in zo'n club, sta je er binnen 3 zinnen mee te snavelen en heb je eigenlijk niet eens echt heel goed meer hoe iemand er ook weer uitziet
En dan sta je nuchter tegenover elkaar, met een vage herinnering aan dat leukkie dat zo goed kon zoenen
Heb je nu door dat dat naar de toekomst toe niet meer zal werken om iemand zomaar op fb toe te voegen als ze jou op tinder al verwijderen? Sprak je daar ook 3 weken mee en enkel via tinder?quote:Op maandag 30 november 2015 08:39 schreef Deezertje het volgende:
2: was meer mijn type qua instelling en karakter en ook lekker dichtbij. Heel leuk mee gepraat de afgelopen dagen maar gisteravond heeft ze uit het niets de match opgeheven... Nog geprobeerd onder het mom 'álles of niets' toegevoegd op FB maar niks gehoord ondanks dat ze zelf toegaf er elke dag op te zitten. Helaas is dit toch minder aan Tinder: zonder reden de match opheffen.
Met deze 'slechts' een week en ja alleen via de app. Ondanks dat ik tegenwoordig niet meer alle hoop op die gesprekken gooi, is het toch jammer dat ik elke keer weer investeer in een leuk gesprek, iemand leren kennen, band opbouwen (voor wat 't is) en dan ineens weg.. Niet alleen ik ben een week kwijt, de dame toch ook?quote:Op maandag 30 november 2015 22:55 schreef Subpoena het volgende:
[..]
De omstandigheden waren gelukkig vrij goed om contact te leggen. We stonden uit de drukte, je kon normaal tegen elkaar praten, beide niet dronken, serieus interessant gesprek, genoeg licht, genoeg plaats om te slowen etc.![]()
Maar ergens verwacht ik nog dat het niet door gaat. We zien wel.
[..]
Heb je nu door dat dat naar de toekomst toe niet meer zal werken om iemand zomaar op fb toe te voegen als ze jou op tinder al verwijderen? Sprak je daar ook 3 weken mee en enkel via tinder?
Hmm, een week is al vrij deftig voor tinder. Bij sommige mensen weet ik na 4 zinnen dat dit niets zal worden en stopt het gesprek de dag zelf gewoon. Maar ik denk dat je die tegenslag positief moet omzetten. Dat je wel een leuk gesprek kan hebben met iemand waarmee je een klik voelde. Jammer genoeg is het nu niet wederzijds, maar je bent toch al een stapje verder. En tijdverdrijf, zo'n dingen leer je gewoon door ervaring, ook ermee omgaan. (en minder impulsief te reageren)quote:Op maandag 30 november 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met deze 'slechts' een week en ja alleen via de app. Ondanks dat ik tegenwoordig niet meer alle hoop op die gesprekken gooi, is het toch jammer dat ik elke keer weer investeer in een leuk gesprek, iemand leren kennen, band opbouwen (voor wat 't is) en dan ineens weg.. Niet alleen ik ben een week kwijt, de dame toch ook?Ja, tijdverdrijf, maar toch.
Omdat uiterlijk niet alles zegt?quote:Op maandag 30 november 2015 23:59 schreef SiIk het volgende:
Waarom zijn al m'n knappe tindermatches zo dom?
Ik snap wel waarom zoiets als e-matching is uitgevonden.
en nu al verliefd?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:33 schreef Moro het volgende:
Date met de buurvrouw was wat minder spectaculair, leuke meid maar niet mijn type. Was wel gezellig enzo maar gok niet dat er nog meer gaat gebeuren dan koffie of iets dergelijks.
Ik houd haar aanbevolen als ik ooit een kopje suiker nodig heb ofzo![]()
Maar denk je dat zij ook denkt dat er meer achter zit? Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:21 schreef Moro het volgende:
Ja ik ben echt heel snel verliefd, kan alleen ook weer net zo snel over zijn. Dus ik houd het altijd maar voor mijzelf en probeer geen stomme dingen te doen.
En je weet zeker dat dit verliefd is? En niet iemand gewoon leuk vinden?quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:21 schreef Moro het volgende:
Ja ik ben echt heel snel verliefd, kan alleen ook weer net zo snel over zijn. Dus ik houd het altijd maar voor mijzelf en probeer geen stomme dingen te doen.
Dat wist ik echter alquote:Op maandag 30 november 2015 23:13 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hmm, een week is al vrij deftig voor tinder. Bij sommige mensen weet ik na 4 zinnen dat dit niets zal worden en stopt het gesprek de dag zelf gewoon. Maar ik denk dat je die tegenslag positief moet omzetten. Dat je wel een leuk gesprek kan hebben met iemand waarmee je een klik voelde. Jammer genoeg is het nu niet wederzijds, maar je bent toch al een stapje verder. En tijdverdrijf, zo'n dingen leer je gewoon door ervaring, ook ermee omgaan. (en minder impulsief te reageren)
Hoeveel matches heb je? Ik lees steeds dat je matches hebt, ook met ze praat maar dat het dan afgekapt word. Waar ligt dat aan denk je?quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:46 schreef Deezertje het volgende:
Matchen jullie onbewust vaak dezelfde types? Ik heb erg vaak matches met meiden die sociale studies of in de thuiszorg werken... zorgzame types dusBlijkbaar val ik in hun straatje, de knappe/arrogante meiden matchen mij niet.
Juist wel dus.quote:
3 per dag ofzo. Geen spammers. Tja geen idee. Initiatief nemen tot een datevoorstel doe ik wel na een paar dagen als t gesprek lekker loopt. Toch teveel vissen in dezelfde zee misschien. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben (oog jong, niet stoer). Dus als ze iemand vinden die lekkerder oogt is de keuze sneller gemaakt? Of meiden die op tinder zitten vanuit een opwelling of verveling of studie ontwijkend gedrag.. Dus loopt op niets uit dan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:36 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel matches heb je? Ik lees steeds dat je matches hebt, ook met ze praat maar dat het dan afgekapt word. Waar ligt dat aan denk je?
En nee, ik vak niet op een specifiek type dus dat wisselt.
Jij bent echt heel de dag bezig met allemaal verschillende dating apps of niet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
3 per dag ofzo. Geen spammers. Tja geen idee. Initiatief nemen tot een datevoorstel doe ik wel na een paar dagen als t gesprek lekker loopt. Toch teveel vissen in dezelfde zee misschien. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben (oog jong, niet stoer). Dus als ze iemand vinden die lekkerder oogt is de keuze sneller gemaakt? Of meiden die op tinder zitten vanuit een opwelling of verveling of studie ontwijkend gedrag.. Dus loopt op niets uit dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |