Zekerquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan komt er toch een enorme doos
Dan maak je wel aardig winst op je ¤100quote:
Klein beetje maarquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan maak je wel aardig winst op je ¤100
Zijn mijn oormutsen niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:07 schreef Nizno het volgende:
Kun je deze oorwarmers niet zonder draad krijgen?
jazekerwel, ik bedoelde meer dat dit geen hoofdtelefoons zijn maar oorwarmers.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn mijn oormutsen niet goed genoeg?
Soms moet je variëren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn mijn oormutsen niet goed genoeg?
Oh. Okequote:Op vrijdag 27 november 2015 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazekerwel, ik bedoelde meer dat dit geen hoofdtelefoons zijn maar oorwarmers.
Truequote:
Ga jij een oormutsen-lijn opzetten?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
True
Je kan bijvoorbeeld verschillende kleuren oormutsen doen
Ik hou het in m'n achterhoofd, heb ik wat om op terug te vallenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga jij een oormutsen-lijn opzetten?
nee jij bent een computer, zakquote:
ja dat vinkje gaat bij mij ook regelmatig weer aan boven de filmpjesquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:15 schreef gianni61 het volgende:
godsamme geluid van 1dk begint vanzelf
martix garrix en eric clapton zijn echt geen combinatie samen
JA precies.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou het in m'n achterhoofd, heb ik wat om op terug te vallen
het was toch 140?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:15 schreef Nizno het volgende:
Hebben we de zaklamp van 240 meter al weer gehad?
ow ja 140quote:
ook om de bocht?quote:
zondequote:
Schraal welquote:
zit toch een handvat aan..quote:
Maar hij past niet goed in je zakquote:
wrom wil je een bouwlamp in je zak?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hij past niet goed in je zak
Hmm
Misschien zou het dan zakzaam moeten heten
Daarom zei ik ook dat hij niet zo hand/zakzaam is.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom wil je een bouwlamp in je zak?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:30 schreef Nizno het volgende:
Waarom praten we trouwens over een zak van een vrouw?
omdat ik dan meteen denk dat we het over een vent hebben als we het over de zak hebbenquote:
neem dan die zaklamp van 140m past makkelijker in je zakquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat hij niet zo hand/zakzaam is.
Itt tot de zaklamp
ja precies, die is wel zakzaamquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik dan meteen denk dat we het over een vent hebben als we het over de zak hebben
[..]
neem dan die zaklamp van 140m past makkelijker in je zak
niemand wildie meukquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:35 schreef gianni61 het volgende:
die domme drone van 1100 euro komt 100x langs, maar het helicoptertje van 10 euro niet
ik heb misschien wel 502 pogingen gedaanquote:
Daarom doe ik de poging al niet meer. Heb er ook geen 100 euro voor over eigenlijk. Ondanks dat het wel op mn paypal staat omdat ik net weer een leuke uitbetaling heb laten doen van Roamler.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb misschien wel 502 pogingen gedaan
Stond ik ook in, maarja nu is mn mandje leegquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:42 schreef essnhills het volgende:
Hij staat nog in de wachtrij
Daar stond ik net ook al 2x, maar toen ging hij weer terug naar betalingsinfo invullen
stomquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor je bestelling!
Bedankt voor het vertrouwen in iBOOD en de gekozen producten. Wij gaan direct aan de slag om jouw order te verwerken.
echt??????????????? hahaa gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het vertrouwen in iBOOD en de gekozen producten. Wij gaan direct aan de slag om jouw order te verwerken.
Ben benieuwd wat erin zit. Let us know!quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had op de een of andere manier ook een box in mn mandje toen ik weer inlogde vanmorgen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:45 schreef underground1009 het volgende:
Meaui, ook ik heb een doosTweede hunt op rij
![]()
Dat is meestal zo als de box komt. Dan ben je net wat anders aan het doen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:45 schreef GekkePoes het volgende:
was net 5 minuten bij de computer weg
Dit...al had ik hem toch niet gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:45 schreef GekkePoes het volgende:
was net 5 minuten bij de computer weg
Maar wel raar, want de bel voor de nieuwe was al bezig toen ik voor de derde maal m'n betalingsmethode invoerde en kliktequote:Op vrijdag 27 november 2015 20:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had op de een of andere manier ook een box in mn mandje toen ik weer inlogde vanmorgen.
maar kon natuurlijk niet afrekenen..
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:45 schreef underground1009 het volgende:
Meaui, ook ik heb een doosTweede hunt op rij
![]()
dus er komt weer een unboxing filmpje?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel raar, want de bel voor de nieuwe was al bezig toen ik voor de derde maal m'n betalingsmethode invoerde en klikte
Maar hij kwam er toch doorheen
Foto's denk ikquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus er komt weer een unboxing filmpje?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:50 schreef gianni61 het volgende:
ik hou het voor gezien.
ik ga een biertje open trekken
fijne avond nog
zuipsequote:Op vrijdag 27 november 2015 20:50 schreef gianni61 het volgende:
ik hou het voor gezien.
ik ga een biertje open trekken
fijne avond nog
wat?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:50 schreef essnhills het volgende:
100
Ze zijn allemaal 100 de laatste hunts
Hij vroeg hoe duur de box wasquote:
ja een mooie doos heb je vast welquote:
ow ik dacht dat je iets bedoelde over de hoeveelheid productenquote:
Hehequote:Op vrijdag 27 november 2015 20:52 schreef Zorro het volgende:
Ja hoor. Ik hoefde maar twee dingen: vershoudbakjes en een box.
Nou is het echt letterlijk zo, dat iedere keer als ik terugkom en kijk wat er geweest is, die dingen maximaal 2 artikelen geleden zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
vershoudbakjes zijn idd vaak langs gekomen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:52 schreef Zorro het volgende:
Nou is het echt letterlijk zo, dat iedere keer als ik terugkom en kijk wat er geweest is, die dingen maximaal 2 artikelen geleden zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG nee dan heb je alleen maar troep erinquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je iets bedoelde over de hoeveelheid producten
Vershoudbakjes zijn al even geleden, goede kans dat die er weer langskomen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:52 schreef Zorro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zal ik net wel drinken aan het pakken zijn of zo, mijn geluk kennende deze dagen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Vershoudbakjes zijn al even geleden, goede kans dat die er weer langskomen.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Ja, ik ga ook mijn avond verzuipen.
Was gezellig en ik hoop dinsdag te zien wat er in de boxen zat.
Tot de volgende hunt![]()
veel plezierquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:54 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb overigens ook een paar prachtige leren handschoenen weten te bestellen eerderDus al met al een geslaagde hunt weer voor mij
Ik kap er nu ook weer mee, zo naar de bioscoop voor de nieuwe Hunger Games-film
toedeledokiequote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
met zo'n nick verwacht je dat nietquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:54 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb overigens ook een paar prachtige leren handschoenen weten te bestellen eerderDus al met al een geslaagde hunt weer voor mij
Ik kap er nu ook weer mee, zo naar de bioscoop voor de nieuwe Hunger Games-film
quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Ohquote:
Ohja, zit mobiel dus heb nog braaf het roze en blauwe streepjequote:Op vrijdag 27 november 2015 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
met zo'n nick verwacht je dat niet
En de icoontjes zijn nu pietjes en sintjes dus daar kun je het momenteel ook niet aan zien
Niet zichtbaar op de desktopquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja, zit mobiel dus heb nog braaf het roze en blauwe streepje
Nu alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |