zit toch een handvat aan..quote:
Maar hij past niet goed in je zakquote:
wrom wil je een bouwlamp in je zak?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hij past niet goed in je zak
Hmm
Misschien zou het dan zakzaam moeten heten
Daarom zei ik ook dat hij niet zo hand/zakzaam is.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom wil je een bouwlamp in je zak?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:30 schreef Nizno het volgende:
Waarom praten we trouwens over een zak van een vrouw?
omdat ik dan meteen denk dat we het over een vent hebben als we het over de zak hebbenquote:
neem dan die zaklamp van 140m past makkelijker in je zakquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat hij niet zo hand/zakzaam is.
Itt tot de zaklamp
ja precies, die is wel zakzaamquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik dan meteen denk dat we het over een vent hebben als we het over de zak hebben
[..]
neem dan die zaklamp van 140m past makkelijker in je zak
niemand wildie meukquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:35 schreef gianni61 het volgende:
die domme drone van 1100 euro komt 100x langs, maar het helicoptertje van 10 euro niet
ik heb misschien wel 502 pogingen gedaanquote:
Daarom doe ik de poging al niet meer. Heb er ook geen 100 euro voor over eigenlijk. Ondanks dat het wel op mn paypal staat omdat ik net weer een leuke uitbetaling heb laten doen van Roamler.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb misschien wel 502 pogingen gedaan
Stond ik ook in, maarja nu is mn mandje leegquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:42 schreef essnhills het volgende:
Hij staat nog in de wachtrij
Daar stond ik net ook al 2x, maar toen ging hij weer terug naar betalingsinfo invullen
stomquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor je bestelling!
Bedankt voor het vertrouwen in iBOOD en de gekozen producten. Wij gaan direct aan de slag om jouw order te verwerken.
echt??????????????? hahaa gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het vertrouwen in iBOOD en de gekozen producten. Wij gaan direct aan de slag om jouw order te verwerken.
Ben benieuwd wat erin zit. Let us know!quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |