Op Youtube staan wat crappy beelden:quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef JochemP het volgende:
http://www.setlist.fm/set(...)entina-4bf0677a.html
Politik![]()
Ze spelen Oquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef JochemP het volgende:
http://www.setlist.fm/set(...)entina-4bf0677a.html
Politik![]()
Ze spelen het wel van tape dus niet livequote:Op woensdag 13 april 2016 09:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze spelen O!!
En ik wil dat ze Amsterdam spelen de 23 en 24e
jaa!! Eenschquote:Op woensdag 13 april 2016 09:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ze spelen O!!
En ik wil dat ze Amsterdam spelen de 23 en 24e
Het zal wel bij hopen blijven.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:05 schreef richolio het volgende:
Ik hoop op veel van Parachutes en A Rush Of Blood To The Head
Jezus wat een kut videoclip.quote:
Och alweer?quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:32 schreef MCH het volgende:
Kan Coldplay en/of Chris Martin niet gewoon heel ver oprotten. Laatst weer met z'n teasende interview dat hij zich niet kon voorstellen dat er ooit nog weer een nieuw album zal verschijnen.
Geef aan mij dan!quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:36 schreef CoExist het volgende:
[..]
Och alweer?
Schijnheilig kereltje is het ook geworden.
Zo sneu omdat na elk nieuw album te zeggen.
Ik heb veld tickets voor de 24 juni maar ik snap eigenlijk ook niet eens meer waarom ik ga.
Ik vind ze sinds X&Y al niet meer relevant.
Ga je daar straks als een zuurpruim op het veld staan ja?quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:36 schreef CoExist het volgende:
[..]
Och alweer?
Ik heb veld tickets voor de 24 juni maar ik snap eigenlijk ook niet eens meer waarom ik ga.
Ik neem ze graag van je over ...quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:36 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ach, ze zijn in ieder geval gestopt met een rockband imiteren en hebben nu de matige simpele popdeuntjes geheel omarmdquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:36 schreef CoExist het volgende:
[..]
Och alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |