Dit is een forum hoor, waarom zou je geen kritiek mogen geven? Over het concert kan ik geen mening hebben, ben ik niet bij geweest, over hun muziek wel, dat vind ik tegenwoordig commerciėle meuk waar ik niks aan vind, ik vind ze diep gezonken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 21:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch veel mensen die hier toch weer de eeuwige nuance en negativiteit moeten brengen terwijl er veel mensen nog even willen nagenieten van een tof concert.
Beetje jammer weer.
Waar hij wegliep is 13 jaar geleden. Daar deed Coldplay het 'voorprogramma' van Live. Kun je het je voorstellen? Ik ben daar overigens ook weggelopen.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is toch wel erg treurig met je gesteld als je eerder bij een concert weggaat. Hoe zuur kun je zijn zeg.
Ik vond het concert van Coldplay op Pinkpop ook stukken minder dan deze. Daar leek het een verplicht nummertje. Hier absoluut niet. Daarbij is Pinkpop ook alweer 5 jaar geleden. Kan een hoop veranderen.
Zo, toen voelde je vast een stoere jongen of niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar hij wegliep is 13 jaar geleden. Daar deed Coldplay het 'voorprogramma' van Live. Kun je het je voorstellen? Ik ben daar overigens ook weggelopen.
Ik kwam toen voor Supergrass. Ken je die? Coldplay was een mooi toetje.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zo, toen voelde je vast een stoere jongen of niet?
Was Live toen op hetzelfde punt beland als Coldplay nu is? Het werd te gemakkelijk voor je, te commercieel?
Je hebt trouwens mijn vraag mog niet beantwoord. Waarom ben ik niks gewend?
Ik vraag me echt serieus af hoe dat er uit ziet, losgaan op Coldplay.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zo, toen voelde je vast een stoere jongen of niet?
Was Live toen op hetzelfde punt beland als Coldplay nu is? Het werd te gemakkelijk voor je, te commercieel?
Je hebt trouwens mijn vraag mog niet beantwoord. Waarom ben ik niks gewend?
Dat doe ik. Coldplay is gewoon categorie One Direction, Justin Bieber, Rihanna hap slik weg klote popmuziek voor de masses.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wil je het gewoon bij een discussie houden in plaats van dit soort nonargumenten? Dank je.
Gast, wij zien ook wel dat je hier alleen maar leuk probeert te doen om reacties uit te lokken. Ga anders gewoon weg?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat doe ik. Coldplay is gewoon categorie One Direction, Justin Bieber, Rihanna hap slik weg klote popmuziek voor de masses.
Wil je zeggen dat het niet zo is?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Gast, wij zien ook wel dat je hier alleen maar leuk probeert te doen om reacties uit te lokken. Ga anders gewoon weg?
Prima,mag jij vinden. Feit is dat er 100.000 mensen donderdag en vrijdagavond een prima avond hebben gehad. Oh nee, 1 zure recensent en een de vrienden van IAmKloot baalden toch van dat ze deze avond verspilt zien worden. Nou nou, wat zielig voor ze. Zien ze zomaar hun favoriete band van 15 jaar geleden een hap slik weg bandje voor de massa geworden. Nee, dat kunnen we niet meer leuk vinden. Stel je voor.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat doe ik. Coldplay is gewoon categorie One Direction, Justin Bieber, Rihanna hap slik weg klote popmuziek voor de masses.
Heb jij nickname gekozen nav van deze band?quote:Op zondag 26 juni 2016 00:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Prima,mag jij vinden. Feit is dat er 100.000 mensen donderdag en vrijdagavond een prima avond hebben gehad. Oh nee, 1 zure recensent en een de vrienden van IAmKloot baalden toch van dat ze deze avond verspilt zien worden. Nou nou, wat zielig voor ze. Zien ze zomaar hun favoriete band van 15 jaar geleden een hap slik weg bandje voor de massa geworden. Nee, dat kunnen we niet meer leuk vinden. Stel je voor.
Maar als jij dit toch zulke klote popmuziek vindt, tyf dan lekker op uit dit topic.
Elke Engelse band (behalve Editors) is op z'n best in Engeland.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:23 schreef Loekie1 het volgende:
Coldplay is Engeland op z'n best. Ik ben vaak in Engeland geweest en de muziek van Coldplay ontroert. Wie dat niet voelt houdt niet van Engeland. Die luistert maar lekker naar de Golden Earring.
Dat is een zeer relevante vraag.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:42 schreef Luni het volgende:
Vraag me af hoeveel fans van het 1e uur er tussen die 100.000 zaten
En dat is relevant.. Hoe precies?quote:
gisteravond ook gezien. Mooie jongens die Coldplayquote:Op zondag 26 juni 2016 00:11 schreef Loekie1 het volgende:
Wat een gave uitzending van Umberto Tan met Coldplay! Nog te zien bij Uitzending Gemist rtl4 vrijdagavond jl.
Ze komen op mij inderdaad ook heel bescheiden over. En 10% van hun opbrengsten naar een goed doelquote:Op zondag 26 juni 2016 08:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gisteravond ook gezien. Mooie jongens die ColdplayBescheiden en grappig.
Ik was fan van het eerste uur. Maar al een jaar of 10 niet meer geweest. Wel nog af en toe op een festival gezien. Maar hun optredens zijn gewoon nog heel goed en mooi om bij te zijn. Het is gewoon niet helemaal mijn muziek meer. Iets te poppy. Al word ik op een feestje best vrolijk van Hymn for the Weekend of zo hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 00:42 schreef Luni het volgende:
Vraag me af hoeveel fans van het 1e uur er tussen die 100.000 zaten
Lijken een beetje op mijquote:Op zondag 26 juni 2016 08:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gisteravond ook gezien. Mooie jongens die ColdplayBescheiden en grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |