abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163287803
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 11:02 schreef Isorden het volgende:
Pffff hoeveel azijn heeft deze gozer gedronken voor dat hij naar de ArenA ging?

http://www.oor.nl/#!/arti(...)n_de_arena-1/concert
Wtf wat een zuurpruim. Tuurlijk is het misschien wat gemakkelijk allemaal maar een ding is zeker, het werkt wel. De hele mensenmassa om mij heen ging helemaal los. Bij vrijwel elk nummer weer, en dat is iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Ook niet bij het afgelopen concert van Muse. Dus ik heb ontzettend genoten. _O_
pi_163287845
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:44 schreef Bronson het volgende:

[..]

Wtf wat een zuurpruim. Tuurlijk is het misschien wat gemakkelijk allemaal maar een ding is zeker, het werkt wel. De hele mensenmassa om mij heen ging helemaal los. Bij vrijwel elk nummer weer, en dat is iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Ook niet bij het afgelopen concert van Muse. Dus ik heb ontzettend genoten. _O_
Komt ook wel dat coldplay weet hoe je de energie kan overbrengen, bij muse werkt dat iets anders. Muse haar show was toch wel wat indrukwekkender voor mij, alhoewel ik de show van coldplay ook echt geniaal gedaan vond.
pi_163287943
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:48 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Komt ook wel dat coldplay weet hoe je de energie kan overbrengen, bij muse werkt dat iets anders. Muse haar show was toch wel wat indrukwekkender voor mij, alhoewel ik de show van coldplay ook echt geniaal gedaan vond.
Klopt. Muzikaal gezien is Muse stukken beter en is ook wel meer mijn genre. Maar qua show, energie en enthousiasme stak deze er wel boven uit.
pi_163288965
Het was ook geen slechte show van Coldplay.

Maar ik heb beter gezien.
Ben de laatste tijd ook wel verwend met Muse en U2.

Coldplay deed wat Mika achtig aan met al die ballonnen en confetti.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 16:22:35 #255
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_163289613
- Verkeerd -

[ Bericht 49% gewijzigd door richolio op 25-06-2016 16:32:06 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_163290335
quote:

[..]

En dat was vantevoren ook het hele idee van deze tour. Een groot feest maken.
pi_163290568
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 12:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij legt wel een aantal vingers op de zere plek. Als je een enorme ADHD-ervaring wilt met al die confetti moet je zeker gaan, maar die echt goeie band met een shitload aan mooie muziek stond destijds Parachutes te promoten in een zaal van het formaat Melkweg.
Inderdaad. Ze werden toen zelfs vergeleken met Radiohead.
pi_163290609
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:54 schreef Bronson het volgende:

[..]

Klopt. Muzikaal gezien is Muse stukken beter en is ook wel meer mijn genre. Maar qua show, energie en enthousiasme stak deze er wel boven uit.
De effecten bij Muse hadden dan ook helemaal met het concept van het album te maken. Zoals de grote legerdrone tijdens het stukje oorlog in The Globalist. Dat was niet zomaar wat tralala, kleuren en confetti. Waar overigens niks mis mee is hoor. Als een band verandert van Rock naar Pop en alles wat daarmee samenhangt en daarmee een grote massa aanspreekt, dan is dat prima toch?
pi_163290707
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 14:54 schreef Bronson het volgende:

[..]

Muse _O_

Maar goed, waarom vergelijken. Het zijn allebei top bands en concerten op hun eigen manier.
pi_163290728
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 16:58 schreef Tommeke het volgende:

[..]

En dat was vantevoren ook het hele idee van deze tour. Een groot feest maken.
Ik vond het in dat opzicht best meevallen. Genoeg rustige nummers. Af en toe een feestnummer erdoor maakt het dan lekker variabel.
pi_163290754
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vond het in dat opzicht best meevallen. Genoeg rustige nummers. Af en toe een feestnummer erdoor maakt het dan lekker variabel.
Dat is zo. Ik vond het ook een goeie mix :Y
pi_163291557
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 17:24 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dat is zo. Ik vond het ook een goeie mix :Y
vond ik ook. Heerlijke avond was het O+
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_163293500
http://www.at5.nl/artikel(...)_wij_wilden_dit_niet

quote:
Kort voordat de band het podium betrad van de Arena werden er op schermen filmpjes van fans getoond. Bij het verschijnen van de Britse vlag en fans werd er door de aanwezigen in de Arena flink 'boe' geroepen.
Bij de Britse vlag werd toch heel geen boe geroepen? Juist bij de Duitse vlag. En daar moest ik dan wel weer om lachen. :')
pi_163293670
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:30 schreef Bronson het volgende:

[..]

Bij de Britse vlag werd toch heel geen boe geroepen? Juist bij de Duitse vlag. En daar moest ik dan wel weer om lachen. :')
Inderdaad, dit was bij de duitse vlag
pi_163293760
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:30 schreef Bronson het volgende:

[..]

was dat bij de Duitse vlag?? Dacht de britse..... :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_163294197
quote:

[..]

hoezo zuurpruim? dit is hoe vele mensen coldplay beleven
pi_163294231
quote:

[..]

Leuk maar je bent denk ik niet zoveel gewend.
pi_163294736
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:56 schreef IAmKloot het volgende:

[..]

hoezo zuurpruim? dit is hoe vele mensen coldplay beleven
Ben jij er bij geweest? Hij ventileert zijn persoonlijke mening zo ver door dat het absoluut niet meer gerelateerd is aan het concert.
pi_163294769
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Leuk maar je bent denk ik niet zoveel gewend.
Wat doet jou dat denken?
pi_163294822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 19:38 schreef Apotheose het volgende:

[..]

was dat bij de Duitse vlag?? Dacht de britse..... :@
Volgens mij ook de britse hoor
pi_163295397
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:23 schreef Bronson het volgende:

[..]

Ben jij er bij geweest? Hij ventileert zijn persoonlijke mening zo ver door dat het absoluut niet meer gerelateerd is aan het concert.
nee ik ben al jaren coldplay moe, maar bevriende fans die wel zijn geweest zijn zelfs eerder weggegaan. En het viel me bij de laatste coldplay show op pinkpop ook alop dat veel mensen het vervelend vonden
pi_163295566
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:47 schreef IAmKloot het volgende:

[..]

nee ik ben al jaren coldplay moe, maar bevriende fans die wel zijn geweest zijn zelfs eerder weggegaan. En het viel me bij de laatste coldplay show op pinkpop ook alop dat veel mensen het vervelend vonden
Het is toch wel erg treurig met je gesteld als je eerder bij een concert weggaat. Hoe zuur kun je zijn zeg.
Ik vond het concert van Coldplay op Pinkpop ook stukken minder dan deze. Daar leek het een verplicht nummertje. Hier absoluut niet. Daarbij is Pinkpop ook alweer 5 jaar geleden. Kan een hoop veranderen.
pi_163295646
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:53 schreef Bronson het volgende:

[..]

Het is toch wel erg treurig met je gesteld als je eerder bij een concert weggaat. Hoe zuur kun je zijn zeg.
Ik vond het concert van Coldplay op Pinkpop ook stukken minder dan deze. Daar leek het een verplicht nummertje. Hier absoluut niet. Daarbij is Pinkpop ook alweer 5 jaar geleden. Kan een hoop veranderen.
ik ben ooit in het goffertpark bij Live weggelopen...zielig he
pi_163295752
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:47 schreef IAmKloot het volgende:

[..]

Waar ik stond, stond iedereen lekker uit z'n dak te gaan. Die recensent is zo zuur.

Iemand die Coldplay blijkbaar zo kut vindt gaat natuurlijk 80 euro neerleggen voor een kaartje en blijft gewoon lekker thuis.
pi_163296029
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 20:55 schreef IAmKloot het volgende:

[..]

ik ben ooit in het goffertpark bij Live weggelopen...zielig he
Dan moet het wel zo vals, zo slecht geluid, waardeloos weer of zulk kutpubliek of wat dan ook zijn, wil je eerder weggaan. Nu was dit allen gisteren echt niet aan de hand. Dus ja, in mijn ogen ben je dan gewoon sneu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')