Wtf wat een zuurpruim. Tuurlijk is het misschien wat gemakkelijk allemaal maar een ding is zeker, het werkt wel. De hele mensenmassa om mij heen ging helemaal los. Bij vrijwel elk nummer weer, en dat is iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Ook niet bij het afgelopen concert van Muse. Dus ik heb ontzettend genoten.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 11:02 schreef Isorden het volgende:
Pffff hoeveel azijn heeft deze gozer gedronken voor dat hij naar de ArenA ging?
http://www.oor.nl/#!/arti(...)n_de_arena-1/concert
Komt ook wel dat coldplay weet hoe je de energie kan overbrengen, bij muse werkt dat iets anders. Muse haar show was toch wel wat indrukwekkender voor mij, alhoewel ik de show van coldplay ook echt geniaal gedaan vond.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wtf wat een zuurpruim. Tuurlijk is het misschien wat gemakkelijk allemaal maar een ding is zeker, het werkt wel. De hele mensenmassa om mij heen ging helemaal los. Bij vrijwel elk nummer weer, en dat is iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Ook niet bij het afgelopen concert van Muse. Dus ik heb ontzettend genoten.
Klopt. Muzikaal gezien is Muse stukken beter en is ook wel meer mijn genre. Maar qua show, energie en enthousiasme stak deze er wel boven uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Komt ook wel dat coldplay weet hoe je de energie kan overbrengen, bij muse werkt dat iets anders. Muse haar show was toch wel wat indrukwekkender voor mij, alhoewel ik de show van coldplay ook echt geniaal gedaan vond.
En dat was vantevoren ook het hele idee van deze tour. Een groot feest maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wtf wat een zuurpruim. Tuurlijk is het misschien wat gemakkelijk allemaal maar een ding is zeker, het werkt wel. De hele mensenmassa om mij heen ging helemaal los. Bij vrijwel elk nummer weer, en dat is iets wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Ook niet bij het afgelopen concert van Muse. Dus ik heb ontzettend genoten.
Inderdaad. Ze werden toen zelfs vergeleken met Radiohead.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 12:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij legt wel een aantal vingers op de zere plek. Als je een enorme ADHD-ervaring wilt met al die confetti moet je zeker gaan, maar die echt goeie band met een shitload aan mooie muziek stond destijds Parachutes te promoten in een zaal van het formaat Melkweg.
De effecten bij Muse hadden dan ook helemaal met het concept van het album te maken. Zoals de grote legerdrone tijdens het stukje oorlog in The Globalist. Dat was niet zomaar wat tralala, kleuren en confetti. Waar overigens niks mis mee is hoor. Als een band verandert van Rock naar Pop en alles wat daarmee samenhangt en daarmee een grote massa aanspreekt, dan is dat prima toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt. Muzikaal gezien is Muse stukken beter en is ook wel meer mijn genre. Maar qua show, energie en enthousiasme stak deze er wel boven uit.
Musequote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt. Muzikaal gezien is Muse stukken beter en is ook wel meer mijn genre. Maar qua show, energie en enthousiasme stak deze er wel boven uit.
Ik vond het in dat opzicht best meevallen. Genoeg rustige nummers. Af en toe een feestnummer erdoor maakt het dan lekker variabel.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En dat was vantevoren ook het hele idee van deze tour. Een groot feest maken.
Dat is zo. Ik vond het ook een goeie mixquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het in dat opzicht best meevallen. Genoeg rustige nummers. Af en toe een feestnummer erdoor maakt het dan lekker variabel.
vond ik ook. Heerlijke avond was hetquote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:24 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik vond het ook een goeie mix
Bij de Britse vlag werd toch heel geen boe geroepen? Juist bij de Duitse vlag. En daar moest ik dan wel weer om lachen.quote:Kort voordat de band het podium betrad van de Arena werden er op schermen filmpjes van fans getoond. Bij het verschijnen van de Britse vlag en fans werd er door de aanwezigen in de Arena flink 'boe' geroepen.
Inderdaad, dit was bij de duitse vlagquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:30 schreef Bronson het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)_wij_wilden_dit_niet
[..]
Bij de Britse vlag werd toch heel geen boe geroepen? Juist bij de Duitse vlag. En daar moest ik dan wel weer om lachen.
was dat bij de Duitse vlag?? Dacht de britse.....quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:30 schreef Bronson het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)_wij_wilden_dit_niet
[..]
Bij de Britse vlag werd toch heel geen boe geroepen? Juist bij de Duitse vlag. En daar moest ik dan wel weer om lachen.
hoezo zuurpruim? dit is hoe vele mensen coldplay belevenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Leuk maar je bent denk ik niet zoveel gewend.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ben jij er bij geweest? Hij ventileert zijn persoonlijke mening zo ver door dat het absoluut niet meer gerelateerd is aan het concert.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:56 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
hoezo zuurpruim? dit is hoe vele mensen coldplay beleven
Wat doet jou dat denken?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk maar je bent denk ik niet zoveel gewend.
Volgens mij ook de britse hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
was dat bij de Duitse vlag?? Dacht de britse.....
nee ik ben al jaren coldplay moe, maar bevriende fans die wel zijn geweest zijn zelfs eerder weggegaan. En het viel me bij de laatste coldplay show op pinkpop ook alop dat veel mensen het vervelend vondenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ben jij er bij geweest? Hij ventileert zijn persoonlijke mening zo ver door dat het absoluut niet meer gerelateerd is aan het concert.
Het is toch wel erg treurig met je gesteld als je eerder bij een concert weggaat. Hoe zuur kun je zijn zeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:47 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
nee ik ben al jaren coldplay moe, maar bevriende fans die wel zijn geweest zijn zelfs eerder weggegaan. En het viel me bij de laatste coldplay show op pinkpop ook alop dat veel mensen het vervelend vonden
ik ben ooit in het goffertpark bij Live weggelopen...zielig hequote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is toch wel erg treurig met je gesteld als je eerder bij een concert weggaat. Hoe zuur kun je zijn zeg.
Ik vond het concert van Coldplay op Pinkpop ook stukken minder dan deze. Daar leek het een verplicht nummertje. Hier absoluut niet. Daarbij is Pinkpop ook alweer 5 jaar geleden. Kan een hoop veranderen.
Waar ik stond, stond iedereen lekker uit z'n dak te gaan. Die recensent is zo zuur.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:47 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
nee ik ben al jaren coldplay moe, maar bevriende fans die wel zijn geweest zijn zelfs eerder weggegaan. En het viel me bij de laatste coldplay show op pinkpop ook alop dat veel mensen het vervelend vonden
Dan moet het wel zo vals, zo slecht geluid, waardeloos weer of zulk kutpubliek of wat dan ook zijn, wil je eerder weggaan. Nu was dit allen gisteren echt niet aan de hand. Dus ja, in mijn ogen ben je dan gewoon sneu.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 20:55 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ik ben ooit in het goffertpark bij Live weggelopen...zielig he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |