SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee zo'n Cerny doet nog van alles fout. Ook vd Beek vond ik gisteren nog niet geweldig. Maar voor dat soort jongens is zo'n tweede helft tegen Roda dus bij uitstek een moment om eens lekker mee te voetballen, maar dan besluit Frank opeens weer dat er wat breedte-aankopen uit de verdediging een beetje speeltijd verdienen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook weer niet zo dat Cerny nu al een god is en niks fout doet. Ben wel met je eens dat Fischer ook bezig is aan een matig seizoen
[..]
Soms die wissels van Frank ook
Lekker Viergever inbrengen terwijl je ook lekker Cerny in kon brengen tegen ik geloof Roda thuisVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frankie is wel een coach die jeugdspelers altijd een kans geeft dus niet zeiken.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Frank is echter ook een coach die zit opgescheept met veel breedte-aankopen die weinig toevoegen en die hij noodzakelijkerwijs bij tijd en wijle ook wat speeltijd moet gunnen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:32 schreef Stiggie het volgende:
Frankie is wel een coach die jeugdspelers altijd een kans geeft dus niet zeiken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgens dat VI interview heeft die er zelf mee ingestemd , dus opgescheept is niet het juiste woordquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Frank is echter ook een coach die zit opgescheept met veel breedte-aankopen die weinig toevoegen en die hij noodzakelijkerwijs bij tijd en wijle ook wat speeltijd moet gunnen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zimling kwam zelfs op zijn eigen initiatief geloof ikquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens dat VI interview heeft die er zelf mee ingestemd , dus opgescheept is niet het juiste woordMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tip van Olsen . Of eerlijk gezegd de wraak van Olsenquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zimling kwam zelfs op zijn eigen initiatief geloof ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik lees het nog even terug in het rapport:quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tip van Olsen . Of eerlijk gezegd de wraak van Olsen
-Geen TH besluitvorming
-Geen scoutingsrapport
-Initiatief van De Boer na een tip van Olsen
-Nauwelijks gespeeld, altijd geblesseerd
-Bankzitter bij Mainz
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sanogo is zo'n typischje doe-een-wens voetballer die eigenlijk even 10 minuten mag invallen in een oefenwedstrijd tegen HSC 8 maar wat gewoon helemaal verkeerd opgevat wordt door De Boer.![]()
Bij groot en sterk houdt het wel op jaquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:13 schreef Brammess het volgende:
Sanogo is zo'n typischje doe-een-wens voetballer die eigenlijk even 10 minuten mag invallen in een oefenwedstrijd tegen HSC 8 maar wat gewoon helemaal verkeerd opgevat wordt door De Boer.![]()
Geen wonder De Boer achter het bestuur blijft staanquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik lees het nog even terug in het rapport:
-Geen TH besluitvorming
-Geen scoutingsrapport
-Initiatief van De Boer na een tip van Olsen
-Nauwelijks gespeeld, altijd geblesseerd
-Bankzitter bij Mainz
Zijn mensen voor veel minder weggestuurdRED ONS HENNIEGOD![]()
Valt wel wat voor te zeggen dat je zo'n soort spits wil hebben maar dan moet die ook nog wel een beetje kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij groot en sterk houdt het wel op ja![]()
Nou en dat kan hij echt nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt wel wat voor te zeggen dat je zo'n soort spits wil hebben maar dan moet die ook nog wel een beetje kunnen voetballen.![]()
Filmpje Sanogoal![]()
Toch raar hoe dat is gelopen vroeger kon hij toch wel redelijk wat aan de bal.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou en dat kan hij echt niet![]()
Filmpje Sanogoal![]()
Niet overwinteren. Wanbeleid als je tijdens transferperiode nog zei ver te willen komen. Teringlijers
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Al kon ie alleen maar koppen, dan kan ie ook nog waarde hebben als pinchhitter. Zelfs dat kan ie niet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt wel wat voor te zeggen dat je zo'n soort spits wil hebben maar dan moet die ook nog wel een beetje kunnen voetballen.
Ik neem aan dat ie in de winterstop weer z'n koffers kan gaan pakken en richting London gaat. Of is het een huurcontract voor een jaar ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gister Cerny op de schouders en groot feest voor het uitvak, zeg het maar jongens. Man man man wat een armoede.
![]()
Als dit in de kuip gebeurt is het CLUBLIEFDE TROTS EUFORIEquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:53 schreef nickhguitar het volgende:
Gister Cerny op de schouders en groot feest voor het uitvak, zeg het maar jongens. Man man man wat een armoede.
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:53 schreef nickhguitar het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wordt natuurlijk allemaal versterkt door het feit dat de winnende goal in de 88e minuut gescoord wordt en het een jongen van 18 is die hem maakt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:53 schreef nickhguitar het volgende:
![]()
Ach, mannetje van 18 die een 'belangrijke' goal maakt. Je kunt ook overal over zeiken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:53 schreef nickhguitar het volgende:
Dat het 90 minuten lang armoede was, dat is een ander verhaal.![]()
Motoriek van een deurmat.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou en dat kan hij echt niet![]()
Filmpje SanogoalNarf!![]()
Sterker, kennelijk vroeg Olsen, toen Ajax Poulsen haalde, al waarom ze Zimling niet hadden genomenquote:Op vrijdag 27 november 2015 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tip van Olsen . Of eerlijk gezegd de wraak van Olsen![]()
![]()
Wat een uitstekende troll is die Olsen toch hehe . Is die Poulsen trouwens er helemaal mee gestopt ?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Sterker, kennelijk vroeg Olsen, toen Ajax Poulsen haalde, al waarom ze Zimling niet hadden genomenRED ONS HENNIEGOD![]()
Komt er gewoon weer een andere prutser voor in de plekquote:Op vrijdag 27 november 2015 22:39 schreef Vermecelli het volgende:
Is Sanogo al weg? Kun je beter van de Beek in je selectie opnemen ipv die clownRED ONS HENNIEGOD![]()
Gaat Netto de markt op dan?quote:Op vrijdag 27 november 2015 22:56 schreef Brammess het volgende:
Als Lens al een KANJER wordt genoemd vrees ik voor wat er voor hem gaat komen in de winter![]()
http://www.ajax1.nl/de-boer-sanogo-krijgt-kans-tot-eind-november/quote:
die gaat dus gewoon weg en er zal iemand voor terugkomen![]()
Gewoon Zivkovic terughalen, dat is al een behoorlijke upgrade ten opzichte van Sanogo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://www.ajax1.nl/de-boer-sanogo-krijgt-kans-tot-eind-november/
die gaat dus gewoon weg en er zal iemand voor terugkomen![]()
Ik weet niet of je iets van hem hebt gezien dit seizoen, maar die kan er nog minder van...quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:53 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Gewoon Zivkovic terughalen, dat is al een behoorlijke upgrade ten opzichte van Sanogo.![]()
Dat lijkt me heel stug maar de oplossing is hij ook zeker nietquote:Op zaterdag 28 november 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iets van hem hebt gezien dit seizoen, maar die kan er nog minder van...![]()
Staat nu ook niet meer in de spits bij Willem 2. Gewoon nog minimaal dit seizoen laten afmaken in Tilburg, misschien dat het kwartje een keer valt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel stug maar de oplossing is hij ook zeker nietAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat er meer nodig is dan een kwartje. Het is sowieso een counterspits die totaal niet bij Ajax past. Hij kan gewoon vrij weinig.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat nu ook niet meer in de spits bij Willem 2. Gewoon nog minimaal dit seizoen laten afmaken in Tilburg, misschien dat het kwartje een keer valt.
Totale flop van de scouting. Maar ja, dat is geen nieuws.![]()
Ajax.twitter:PieterZwartNL twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 10:40:48Chelsea ziet alle duels van huurlingen en geeft beelden door als huiswerk. Bij Ajax belt Spijkerman eens per maand. https://t.co/evOa6PYFlI reageer retweet
![]()
![]()
Ik weet zeker dat de herhalingen op Studio Sport in huize de Boer ook aanstaan tijdens het eten hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:49 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax.twitter:PieterZwartNL twitterde op zaterdag 28-11-2015 om 10:40:48Chelsea ziet alle duels van huurlingen en geeft beelden door als huiswerk. Bij Ajax belt Spijkerman eens per maand. https://t.co/evOa6PYFlI reageer retweet
#topsportklimaat![]()
Flop wil ik het niet noemen, voor die prijs het grootste aanvallende talent van dat moment binnen te halen (van die leeftijdscategorie) is op zich niets mis mee. Het is alleen niet zo gelopen als waarop gehoopt is. En dat wijt ik vnl. aan het mentale gedeelte bij Zivkovic, dat is niet altijd goed in te schatten vooraf.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer nodig is dan een kwartje. Het is sowieso een counterspits die totaal niet bij Ajax past. Hij kan gewoon vrij weinig.
Totale flop van de scouting. Maar ja, dat is geen nieuws.
Ik heb veel meer problemen bij het aantrekken (huren weliswaar) van spelers als Zimling en Sanogo, daarmee geeft je wel een verkeerd signaal af.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij is/was helemaal niet het grootste aanvallende talent van zijn leeftijdscategorie. Dat is het hele punt net.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Flop wil ik het niet noemen, voor die prijs het grootste aanvallende talent van dat moment binnen te halen (van die leeftijdscategorie) is op zich niets mis mee. Het is alleen niet zo gelopen als waarop gehoopt is. En dat wijt ik vnl. aan het mentale gedeelte bij Zivkovic, dat is niet altijd goed vooraf in te schatten.
Ik heb veel meer problemen bij het aantrekken (huren weliswaar) van spelers als Zimling en Sanogo, daarmee geeft je wel een verkeerd signaal af.![]()
Onzin, op dit moment niet maar 2 jaar geleden zeker wel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is/was helemaal niet het grootste aanvallende talent van zijn leeftijdscategorie. Dat is het hele punt net.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onzin, met een beetje fatsoenlijke scouting waren ze er gelijk achter gekomen dat hij totaal geen type spits is wat Ajax nodig heeftquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Flop wil ik het niet noemen, voor die prijs het grootste aanvallende talent van dat moment binnen te halen (van die leeftijdscategorie) is op zich niets mis mee. Het is alleen niet zo gelopen als waarop gehoopt is. En dat wijt ik vnl. aan het mentale gedeelte bij Zivkovic, dat is niet altijd goed in te schatten vooraf.
Ik heb veel meer problemen bij het aantrekken (huren weliswaar) van spelers als Zimling en Sanogo, daarmee geeft je wel een verkeerd signaal af.![]()
Grote talenten die goed in elkaar zitten kunnen zich overal aanpassen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Onzin, met een beetje fatsoenlijke scouting waren ze er gelijk achter gekomen dat hij totaal geen type spits is wat Ajax nodig heeftAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
wel met je eens, iig beter dan hij tot nu toe gedaan heeftquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grote talenten die goed in elkaar zitten kunnen zich overal aanpassen.![]()
Vreemde conclusie, dat ze 1 keer in de maand bellen zegt toch niet dat ze hem niet wekelijks zien spelen, mits opgesteldquote:Op zaterdag 28 november 2015 10:49 schreef Cavaliers het volgende:
![]()
Natuurlijk volgen ze de verhuurde spelers goed, zeker die waar nog genoeg potentie in zit (Andersen, Zivkovic).quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemde conclusie, dat ze 1 keer in de maand bellen zegt toch niet dat ze hem niet wekelijks zien spelen, mits opgesteldAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Net zoals ze spelers uitgebreid scouten voordat ze gehaald worden zeker? Ik heb echt geen vertrouwen meer in het THquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Natuurlijk volgen ze de verhuurde spelers goed, zeker die waar nog genoeg potentie in zit (Andersen, Zivkovic).![]()
Dit durf jij na het rapport van Ling nog te typen?quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Natuurlijk volgen ze de verhuurde spelers goed, zeker die waar nog genoeg potentie in zit (Andersen, Zivkovic).![]()
Jeugdspelers worden prima gescout, het is juist de categorie hoger waar de missers in zitten (ook al zijn het vaak huurlingen).quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Net zoals ze spelers uitgebreid scouten voordat ze gehaald worden zeker? Ik heb echt geen vertrouwen meer in het THAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lingquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit durf jij na het rapport van Ling nog te typen?![]()
Die neem ik sowieso niet serieus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het technisch hart is godzijdank ook niet verantwoordelijk voor de jeugdscoutingquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jeugdspelers worden prima gescout, het is juist de categorie hoger waar de missers in zitten (ook al zijn het vaak huurlingen).![]()
Stonden toch aardige dingen in zijn rapportquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ling![]()
Die neem ik sowieso niet serieus.![]()
Heb je linkje?quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stonden toch aardige dingen in zijn rapportEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zeg ook niet dat alles goed gaat bij Ajax, verre van dat. Maar het is wel een beetje een rapport van dat 'hunnie' alles fout doen en dat de vriendjes op tafel kunnen schijten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stonden toch aardige dingen in zijn rapportAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is waar, daarom is het ook jammer dat het nu zo uit elkaar ligt, Jonk denkt het Cruijff evangelie te verkondigen en er zijn ook wel zaken waar hij gelijk heeft maar dan moet je de anderen overtuigen ipv niet op komen dagen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alles goed gaat bij Ajax, verre van dat. Maar het is wel een beetje een rapport van dat 'hunnie' alles fout doen en dat de vriendjes op tafel kunnen schijten.![]()
Dank je, daar ben ik wel even zoet mee.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
op deze pagina
http://www.ajax1.nl/technisch-hart-was-gedoemd-te-mislukken/Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eigenlijk kon je dat van tevoren wel weten dat er een scheuring zou ontstaan, dat brengt Cruijff nu eenmaal met zich mee (ondanks zijn goede ideeen, niet allemaal overigens).quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, daarom is het ook jammer dat het nu zo uit elkaar ligt, Jonk denkt het Cruijff evangelie te verkondigen en er zijn ook wel zaken waar hij gelijk heeft maar dan moet je de anderen overtuigen ipv niet op komen dagen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eenschquote:Op zaterdag 28 november 2015 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, daarom is het ook jammer dat het nu zo uit elkaar ligt, Jonk denkt het Cruijff evangelie te verkondigen en er zijn ook wel zaken waar hij gelijk heeft maar dan moet je de anderen overtuigen ipv niet op komen dagen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
probleem met Cruijff is dat hij nooit duidelijk is al is het misschien logisch, het is natuurlijk grappig dat zowel Jonk als die anderen menen volgens plan Cruijff te werken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 12:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eigenlijk kon je dat van tevoren wel weten dat er een scheuring zou ontstaan, dat brengt Cruijff nu eenmaal met zich mee (ondanks zijn goede ideeen, niet allemaal overigens).![]()
Van Rhijn en Heitinga niet meer bij de selectie, Serero wel mee net als Van de Beek en CernyMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toen de Feyenoorders een huldiging kregen bij plek 2 stonden jullie als Ajacieden anders ook vooraan om te lachenquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als dit in de kuip gebeurt is het CLUBLIEFDE TROTS EUFORIE. En dat was tenminste nog een 2de plek, waarschijnlijk eindigen jullie in een poule met de nummer 8 van Noorwegen, een houthakkersploeg uit Schotland en een team vol ongemotiveerde vedettes uit Turkije gewoon als 3de
![]()
![]()
Poeh, poeh, het is wat. Gewoon de overwinning vieren tegen een leuke tegenstander in een goede atmosfeer. Zijn vnl. jonkies, leuk om te zien dat het met de teamgeest wel goed zit.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Toen de Feyenoorders een huldiging kregen bij plek 2 stonden jullie als Ajacieden anders ook vooraan om te lachen. En dat was tenminste nog een 2de plek, waarschijnlijk eindigen jullie in een poule met de nummer 8 van Noorwegen, een houthakkersploeg uit Schotland en een team vol ongemotiveerde vedettes uit Turkije gewoon als 3de
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Veel plezier op de coolsingel eind mei omdat jullie de meeste spelers van de week hebben bij VI.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Toen de Feyenoorders een huldiging kregen bij plek 2 stonden jullie als Ajacieden anders ook vooraan om te lachen. En dat was tenminste nog een 2de plek, waarschijnlijk eindigen jullie in een poule met de nummer 8 van Noorwegen, een houthakkersploeg uit Schotland en een team vol ongemotiveerde vedettes uit Turkije gewoon als 3de
![]()
hoogepunt daarvan was nog dat Guidetti heel leuk CHAMPIONS LEAGUE CHAMPIONS LEAGUE stond te schreeuwen om vervolgens in de 1e voorronde uitgeschakeld te wordenquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
![]()
Haha mad.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
![]()
Dan staat hij op het Stadhuisplein in Eindhoven hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Veel plezier op de coolsingel eind mei omdat jullie de meeste spelers van de week hebben bij VI.![]()
Ik bedoelde voetbal inside waar feyenoord aan kop gaat 7 spelers van de week uit 13 speelrondes!!! Dat bewijst maar weer eens dat feyenoord veruit de beste spelers heeft!!!quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan staat hij op het Stadhuisplein in Eindhoven hoor.![]()
Dat moet ook schoon gehouden worden inderdaad. Niets mis meequote:Op zaterdag 28 november 2015 14:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan staat hij op het Stadhuisplein in Eindhoven hoor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij is alleen geen Feyenoord supporter, daar ging je grap al de mist in.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik bedoelde voetbal inside waar feyenoord aan kop gaat 7 spelers van de week uit 13 speelrondes!!! Dat bewijst maar weer eens dat feyenoord veruit de beste spelers heeft!!!
Verder weet iedereen met verstand dat Feyenoord een gigantische berg stront op het veld heeft staan.![]()
Oh dat is jammer. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is alleen geen Feyenoord supporter, daar ging je grap al de mist in.
Verder weet iedereen met verstand dat Feyenoord een gigantische berg stront op het veld heeft staan.
Gigantische berg stront gaat wel weer ver. Hoe benoem je dan clubs als bijvoorbeeld Willem II?![]()
Nog minder dan een gigantische berg stront.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:05 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. Volgende keer beter.
Gigantische berg stront gaat wel weer ver. Hoe benoem je dan clubs als bijvoorbeeld Willem II?![]()
Jij bent een gigantische berg stront. Rot nu maar weer op.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nog minder dan een gigantische berg stront.![]()
Leuk, een jij-bak.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent een gigantische berg stront. Rot nu maar weer op.![]()
Waarom zijn er überhaupt opeens zoveel Feyenoorders in dit topic de laatste tijd?quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom denkt bijna iedereen dat hij voor Feyenoord is ?![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Omdat ze weer in de waan leven dat ze weer wat voorstellenquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waarom zijn er überhaupt opeens zoveel Feyenoorders in dit topic de laatste tijd?RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat moet ik als PSV-er op de Coolsingel?quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Veel plezier op de coolsingel eind mei omdat jullie de meeste spelers van de week hebben bij VI.Ongetwijfeld. Al weet ik niet wat pijnlijker is. Dat of uitgeschakeld worden in deze poulequote:Op zaterdag 28 november 2015 14:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
hoogepunt daarvan was nog dat Guidetti heel leuk CHAMPIONS LEAGUE CHAMPIONS LEAGUE stond te schreeuwen om vervolgens in de 1e voorronde uitgeschakeld te wordenEn dan verdrinken zeker? Malle ventquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:57 schreef Brammess het volgende:
ik hoop eigenlijk dat hij volgend jaar in mei met 10 cillinderblokken aan zijn voet in de zee staat![]()
![]()
Praten liever over Ajax dan over hun eigen club. Blijft een merkwaardig fenomeen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waarom zijn er überhaupt opeens zoveel Feyenoorders in dit topic de laatste tijd?![]()
Je zou toch zeggen dat psychiaters in Rotterdam en Eindhoven inmiddels wel een standaardbehandeling hebben voor een dwangmatige Ajaxobsessie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Rotterdam misschien, maar wat betreft Eindhoven zijn het voornamelijk de Ajacieden zelf die het gevoel hebben dat ze hier als groots worden gezien.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:56 schreef Monolith het volgende:
Je zou toch zeggen dat psychiaters in Rotterdam en Eindhoven inmiddels wel een standaardbehandeling hebben voor een dwangmatige Ajaxobsessie.
Komt eigenlijk alleen aan bod als er weer eens een update komt over dat de revolutie als dikke stront door de trechter gaat of Cruyff weer is opgestapt.Dit, dus.![]()
Mooi was datquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
hoogepunt daarvan was nog dat Guidetti heel leuk CHAMPIONS LEAGUE CHAMPIONS LEAGUE stond te schreeuwen om vervolgens in de 1e voorronde uitgeschakeld te worden![]()
![]()
Het is wel ironisch dat je het punt enkel bevestigt, terwijl je het probeert te ontkrachten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rotterdam misschien, maar wat betreft Eindhoven zijn het voornamelijk de Ajacieden zelf die het gevoel hebben dat ze hier als groots worden gezien.
Komt eigenlijk alleen aan bod als er weer eens een update komt over dat de revolutie als dikke stront door de trechter gaat of Cruyff weer is opgestapt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik probeer het niet te ontkrachten. De kans op een 'nee, eigenlijk praat ik onzin' lijkt mij zo groot als nihil, dus dat ironische valt wel mee.quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat je het punt enkel bevestigt, terwijl je het probeert te ontkrachten.Dit, dus.![]()
Dat was het probleem vorig jaar, voetballen kan ie wel. Denk dat hij de enige is van de huurlingen die het uiteindelijk wel gaat redden. Heeft bv veel meer scorend vermogen dan Sinkgraven, die veel te overhaast gekocht is.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:44 schreef Morendo het volgende:
Hij is een echte man aan het worden in Tilburg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gelukkig kostte hij niet teveel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was het probleem vorig jaar, voetballen kan ie wel. Denk dat hij de enige is van de huurlingen die het uiteindelijk wel gaat redden. Heeft bv veel meer scorend vermogen dan Sinkgraven, die veel te overhaast gekocht is.![]()
#overmarsoutDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Het gekke is dat ie bij Heerenveen wel regelmatig scoorde, nu heeft ie nog geen goal gescoord en ook heel erg weinig assists (ik kan me er eigenlijk geen herinneren).quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gelukkig kostte hij niet teveel.![]()
#overmarsoutAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij Heerenveen was hij dé man en bij Ajax een schuw jongetje die niet uit de grote stad komt en waar niet alle ballen automatisch bij ingeleverd worden. Verschillende werelden. Toch denk ik dat hij er wel komt.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het gekke is dat ie bij Heerenveen wel regelmatig scoorde, nu heeft ie nog geen goal gescoord en ook heel erg weinig assists (ik kan me er eigenlijk geen herinneren).Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Laten we het hopen. Al denk ik dat volgend jaar Andersen hem uit de basis speelt, al kan er uiteraard nog veel gebeuren tot die tijd.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij Heerenveen was hij dé man en bij Ajax een schuw jongetje die niet uit de grote stad komt en waar niet alle ballen automatisch bij ingeleverd worden. Verschillende werelden. Toch denk ik dat hij er wel komt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Andersen kan ook op de vleugel. Ze kunnen bovendien beiden wel op het middenveld.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Al denk ik dat volgend jaar Andersen hem uit de basis speelt, al kan er uiteraard nog veel gebeuren tot die tijd.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Verlosserquote:Op zaterdag 28 november 2015 22:40 schreef BadderHaring het volgende:
Andersen speelt 1 potje goed en hij is alweer de verlosser volgend jaar?![]()
Beetje triest ben je wel he.
Hij is de enige van de huurlingen die ik wel terug zie komen bij Ajax en zich ook in de basis kan spelen. Voetballen kon ie al, nu alleen nog meer een vent worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Andersen laat vandaag zien dat hij van wereldklasse is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ach die badderharing zit niks te doen in de ziektewet. Wat al sneu genoeg is dan snap ik dat je niks hebt in het leven.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:56 schreef Monolith het volgende:
Je zou toch zeggen dat psychiaters in Rotterdam en Eindhoven inmiddels wel een standaardbehandeling hebben voor een dwangmatige Ajaxobsessie.![]()
Ziektewetquote:Op zondag 29 november 2015 02:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach die badderharing zit niks te doen in de ziektewet. Wat al sneu genoeg is dan snap ik dat je niks hebt in het leven.
Werk jij via een uitzendbureau ofzo.![]()
![]()
Andersen heeft tot nu toe buiten die hattrick niet heel veel laten zien bij Willem II, laat hem eerst maar eens dat niveau een tijd vast houdenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dan heb je niet echt goed opgelet, laatste tijd is ie daar goed bezig. Nog niet een hele wedstrijd lang maar er zit zeker verbetering in.quote:Op zondag 29 november 2015 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Andersen heeft tot nu toe buiten die hattrick niet heel veel laten zien bij Willem II, laat hem eerst maar eens dat niveau een tijd vast houden
Dat ie het nog een tijdje moet laten zien bij Willem 2 en nog bepalender dat ben ik met je eens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Andersen volgend jaar hattrick tegen PSV.quote:Op zaterdag 28 november 2015 22:40 schreef BadderHaring het volgende:
Andersen speelt 1 potje goed en hij is alweer de verlosser volgend jaar?![]()
Zou er maar niet vanuit gaan, Fischer krijgt vertrouwen verwacht ikquote:Op zondag 29 november 2015 13:06 schreef FritzWepper het volgende:
Durft de Boer het aan om Cerny een basisplaats te gunnen vandaag?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Fischer op rechtsbuitenquote:Op zondag 29 november 2015 13:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou er maar niet vanuit gaan, Fischer krijgt vertrouwen verwacht ik![]()
![]()
Zijn dreiging zit hem er juist in dat hij veel naar binnen kan. Even los van dat hij dat veel te vaak doet waardoor het niet meer verrassend is, heb je op rechtsbuiten dus nog minder aan hem aangezien hij niet iemand is die even de achterlijn haalt en hem op perfecte hoogte voorgeeft. Ook hangend spelen heeft geen zin want Tete is aanvallend ook niet de sterkstequote:
Wat een ongelofelijk matige bank hebben we toch m.u.v. het talentjetwitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 29-11-2015 om 13:16:46Bank Ajax: Boer, vd Hoorn, Viergever, Serero, Schone, Cerny, Sanogo #pecaja reageer retweet
![]()
Zie er ook niet direct reden toe. Geef die jongen eerst lekker wat invalbeurten van een half uurtje ofzo.quote:Op zondag 29 november 2015 13:06 schreef FritzWepper het volgende:
Durft de Boer het aan om Cerny een basisplaats te gunnen vandaag?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Fijne opstelling. Schone was waardeloos donderdag, mooi dat Van de Beek de kans krijgt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Werkenquote:Op zondag 29 november 2015 07:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ziektewet
Werk jij via een uitzendbureau ofzo.![]()
![]()
Ik neem aan dat Menig geïnstrueerd is om elke bal netjes bij een speler van Ajax in te leveren.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk niet dat hij daarvoor instructies nodig heeftquote:Op zondag 29 november 2015 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Menig geïnstrueerd is om elke bal netjes bij een speler van Ajax in te leveren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vermoed dat hij Klaassen bedoeltquote:Op zondag 29 november 2015 14:27 schreef Heeinz het volgende:
Frank noemt Donny geen Donny, maar DaveMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij zei feitelijk dat Dave de positie van Lasse innam, waardoor er op het middenveld een andere positie vrijkwam die Donny beter in kan vullen dan Lasse inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2015 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij Klaassen bedoelt
Kijk Frank, wat een heerlijk tempo in de omschakeling zonder Schöne.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is en blijft een wildebras. De jongen die twee keer scoorde tegen Feyenoord heb ik al lange tijd niet meer gezien.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Vond hem een aantal weken geleden wel veel dreiging hebben maar daar is nu ook niks meer van te zien, het lijkt wel alsof hij geen enkele positie heeft waarop hij echt het maximale uit zichzelf kan halenquote:Op zondag 29 november 2015 14:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is en blijft een wildebras. De jongen die twee keer scoorde tegen Feyenoord heb ik al lange tijd niet meer gezien.![]()
Als ouderwetse 10 lijkt hij me nog steeds het beste.quote:Op zondag 29 november 2015 14:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vond hem een aantal weken geleden wel veel dreiging hebben maar daar is nu ook niks meer van te zien, het lijkt wel alsof hij geen enkele positie heeft waarop hij echt het maximale uit zichzelf kan halen![]()
Ook daar twijfel ik aan, hij heeft wel erg veel kansen nodig om tot een doelpunt te komen en veel leuke passjes geeft hij nou ook nietquote:Op zondag 29 november 2015 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ouderwetse 10 lijkt hij me nog steeds het beste.![]()
Net goed die bal op de borst en meteen voor, daarna weer 3x ballen in niemandslandquote:Op zondag 29 november 2015 14:49 schreef GwaiLow het volgende:
Die Dijks is echt niet constant met voorzetten![]()
![]()
Er wordt eindelijk weer eens gewoon fel druk gezet en dan zie je dat de gemiddelde eredivisieclub daar niet tegen kan. Veldspel is ook prima, alleen voorin is het nog erg slordig. Vooralsnog in ieder geval een vermakelijke pot. Zeker geen FC Oogaids vandaag.quote:Op zondag 29 november 2015 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
Wauw zijn wij zo goed, of is Zwolle zo slecht? Laatste he?
Vind zijn pass wel goed en mij lijkt het ook makkelijker om centraal te passen dan op de flank.quote:Op zondag 29 november 2015 14:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook daar twijfel ik aan, hij heeft wel erg veel kansen nodig om tot een doelpunt te komen en veel leuke passjes geeft hij nou ook niet![]()
gaat niet zo best neequote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ach als het zo doorgaat wel. Aan de andere kant sluit ik een countergoal van Zwolle ook niet uit.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan nog moet Ajax wel tot scoren kunnen komenquote:Op zondag 29 november 2015 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach als het zo doorgaat wel. Aan de andere kant sluit ik een countergoal van Zwolle ook niet uit.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb nu tenminste weer een keer het gevoel dat het dan alsnog wel goed zou komenquote:Op zondag 29 november 2015 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach als het zo doorgaat wel. Aan de andere kant sluit ik een countergoal van Zwolle ook niet uit.![]()
Als Fisher vandaag niet tot scoren komt en er volgende week nog in staat dan is FdB werkelijk al zijn geloofwaardigheid kwijt.Narf!![]()
Zo gaat dat meestal, als je ze zelf niet maakt, ja.quote:Op zondag 29 november 2015 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach als het zo doorgaat wel. Aan de andere kant sluit ik een countergoal van Zwolle ook niet uit.![]()
Zwolle oogt wel dusdanig kwetsbaar dat er met drie goede aanvallen ook gewoon drie in kunnen gaan, hoewel het aan Ajax kant ook wel wat inzakt nu.quote:Op zondag 29 november 2015 14:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb nu tenminste weer een keer het gevoel dat het dan alsnog wel goed zou komenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dijks is al een prima speler, maar het feit dat hij op de positie van Boilesen staat maakt dat het helemaal een verademing is.quote:Op zondag 29 november 2015 15:07 schreef Morendo het volgende:
Ik ben best dol op Dijks geworden.
YOUNES!Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wtf is er met Fischer joh. Hebtie zijn bril niet op ofzoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Fischer toch. Wel uitstekende aanname in eerste instantie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
cerny hopsa.quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ook wel echt een gatenkaas bij PEC achterin. Wat stond Younes vrij daar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wie is deze boolesen waar je over praat? De naam doet me vaag een belletje rinkelen.quote:Op zondag 29 november 2015 15:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dijks is al een prima speler, maar het feit dat hij op de positie van Boilesen staat maakt dat het helemaal een verademing is.![]()
Als dit nog eindigt in een gelijkspel dan mogen ze teruglopen naar Amsterdam.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Wedstrijd had al gespeeld kunnen en moeten zijn. Nu kunnen ze de tweede helft nog aan de bak, en het programma is al druk genoeg. Ze maken zich het zichzelf gewoon te moeilijk daarmee.![]()
Zonder midweekse wedstrijd moet het herstel toch geen probleem zijn imo. Zeker als een Bazoer en El Ghazi er weer aan schijnen te komenquote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef FritzWepper het volgende:
Wedstrijd had al gespeeld kunnen en moeten zijn. Nu kunnen ze de tweede helft nog aan de bak, en het programma is al druk genoeg. Ze maken zich het zichzelf gewoon te moeilijk daarmee.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja, ze vergeten zichzelf te belonen maar ik zie liever dit dan een bloedeloze 3-0 bij rust.quote:Op zondag 29 november 2015 15:13 schreef FritzWepper het volgende:
Wedstrijd had al gespeeld kunnen en moeten zijn. Nu kunnen ze de tweede helft nog aan de bak, en het programma is al druk genoeg. Ze maken zich het zichzelf gewoon te moeilijk daarmee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Buiten het veld is Fischer de coolheid zelve. Maar binnen......quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Misschien moet Milik hem in de rust even wat herhalingen laten zien.quote:
Ze spelen best goed maar allemachtig wat zijn ze toch onrustig in de afwerking.
Tijd voor Sanogo.Oh.![]()
quote:Op zondag 29 november 2015 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze spelen best goed maar allemachtig wat zijn ze toch onrustig in de afwerking.
Tijd voor Sanogo.
Stel je voor dat Andersen dit weekend ook nog mee zou doen bij Ajax
Liever Andersen dan Fischer.quote:Op zondag 29 november 2015 15:22 schreef Tagliano het volgende:
Stel je voor dat Andersen dit weekend ook nog mee zou doen bij Ajax
Die heeft echt veel te weinig overzicht en rust.Oh.![]()
Ach die Andersen is helemaal niks.quote:Op zondag 29 november 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Andersen dan Fischer.
Die heeft echt veel te weinig overzicht en rust.![]()
Als hij echt in vorm is is er niks mis mee, maar nuquote:Op zondag 29 november 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft echt veel te weinig overzicht en rust.
Fischer heeft tot nu toe veel en veel meer laten zien dan lulletje Andersenquote:Op zondag 29 november 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft echt veel te weinig overzicht en rust.![]()
quote:Op zondag 29 november 2015 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach die Andersen is helemaal niks.Valt wel mee.quote:Op zondag 29 november 2015 15:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Fischer heeft tot nu toe veel en veel meer laten zien dan lulletje AndersenOh.![]()
Maar Fischer is eigenlijk nooit echt in vorm geweest.quote:Op zondag 29 november 2015 15:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij echt in vorm is is er niks mis mee, maar nuOh.![]()
Fischer had dat wilde, onstuimige een tijdje uit zijn spel. Toen was ie echt goed. De laatste tijd lijkt hij weer terug bij af.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kun je wel stoer doen maar Andersen heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld voor Ajax terwijl Fischer zo nu en dan wel eens uitblinkt.quote:![]()
Zijn eerste maanden waren prima. Verder vaak wel dreigend, net als vandaag, maar daar wordt 9/10 keer niks aan gekoppeld. Uitzondering dit seizoen is Roda thuisquote:Op zondag 29 november 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Fischer is eigenlijk nooit echt in vorm geweest.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pff maak het af. Zou zo zonde zijn om het hier punten te morsen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit gaat zometeen fout denk ik
Wel een goede aanname van Fischer, kan je meteen de hele counter mee om zeep helpen![]()
Frank heeft op de trainerscursus ooit geleerd dat je het beste pas kunt wisselen na 70 minuten.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Desnoods Viergeverquote:Op zondag 29 november 2015 15:55 schreef Heeinz het volgende:
Misschien dat we Sanogo nog kunnen brengen voor FischerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens mij zit Donny er inmiddels ook een beetje doorheen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gewoon lekker laten staan joh misschien moeten we nog in blessuretijd wisselenquote:Op zondag 29 november 2015 16:00 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij zit Donny er inmiddels ook een beetje doorheen.![]()
Zo lekker gedreven en gretig hequote:Op zondag 29 november 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Vriendje Fischer mag voor altijd blijven staan zo te zien![]()
Ik denk dat als iedereen straks naar huis is, De Boer Fischer nog laat staanquote:Op zondag 29 november 2015 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Vriendje Fischer mag voor altijd blijven staan zo te zien![]()
Gelukkig hebben we ook nog Van der Hoorn als slot op de deurquote:Op zondag 29 november 2015 16:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van de Beek die bijna niet meer kan lopen en Fischer die er geen kut van kan blijven staan
Als ie m daar dan achterlaat...quote:Op zondag 29 november 2015 16:08 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik denk dat als iedereen straks naar huis is, De Boer Fischer nog laat staanNarf!![]()
Stel je niet zo aan. Tweede helft is minder dan de eerste, maar het spel is zeker niet dramatisch.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frank, kijk eens naar de wedstijd ipv op Fok! te posten.quote:Op zondag 29 november 2015 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Tweede helft is minder dan de eerste, maar het spel is zeker niet dramatisch.Narf!![]()
Van zo dichtbij heb je geen kracht nodig.quote:Op zondag 29 november 2015 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Serano maakt een goal
Wat is dit ?Narf!![]()
Het kan nogquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel nee 3-0 overwinning voor Ajax![]()
Ik ben doorgaans één van de eersten die klaagt over het spel, maar vandaag is het best aardig hoor.quote:Op zondag 29 november 2015 16:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Frank, kijk eens naar de wedstijd ipv op Fok! te posten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vooraf voor getekend, 0-2 in Zwolle. Maar de wijze waarop er in de eerste helft met de kansen werd omgesprongen en het ouderwetse oogaids in de tweede helft stemmen toch niet tevreden.![]()
Donny speelde lekker zegHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik heb een aantal vrije trappen de tribunes in zien verdwijnen, dus ja.quote:Op zondag 29 november 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Donny van de Beek speelde echt heel erg goed.
Deed Gudelj mee trouwens?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Wij zijn momenteel de grootste titelkandidaat: absoluut. Als we Utrecht-uit binnenkort ook overleven dan mag het niet meer mis gaan.quote:Op zondag 29 november 2015 16:27 schreef DenXD het volgende:
Als Ajax uit bij Zwolle en Fietstas kan winnen, dan kan het bijna niet meer mis dit seizoen!Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Utrecht-uit, 12:30...quote:Op zondag 29 november 2015 16:27 schreef DenXD het volgende:
Als Ajax uit bij Zwolle en Fietstas kan winnen, dan kan het bijna niet meer mis dit seizoen!
En die winnen vandaag toch even met 10 man tegen Heracles.![]()
En veel balletjes terug of breed.quote:Op zondag 29 november 2015 16:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vrije trappen de tribunes in zien verdwijnen, dus ja.Narf!![]()
Wat is die Gudelj kudt zeg.
Voor rust had dit minstens 0-4 moeten staan. En dan krijg je zoals verwacht zo'n pauper 2e helft. Maar goed, ik klaag niet. Zwolle nu ook uit gehad, het begint een mooi rijtje te worden zo.
Oh en Donny --> lekker debuut hoor!'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Utrecht uit een goed resultaat halen en je hebt een redelijke eerste seizoenshelftquote:Op zondag 29 november 2015 16:49 schreef StarGazer het volgende:
Wat is die Gudelj kudt zeg.
Voor rust had dit minstens 0-4 moeten staan. En dan krijg je zoals verwacht zo'n pauper 2e helft. Maar goed, ik klaag niet. Zwolle nu ook uit gehad, het begint een mooi rijtje te worden zo.
Oh en Donny --> lekker debuut hoor!![]()
Wedstrijd door verplichtingen niet kunnen zien maar een simpele 0-2 overwinning zonder iets weg te geven begrijp ik. Prima resultaat en ook positief dat we een brede selectie hebben (El Ghazi en Bazoer er niet bij en de vervangers die het prima doen).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nationaal gewoon een prima eerste seizoenshelft (met een enkele negatieve uitschieter).quote:Op zondag 29 november 2015 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Utrecht uit een goed resultaat halen en je hebt een redelijke eerste seizoenshelftAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja PSV-thuis was wel echt dramatisch en bij Twente uit had je ook gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 29 november 2015 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nationaal gewoon een prima eerste seizoenshelft (met een enkele negatieve uitschieter).
Feyenoord-uit kan je gelijkspelen.Oh.![]()
Twente - uit niet winnen is gewoon gênant. Ook de thuiswedstrijd tegen PSV sloeg nergens op. Uit bij Feyenoord gelijkspelen kan. Verder alles gewonnen. En dan heb je een hele reeks lastige uitwedstrijden al gehad. Prima dus. Nu het spel nog.quote:Op zondag 29 november 2015 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Utrecht uit een goed resultaat halen en je hebt een redelijke eerste seizoenshelft'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Vooral PSV thuis was dramatisch, leek wel of ze met lood in de schoenen liepen. Maar voorgaande jaren hadden we veel meer van dat soort wedstrijden, wat dat betreft is het gewoon flink verbeterd.quote:Op zondag 29 november 2015 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja PSV-thuis was wel echt dramatisch en bij Twente uit had je ook gewoon moeten winnen.
Feyenoord-uit kan je gelijkspelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klopt. Ook qua doelsaldo heb ik het idee (alleen vandaag dan weer nietquote:Op zondag 29 november 2015 16:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vooral PSV thuis was dramatisch, leek wel of ze met lood in de schoenen liepen. Maar voorgaande jaren hadden we veel meer van dat soort wedstrijden, wat dat betreft is het gewoon flink verbeterd.)
Oh.![]()
Iemand een linkje naar de goals?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen moment in de problemen geweest. Wij zijn zoveel sterker dan de rest van die kneuzen in de Eredivisie![]()
Tweede helft vond ik nog flink billenknijpen andersquote:Op zondag 29 november 2015 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geen moment in de problemen geweest. Wij zijn zoveel sterker dan de rest van die kneuzen in de Eredivisie![]()
Met je eens dat dat (onnodig) spannend was. Aan de andere kant zijn er ook in de tweede helft weinig kansen weggegevenquote:Op zondag 29 november 2015 17:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tweede helft vond ik nog flink billenknijpen andersMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vorig seizoen was het doelsaldo dacht ik 69-29. Als Ajax gewoon zo doorgaat gaan ze daar heel ruim overheen.quote:Op zondag 29 november 2015 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Ook qua doelsaldo heb ik het idee (alleen vandaag dan weer niet)
https://www.facebook.com/VoetbalInsideTV/videos/777425892368095/
Arme Donny
Staat die daar met die mongool![]()
Weinig kansen weg gegeven hoor. Je had jezelf het gewoon iets makkelijker moeten maken en er 5 moeten scoren in die eerste helft maar vooruit je geeft wederom amper iets weg in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 november 2015 17:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tweede helft vond ik nog flink billenknijpen anders![]()
Achteraf is dat zo ja, maar op het moment zelf met al dat geklooi en simpele ballen die niet aankomen maak je het jezelf toch veel te lastig en was het wachten op een grote kans voor PECquote:Op zondag 29 november 2015 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinig kansen weg gegeven hoor. Je had jezelf het gewoon iets makkelijker moeten maken en er 5 moeten scoren in die eerste helft maar vooruit je geeft wederom amper iets weg in de Eredivisie.![]()
Komt goed met twee vingers in de neus naar de titel.quote:Op zondag 29 november 2015 17:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Achteraf is dat zo ja, maar op het moment zelf met al dat geklooi en simpele ballen die niet aankomen maak je het jezelf toch veel te lastig en was het wachten op een grote kans voor PEC![]()
1e helft had je het gewoon helemaal af moeten maken, 0-4, en dan in de 2e helft lekker rustig aan doen.
Dit werd ook al nagelaten uit bij Rapid![]()
Staan de laatste weken wel redelijk te voetballen, zal je maar net zien dat we straks twee keer op rij verliezen
![]()
Heerenveen thuis en Utrecht uit goed doorkomen en je hebt een gaatje op de rest. Niet dat het makkelijk zal gaan. Laatste wedstrijd voor de winterstop De Graafschap thuis, doelsaldo weer wat bijwerken dus.quote:Op zondag 29 november 2015 18:10 schreef Gruisman het volgende:
Staan de laatste weken wel redelijk te voetballen, zal je maar net zien dat we straks twee keer op rij verliezen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 29-11-2015 om 20:45:20Punten per duel Ajax in Eredivisie onder Frank de Boer:- 15/16: 2,50- 14/15: 2,09- 13/14: 2,09- 12/13: 2,24- 11/12: 2,24- 10/11: 2,41 reageer retweet
![]()
Zo'n statistiek is toch een stuk relevanter als het seizoen voorbij is lijkt me.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah ja, maar met 40% van het seizoen al achter de rug mogen we toch langzaam concluderen dat het op papier allemaal wel wil vlotten in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n statistiek is toch een stuk relevanter als het seizoen voorbij is lijkt me.![]()
Gudelj was vandaag echt wel weer heel nuttig hoor, let maar eens op hoe vaak hij in verdedigend en controlerend opzicht een aanval van de tegenstander onderbreekt, hij doet gewoon prima waarvoor hij staat opgesteld.
Fischer was natuurlijk tenenkrommend en op een gegeven moment veel te veel geforceerd en over de kook... die had je al na een helft tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Verder weer een prima resultaat, jammer dat Feyenoord ook maar blijft winnen....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En de laatste tijd bij tijd en wijle op het veld ook.quote:Op zondag 29 november 2015 21:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ah ja, maar met 40% van het seizoen al achter de rug mogen we toch langzaam concluderen dat het op papier allemaal wel wil vlotten in de Eredivisie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vind hem nog steeds verdedigend vaak als een slapjanus overkomen en aanvallend heb je er ook niet veel aanquote:Op zondag 29 november 2015 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Gudelj was vandaag echt wel weer heel nuttig hoor, let maar eens op hoe vaak hij in verdedigend en controlerend opzicht een aanval van de tegenstander onderbreekt, hij doet gewoon prima waarvoor hij staat opgesteld.
Fischer was natuurlijk tenenkrommend en op een gegeven moment veel te veel geforceerd en over de kook... die had je al na een helft tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Verder weer een prima resultaat, jammer dat Feyenoord ook maar blijft winnen....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: