Joe, koekoek, het is zijn kind he..quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee over het tijdstiphij is laat thuis ,dan eten, dan moet hij op G passen en daarna de hond uit laten. Dan ligt hij om twaalf uur in bed. Wat opgelost kan worden door eerder thuis te komen en anders niet zeuren
![]()
Hij doet wel wat ik vraag hoor, en in t weekend helpt hij ook mee.
Over het huishouden ,ik ben niet zo fanatiek meer als vorige maand (de hormonen waren tijdelijk) maar ik zorg er wel voor dat de was bijgehouden wordt, dagelijks stofzuigen, huiskamer aan kant, keuken opgeruimd. Liefst doe ik ook de slaapkamers maar daar heb ik geen zin in. Ledikant van G. Is een grote opslag ruimte van wasgoed ,lege pamperverpakkingen, draagdoeken en knuffeldieren
vandaar dus de cosleeper
quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:02 schreef LuDann het volgende:
Kiek dan! Mijn baby lijkt zo klein naast de poes.
[ afbeelding ]
Nog steeds niet slapen dus maar goed, ze lijkt nog happy.
Ik heb n Liliputi jas, zooooo fijnquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
We moeten maar op zoek naar een draagcover dan kan hij met kind de hond uitlaten
Ja duh, oppassen, opletten, even er bij blijven, knuffelenquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:04 schreef JantinaGr het volgende:
Als mijn vriend met de baby bezig is, noem ik het geen oppassen hoor. Het is zijn baby. Oppassen doet een oma / vriendin etc.
Hier gebeurd nu juist meer aan het huishouden dan toen ik aan het werk was.
Voorheen 1x per week de was, stofzuigen, badkamer, toilet etc. Nu gebeurd dit allemaal om de dag of dagelijks. Badkamer nog wel eens per week.
Ik heb dan wel een baby die zelfstandig wil slapen en dan ook gewoon 2 keer overdag lekker 2/3 uur als een blok slaapt en dat zijn de momenten dat ik door het huis vlieg.
Ben wel heel benieuwd hoe het is als ik straks weer moet werken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:07 schreef Mariposas het volgende:
Het huishouden heb ik opgezegd hoor.![]()
die past mijn man nietquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:06 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb n Liliputi jas, zooooo fijnmet zo'n inritsbaar stuk dat je voor of achter kan doen, zodat je je kind op de buik of rug kan dragen.
nummer twee komt pas als nummer een het huishouden kan overnemenquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:04 schreef Estrys het volgende:
Was bijhouden, huiskamer aan kant, keuken, stofzuigen... Lieve mensen, hoe gaan jullie dat met meer kinderen doen?dan streep de huiskamer maar alvast van je lijstje
die ziet er hier standaard uit als een kinderdagverblijf en dan bedoel ik een Kdv aan het einde van een dag
Ik heb het opgegeven in ieder geval.
Ja, ze is behoorlijk sterk al, zei de CB arts. Misschien omdat ze zo bewegelijk is. Ik moet opletten met waar ik haar neerleg want ze kan al wriemelend best vooruit komen. Laatst had ik de rits van de cosleeper niet dichtgedaan en toen was ze eruit gewriemeld, zo ons bed op.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:07 schreef Fuente het volgende:
LuDann wat kan ze haar hoofd al goed ophouden zeg! Beer kan wel goed zitten (op schoot, hoofdje goed rechthouden enzo) maar op haar buik lukt haar dat nog niet. Ik leg haar denk ik ook niet vaak genoeg op haar buik, want spugen.
Huishouden (alweer?). Ik probeer het beneden voor het oog netjes te houden
En ik stofzuig dagelijks ivm huisdieren. En ik word nerveus als ik overal zooi zie. Maar om nou te zeggen dat het hier erg schoon is, nee. Vooral dingen zoals de badkamer en keuken en een keer goed dweilen.
Dit inderdaad!quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:04 schreef JantinaGr het volgende:
Als mijn vriend met de baby bezig is, noem ik het geen oppassen hoor. Het is zijn baby. Oppassen doet een oma / vriendin etc.
Ja heel bekendquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:27 schreef twist02 het volgende:
Estrys!
Klinkt dit trouwens bekend voor iemand? Onze Minion heeft nog steeds regelmatig (als in: minimaal 1-2x per dag) de hik. Maar het gekke is dat ze het juist niet net na een voeding heeft, maar als we d'r uit bed halen of net voor de volgende voeding
En ze 'spuugt' dan ook regelmatig nog een beetje (ook zonder de hik), maar dat lijkt meer op water dan op melk (heel dun en vrijwel kleurloos)...?
And on a brighter note: onze baby doet niet aan kusjes geven, alleen aan tongzoenen -->![]()
Is dat iets om me zorgen over te maken of is dat al te laat?
Ja stel je voor dat je als ouder per ongeluk oppassen zegt..quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:11 schreef twist02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad!Ķf het heet bij beide ouders 'oppassen', ķf bij beide niet. Maar vaders die oppassen en moeders die 'gewoon' bij het kind zijn, daar kan ik niet zo goed tegen...
Niet richting jouw man hoor Cassandra, puur in het algemeen!
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:31 schreef pinquit het volgende:
Jemig wat was het voor onze oma's lastig eigenlijk, zo zonder forum
Wat heerlijk he?quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wij horen hier vooral veel Aaaaahhhhh*gil*huaarrrrrrrrrrrrrr
We kunnen er echt niet bij hoe blij onze baby is! We genieten zo van haar![]()
![]()
Hier net zo. En liedjes zingen is de shit. Dus ze heeft twee ouders die dag in dag uit belachelijke liedjes aan het zingen zijn. Volgens mij vraagt ze zich later af waarom niet alle liedjes haar naam bevatten, want de eerste jaren van dat leven was dat toch zo?quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:08 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Wat heerlijk he?Onze baby is ook zo'n blije, werkelijk alles amuseert haar en schaterlachen is helemaal de bom.
![]()
En dan heb je die baby (en dat is geweldigquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook een lachende en brabbelende baby #ongeduldig
Dit is de eerste keer dat dit gebeurt sinds ze mini was, dus ik hoop niet dat het een gewoonte wordt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:36 schreef Selvaria het volgende:
Zo te horen heeft Wolk een behoorlijk omgekeerd ritme LuDann. Wat lastig.
+1quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:35 schreef Selvaria het volgende:
[..]
En dan heb je die baby (en dat is geweldig), maar dan verlang je terug naar het moment waarop je baby nog wel op je sliep en hele dagen wilde knuffelen in plaats van de hele wereld ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |