abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157856853
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

[ Bericht 12% gewijzigd door LuDann op 27-11-2015 12:00:32 ]
pi_157856891
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

nee over het tijdstip ;) hij is laat thuis ,dan eten, dan moet hij op G passen en daarna de hond uit laten. Dan ligt hij om twaalf uur in bed. Wat opgelost kan worden door eerder thuis te komen en anders niet zeuren :')
Hij doet wel wat ik vraag hoor, en in t weekend helpt hij ook mee.

Over het huishouden ,ik ben niet zo fanatiek meer als vorige maand (de hormonen waren tijdelijk ;() maar ik zorg er wel voor dat de was bijgehouden wordt, dagelijks stofzuigen, huiskamer aan kant, keuken opgeruimd. Liefst doe ik ook de slaapkamers maar daar heb ik geen zin in. Ledikant van G. Is een grote opslag ruimte van wasgoed ,lege pamperverpakkingen, draagdoeken en knuffeldieren :') vandaar dus de cosleeper :')
Joe, koekoek, het is zijn kind he.. :')

Dus thuiskomen en op de bank zitten met zijn kind ervaart hij als een probleem?
pi_157856926
Nee dat doet hij met liefde O+ graag zelfs! Tijdstip dat hij in bed ligt is het probleem. Dus ik ben gisteren met de hond gaan lopen en daardoor lag hij om half tien met kind in bed.
pi_157856973
Kiek dan! Mijn baby lijkt zo klein naast de poes. O+

Nog steeds niet slapen dus maar goed, ze lijkt nog happy.
pi_157856987
We moeten maar op zoek naar een draagcover dan kan hij met kind de hond uitlaten :D
pi_157856997
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:02 schreef LuDann het volgende:
Kiek dan! Mijn baby lijkt zo klein naast de poes. O+

[ afbeelding ]

Nog steeds niet slapen dus maar goed, ze lijkt nog happy.
O+ wat een moppie!
pi_157857010
Als mijn vriend met de baby bezig is, noem ik het geen oppassen hoor. Het is zijn baby. Oppassen doet een oma / vriendin etc.

Hier gebeurd nu juist meer aan het huishouden dan toen ik aan het werk was.
Voorheen 1x per week de was, stofzuigen, badkamer, toilet etc. Nu gebeurd dit allemaal om de dag of dagelijks. Badkamer nog wel eens per week.

Ik heb dan wel een baby die zelfstandig wil slapen en dan ook gewoon 2 keer overdag lekker 2/3 uur als een blok slaapt en dat zijn de momenten dat ik door het huis vlieg.

Lieve foto LuDann!
pi_157857011
Mijn moeder zei dat ik voor de bruiloft van m'n zusje in December maar een draagdoek moet kopen die bij m'n jurk past.. O+

Verder moet ik bij mn moeder heel erg omdenken en niet meteen geërgerd raken door hoe ze iets zegt. Ze heeft de neiging om alles nogal gebiedend te formuleren. "dan moet hij", "dan moeten julllie", terwijl ze het goed bedoellt. Het voelt alleen alsof we het nooit goed genoeg doen.
pi_157857012
Was bijhouden, huiskamer aan kant, keuken, stofzuigen... Lieve mensen, hoe gaan jullie dat met meer kinderen doen? :P dan streep de huiskamer maar alvast van je lijstje :D die ziet er hier standaard uit als een kinderdagverblijf en dan bedoel ik een Kdv aan het einde van een dag :')
Ik heb het opgegeven in ieder geval.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_157857057
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
We moeten maar op zoek naar een draagcover dan kan hij met kind de hond uitlaten :D
Ik heb n Liliputi jas, zooooo fijn :) met zo'n inritsbaar stuk dat je voor of achter kan doen, zodat je je kind op de buik of rug kan dragen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 27 november 2015 @ 12:07:18 #11
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157857062
Het huishouden heb ik opgezegd hoor. ^O^

Komt gewoon weinig van, ben meestal pas laat thuis en dan koken, eten, uitbuiken, L naar bed brengen. En dan moeten we stil zijn. Alhoewel, de ene keer kan je een housefeestje in z'n kamertje houden, de andere keer wordt hij wakker van een wattenschijfje dat op de grond valt.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_157857070
LuDann wat kan ze haar hoofd al goed ophouden zeg! Beer kan wel goed zitten (op schoot, hoofdje goed rechthouden enzo) maar op haar buik lukt haar dat nog niet. Ik leg haar denk ik ook niet vaak genoeg op haar buik, want spugen.

Huishouden (alweer? :o ). Ik probeer het beneden voor het oog netjes te houden :') En ik stofzuig dagelijks ivm huisdieren. En ik word nerveus als ik overal zooi zie. Maar om nou te zeggen dat het hier erg schoon is, nee. Vooral dingen zoals de badkamer en keuken en een keer goed dweilen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_157857071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:04 schreef JantinaGr het volgende:
Als mijn vriend met de baby bezig is, noem ik het geen oppassen hoor. Het is zijn baby. Oppassen doet een oma / vriendin etc.

Hier gebeurd nu juist meer aan het huishouden dan toen ik aan het werk was.
Voorheen 1x per week de was, stofzuigen, badkamer, toilet etc. Nu gebeurd dit allemaal om de dag of dagelijks. Badkamer nog wel eens per week.

Ik heb dan wel een baby die zelfstandig wil slapen en dan ook gewoon 2 keer overdag lekker 2/3 uur als een blok slaapt en dat zijn de momenten dat ik door het huis vlieg.
Ja duh, oppassen, opletten, even er bij blijven, knuffelen O+ whats in a name..
Niks negatiefs over mijn man, hij is gewoon dodelijk vermoeid en ja dat is zijn eigen schuld en ja dat is een ergernis van mij maar voor de kleine heeft hij alles over en hoe moe hij ook is ,als ik wat vraag doet hij dat, ik vraag alleen niet zoveel maar doe alles zelf, en dat is mijn eigen fout. Ondanks dat ik het af en toe anders verwoord door een woordje als oppassen.

Heerlijk zo'n zelfstandig slapende baby O+ dat hebben we even gehad ,nu niet meer, komt wel weer goed
pi_157857080
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:07 schreef Mariposas het volgende:
Het huishouden heb ik opgezegd hoor. ^O^

Ben wel heel benieuwd hoe het is als ik straks weer moet werken. ;)
pi_157857095
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:06 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Ik heb n Liliputi jas, zooooo fijn :) met zo'n inritsbaar stuk dat je voor of achter kan doen, zodat je je kind op de buik of rug kan dragen.
die past mijn man niet :D ik heb zelf wel een draagjas, maar ik wil een nieuwe voor in de winter :D tot die tijd volstaat mijn draagjas
pi_157857120
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:04 schreef Estrys het volgende:
Was bijhouden, huiskamer aan kant, keuken, stofzuigen... Lieve mensen, hoe gaan jullie dat met meer kinderen doen? :P dan streep de huiskamer maar alvast van je lijstje :D die ziet er hier standaard uit als een kinderdagverblijf en dan bedoel ik een Kdv aan het einde van een dag :')
Ik heb het opgegeven in ieder geval.
nummer twee komt pas als nummer een het huishouden kan overnemen :P (als nummer twee al komt )
pi_157857426
Huishouden :') Daar hebben we sinds oktober iemand voor die eens in de twee weken komt. Daarnaast doet mijn moeder de tuin ^O^ . Vindt ze leuk en wij geven er niets om.
pi_157857649
Huishouden doen wij een keer in de week samen als N. slaapt of zelf speelt. Puinruimen in de woonkamer doe ik wat vaker, als ik er langsloop neem ik eens wat mee naar een andere plek. :P Het enige dat ik vaker zou willen doen is het toilet, maar goed, zo lang het niet ranzig is kan het nog wel. :+
pi_157857691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:07 schreef Fuente het volgende:
LuDann wat kan ze haar hoofd al goed ophouden zeg! Beer kan wel goed zitten (op schoot, hoofdje goed rechthouden enzo) maar op haar buik lukt haar dat nog niet. Ik leg haar denk ik ook niet vaak genoeg op haar buik, want spugen.

Huishouden (alweer? :o ). Ik probeer het beneden voor het oog netjes te houden :') En ik stofzuig dagelijks ivm huisdieren. En ik word nerveus als ik overal zooi zie. Maar om nou te zeggen dat het hier erg schoon is, nee. Vooral dingen zoals de badkamer en keuken en een keer goed dweilen.
Ja, ze is behoorlijk sterk al, zei de CB arts. Misschien omdat ze zo bewegelijk is. Ik moet opletten met waar ik haar neerleg want ze kan al wriemelend best vooruit komen. Laatst had ik de rits van de cosleeper niet dichtgedaan en toen was ze eruit gewriemeld, zo ons bed op. :o

Ze kan zich al helemaal opduwen met haar armen (en dan rollen). Mijn kleine sterke ukkie. O+

Spuugt Beertje nog steeds zo erg joh?
pi_157859118
Moet zeggen dat ik met 1 kind nu nog best veel vrije tijd over heb. Ze slaapt ook nog behoorlijk veel met 5 maanden dat ze nu is. Dus dat is wel erg fijn. Zo heb ik wel tijd voor alles in en om het huis.
Zonder wrijving geen glans
pi_157859599
Ik heb het vorige topic en dit topic even bijgelezen en ik mag gelukkig helemaal niet klagen over het slapen. Ons draakje is nu 4 maanden oud en slaap al 2 maanden door na haar laatste fles rond 21:00 / 21:30 uur. Dan is ze uit zichzelf wakker rond 9:00 uur maar door de week moet ze er eerder uit omdat ik nu ook weer werk. Dan moeten we ze dus wakker maken.
Overdag slapen is wel een probleem. We proberen het al in bed 's middags en dat lukt soms wel en soms helemaal niet. Ook omdat ze nog steeds last heeft van krampjes en daardoor na 3 kwartier slapen weer wakker wordt.
Afgelopen zaterdag heeft ze ook op een hele dag maar een half uur geslapen. Maar wel vrolijk en spelen. Zodra ik haar in mijn armen neerlegde om te slapen was het krijsen. Maar de dag erna heeft ze wel lekker geslapen. Dus het zal wel goed zijn. Ze geeft het zelf wel aan als ze moe is. Ze begint nu ook al in haar ogen te wrijven als ze moe is (zo schattig!), dus dan weten we hoe laat het is.
2 dagen bij mijn ouders en 1 dag KDV is nog even wennen, maar dat komt vast ook wel goed. Eerste dag KDV had ze drie slaapjes van 3 kwartier gehad en kreeg ik een kind met een brede smile toen ik aankwam. Gelukkig een heel fijn kleinschalig KDV en hele lieve leidsters.

Over huishouden: Ook hier een man die moppert als ik hem vraag om even zijn dochter te entertainen als ik de ravage van het avondeten opruim en boterhammen smeer voor de volgende dag. En in het weekend plant hij ook al zo veel dingen dat ik ook alles maar tussendoor moet doen. Maar ik doe gewoon wat ik kan en anders dan is er morgen weer een dag. :)
Als ze smiddags in bed wil slapen heb ik geluk. Zo gisteren het toilet helemaal gedaan en beneden alles gestofzuigd en gedweild. Als ik dan morgen in haar slaapje boven wat kan poetsen dan vind ik het ook al goed. En zondag even stofzuigen en dweilen boven. Want dat kan niet als ze zelf boven ligt.

Verder zag ik een hele mooie wakkere baby van Ludann en een mooi beertje en een leuke 36 weken foto voorbij komen. Heel leuk om ook te vergelijken met mijn draakje nu. Die overigens de 4 maanden dip niet lijkt te hebben bij de groeicurve. Gewicht en lengte allebei goed boven het gemiddelde.

Qua medische problemen heeft ze heupdysplasie aan de linkerheup. Hierdoor heeft ze nu al twee maanden 24 uur per dag (behalve in bad) een Pavlik tuigje aan (spreidbroekje maar dan niet met gips). Maar hier is ze waarschijnlijk 22 december vanaf. Ik vind dat tuigje echt heel vervelend (zijzelf wat minder want ze is het al gewend) want ze is zo beweeglijk en wil heel graag lekker spartelen. Dus doe hem af en toe ook even een uurtje uit. Kan ze lekker ff bewegen. Vooral bij huiluurtjes is dat een goede afleiding.
Verder doet ze het super goed en is ze een hele vrolijke dame. En vraag ik me af hoe ik al die jaren zonder haar heb gekund. ;)
Oost west, mij best.
pi_157859603
Huishouden doen we op onze beide vrije dagen wat aan en op zaterdag/zondag ook nog wel wat. Moet wel zeggen dat we een baby hebben die zichzelf prima een tijdje vermaakt in de box, door vrijwel alles heen slaapt, dus dan heb je wel wat tijd op een dag.
Overigens zit het totaal niet in mijn genen, dat huishouden, mrIMA is daar veel beter in :')

*weernaarhetwashokloopt
pi_157859995
Lieve foto's van Wolk LD!

Mijn huishoudgenen zijn tijdens de zwangerschap boven water gekomen en sindsdien niet meer verdwenen. Ik heb net dan ook een weekschema gemaakt zodat we het huishouden bij kunnen houden als ik straks weer werk. :@ Scheelt dat L. overdag tegenwoordig minstens 3 keer slaapt en de meeste klusjes met een kwartier gedaan zijn.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_157860430
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 12:04 schreef JantinaGr het volgende:
Dit inderdaad! :Y Ķf het heet bij beide ouders 'oppassen', ķf bij beide niet. Maar vaders die oppassen en moeders die 'gewoon' bij het kind zijn, daar kan ik niet zo goed tegen...
Niet richting jouw man hoor Cassandra, puur in het algemeen! :*

Lieve 36 weken Sjaak O+

En LuDann wat een schatje! O+

Onze Minion kan nu echt rollen sinds een paar dagen! *O* Voorlopig alleen als er ook echt een reden is om te rollen (lees: een speeltje wat nét buiten d'r bereik ligt ;) ), maar het gaat al steeds vlotter! O+

Spuit 111 over dat verwennen: daar hoef je je écht geen zorgen om te maken, dat kán gewoonweg nog niet op deze leeftijd! Gevoelsmatig 'weten' de meeste ouders dat gelukkig wel, maar ook rationeel gezien kan het echt niet!

Daarvoor zou een baby namelijk al het besef van oorzaak-gevolg moeten snappen én het om kunnen draaien. Namelijk, "ik wil [insert gevolg], dus daarom doe ik [insert oorzaak], want dat volgt normaal gesproken op elkaar".
Ik ken volwassenen die nog niet eens fatsoenlijk zo kunnen redeneren :') dus zou me daar bij een baby niet al te druk om maken ;)
Disclaimer: als je bovenstaande probeert uit te leggen aan iemand die het er niet mee eens is, ben je een wijsneus. Ye be warned... :+

@Malteser: je zegt het zelf al: Twix is een heerlijk tevreden mannetje dus je zal vast wel iets goed doen! ^O^ :* (en ik denk stiekem nog wel meer dan 'iets' ook ;) )
pi_157860451
Ik heb chloor in de wc gegooid voordat we een weekje op vakantie gingen, telt dat ook als schoonmaken? Verder maak ik niet minder schoon dan voordat O er was (maar ook niet meer). Alleen de kattenbak doe ik niet meer, ik heb mijn man wijsgemaakt dat je die ook niet mag doen als je borstvoeding geeft :') maar goed, hij mag qua taakverdeling sowieso niet klagen dus dat klusje kon hij er wel bij hebben.

Fuente, O wilde ook niet op zijn buik liggen (inclusief regelmatig spugen als hij zo lag) maar dat was opeens over. Oefenen hebben we dus heel weinig gedaan, maar was blijkbaar niet nodig. Wel was dat ongeveer tegelijk met het moment dat hij z'n hoofd zelf lang rechtop hield, wat nu alweer normaal is.

Ons weekje weg was erg geslaagd! Zwemmen was leuk voor tien minuten per keer, het bad was super leuk en slapen overdag ging erg goed! Alleen s nachts vaak wakker, maar dat is de afgelopen weken al het geval. Heb elke nacht minimaal twee uur met een baby tegen me aangeplakt geslapen. Thuis schuif ik dan deels richting m'n man, maar met twee losse (schuivende) bedden was dat geen succes. Maar wat een lading troep moet je meeslepen voor een week weg met baby...
pi_157860588
Haha FF en daar trapte hij in?

Ik zit met drie kinderen bij de huisarts, op tijd, zonder huilen. En de kinderen huilen ook niet ;) . I've got this multi mom thing under control! :P
pi_157860664
Noh Wolk O+ Wat een leukie en inderdaad netjes zo met hoofd omhoog!

@Fuente, ik vind dat dus echt lastig met dat gespuug maar heb me er nu maar bij neergelegd. Fedde rolt zodra hij de kans krijgt meteen op zijn buik, maar druk op buik = spugen dus ligt ie binnen 5 minuten in zijn eigen zure melk te draaien en vegen... Maar ja, hij moet het toch leren anders komt ie nooit vooruit :+ Ik laat hem dus maar gaan, als ik het zie veeg ik de spuug weg en eventueel wat extra verschonen.
pi_157860682
Fijn dat het leuk was FF! En al die zooi.. Ja. Doet me er ineens aan herinneren hoe komende zomer onze auto waarschijnlijk door z'n assen zakt :').

Ik heb al 2 dagen een plakbaby. Zodra ik hem wegleg is het instant huilen. En dat is voor peuter niet heel leuk ;(. Maar zelf vind ik het geplak wel weer knus.. Soms plakt peuter even mee. Gelukkig. O+.

Het huishouden gaat hier eigenlijk gewoon door.. De was alleen in het weekend (turbo programma's) en het sanitair plus keuken regelmatig.
Stofzuigen iets vaker zou leuk zijn, zeker als peuter hagelslag gegeten heeft :D. Dat deed ik wel iedere dag na ontbijt en lunch Maarja.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_157860732
Estrys :D !

Klinkt dit trouwens bekend voor iemand? Onze Minion heeft nog steeds regelmatig (als in: minimaal 1-2x per dag) de hik. Maar het gekke is dat ze het juist niet net na een voeding heeft, maar als we d'r uit bed halen of net voor de volgende voeding :?
En ze 'spuugt' dan ook regelmatig nog een beetje (ook zonder de hik), maar dat lijkt meer op water dan op melk (heel dun en vrijwel kleurloos)...?

And on a brighter note: onze baby doet niet aan kusjes geven, alleen aan tongzoenen --> :9
Is dat iets om me zorgen over te maken of is dat al te laat? :+
pi_157861715
FF, shit, ik heb een kans gemist met de kattenbak lees ik! Briljant!

Applaus voor supermultimamsie Estrys!

Mr. T. houdt zijn hoofdje als hij plat ligt of ergens naar kijkt schuin naar rechts. (Dus niet net de neus naar rechts, maar face-forward middels zijn nek.) En knap mens die dat recht weet te krijgen. Is dat omdat hij dat prettig vindt, of zou ik toch ff naar de fysio moeten? Na de keizersnede zei de gyn dat hij, behalve met zijn hoofd naar achter, ook sterk naar een kant lag met zijn hoofd, dus misschien dat ie al weken zo geeft gelegen in mijn buik... :{
pi_157861877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:27 schreef twist02 het volgende:
Estrys :D !

Klinkt dit trouwens bekend voor iemand? Onze Minion heeft nog steeds regelmatig (als in: minimaal 1-2x per dag) de hik. Maar het gekke is dat ze het juist niet net na een voeding heeft, maar als we d'r uit bed halen of net voor de volgende voeding :?
En ze 'spuugt' dan ook regelmatig nog een beetje (ook zonder de hik), maar dat lijkt meer op water dan op melk (heel dun en vrijwel kleurloos)...?

And on a brighter note: onze baby doet niet aan kusjes geven, alleen aan tongzoenen --> :9
Is dat iets om me zorgen over te maken of is dat al te laat? :+
Ja heel bekend :Y verder weet ik er ook niks over dus heel veel heb je er niet aan :P

Na het uiterst succesvolle huisarts bezoekje wat overmoedig geworden en naar de supermarkt gegaan. Allebei de kinderen een wagentje en ik een grote voor de maxicosi in te zetten. Ik had bij de groente afdeling al spijt :') Nog net even een brug te ver :D
pi_157862409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 15:11 schreef twist02 het volgende:

[..]

Dit inderdaad! :Y Ķf het heet bij beide ouders 'oppassen', ķf bij beide niet. Maar vaders die oppassen en moeders die 'gewoon' bij het kind zijn, daar kan ik niet zo goed tegen...
Niet richting jouw man hoor Cassandra, puur in het algemeen! :*

Ja stel je voor dat je als ouder per ongeluk oppassen zegt.. 8)7 ;)

Ik wil nog even benadrukken (zag hier boven het woordje 'ook' staan dat mijn man absoluut niet moppert als ik vraag of hij bij G kan blijven zodat ik het huishouden doe. Er zijn heel af en toe avonden bij dat G bij mij ligt te pitten tot hij eten krijgt en naar bed gaat, maar verder schuift mijn man gretig zijn eten naar binnen om G over te nemen, want t liefst knuffelt hij hele dagen met hem. Hij moppert over het tijdstip maar dat is nu eenmaal niet anders. Heb je er van als je zo laat thuis bent :+

Rolminion! *O*

FF dat had ik moeten verzinnen, geen kattenbak tijdens de BV :D Hoe kom je erop. Fijn dat jullie weekje weg geslaagd was.

Estrys wat goed dat je niet moest huilen :P Lijkt mij echt een hele volksverhuizing zeg..

Hier ook een spuger. Niet bij rollen (:')) maar als hij zich druk maakt, veel kracht met persen zet, of zomaar. Dan gaat ie scheel kijken en floep, lading melk. Het projectiel spugen is gelukkig over, het is al veel minder. Verse melk (net na de voeding) kan ik nog t beste hebben, dat ruik je amper. De melk van een paar uur oud vind ik heel wat minder geslaagd :')

Twist hier ook hik op de gekste momenten en water spugen. Vind de hik echt sneu want hij vindt het heel irritant. Je hoort zijn huiltje ook steeds chagrijniger worden. Heb al geprobeerd om m te laten schrikken door te zeggen dat mijn melk zuur wordt, maar daar trekt hij zich niets van aan :')

Sara hier ook een scheefligger met hoofd. Had t laatst op FB gevraagd en t schijnt echt een babytrekje te zijn.
pi_157862502
Minion aan de rol en dat tongzoenen. _O- Volgens mij hebben Minion en mijn N. dat afgesproken. Wát goor, maar toch ook zo lief. :9~ *;

Mooie, sterke wolk. O+

Ik zag nog het beertje van Sara(?) en 36 weken Sjaak. O+

Wij zijn thuis. *O* N. heeft het weer voorbeeldig gedaan bij de GO en nu kan ik lekker drie dagen knuffelen met haar. O+
pi_157862552
O ja, N. krijgt de hik van teveel kletsen. :') X 1000.

Dan leg ik haar in bed als ze in de oogjes begint te wrijven en dan hoor ik haar eerst tien minuten ewewewewewewe aaaah ewewewewe zeggen en dan begint ineens de hik. Zķ irritant. _O-
pi_157862678
Drie op een rij!

Het wordt tijd om het huis babyproof te maken. :o N. rolt en schuift (op haar zij, hoe weet ik nog steeds niet :D ) zoveel dat ze van haar kleed naar het tv-meubel was gekomen en daar lag te spelen met een paar kabels toen ik even niet oplette. :o

RIP rust. :'(
pi_157864395
Op mijn werkdagen kan ik dit topic echt niet bijhouden!

Ik heb lekker geslapen, ja :). En J. heeft er nog een slaapdag achteraan gehouden: geslapen van 8 tot 11.30 en van 14 tot 17.15. Hij had het kennelijk nodig na 2 kdvdagen met weinig slaap... Nu, na het wassen met de stinkshampoo en het eten is hij supervrolijk aan het kletsen O+.

Huishouden... op de 2 kdvdagen gebeurt er hier niets. Alleen de afwas als het J. lukt om te slapen en that's it. :D Overleven is het doel op die dagen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hupje op 27-11-2015 18:38:17 ]
pi_157864684
Jemig wat was het voor onze oma's lastig eigenlijk, zo zonder forum :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_157864895
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:31 schreef pinquit het volgende:
Jemig wat was het voor onze oma's lastig eigenlijk, zo zonder forum :o
_O-
Daarom zeuren die nu tegen over ons over hoe het moet volgens hun, want zo ging het vroeger ook. En toen deden ze vast wat met dat advies. Wij gaan op FOK spuien over alle betweters :')

Ik heb een plakbaby. Hij mocht de hele dag met zijn oma knuffelen ("mam, leg 'm nou is even in z'n bedje, dan kan 'ie rustig slapen.." *ooh maar hij ligt nu ook zo lekker* :') ) dat 'ie nu huilerig is van vermoeidheid, maar slapen ho maar. Nu ligt ie op mijn buik in te dutten. Volgende keer pak ik 'm maar gewoon af. }:|
pi_157865020
Wij horen hier vooral veel Aaaaahhhhh*gil*huaarrrrrrrrrrrrrr :+

We kunnen er echt niet bij hoe blij onze baby is! We genieten zo van haar :D :D O+
pi_157865389
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wij horen hier vooral veel Aaaaahhhhh*gil*huaarrrrrrrrrrrrrr :+

We kunnen er echt niet bij hoe blij onze baby is! We genieten zo van haar :D :D O+
Wat heerlijk he? O+ Onze baby is ook zo'n blije, werkelijk alles amuseert haar en schaterlachen is helemaal de bom. :D O+
pi_157865705
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:08 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Wat heerlijk he? O+ Onze baby is ook zo'n blije, werkelijk alles amuseert haar en schaterlachen is helemaal de bom. :D O+
Hier net zo. En liedjes zingen is de shit. Dus ze heeft twee ouders die dag in dag uit belachelijke liedjes aan het zingen zijn. Volgens mij vraagt ze zich later af waarom niet alle liedjes haar naam bevatten, want de eerste jaren van dat leven was dat toch zo? :?
pi_157865741
Hier precies zo. De grootst mogelijke onzin komt voorbij, maar een lol dat ze heeft! en wij stiekem ook :+
pi_157865810
Dat klinkt echt heerlijk, schaterlachen. O+

Mijn baby slaapt sinds een uur of 14 al, ze is alleen af te toe wakker geworden vanwege honger en een schone luier. Vind het maar saai zo. ;( Tis ook niet snel goed he. :')

Die van mij doet ook vooral veel ewewewewewewewewe :Y En gillen doet ze bij voorkeur 's nachts. Op het KDV schijnt ze trouwens niet te babbelen. Ik krijg wel altijd te horen hoe vrolijk ze is maar babbelen is iets wat ze kennelijk alleen thuis en bij oma doet.
pi_157865843
Ik wil ook een lachende en brabbelende baby #ongeduldig
pi_157865930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook een lachende en brabbelende baby #ongeduldig
En dan heb je die baby (en dat is geweldig *; ), maar dan verlang je terug naar het moment waarop je baby nog wel op je sliep en hele dagen wilde knuffelen in plaats van de hele wereld ontdekken. ;(
pi_157865948
Zo te horen heeft Wolk een behoorlijk omgekeerd ritme LuDann. Wat lastig. :o
pi_157866031
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:36 schreef Selvaria het volgende:
Zo te horen heeft Wolk een behoorlijk omgekeerd ritme LuDann. Wat lastig. :o
Dit is de eerste keer dat dit gebeurt sinds ze mini was, dus ik hoop niet dat het een gewoonte wordt. :o

Wat goed van je schuiver trouwens. *O* Het huis babyproof maken, dat zal een werk zijn.
pi_157866325
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:35 schreef Selvaria het volgende:

[..]

En dan heb je die baby (en dat is geweldig *; ), maar dan verlang je terug naar het moment waarop je baby nog wel op je sliep en hele dagen wilde knuffelen in plaats van de hele wereld ontdekken. ;(
+1

En dat je ze vast kan houden zonder dat je om de 3 seconde een kopstoot krijgt of je haar uit je hoofd wordt getrokken.
pi_157866443
Er ligt hier iemand in de box enthousiaste gilletjes te slaken tegen de Tiny love en wild te trappelen en te wapperen O+
pi_157866456
Even kijken of iemand het herkent of tips heeft. J. gaat de laatste dagen gillen zodra je de lamp in zijn kamertje uit doet en wegloopt. Kan dit te maken hebben met verlatingsangst, of bang voor het donker? En wat kan ik er aan doen? Ik neem hem nu vaak maar op schoot of probeer de sterrenprojector, maar het resultaat is dan dat hij zeker niet slaapt. Hij is bijna 8 maanden oud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')