'Bamihapjes'quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:30 schreef the-eye het volgende:
Ik ga nu eerst bamihapjes maken en dan denk ik om een uur of 4 slapen en dan kijk ik wel hoe laat ik morgen opsta.
Kan je iets met deze info, ts?
Nee ik maak, eerlijk gezegd, bamiballen. Die zijn makkelijker te panerenquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
'Bamihapjes'Bedoel je niet gewoon bamischijven?
Dat ik ook de bijstand in moet?quote:Op vrijdag 27 november 2015 00:30 schreef the-eye het volgende:
Ik ga nu eerst bamihapjes maken en dan denk ik om een uur of 4 slapen en dan kijk ik wel hoe laat ik morgen opsta.
Kan je iets met deze info, ts?
Soms heb je ook maar weinig keusquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:39 schreef CudiKid het volgende:
Je kontje weggeven voor een minimumloontjeDan gun ik je wel eventjes de bijstand hoor
Uitgaan als dienst tellenquote:Op vrijdag 27 november 2015 06:33 schreef renwan het volgende:
Ik draaide vroeger 6 dagen in de week zulke diensten, TS is niks gewend
Wat een comebackquote:
Projectie heet dit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:12 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik dacht dat iedereen op FOK! in de Wajong zat.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Projectie heet dit.
Niet iedereen is zo een uitvretend lui varken met een grote bek als jij
quote:
Het is ook meer aanwezigheidsplicht heb ik het idee, daarnaast ga ik dit niet blijven doen de rest van mn leven. Zeker nu ik hoorde dat er over niet al te lange tijd misschien de onregelmatigheids toeslag wordt geschrapt.. ben benieuwd wie het dan gaat beveiligen; vluchtelingen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:14 schreef xcachet het volgende:
Ach, had je maar geen beveiliger moeten worden TS.
Wow ik had het nog goed dus ook.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:57 schreef Duzzy het volgende:
[..]
[..]
Het is ook meer aanwezigheidsplicht heb ik het idee, daarnaast ga ik dit niet blijven doen de rest van mn leven. Zeker nu ik hoorde dat er over niet al te lange tijd misschien de onregelmatigheids toeslag wordt geschrapt.. ben benieuwd wie het dan gaat beveiligen; vluchtelingen waarschijnlijk
En jij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |