Dat zou mokkeltje vast niet goed hebben gevonden.quote:Op maandag 30 november 2015 10:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jimmy heeft jou niet zo ruig aangepakt
Heeft Jimmy zn excuses al aangeboden?quote:Op maandag 30 november 2015 10:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ze doorgeprikt want ik liep er bij als een 80-jarige.
Kut-Amsterdam met hun kutstoepen die schots en scheef liggen
Nee, niet eens. Zal de kift wel zijn omdat ik een setlist heb en hij niet.quote:Op maandag 30 november 2015 10:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heeft Jimmy zn excuses al aangeboden?
Heb jij niet last van een stijve nek? Als je zo vooraan tegen het podium aan stond?quote:Op maandag 30 november 2015 10:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Zal de kift wel zijn omdat ik een setlist heb en hij niet.
Nee, valt wel mee. Ik stond daar waar de ventilator stond, dus ik heb wel redelijk schuin kunnen kijken en niet zoals een paar mensen rechts van me, recht omhoog.quote:Op maandag 30 november 2015 10:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heb jij niet last van een stijve nek? Als je zo vooraan tegen het podium aan stond?
Ah ok. Dat scheelt. Wij stonden linksachter. Op de verhoging.quote:Op maandag 30 november 2015 10:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik stond daar waar de ventilator stond, dus ik heb wel redelijk schuin kunnen kijken en niet zoals een paar mensen rechts van me, recht omhoog.
Bij de bar of helemaal achterin bij het mengpaneel?quote:Op maandag 30 november 2015 10:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ah ok. Dat scheelt. Wij stonden linksachter. Op de verhoging.
Kon vriendinlief over de mensjes heenkijken.
De eerste trede bij het mengpaneel.quote:Op maandag 30 november 2015 10:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij de bar of helemaal achterin bij het mengpaneel?
Ik lag ook bijna op m'n gezicht toen ik naar buiten liep. Mensen voor me zagen de trede ook niet en stapten pas op het laatste moment naar linksquote:Op maandag 30 november 2015 10:39 schreef Bronson het volgende:
De eerste trede bij het mengpaneel.
Ging er nog eentje goed hard op z'n plaat daar die de treden niet had gezien.![]()
toch wel fragiel, mag ik hopen?quote:Op zondag 29 november 2015 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ben meteen een nummer uit de Top 50 voor 'm gaan coveren.
Met een bel voor Adele?quote:
En deze dag wordt nóg een stukje beter!quote:Op maandag 30 november 2015 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Gordon stopt met z'n muzikale carrière
Wow we lopen synchroonquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |