HEB JE ZN HANDTEKENINGquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zitten hier in Maastricht in een leuk tentje iets te drinken, komt Giel net binnen. Heeft volgens mij vanavond nog wat te doen voor Serious Request. Z'n vriendin is ook mee..
Een selfie?quote:
wow wow wowquote:Op zaterdag 28 november 2015 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zitten hier in Maastricht in een leuk tentje iets te drinken, komt Giel net binnen. Heeft volgens mij vanavond nog wat te doen voor Serious Request. Z'n vriendin is ook mee..
ja.quote:Op zondag 29 november 2015 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
Ben ik nou zo labiel dat ik natte ogen kreeg bij dit spotje?
Nee. Wel Godverdomme!quote:Op zondag 29 november 2015 01:30 schreef Cee het volgende:
Heb je bij z'n binnenkomst keihard MAN MAN MAN geroepen?
quote:Op zondag 29 november 2015 06:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wow wow wow
kippenvel
jankende vangrail
dat was wel even een momentje?
In het weekend is'ie Bronsoff.quote:Op zondag 29 november 2015 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Bronson is er des weekends nooit he?
Die zit heel t weekend te faxen zeker
jongeh ik zit toch hierquote:Op zondag 29 november 2015 19:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Baas waarom zit jij niet in die app groep dan
Dat weet ie wel. En we weten het allemaal...quote:Op zondag 29 november 2015 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
trust me, je weet niet wat voor een onbenul je mist
Je durfde het gewoon niet te vragen. Geef maar toe, is helemaal niet erg. Het is ook nogal wat, je grote held zomaar ineens in het wild tegen het goddelijke lijf lopen...quote:
Ben je toch op z'n minst met een lepeltje op je glas wijn gaan tikken?quote:Op zondag 29 november 2015 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ben meteen een nummer uit de Top 50 voor 'm gaan coveren.
Riep Giel bij het zien van de menukaart ook "WAT EEN PRIJZEN, WAT EEN PRIJZEN!"?quote:Op zondag 29 november 2015 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik ben meteen een nummer uit de Top 50 voor 'm gaan coveren.
En gaf hij per ongeluk een rondje voor de hele zaak door "EEN BEL VOOR ADELE" te luiden?quote:Op maandag 30 november 2015 08:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Riep Giel bij het zien van de menukaart ook "WAT EEN PRIJZEN, WAT EEN PRIJZEN!"?
HALLO!quote:
Ik heb ze doorgeprikt want ik liep er bij als een 80-jarige.quote:Op maandag 30 november 2015 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HALLO!.
Hoe is't met je blaren?
quote:Op maandag 30 november 2015 08:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Riep Giel bij het zien van de menukaart ook "WAT EEN PRIJZEN, WAT EEN PRIJZEN!"?
quote:Op maandag 30 november 2015 09:40 schreef JDude het volgende:
[..]
En gaf hij per ongeluk een rondje voor de hele zaak door "EEN BEL VOOR ADELE" te luiden?
Nergens last van.quote:Op maandag 30 november 2015 10:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ze doorgeprikt want ik liep er bij als een 80-jarige.
Kut-Amsterdam met hun kutstoepen die schots en scheef liggen
quote:
Nee voor mijzelf ben ik heel teder.quote:Op maandag 30 november 2015 10:13 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jimmy heeft jou niet zo ruig aangepakt
quote:Op maandag 30 november 2015 10:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee voor mijzelf ben ik heel teder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |