Nee. Daar heb ik geen woord over gezegd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit vind ik zo´n onzin hé.
Jij hebt laatst ook niet je mening over El Classico geuit?
Visser joeg net de 1-1 tegen de touwen. Ben je dat vergeten?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:25 schreef BadderHaring het volgende:
Visser kan er ook geen kut van. Die ging toch super goed worden na zijn blessure? Net als Boilesen destijds?
Bron?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:25 schreef BadderHaring het volgende:
Visser kan er ook geen kut van. Die ging toch super goed worden na zijn blessure? Net als Boilesen destijds?
Ik zie niet in waarom de overwinningen van minstens 20 jaar terug nu nog relevant zijnquote:Op donderdag 26 november 2015 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax is de club met 4 Champions Leagues in de prijzenkast. Talloze legendarische spelers. En met 120 miljoen op de bank. Maar toch vinden ze het nodig om al 4 jaar met pure kutspelers te spelen en geen een fatsoenlijke aankoop te doen. Ja dat is jammer ja.
Ruzie maken vinden de heren nou eenmaal belangrijker.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax is de club met 4 Champions Leagues in de prijzenkast. Talloze legendarische spelers. En met 120 miljoen op de bank. Maar toch vinden ze het nodig om al 4 jaar met pure kutspelers te spelen en geen een fatsoenlijke aankoop te doen. Ja dat is jammer ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |