thnx smeekeesquote:
ik loop er 6 achter, en kan de uurtjes vandaag niet schrijvenquote:Op zondag 29 november 2015 09:08 schreef Sounddragon het volgende:
#7, klaar met hijsen, zometeen de 250 inpakken en klaarzetten voor morgen, 8 uur op de bon en met een beetje mazzel op tijd thuis voor de start van de F1.
sja, inhalen kan altijd, maar ik zit inmiddels aan nummer 8, pauze muss seinquote:Op zondag 29 november 2015 09:59 schreef lipje het volgende:
[..]
ik loop er 6 achter, en kan de uurtjes vandaag niet schrijven
Wie is er dood?quote:Op zondag 29 november 2015 10:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks op pad om een bijzondere Volvo op de foto te zetten. Een hint over deze auto:
2 keer de helft + 1 jaartjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
tja de hormonen gieren door haar lijf. Je moet haar ook niet zo verliefd makenquote:Op zondag 29 november 2015 10:48 schreef Barcaconia het volgende:
Gefeliciteerd Lipje, ik wist het niet want mijn verjaardagskalender was kapot.
Ik hoop niet dat dit over mij gaatquote:Op zondag 29 november 2015 11:16 schreef lipje het volgende:
[..]
tja de hormonen gieren door haar lijf. Je moet haar ook niet zo verliefd maken
Maar dank je wel
Daar is feestboek tegenwoordig toch voor? Ik mis blijkbaar nietsquote:Op zondag 29 november 2015 10:48 schreef Barcaconia het volgende:
Gefeliciteerd Lipje, ik wist het niet want mijn verjaardagskalender was kapot.
dan demonteer je de kuip.quote:Op zondag 29 november 2015 16:43 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet zo nog naar de kop van Noord-Holland met een motor waarvan de kuip zoveel wind vangt dat de VOC er jaloers op is, yay
Als ik lipje op FB had werkte dat idd.quote:Op zondag 29 november 2015 14:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar is feestboek tegenwoordig toch voor? Ik mis blijkbaar niets
Gefeliciteerd lipje!
en dat van bijna PTA fossielquote:Op zondag 29 november 2015 15:42 schreef Alfisti het volgende:
Ook te laat maar bij deze alsnog gefeliciteerd aan de pta-bejaarde sLipje
aan de voet van een landingsbaanquote:Op zondag 29 november 2015 15:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Lipje jarig? Waar is het gebakgefeliciteerd
wat is dat feestboek? Kan je dat op een typemachine gebruiken?quote:Op zondag 29 november 2015 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik lipje op FB had werkte dat idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |