Pas een jaartje of watquote:
ik volg het niet zoquote:
Ik wil een station wagen minimaal uit 2006. Max 160k op de teller en max 8 duizend euro. Mazda 6 sport break uit 2006 staar boven aan het lijstje nu. Oh en geen diesel!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wil je persé een Peugeot? Er is keuze zat in dat segment.
quote:
Frod focus? Een volle Futura uit 2007 moet wel lukken voor dat geld.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil een station wagen minimaal uit 2006. Max 160k op de teller en max 8 duizend euro. Mazda 6 sport break uit 2006 staar boven aan het lijstje nu. Oh en geen diesel!
eerder een Mondeo danquote:Op donderdag 3 december 2015 17:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Frod focus? Een volle Futura uit 2007 moet wel lukken voor dat geld.
de achterbak van de Skodaquote:Op donderdag 3 december 2015 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
, morgen weer vanuit mijn eigen kantoor
als ik mn auto als kantoor gebruik is het de bijrijdersstoel, maar dat is meestal alleen bij testauto'squote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 20:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Honda Civic 1.x familie
Was vanochtend even in Rotjeknor,ik kan het steeds niet geloven da de Thalys niet meer op DH Holland Spoor stopt.![]()
Tomàtoes tomátoes.quote:
Minder storingen ?quote:Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wij worden Hyundai dealer, ik weet alleen niet al ik er blij mee moet zijn
Dan heb ik minder werkquote:
Neequote:Op donderdag 3 december 2015 21:31 schreef bluemoon23 het volgende:
Wel een merk zonder ekte historie en karakter, of bedoel je dat niet ?
Ford Mondeo II ja, die liggen echt goed op de weg, zou wel voor een 2L gaan. 1.8 benzine kun je niet echt versnellen als je op een helling rijdtquote:
MK3 mag ik hopen, MK2 is een fossiel onderhand..quote:Op donderdag 3 december 2015 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ford Mondeo II ja, die liggen echt goed op de weg, zou wel voor een 2L gaan. 1.8 benzine kun je niet echt versnellen als je op een helling rijdt
Ik heb het niet zo heel er op de ford modellenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ford Mondeo II ja, die liggen echt goed op de weg, zou wel voor een 2L gaan. 1.8 benzine kun je niet echt versnellen als je op een helling rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |