quote:A senior German police official says some of the migrants reaching Europe are Islamic State radicals planning terrorist attacks, but the refugee influx is not systemically used by extremists to bring members into the EU.
Zelfs Dijsselbloem begint Wilders naar de mond na te praten door in een interview te verkondigen dat de oncontroleerbare instroom van economische gelukzoekers leidt tot het opblazen van onze welvaartstaat. Ook stelt Dijsselbloem een mini-Schengen voor omdat de Zuid-Europese landen hun handen ervan aftrekken en ze doorstuurt naar Noord-Europa. Nogmaals, ook hier heeft Wilders maanden geleden al voor gewaarschuwd maar werd door links weggehoond.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:37 schreef Red_85 het volgende:
'Er zijn geen aanwijzingen voor terroristen onder de vluchtelingenstroom hoor, echt niet'
Naïef links, mede verantwoordelijk.
zoveel IS leden zijn er niet eens, maar goed, fear mongering werkt welquote:
Denk je? Ik dacht altijd rond de 20 tot 40.000 met elke dag meer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:06 schreef Re het volgende:
[..]
zoveel IS leden zijn er niet eens, maar goed, fear mongering werkt wel
quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:06 schreef Re het volgende:
[..]
quote:Other estimates are far higher. Rami Abdel Rahman, the director of the Syrian Observatory for Human Rights, has said that ISIL has more than 50,000 fighters in Syria alone. The chief of the Russian General Staff recently said that Russia estimates ISIL to have “70,000 gunmen of various nationalities.” In late August of 2014, Baghdad-based security expert Hisham al-Hashimi claimed that ISIL’s total membership could be close to 100,000. By November, Fuad Hussein, the chief of staff to Kurdish president Massoud Barzani, told Patrick Cockburn of The Independent that the CIA’s estimates were far too low, and that ISIL had at least 200,000 fighters.
Schattingen lopen uiteen van 20.000 tot 40.000 strijders.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:06 schreef Re het volgende:
[..]
en dan sturen ze de helft naar Europa, lijkt me niet slim, maar goed we zien de 100en aanslagen wel gebeuren zo.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Denk je? Ik dacht altijd rond de 20 tot 40.000 met elke dag meer.
quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:11 schreef Re het volgende:
[..]
en dan sturen ze de helft naar Europa, lijkt me niet slim, maar goed we zien de 100en aanslagen wel gebeuren zo.
quote:It still isn’t clear precisely how many fighters ISIL has, but its total force is likely to be closer to 100,000 than to 30,000 (although, unlike the martyrdom-seeking fanatics in its ranks, ISIL’s conscripts are more likely to turn tail and run in a tough situation). The low-end estimates are simply too low to be realistic, while the high-end estimates—of which many observers are intuitively skeptical—are far more plausible than they first appear once one attempts to break them down more systematically.
Die wegkijkers zijn er nog steeds.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:50 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zelfs Dijsselbloem begint Wilders naar de mond na te praten door in een interview te verkondigen dat de oncontroleerbare instroom van economische gelukzoekers leidt tot het opblazen van onze welvaartstaat. Ook stelt Dijsselbloem een mini-Schengen voor omdat de Zuid-Europese landen hun handen ervan aftrekken en ze doorstuurt naar Noord-Europa. Nogmaals, ook hier heeft Wilders maanden geleden al voor gewaarschuwd maar werd door links weggehoond.
ja en dan sturen ze al die fanatiekelingen naar Europa en zitten ze thuis met het kanonnenvoer ... dan is het kalifaat zo leegquote:
Acht procent sturen om totale chaos op een heel continent te veroorzaken met locale extremisten is niet zoveel toch? Ik zou dat het wel waard vinden als ik een warlord was.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
ja en dan sturen ze al die fanatiekelingen naar Europa en zitten ze thuis met het kanonnenvoer ... dan is het kalifaat zo leeg
we zullen het zien
wat heeft dat met IS te maken?, altijd leuke tactiek om het er maar op een hoop bij te gooien.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die wegkijkers zijn er nog steeds.
Maar er blijken dus ook naivelingen te zijn in Nederland die serieus denken dat ISIS minder dan 8000 leden hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:15 schreef Re het volgende:
[..]
wat heeft dat met IS te maken?, altijd leuke tactiek om het er maar op een hoop bij te gooien.
Er zitten idd te veel economische vluchtelingen tussen, dat is niet iets wat nou zo ontzettend wordt ontkent
Soms lijkt het inderdaad net of Barrie Stevens de lakens uitdeelt in Den Haag.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:12 schreef Hathor het volgende:
Maar vooral doorgaan met de import hoor, ondanks deze wetenschap, vooral blijven doorgaan.
De Duitser Maasen zegt niet dat die 7900 Duitsland binnenkwamen met de laatste vluchtelingenstromen..quote:The Austria Press Agency cited German federal police chief Hans-Georg Maasen as saying that some who blend in with the migrants fought with IS and are planning a “combat mission” once they arrive in Europe. He said Thursday that his office knows of 7,900 Islamic radicals in Germany who advocate violence to advance their goals, with some trying to win migrants to their cause.
Persoonlijk denk ik dat je moet kijken naar actieve vechters, en dat zijn dus vlgs de schattingen ergens tussen de 20k en 200k. Niemand schijnt het echt te weten. En de mensen die het gedachtengoed steunen, vlgs mij veel meer. Je kunt geen miljoenen mensen je wil opleggen net 8000 man, dat is onmogelijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar er blijken dus ook naivelingen te zijn in Nederland die serieus denken dat ISIS minder dan 8000 leden hebben.
Ze beginnen nu toch steeds meer te draaien. Ze hebben geen keuze meer. Geen verdeelsleutel, geen uitvoer van controles bij de Europese buitengrenzen, toch terroristen onder de vluchtelingen die hier aanslagen (willen) plegen, Oost-Europese lidstaten die hun handen ervan aftrekken, voorstel voor een mini-Schengen, toegeven van het multiculturele falen in wijken als Molenbeek, een oncontroleerbare asielstroom, etc, etc. Het verkondigen van het aloude Europese ideaal valt niet meer vol te houden. Het is over en uit.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die wegkijkers zijn er nog steeds.
Het staat er best duidelijk alleen TS begrijpt er niets van.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij slaat die 7900 op moslims die al in Duitsland wonen en migranten proberen te rekruteren. Het staat er een beetje wazig.
Dat aantal zou namelijk redelijk in tegenspraak zijn met wat kort daarvoor wordt vermeld in het artikel, namelijk:
[..]
quote:He said Thursday that his office knows of 7,900 Islamic radicals in Germany who advocate violence to advance their goals, with some trying to win migrants to their cause.
Toch zijn er mensen die geloven dat er minder dan 8000 ISIS strijders zijn. Ja, dan snap ik dat je het allemaal bagatelliseert.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je moet kijken naar actieve vechters, en dat zijn dus vlgs de schattingen ergens tussen de 20k en 200k. Niemand schijnt het echt te weten. En de mensen die het gedachtengoed steunen, vlgs mij veel meer. Je kunt geen miljoenen mensen je wil opleggen net 8000 man, dat is onmogelijk
zelfs al zou je maar 8000 actieve vechters hebben, dan heb je nog minimaal 3 x zoveel op de achtergrond nodig om die 8000 aan het vechten te houden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die geloven dat er minder dan 8000 ISIS strijders zijn. Ja, dan snap ik dat je het allemaal bagatelliseert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |