abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159073474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:52 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Zéker wel! Ik schrok me een aluhoedje.
Wat vreselijk voor je zeg.

[ Bericht 16% gewijzigd door Dance99Vv op 13-01-2016 19:14:51 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 13 januari 2016 @ 17:50:38 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159073607
-edit- reactie op verwijderd gedeelte.

[ Bericht 95% gewijzigd door Dance99Vv op 13-01-2016 19:15:37 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 13 januari 2016 @ 19:50:29 #33
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159077643
gaat weer lekker...ik weet niet wat gezecht is maar kunnen jullie allemaal niet een "Time Out" nemen , want dit begint echt vervelend te worden .

als je een topique niet zint vermijd "m ( na een avond weer bowie zwijmelen )

[ Bericht 11% gewijzigd door DeMolay op 13-01-2016 20:12:26 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_159093270
Wat mij opvalt bij antisemitische complotdenkers is dat ze het zionisme gebruiken als schuilplek.
Maar als je doorvraagt komt vaak al gauw de aap uit de mouw en blijkt dat ze een probleem hebben met Joden in het algemeen en niet specifiek met het zionisme zelf.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:08:06 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159093418
Geschiedenis O+

De reden dat veel complotten in deze vorm verschijnen is redelijk simpel: de bron is/ was antisemitisch.

Denk aan de Protocollen. Denk aan het beeld van 'De eeuwige Jood' en de bankiers. Denk aan de Deicide waar de Joden van beschuldigd werden (tot ver in de 20ste eeuw overigens). Dat beeld is niet nieuw en wordt vaak herkauwt. 'De Jood' is en blijft een favoriete scapegoat.

Het is herkenbaar, het maakt gebruik van stereotypering, het identificeert lekker. Vanwege de begrijpelijke controverse gaat men inderdaad over op 'het Zionisme' maar de boodschap blijft gelijk.

En zijn het niet de Joden dan zijn het Satanisten! _O- Want conservatieve christenen hebben er ook een handje van om te conspirieren. ;) In het begin, vanwege die Deicide, ook tegen de Joden overigens.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159093462
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:08 schreef SicSicSics het volgende:
Geschiedenis O+

De reden dat veel complotten in deze vorm verschijnen is redelijk simpel: de bron is/ was antisemitisch.

Denk aan de Protocollen. Denk aan het beeld van 'De eeuwige Jood' en de bankiers. Denk aan de Deicide waar de Joden van beschuldigd werden (tot ver in de 20ste eeuw overigens). Dat beeld is niet nieuw en wordt vaak herkauwt. 'De Jood' is en blijft een favoriete scapegoat.

Het is herkenbaar, het maakt gebruik van stereotypering, het identificeert lekker. Vanwege de begrijpelijke controverse gaat men inderdaad over op 'het Zionisme' maar de boodschap blijft gelijk.

En zijn het niet de Joden dan zijn het Satanisten! _O- Want conservatieve christenen hebben er ook een handje van om te conspirieren. ;) In het begin, vanwege die Deicide, ook tegen de Joden overigens.
Zucht...
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:26:55 #37
116015 SicSicSics
pi_159093727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:11 schreef Lichtkogel het volgende:
Zucht...
Wat is er niet waar aan wat hier staat? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159093884
quote:
10s.gif Op woensdag 13 januari 2016 09:43 schreef jogy het volgende:

[..]

En een vegetariër. :r.
Vanwaar de kotssmiley?

Hitler was een dierenliefhebber en Duitsland was het eerste land in de wereld wat wetten in het leven had geroepen m.b.t. rechten van dieren. (geen 'propaganda', is echt zo)
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:36:36 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159093922
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:58 schreef Wantie het volgende:
Wat mij opvalt bij antisemitische complotdenkers is dat ze het zionisme gebruiken als schuilplek.
Maar als je doorvraagt komt vaak al gauw de aap uit de mouw en blijkt dat ze een probleem hebben met Joden in het algemeen en niet specifiek met het zionisme zelf.
Wat mij opvalt is dat dit altijd gezegd wordt terwijl het niet voor iedereen geld maar generalisaties zijn lekker makkelijk. Ik ben anti-geheime of semi geheime organisaties, toevallig geloof ik ook dat er een extreem zionistische organisatie meespeelt in 'the grand game' dus heb ik daar ook een hekel aan. Alles wat open bloot gespeeld wordt boeit me verder niet zoveel want dan kan er op een eerlijke manier een oordeel over geveld worden. Persoonlijk ben ik zelfs gematigd zionist.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_159093947
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wat is er niet waar aan wat hier staat? :)
Het punt is, ja... de Joden hebben de top van het bankwezen onder controle; dit zijn de Zionisten.

Deze Zionisten verkloten de boel voor ons allemaal, inclusief voor de Joden zelf. Deze lui hebben dus letterlijk lak aan hun eigen volk. Dit zijn degene die de Joden een slechte naam bezorgen en waardoor antisemitisme ontstaat.

Haal je deze Zionisten weg, dan verdwijnt ook de antisemitisme wereldwijd.
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:37:50 #41
116015 SicSicSics
pi_159093948
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:34 schreef Lichtkogel het volgende:
Hitler was een dierenliefhebber
Waar! :)
quote:
en Duitsland was het eerste land in de wereld wat wetten in het leven had geroepen m.b.t. rechten van dieren.
Niet waar!

In 1635 was er in Ierland al wetgeving tegen 'the cruelty used to beasts'. :D
Fine, fuck you then!
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:40:02 #42
116015 SicSicSics
pi_159093995
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:37 schreef Lichtkogel het volgende:
Het punt is, ja... de Joden hebben de top van het bankwezen onder controle; dit zijn de Zionisten.
Dat is dus een fabeltje welke direct voortkomt uit stereotyperingen en antisemitische propaganda. :)
quote:
Niet waar, want het komt niet alléén voort uit de kwade bankier. Kijk maar eens naar Louis Theroux in het Zuiden van de VS. Daar worden Joden bespuugd vanwege het doden van Jezus.
Fine, fuck you then!
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:43:17 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159094058
quote:

[..]

Deze Zionisten verkloten de boel voor ons allemaal, inclusief voor de Joden zelf. Deze lui hebben dus letterlijk lak aan hun eigen volk. Dit zijn degene die de Joden een slechte naam bezorgen en waardoor antisemitisme ontstaat.

Ik weet niet of die toplaag zo eensgezind is, misschien is die generalisatie wel een dingetje. Zo creëer je een soort 'glazen plafond' waar een joods persoon niet bovenuit kan komen zonder tot zionist gerekend te worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_159094153
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet niet of die toplaag zo eensgezind is, misschien is die generalisatie wel een dingetje. Zo creëer je een soort 'glazen plafond' waar een joods persoon niet bovenuit kan komen zonder tot zionist gerekend te worden.
Precies.
pi_159094184
quote:

[..]

Het punt is, ja... de Joden hebben de top van het bankwezen onder controle;
Precies wat ik bedoel.

'De joden....'
pi_159094207
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waar! :)

Hm.. dat toont dus toch wel aan dat de man wat empathie had toch?
(hoe bizar dit ook mag klinken voor velen... maar goed, we're searching for the truth here...
het is per slot van rekening BNW... :) )

Hier 2 tekeningen die hij gemaakt heeft...

quote:
[..]

Niet waar!

In 1635 was er in Ierland al wetgeving tegen 'the cruelty used to beasts'. :D
Ok, good. Weer wat geleerd. ;)

Maar ze waren er in ieder geval wel voorstander van. Tevens hadden ze destijds nog wel wat meer opmerkelijke wetten in het leven geroepen die nogal ten goede van de samenleving en vooruitstreven waren.
-
pi_159094213
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:36 schreef jogy het volgende:
Ik ben anti-geheime of semi geheime organisaties, toevallig geloof ik ook dat er een extreem zionistische organisatie meespeelt in 'the grand game' dus heb ik daar ook een hekel aan.
Maar dan heb je een hekel aan een bepaalde groep personen vanwege hun daden, niet vanwege hun denkbeelden of afkomst.
Daar kan ik me in vinden.
pi_159094247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel.

'De joden....'
Wat nou 'De joden...'

Zeg ik daar iets verkeerds mee dan? Wat nou als ik had gezegd 'de Chinezen... of de arabieren.. of de Nederlanders...' dan was het geen probleem geweest zeker?

We zijn allemaal mensen en allemaal volkeren hoor. Doe nou ff niet zo panisch svp.
-
pi_159094248
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

(hoe bizar dit ook mag klinken voor velen... maar goed, we're searching for the truth here...

Hier 2 tekeningen die hij gemaakt heeft...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

Ok, good. Weer wat geleerd. ;)

Maar ze waren er in ieder geval wel voorstander van. Tevens hadden ze destijds nog wel wat meer opmerkelijke wetten in het leven geroepen die nogal ten goede van de samenleving en vooruitstreven waren.
Tja, 100% evil of 100% good bestaat natuurlijk niet.
Dus dat Hitler ook best aardig kon zijn geloof ik graag. Mengele schijnt ook een heel innemende man geweest te zijn.
pi_159094286
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:52 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wat nou 'De joden...'

Zeg ik daar iets verkeerds mee dan? Wat nou als ik had gezegd 'de Chinezen... of de arabieren.. of de Nederlanders...' dan was het geen probleem geweest zeker?\
Toch hoor ik je dat eigenlijk amper zeggen.
Maar dat is verder ook generalisatie.
pi_159094439
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is dus een fabeltje welke direct voortkomt uit stereotyperingen en antisemitische propaganda. :)

Uhm... nope. Niet als je kijkt naar de afkomst van de Rothschilds, Rockefellers, Warburgs, Goldman Sachs (Zio-bank), IMF (Zio-organisatie), FED (altijd een Zio-chairman) George Soros e.d... they're running the show.
quote:
[..]

Niet waar, want het komt niet alléén voort uit de kwade bankier. Kijk maar eens naar Louis Theroux in het Zuiden van de VS. Daar worden Joden bespuugd vanwege het doden van Jezus.
Hmja, in de Talmud staan ook niet zulke vriendelijke dingen (zachtjes gezegd) over Jezus geschreven.

Maar om de Joden daarvoor te bespugen vind ik belachelijk, want zij kunnen er ook niks aan doen dat een stel mafketels die boeken geschreven hebben. Net zoals een Christen er niks aan kan doen dat er ook wat idioterie staat in de bijbel of een moslim er niks aan kan doen dat er wat idioterie staat in de Koran. Maar moet daarbij wel zeggen dat wat er in de Talmud staat de bijbel en de koran doet verbleken. :D
-
pi_159094474
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

Tja, 100% evil of 100% good bestaat natuurlijk niet.
Dus dat Hitler ook best aardig kon zijn geloof ik graag. Mengele schijnt ook een heel innemende man geweest te zijn.
Kan helaas niks over het dikgedrukte gedeelte zeggen, daar we bij wet alleen mogen zeggen 'ja, het is gebeurd'.
-
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2016 @ 12:05:43 #53
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_159094546
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat ik vooral interessant vind is dat niemand ooit spreekt over de andere grote religie(s) in combinatie met complotten. Terwijl zeker eeuwen geleden er vele islamitische rijken waren met hun eigen complotten en intriges.
Moslimhaat is te mainstream
:')
pi_159094665
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Het punt is dat de Joden moeten doorkrijgen dat ze zelf ook gepiepeld worden door deze Zionisten.

Velen weten het ook al en gaan lijnrecht tegen ze in dus. Sterker nog, heel veel informatie over de Zionisten die bekend is komt bij de Joden zelf vandaan die voor deze groep supremisten waarschuwen. Dus HULDE aan deze Joden!
-
pi_159100883
Om eens even een Joodse held erbij te halen: ex-Zionist Benjamin Freedman (1890 – May 1984), welke aan de bel trok om e.e.a. toe te lichten mbt de oorzaken/gevolgen/toestanden van WW II.

Hij was nogal bekend met de elite en was tevens aanwezig bij het opstellen van het verdrag van Versailles, welke Duitsland op rand van de afgrond had gebracht.

=====================================================================
Benjamin Freedman Warns America

This speech was made in 1961 and is quite a prediction of what is happening NOW. Of course, while listening to this amazing speech, I realize that Benjamin Freedman was not "predicting" anything, but merely revealling his political insider information that he knew firsthand from the inner circle to the American public at large. Please listen carefully to his ominous message, as this is not about religion as it sounds on the surface, but about the history of Zionism and a warning of how American sons & daughters die for it even as we speak in the year 2009.

"Benjamin H. Freedman was one of the most intriguing and amazing individuals of the 20th century. Born in 1890, he was a successful Jewish businessman of New York City at one time principal owner of the Woodbury Soap Company. He broke with organized Jewry after the Judeo-Communist victory of 1945, and spent the remainder of his life and the great preponderance of his considerable fortune, at least 2.5 million dollars, exposing the Jewish tyranny which has enveloped the United States.

Mr. Freedman knew what he was talking about because he had been an insider at the highest levels of Jewish organizations and Jewish machinations to gain power over our nation. Mr. Freedman was personally acquainted with Bernard Baruch, Samuel Untermyer, Woodrow Wilson, Franklin Roosevelt, Joseph Kennedy, John F. Kennedy, and many more movers and shakers of our times. The Willard Hotel, Washington, D.C., speech was given before a patriotic, Christian audience (NOT before Nazis as some have suggested) in 1961 on behalf of Conde McGinley's patriotic newspaper of that time, Common Sense.

Though in some minor ways this wide-ranging and extemporaneous speech has become dated, Mr. Freedman's essential message to us -- his warning to the West -- is more urgent than ever before. "
http://warisacrime.org/node/41187
========================================================================

Nu zullen de meesten wel denken... 'meh, wat interesseert mij WW II nou eigenlijk... dat is toch 70 jaar geleden geweest en verleden tijd allemaal..?'

Nou, die oorlog was zo gigantisch, dat we de effecten van deze oorlog tot op de dag van vandaag nog steeds voelen en zien. Het punt is dat de winnaars van deze oorlog, de Freemasons/Zionisten, de wereld zo hebben gemaakt als hij vandaag de dag is en we de vrijheden steeds verder zien afbrokkelen. Het is dus van groot belang om de geschiedenis goed te kennen, om het heden te begrijpen.

-
pi_159105222
Arabieren zijn de grootste zionisten. Daarna de christenen. Vandaar dat zij zo fel tegen zijn, dat is ook begrijpelijk. Immers komaan zeg een Islamitische staat in Mesopotamië willen realiseren :+
pi_159106757
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Szikha2 het volgende:
Arabieren zijn de grootste zionisten. Daarna de christenen. Vandaar dat zij zo fel tegen zijn, dat is ook begrijpelijk. Immers komaan zeg een Islamitische staat in Mesopotamië willen realiseren :+
Vertel dat ff aan Freedman ;)
-
pi_159108096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vertel dat ff aan Freedman ;)
Zal ik doen :P
pi_159113195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:01 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Zal ik doen :P
:D :)
-
  vrijdag 15 januari 2016 @ 08:15:55 #60
116015 SicSicSics
pi_159117125
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:50 schreef Lichtkogel het volgende:
Dat is niet de discussie. Iedereen weet dat Hitler een mens was. Als je je een beetje verdiept in de achtergronden dan kun je dat overal naar boven halen. Dat is ook nergens onder stoelen of banken gestoken. :) Maar dat de nadruk ligt op de verschrikkelijke andere zaken die hij heeft goedgekeurd is begrijpelijk toch?

Niemand met kennis van zaken zal dan ook zeggen dat Hitler geen empathie had. Propaganda uit die tijd is er alleen juist voor gemaakt om collectief die empathie voor bepaalde bevolkingsgroepen weg te nemen. Mensen als minderwaardig neer te zetten. Homo's, gehandicapten, slaven, joden, zigeuners, etc.

Als je het over een (in het Westen) "vergeten" stukje geschiedenis wil hebben dan zou ik liever naar Rusland kijken. De slachtoffers daar heb ik weinig over gehoord tijdens de geschiedenis lessen. De kijk op de Holocaust is daar ook wezenlijk anders. Daar is de Jodenvervolging, specifiek, een veel kleinere paragraaf dan hier. Logisch, gezien het feit dat de Joodse slachtoffers daar "maar" ongeveer 10% van het totale aantal slachtoffers betreft. Terwijl bijvoorbeeld in Nederland dit aantal meer dan 60% is.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')