Als de wetenschappers het al niet kunnen verklaren dan krijgen wij de Nobelprijs als we hiervoor de verklaring op fok bij elkaar verzinnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:52 schreef wytdyk het volgende:
De afgelopen week zijn er zeer ongewone aardbevingen in Peru en Brazilie. Ze bevinden zich op 600km diepte, zogenaamde "deep focus earthquakes".
Hoe kan dit?
Wat is de temperatuur op die diepte, weet je dat?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
Nu zijn aardbevingen niet helemaal mijn tak van sport, maar volgens mij is de meest gangbare theorie op dit moment dat het (relatief) koude en gesubduceerde fragmenten oceanische korst zijn waarbij mogelijk de faseovergang van de olivijn- naar spinel-structuur voor aardbevingen kan zorgen.
isdatzo?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
Nu zijn aardbevingen niet helemaal mijn tak van sport, maar volgens mij is de meest gangbare theorie op dit moment dat het (relatief) koude en gesubduceerde fragmenten oceanische korst zijn waarbij mogelijk de faseovergang van de olivijn- naar spinel-structuur voor aardbevingen kan zorgen.
quote:Op donderdag 26 november 2015 18:07 schreef I-care het volgende:
[..]
Wat is de temperatuur op die diepte, weet je dat?
ja en dankzij jou uiterst slimme bijdrage keldert het niveau van het forum nog een heel stuk verder omlaagquote:Op donderdag 26 november 2015 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
Wetenschappers.![]()
Een maand geleden zeiden ze dat er rotzooi van aliens om een ster rondhing. Ook al zoiets.
Een week later bleek er een doodnormale verklaring voor te zijn.
Het niveau van universiteiten begint te lijken op het forum van Fok.
Ik heb de strong feeling dat die smiley niet echt gemeend is.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:23 schreef boik het volgende:
[..]
ja en dankzij jou uiterst slimme bijdrage keldert het niveau van het forum nog een heel stuk verder omlaag
Nope... dat maakten de media ervan...quote:Op donderdag 26 november 2015 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
Wetenschappers.![]()
Een maand geleden zeiden ze dat er rotzooi van aliens om een ster rondhing. Ook al zoiets.
Heb ik gemist. Wat was die verklaring?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
Wetenschappers.![]()
Het zou een zwerm kometen zijn, maar zover ik kan zien is dit verre van zeker:quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Wat was die verklaring?
Niet overdrijven. Als aller-, allerlaatste mogelijkheid werden de aliens geopperd.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:19 schreef Sigaartje het volgende:
Wetenschappers.![]()
Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar hier gaat het volgens mij mis.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:52 schreef wytdyk het volgende:
...
Wetenschappers weten niet precies hoe dit kan, omdat deze aardbevingen niet zouden kunnen bestaan.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |