Doe eens even normaal tegen mij joh.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die lol heeft Fokker inmiddels wel omzeep geholpen.
Scheelde niet veel, maar was wat later klaar met werken.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je weet nooit of Fokker89 ook op de loer ligt.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:04 schreef Frutsel het volgende:
Misschien iets voor jou Elfletterig? Mooie Job!
Kenmerken:
Nuchterheid
Distinctief
Kwalititeit
Allemaal elfletters
Kan geen toeval zijn
http://www.twentefans.nl/(...)laat-verleiden-.html
Een nummertje in de TT was een lang gekoesterde wens van moemoe.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, maar was wat later klaar met werken.
NWS / [NWS SC#1040] - met nummer in de topictitel! - revolutionairquote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een nummertje in de TT was een lang gekoesterde wens van moemoe.
Ja, alleen je snapt natuurlijk dat hij zo niet automatisch wordt opgehoogd.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een nummertje in de TT was een lang gekoesterde wens van moemoe.
Ik weet het. Maar moemoe wilde dat dus nog een keer. En dan bedoel ik niet opnieuw 1040, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / [NWS SC#1040] - met nummer in de topictitel! - revolutionair
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:04 schreef Frutsel het volgende:
Misschien iets voor jou Elfletterig? Mooie Job!
Kenmerken:
Nuchterheid
Distinctief
Kwalititeit
Allemaal elfletters
Kan geen toeval zijn
http://www.twentefans.nl/(...)laat-verleiden-.html
Brr wat is dat waardeloos, een maand geleden zat ik ook nog in dat ritme, nu heb ik er al een hele dag op zitten.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef Specularium het volgende:
Moemoe zal zo wel wakker worden.
Dat is een sticker.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik loop niet met mijn UI op mijn mouw rond, sorry.
Ik heb ook nog steeds grote problemen daarmee. Dit weekend een paar keer heel slecht geslapen. Dat brak me deze week dagenlang op. Gisteren van 18.00 tot 00.00 uur geslapen. Wakker geworden, hele nacht online geweest en van 06.30 tot 11.00 uur weer geslapen. Hopelijk vannacht weer in een normaal ritme.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Brr wat is dat waardeloos, een maand geleden zat ik ook nog in dat ritme, nu heb ik er al een hele dag op zitten.
Ja, zo eerlijk moet ik zelf ook wel zijn. Ik blijf te vaak te lang op.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:37 schreef YokiKater het volgende:
Heb ik ook steeds last van, en dan nog van die medicatie die je lekker suf maakt. Topshow.
Maar ik moet ook gewoon eens vroeger naar mijn nest gaan.
quote:Op donderdag 26 november 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds grote problemen daarmee. Dit weekend een paar keer heel slecht geslapen. Dat brak me deze week dagenlang op. Gisteren van 18.00 tot 00.00 uur geslapen. Wakker geworden, hele nacht online geweest en van 06.30 tot 11.00 uur weer geslapen. Hopelijk vannacht weer in een normaal ritme.
Gewoon een baan zoeken.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds grote problemen daarmee. Dit weekend een paar keer heel slecht geslapen. Dat brak me deze week dagenlang op. Gisteren van 18.00 tot 00.00 uur geslapen. Wakker geworden, hele nacht online geweest en van 06.30 tot 11.00 uur weer geslapen. Hopelijk vannacht weer in een normaal ritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |