Super!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:04 schreef omelette het volgende:
Gisteren rijst geplant in Tamba, Hyogo.
[ afbeelding ]
Farm homestay?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:04 schreef omelette het volgende:
Gisteren rijst geplant in Tamba, Hyogo.
[ afbeelding ]
Oh chillquote:Op zaterdag 7 mei 2016 05:36 schreef omelette het volgende:
[..]
Nee. Ik werd door een Japanse student gevraagd mee te gaan
Whehe die kanji die daar voor gebruikt wordquote:Op maandag 16 mei 2016 16:26 schreef Negentiendertig het volgende:
Zoiets heet een keigan (hiragana: けいがん, kanji:鶏眼 )
Succes ermee!
quote:Op maandag 16 mei 2016 16:26 schreef Negentiendertig het volgende:
Zoiets heet een keigan (hiragana: けいがん, kanji:鶏眼 )
Succes ermee!
Of 魚の目 (うおのめ - uo-no-me), mochten ze niet snappen wat je met けいがん bedoelt.quote:
Het was best wel relaxingquote:Op maandag 16 mei 2016 20:31 schreef loonytik het volgende:
[..]
Oh chillwas het nog zwaar? was het al redelijk warm?
Ik heb een keer gorgelend en naar mijn keel grijpend bij de drogist gestaan om duidelijk te maken dat ik keelpijn had. Japanse winkelier keek me heel bedenkelijk aan en wist het toen opeens. 'Aaaaaah .... Vicks!'quote:Op maandag 16 mei 2016 16:18 schreef suuzepluus het volgende:
Help!
Ik heb last van een likdoorn/eksteroog op mijn teen, au met lopen...
Hoe maak ik dat bij de apotheek duidelijk? In t engels is t "corn" of "maize" maar denk niet dat die japanners daar wat mee kunnen....
Sowieso knap dat hij met die paar hints je nog kan helpen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer gorgelend en naar mijn keel grijpend bij de drogist gestaan om duidelijk te maken dat ik keelpijn had. Japanse winkelier keek me heel bedenkelijk aan en wist het toen opeens. 'Aaaaaah .... Vicks!'
Al die moeite ...
Rond 11 ofzo. Hoop niet dat je in een lege club hebt gestaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:03 schreef suuzepluus het volgende:
Hoelaat gaan ze naar de club in Tokyo?? Wil niet straks in een lege tent staan omdat we te vroeg zijn...
Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:21 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Loik! Welke route ging je afleggen?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 18:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-Tokyo-
Prima te doen. Zorg ervoor dat je om middernacht bij een temple staat, hangt altijd een leuke sfeer. En dan begin januari kun je de hatsumode meemaken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:41 schreef Vinno het volgende:
Ik ben een beetje aan het rond kijken, om dit jaar eens goedkope vliegtickets te scoren naar Japan, om oud & nieuw in Tokio te vieren.
Elk jaar gaan we ergens anders heen... Vorig jaar nog Beijing...
Is een weekje Tokio een beetje te doen van bijvoorbeeld 30 december tm 07 januari? Qua weer e.d.?
Las al dat vuurwerk enzo er niet echt in zit, maar dat interesseert me niet zoveel(daarom wil ik juist weg uit NL met o&n, al dat gedoe boeit me niks)
En nog andere tips die ik dan perse zou "moeten" doen?
Prima te doen. Het zal niet extreem koud zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:41 schreef Vinno het volgende:
Ik ben een beetje aan het rond kijken, om dit jaar eens goedkope vliegtickets te scoren naar Japan, om oud & nieuw in Tokio te vieren.
Elk jaar gaan we ergens anders heen... Vorig jaar nog Beijing...
Is een weekje Tokio een beetje te doen van bijvoorbeeld 30 december tm 07 januari? Qua weer e.d.?
Las al dat vuurwerk enzo er niet echt in zit, maar dat interesseert me niet zoveel(daarom wil ik juist weg uit NL met o&n, al dat gedoe boeit me niks)
En nog andere tips die ik dan perse zou "moeten" doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |