Oja inb4 homootjes zoals bramquote:Op donderdag 26 november 2015 08:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja, want alle vrouwen zijn zwak en dat is de enigste reden waarom ze verkracht worden. Je wordt ook altijd verkracht door fysieke macht. /sarcasm
Even serieus: Hoe de fuck kan jij hierover oordelen? Rot maar op met je bekrompen gedachtes.
inb4 persoonlijke aanval omdat ik geen hersencapaciteit heb om inhoudelijke argumenten te geven.quote:
*enigequote:Op donderdag 26 november 2015 08:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja, want alle vrouwen zijn zwak en dat is de enigste reden waarom ze verkracht worden. Je wordt ook altijd verkracht door fysieke macht. /sarcasm
Even serieus: Hoe de fuck kan jij hierover oordelen? Rot maar op met je bekrompen gedachtes.
Maar dat weten we dus nog nietquote:Op donderdag 26 november 2015 08:54 schreef Roces18 het volgende:
1. Het wijf in kwestie is lelijk en of dik (maar dat is hetzelfde)
Maar hij is zelf ook niet moeders mooiste dus dan heft het elkaar op (dan was tussen de regels door he)quote:
En de wijsneuzen.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:08 schreef Helsinki het volgende:
Ah ja. Dit soort topics zijn altijd handig om de wat minder intelligente users eruit te pikken.
Prototype ja?quote:Op donderdag 26 november 2015 09:20 schreef Roces18 het volgende:
Iedereen die sympathie heeft of denkt dat die gast echt verkracht kan zijn is volgens mij echt zo'n prototype kneus van 50 kilo met potloodarmen
Oh man. Neem anders nog even een glaasje water.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:20 schreef Roces18 het volgende:
Iedereen die sympathie heeft of denkt dat die gast echt verkracht kan zijn is volgens mij echt zo'n prototype kneus van 50 kilo met potloodarmen
Als hij gedwongen is om seks te hebben tegen zijn wil in is hij verkracht, erg simpel.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:20 schreef Roces18 het volgende:
Denken dat dit soort meningen een maatstaaf zijn voor iemands intelligentie duidt niet echt op veel intelligentie.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:08 schreef Helsinki het volgende:
Ah ja. Dit soort topics zijn altijd handig om de wat minder intelligente users eruit te pikken.
quote:Op donderdag 26 november 2015 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Was laatst een onderzoek dat 40% van alle gevallen de vrouw als dader heeft. Waarom zou een ongewenste seksuele toenadering, hoe ver die ook gaat en binnen welke definities die valt, daar niet in het verlengde van kunnen liggen?
Maar in hoeveel van de gevallen gaat het niet ook om 'verkrachte' vrouwen die naderhand spijt kregen van hun van tevoren mee ingestemde seksuele handelen?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:59 schreef peteey het volgende:
Bij mannen zijn het meestal van dat soort sneue verhalen, waar ze zich als het ware overgeven zonder veel moeite.
ik ben het amper met je eens maar dit klopt als een zwerende vingerquote:Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar in hoeveel van de gevallen gaat het niet ook om 'verkrachte' vrouwen die naderhand spijt kregen van hun van tevoren mee ingestemde seksuele handelen?
Alleen schijnt een man achteraf nooit spijt te kunnen hebben en dus ook nooit ongewenst seksueel benaderd te kunnen zijn, omwille van het enkele feit dat hij een man is.
Wat maakt het uit of mannen achteraf zogenaamd nooit spijt kunnen krijgen? Als het zo is dat je achteraf spijt krijgt is het geen verkrachting, man of vrouw.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar in hoeveel van de gevallen gaat het niet ook om 'verkrachte' vrouwen die naderhand spijt kregen van hun van tevoren mee ingestemde seksuele handelen?
Alleen schijnt een man achteraf nooit spijt te kunnen hebben en dus ook nooit ongewenst seksueel benaderd te kunnen zijn, omwille van het enkele feit dat hij een man is.
fout 1quote:Op donderdag 26 november 2015 11:39 schreef DerekB het volgende:
Ik neem aan in geval van verkrachting dat je geen harde krijgt.
Dus hoe wordt er dan geneukt tegen je zin in?
Lulverhaal dus.
Ik neem aan dat vrouwen als ze verkracht worden niet nat worden. Dus nat = geen verkrachting.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:39 schreef DerekB het volgende:
Lulverhaal dus.
Dan spuug je toch even.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vrouwen als ze verkracht worden niet nat worden. Dus nat = geen verkrachting.
Oh wacht nee dan.. dat.. dat eh dan . is he.. is het and* burp* anders.
dus als jij zo tegen je wil in je kont wordt genaaid met een courgettes en je krijgt geen stijve en er is op je getuft dan ben jij niet verkracht ?quote:
Vrouwen worden ook vaak nat tijdens de verkrachting. Dat wordt door daders vaak aangedragen als verdediging "ze was nat dus ik dacht ik mag door gaan". Automatische fysiologische responses staan niet gelijk aan toestemming.quote:
Een man kan niet verkracht worden. Want een man is baas die bepaalt. Dit zielige geval uit het OP mag zich niet eens man noemen.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:26 schreef snakelady het volgende:
Mannen die echt geloven dat mannen niet verkracht kunnen worden door een vrouw zijn zelf gewoon wanhopig en seksueel gefrustreerd omdat ze geen seks kunnen krijgen, en daarom denken dat een verkrachting beter is dan niks.
Of iets dergelijks, een andere logica kan ik er niet in zien.
er worden zelfs hetero mannen hard (sommige komen zelfs klaar) als ze door een man anaal worden verkrachtquote:Op donderdag 26 november 2015 11:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vrouwen worden ook vaak nat tijdens de verkrachting. Dat wordt door daders vaak aangedragen als verdediging "ze was nat dus ik dacht ik mag door gaan". Automatische fysiologische responses staan niet gelijk aan toestemming.
Haha inderdaad. Beetje van, hij mag niet zeuren hij heeft in ieder geval seks gehad. En gezien dit topic door een Fokker is gemaakt lijkt mij dat zeer aannemelijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:26 schreef snakelady het volgende:
Mannen die echt geloven dat mannen niet verkracht kunnen worden door een vrouw zijn zelf gewoon wanhopig en seksueel gefrustreerd omdat ze geen seks kunnen krijgen, en daarom denken dat een verkrachting beter is dan niks.
Of iets dergelijks, een andere logica kan ik er niet in zien.
Ik hoop echt dat je een trolletje bent. Want het alternatief is dat je gewoon mensvormig afval bent.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Een man kan niet verkracht worden. Want een man is baas die bepaalt. Dit zielige geval uit het OP mag zich niet eens man noemen.
Net als dat een man zeker nooit het slachtoffer kan zijn van huiselijk geweld. Want mannen kunnen elke vrouw aan en anders zijn het zwakke ecto's die sowieso een paar klappen verdienen.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Een man kan niet verkracht worden. Want een man is baas die bepaalt. Dit zielige geval uit het OP mag zich niet eens man noemen.
Maar niet vanaf het begin al, daarom is bij vrouwen verkrachting ook makkelijker aan te tonen als bij mannen, verwondingen/scheurtjes om de opening etc. wat duidelijk weerstand laat zien. Dan vervalt zo'n argument al snel.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vrouwen worden ook vaak nat tijdens de verkrachting. Dat wordt door daders vaak aangedragen als verdediging "ze was nat dus ik dacht ik mag door gaan". Automatische fysiologische responses staan niet gelijk aan toestemming.
je weet dat er verkrachters zijn die gewoon een condoom met glijmiddel gebruiken zodat ze dat voorkomenquote:Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef peteey het volgende:
[..]
Maar niet vanaf het begin al, daarom is bij vrouwen verkrachting ook makkelijker aan te tonen als bij mannen, verwondingen/scheurtjes om de opening etc. wat duidelijk weerstand laat zien. Dan vervalt zo'n argument al snel.
Oh.. jij nooit wakker geworden met een stijve? Of in de bioscoop terwijl er niks geils op het scherm was? Je snapt dat het gewoon een respons is die meerdere onderliggende redenen kan hebben toch?quote:
Er zijn ook genoeg vrouwen die het lekker ruw willen of die verkracht worden als ze onder invloed zijn van drank of drugs. En er zijn genoeg mannen bij wie het toompje scheurt als ze verkracht worden.quote:daarom is bij vrouwen verkrachting ook makkelijker aan te tonen als bij mannen, verwondingen/scheurtjes om de opening etc. wat duidelijk weerstand laat zien. Dan vervalt zo'n argument al snel.
Klopt helemaal!!!quote:Op donderdag 26 november 2015 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net als dat een man zeker nooit het slachtoffer kan zijn van huiselijk geweld. Want mannen kunnen elke vrouw aan en anders zijn het zwakke ecto's die sowieso een paar klappen verdienen.
man man wat een slechte troll ben je ookquote:
maar zon potige lesbo kan een mannetje natuurlijk soms niet aanquote:Op donderdag 26 november 2015 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
man man wat een slechte troll ben je ook
probeer je een zwakzinnige na te doen?quote:Op donderdag 26 november 2015 12:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
maar zon potige lesbo kan een mannetje natuurlijk soms niet aan
maar die zijn dan ook lesbo
hey niet schelden hequote:Op donderdag 26 november 2015 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer je een zwakzinnige na te doen?
Jongens die misbruikt worden krijgen soms ook een stijve, ondanks dat ze het niet prettig vinden wat er met ze gebeurd. Het lichaam reageert soms gewoon.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:39 schreef DerekB het volgende:
Lulverhaal dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |