abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157828761
De 23-jarige student Avry Ramey zegt te zijn verkracht door zijn voormalige vriendin. Hij kwam met zijn verhaal op de proppen om aan te tonen dat ook mannen slachtoffer kunnen worden van seksueel misbruik.

Het slachtoffer voelde zich door de seksuele aanval van de ex "zwak, triest en niet mannelijk". De vrouw die hem verkrachtte was volgens Ramey niet uitzonderlijk sterk. Daarnaast was hijzelf niet klein of fragiel te noemen. In eerste instantie vertelde Ramey zijn verhaal op de anonieme app Whisper, waar hij zowel positieve als negatieve reacties ontving.

Ramey vroeg de deerne nog wat zij van plan was, maar ze negeerde hem, schrijft de Daily Mail. Ramey polsen werden vastgeketend aan het bed: "Ik wist meteen dat ik een onaangename ervaring zou krijgen." Zijn ex-vriendin overmeesterde hem en kon zijn gang met Ramey gaan. Hij weet overigens niet meer op hij zijn klaar was gekomen. "Dat is niet van belang", vindt het slachtoffer

https://media.giphy.com/media/pCO5tKdP22RC8/giphy.gif

Wat een ongeloofwaardig kulverhaal overigens.
Kijk hij mag uberhaupt blij zijn dat die ´´verkracht wordt´´

Dit terwijl mannen alleen verkracht zijn als het voldoet aan een van de volgende criteria:
1. Het wijf in kwestie is lelijk en of dik (maar dat is hetzelfde)
2. Je bent getrouwd of hebt een relatie

Bij vrouwen is het een ander verhaal omdat ze het zwakke geslacht zijn snapt u.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 26 november 2015 @ 08:57:34 #2
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157828787
Ja, want alle vrouwen zijn zwak en dat is de enige reden waarom ze verkracht worden. Je wordt ook altijd verkracht door fysieke macht. /sarcasm

Even serieus: Hoe de fuck kan jij hierover oordelen? Rot maar op met je bekrompen gedachtes.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_157828798
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja, want alle vrouwen zijn zwak en dat is de enigste reden waarom ze verkracht worden. Je wordt ook altijd verkracht door fysieke macht. /sarcasm

Even serieus: Hoe de fuck kan jij hierover oordelen? Rot maar op met je bekrompen gedachtes.
Oja inb4 homootjes zoals bram :')
  donderdag 26 november 2015 @ 08:58:39 #4
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_157828805
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:58 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Oja inb4 homootjes zoals bram :')
inb4 persoonlijke aanval omdat ik geen hersencapaciteit heb om inhoudelijke argumenten te geven.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 26 november 2015 @ 08:59:00 #5
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_157828808
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja, want alle vrouwen zijn zwak en dat is de enigste reden waarom ze verkracht worden. Je wordt ook altijd verkracht door fysieke macht. /sarcasm

*enige
Tenzij je de reden daadwerkelijk enig vindt.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_157828824
Je suis Avry
  donderdag 26 november 2015 @ 09:08:34 #7
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157828914
Ah ja. Dit soort topics zijn altijd handig om de wat minder intelligente users eruit te pikken.
pi_157828931
quote:
13s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:54 schreef Roces18 het volgende:
1. Het wijf in kwestie is lelijk en of dik (maar dat is hetzelfde)
Maar dat weten we dus nog niet
pi_157828937
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef HPLC het volgende:

[..]

Maar dat weten we dus nog niet
Maar hij is zelf ook niet moeders mooiste dus dan heft het elkaar op (dan was tussen de regels door he)
  Moderator donderdag 26 november 2015 @ 09:12:06 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157828946
Jezus... *steen opligt van TS.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157828948
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:08 schreef Helsinki het volgende:
Ah ja. Dit soort topics zijn altijd handig om de wat minder intelligente users eruit te pikken.
En de wijsneuzen.
pi_157829043
Iedereen die sympathie heeft of denkt dat die gast echt verkracht kan zijn is volgens mij echt zo'n prototype kneus van 50 kilo met potloodarmen
pi_157829091
Dus.....
Zonder wrijving geen glans
pi_157829094
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:20 schreef Roces18 het volgende:
Iedereen die sympathie heeft of denkt dat die gast echt verkracht kan zijn is volgens mij echt zo'n prototype kneus van 50 kilo met potloodarmen
Prototype ja? :')
  donderdag 26 november 2015 @ 09:50:01 #15
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157829378
quote:
Oh man. Neem anders nog even een glaasje water.
pi_157829775
quote:
Als hij gedwongen is om seks te hebben tegen zijn wil in is hij verkracht, erg simpel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157829790
quote:
7s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:08 schreef Helsinki het volgende:
Denken dat dit soort meningen een maatstaaf zijn voor iemands intelligentie duidt niet echt op veel intelligentie.
pi_157829836
Haha dit is natuurlijk onmogelijk. :D Wat een lulverhaal voor wat aandacht.
pi_157830568
Wel mee eens eigenlijk, ik dacht dat mannen hiermee op de proppen kwamen als satire, om dat hele equality gedoe. Maar blijkbaar is het dus serieus.

Op Reddit was ook zo'n verhaal over een vent die zei verkracht te zijn. Een meisje waar hij mee in de taxi zat, zat aan zijn lul. Hij duwde haar weg waarop de taxichauffeur tegen hem begon te schreeuwen dat hij met zijn poten van dat wijf af moest blijven /whiteknight. Toen deed ze het weer en durfde hij er niets aan te doen omdat hij bang was dat de taxichauffeur weer boos op hem zou worden. :') Dus heeft ze hem gerukt en is hij verkracht.

Hij wordt liever verkracht dan dat hij zegt: stop de taxi maar ik zoek wel een andere. Dan was het klaar geweest.

Bij mannen zijn het meestal van dat soort sneue verhalen, waar ze zich als het ware overgeven zonder veel moeite.
pi_157830597
Was laatst een onderzoek dat 40% van alle gevallen de vrouw als dader heeft. Waarom zou een ongewenste seksuele toenadering, hoe ver die ook gaat en binnen welke definities die valt, daar niet in het verlengde van kunnen liggen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_157830745
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Was laatst een onderzoek dat 40% van alle gevallen de vrouw als dader heeft. Waarom zou een ongewenste seksuele toenadering, hoe ver die ook gaat en binnen welke definities die valt, daar niet in het verlengde van kunnen liggen?
:Y ^O^
  donderdag 26 november 2015 @ 11:13:03 #22
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157830792
fok wordt stelselmatig verkracht met kut topics zoals dit :{
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_157830795
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 10:59 schreef peteey het volgende:

Bij mannen zijn het meestal van dat soort sneue verhalen, waar ze zich als het ware overgeven zonder veel moeite.
Maar in hoeveel van de gevallen gaat het niet ook om 'verkrachte' vrouwen die naderhand spijt kregen van hun van tevoren mee ingestemde seksuele handelen?

Alleen schijnt een man achteraf nooit spijt te kunnen hebben en dus ook nooit ongewenst seksueel benaderd te kunnen zijn, omwille van het enkele feit dat hij een man is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 26 november 2015 @ 11:18:40 #24
138448 PeZu
Suspended animation
pi_157830897
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar in hoeveel van de gevallen gaat het niet ook om 'verkrachte' vrouwen die naderhand spijt kregen van hun van tevoren mee ingestemde seksuele handelen?

Alleen schijnt een man achteraf nooit spijt te kunnen hebben en dus ook nooit ongewenst seksueel benaderd te kunnen zijn, omwille van het enkele feit dat hij een man is.
ik ben het amper met je eens maar dit klopt als een zwerende vinger
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_157831011
Mannen die echt geloven dat mannen niet verkracht kunnen worden door een vrouw zijn zelf gewoon wanhopig en seksueel gefrustreerd omdat ze geen seks kunnen krijgen, en daarom denken dat een verkrachting beter is dan niks.

Of iets dergelijks, een andere logica kan ik er niet in zien.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')