Oja inb4 homootjes zoals bramquote:Op donderdag 26 november 2015 08:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja, want alle vrouwen zijn zwak en dat is de enigste reden waarom ze verkracht worden. Je wordt ook altijd verkracht door fysieke macht. /sarcasm
Even serieus: Hoe de fuck kan jij hierover oordelen? Rot maar op met je bekrompen gedachtes.
inb4 persoonlijke aanval omdat ik geen hersencapaciteit heb om inhoudelijke argumenten te geven.quote:
*enigequote:Op donderdag 26 november 2015 08:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ja, want alle vrouwen zijn zwak en dat is de enigste reden waarom ze verkracht worden. Je wordt ook altijd verkracht door fysieke macht. /sarcasm
Even serieus: Hoe de fuck kan jij hierover oordelen? Rot maar op met je bekrompen gedachtes.
Maar dat weten we dus nog nietquote:Op donderdag 26 november 2015 08:54 schreef Roces18 het volgende:
1. Het wijf in kwestie is lelijk en of dik (maar dat is hetzelfde)
Maar hij is zelf ook niet moeders mooiste dus dan heft het elkaar op (dan was tussen de regels door he)quote:
En de wijsneuzen.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:08 schreef Helsinki het volgende:
Ah ja. Dit soort topics zijn altijd handig om de wat minder intelligente users eruit te pikken.
Prototype ja?quote:Op donderdag 26 november 2015 09:20 schreef Roces18 het volgende:
Iedereen die sympathie heeft of denkt dat die gast echt verkracht kan zijn is volgens mij echt zo'n prototype kneus van 50 kilo met potloodarmen
Oh man. Neem anders nog even een glaasje water.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:20 schreef Roces18 het volgende:
Iedereen die sympathie heeft of denkt dat die gast echt verkracht kan zijn is volgens mij echt zo'n prototype kneus van 50 kilo met potloodarmen
Als hij gedwongen is om seks te hebben tegen zijn wil in is hij verkracht, erg simpel.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:20 schreef Roces18 het volgende:
Denken dat dit soort meningen een maatstaaf zijn voor iemands intelligentie duidt niet echt op veel intelligentie.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:08 schreef Helsinki het volgende:
Ah ja. Dit soort topics zijn altijd handig om de wat minder intelligente users eruit te pikken.
quote:Op donderdag 26 november 2015 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Was laatst een onderzoek dat 40% van alle gevallen de vrouw als dader heeft. Waarom zou een ongewenste seksuele toenadering, hoe ver die ook gaat en binnen welke definities die valt, daar niet in het verlengde van kunnen liggen?
Maar in hoeveel van de gevallen gaat het niet ook om 'verkrachte' vrouwen die naderhand spijt kregen van hun van tevoren mee ingestemde seksuele handelen?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:59 schreef peteey het volgende:
Bij mannen zijn het meestal van dat soort sneue verhalen, waar ze zich als het ware overgeven zonder veel moeite.
ik ben het amper met je eens maar dit klopt als een zwerende vingerquote:Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar in hoeveel van de gevallen gaat het niet ook om 'verkrachte' vrouwen die naderhand spijt kregen van hun van tevoren mee ingestemde seksuele handelen?
Alleen schijnt een man achteraf nooit spijt te kunnen hebben en dus ook nooit ongewenst seksueel benaderd te kunnen zijn, omwille van het enkele feit dat hij een man is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |