Lief dat je het vraagt, maar het is nog te vroeg om een UD te hebbenquote:
Ik heb met 39 weken mijn UD nog veranderdquote:Op maandag 30 november 2015 22:25 schreef Molo het volgende:
Ja snap ik hoor. En niets mag, maar UD kan ook nog veranderd worden, mocht dat een belemmering zijn om in de OP te komen
Maar wat jij wilt, niks verplicht natuurlijk, en is ook gewoon spannend.
50/50 ongv geloof ik, heb wel vaak een student aan me gekoppeld staan dus dat scheelt wel qua fysieke belastingquote:Op maandag 30 november 2015 22:12 schreef Sethiwe het volgende:
Lot, 16 dagen werken is nog te overzien. Heb je alleen dag diensten of ook nog late diensten?
Ja daarom, alles kanquote:Op maandag 30 november 2015 22:26 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ik heb met 39 weken mijn UD nog veranderd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha! Dat is zo leuk he! Ik heb ook nog altijd een bioscoopkaartje in m'n portemonnee van toen ik precies 41 weken was, ik word echt sentimenteel als ik die zie.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Haha ik ben geloof ik met 41+3 nog naar de stad gefietst om koffie te drinken met een vriendinKeken mensen ook wel van op. Het hielp overigens wel dat de vriendin vk in opleiding was
![]()
Nou!quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:29 schreef Svane het volgende:
[..]
Haha! Dat is zo leuk he! Ik heb ook nog altijd een bioscoopkaartje in m'n portemonnee van toen ik precies 41 weken was, ik word echt sentimenteel als ik die zie.Zo'n spannende tijd als je écht weet dat het nog maar een paar dagen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |