abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157828581
24 november: Bloesem

31 december: sethiwe

2016

4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (tweeling)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality
14 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***
28 juni: Sull

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 01-12-2015 20:20:50 ]
pi_157828586
Zit er wel iéts positiefs in dat boekje Limoncello? :@ Want er zitten ook leuke kanten aan het krijgen van een broertje of zusje :D
pi_157828607
Gefeliciteerd zusjevan! Dat lijkt me heel heftig! Hoop dat je er een beetje van kunt genieten!

Ik kwam hier even posten dat de resultaten van het uitgebreide chromosomale onderzoek binnen zijn, en ook goed zijn! Nu ga ik eindelijk genieten van mijn zwangerschap. Met 20 weken nog wel extra kijken naar het hart, maar dat ontwikkelt zich tot nu toe goed, dus ik ga proberen me daar geen zorgen over te maken.

En mijn hormonen worden blij van de foto's van onze nieuwe keuken. Heb hem nog niet zelf gezien maar als het net zo mooi is als op de foto's....
pi_157828702
Zoe en lunamatic, fijn dat alle testen goed waren! ^O^

Hier volgende week vrijdag de 20w echo (met 18w5d), toch wel spannend. De afspraak duurt een dik uur bij een tweeling! Helaas had m'n gyn die dag geen plek, dus die afspraak is de maandag erop. Ben benieuwd of de echoscopist eventuele afwijkingen wel benoemt of dat dat "geheim" blijft tot de afspraak met de gyn.
pi_157828754
Luna, wat fijn *O* O+

Ik heb er een druk nachtje opzitten. Gisterenavond weer braken, had beladvies bij braken dus even gebeld, toen eiwitten in de urine en hogere bloeddruk dan normaal (140/80 ipv 90/60) Niks extreem zorgwekkends, maar genoeg om me naar 't zh door te sturen. Aldaar lukte het niet om genoeg te plassen en zat er bloed en eiwit en bacterieen in m'n urine, dus gingen ze met een catheter wat plas uit m'n blaas halen :X Was eigenlijk ook niet genoeg, maar a la, er zat dus echt niet meer in. Ook een CTG en een bloedonderzoek. Uitslagen wederom niet extreem (wel blaasontsteking) dus ik mocht naar huis en moet in de gaten gehouden worden. Ze willen even de natuur zijn gang laten gaan en kijken of dit niet gewoon aankondiging is van de bevalling, maar ze willen dit ook niet zomaar laten vergaan want stel nou dat.. dus ik moet iets vaker worden gecontroleerd. Ik ben benieuwd. Ik verlies inmiddels wel wat meer bloed :X Maar nog niks zorgwekkends, zover ik weet. Oh en mini was haar blije actieve zelf op de CTG O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Bloesem. op 26-11-2015 09:10:26 ]
pi_157828916
Nou Bloesem, dat klinkt wel spannend! Fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, en wat meer drinken dus ;) Ik hoop dat het de aankondiging is! Wel vervelend dat je blaasontsteking hebt..

Lunamatic, wat een goed nieuws! Ik hoop dat je nu kunt genieten O+

En Zoe ook fijn nieuws! ^O^

Madivi, ik ben ook benieuwd! Maar als er iets niet in orde is denk ik niet dat ze je een week laten lopen toch..?
pi_157828930
Jeetje Bloesem, wel een beetje een tegenvaller, dat je nu vaker controles krijgt. Wel goed natuurlijk als het nodig is, maar het lijkt mij dan zo medisch te worden en dat is iets wat je niet wilde.
Hopelijk is het gewoon een voorbode voor de naderende bevalling.
Heb je nu bloedverlies van het katheteriseren?
pi_157828941
Zusjevan, gefeliciteerd! *O*
pi_157828978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:35 schreef Suikertante het volgende:
Zit er wel iéts positiefs in dat boekje Limoncello? :@ Want er zitten ook leuke kanten aan het krijgen van een broertje of zusje :D
Oh nee! :D Het boekje zelf gaat over de zwangerschap en de geboorte. De sequel moet ik inderdaad nog kopen. Ik heb het toen gekocht omdat M. Zo boos was in de laatste maand. Boos op mij omdat ik niet kon tillen, omdat ik snel moe was en omdat ze geen grip op de situatie had. Met dit boek kon ik dat uitleggen. En voor M. zitten er maar weinig leuke kanten aan het krijgen van een broertje. Dat het later wel leuk wordt (hoop je) is iets wat ze nu nog niet kan overzien.
pi_157829030
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:14 schreef Limone het volgende:

[..]

Oh nee! :D Het boekje zelf gaat over de zwangerschap en de geboorte. De sequel moet ik inderdaad nog kopen. Ik heb het toen gekocht omdat M. Zo boos was in de laatste maand. Boos op mij omdat ik niet kon tillen, omdat ik snel moe was en omdat ze geen grip op de situatie had. Met dit boek kon ik dat uitleggen. En voor M. zitten er maar weinig leuke kanten aan het krijgen van een broertje. Dat het later wel leuk wordt (hoop je) is iets wat ze nu nog niet kan overzien.
Ik hoop eigenlijk dat F dat wel kan overzien straks, het leeftijdsverschil is ook wat groter natuurlijk. Hij vindt baby's ook best leuk, voornamelijk als ze lachen O-)
Tuurlijk zitten er echt best veel stomme kanten aan voor hem, maar ik wil de leukere dingen ook wel benadrukken! Dat hij ons kan helpen en dat er visite komt en dat hij dan onze grote zoon is en dat het zíjn broertje of zusje is en van niemand anders.
*; Oke ik ben nog even in de wolken :D
pi_157829051
Wat een nacht zo Bloesem! Ik hoop dat dit gewoon de voortekenen van een naderende bevalling zijn voor je. Rustig aan :*

Goed nieuws voor Luna en Zoe *O* heel fijn!

Gister had ik zowaar een dagje zonder harde buiken! Gewoon helemaal geen 1 :D dat is lang geleden zeg! Helaas nu beetje ziekjes, keelpijn en koortsig en al weer een aantal harde buiken gehad.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157829130
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Sethiwe het volgende:
Jeetje Bloesem, wel een beetje een tegenvaller, dat je nu vaker controles krijgt. Wel goed natuurlijk als het nodig is, maar het lijkt mij dan zo medisch te worden en dat is iets wat je niet wilde.
Hopelijk is het gewoon een voorbode voor de naderende bevalling.
Heb je nu bloedverlies van het katheteriseren?
Ja, helaas. Maar tegelijkertijd: als d.m.v. de controles voorkomen kan worden dat ik medisch wordt, is dat voor mij weer positief.

Klinkt vast heel stom, maar 't bloedverlies is vooralsnog een beetje lastig thuis te brengen. Ik vermoed wel van 't katheteriseren :Y
pi_157829142
Fijn Luna *O* lekker genieten nu :)

Succes Bloesem, ik hoop voor je dat de bevalling snel begint!

Over harde buiken gesproken, volgens mij krijg ik overal een harde buik van op het moment. Vriend is nog een week weg, dan een week thuis en dan weer drie weken weg. Ik hoop dat de kleine man nog even blijft zitten :)
pi_157829150
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:19 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat F dat wel kan overzien straks, het leeftijdsverschil is ook wat groter natuurlijk. Hij vindt baby's ook best leuk, voornamelijk als ze lachen O-)
Tuurlijk zitten er echt best veel stomme kanten aan voor hem, maar ik wil de leukere dingen ook wel benadrukken! Dat hij ons kan helpen en dat er visite komt en dat hij dan onze grote zoon is en dat het zíjn broertje of zusje is en van niemand anders.
*; Oke ik ben nog even in de wolken :D
O+ Dat overziet F. vast!
  donderdag 26 november 2015 @ 09:36:40 #15
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157829214
Luna *O*

Bloesem, balen! Hopelijk knap je snel op en kan je lekker in je coconnetje blijven :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157829241
Bloesem, wat een nacht! Ik hoop voor je dat de blaasontsteking snel weg trekt (veel drinken en cranberrysap/pillen helpt!). Ik kan me ook voorstellen dat dat alles daar beneden nog extra prikkelt. Ik heb een periode veel blaasontsteking gehad en dat ging altijd samen met veel kramp en pijn. Maar hopelijk is het wel baby-gerommel natuurlijk. *)

Suikertante, dat hoop ik ook!

Xanteh, lastig lijkt me dat je man zo veel weg is! Maar goed veel rust nemen en nog even lekker doorbroeden! ;)
pi_157831223
Suiker, volgens mijn oudste is grote broer zijn 'de belangrijkste taak in het leven', dat doet vermoeden dat er wel degelijk leuke aspecten aan zitten ;)
  donderdag 26 november 2015 @ 11:41:25 #18
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157831258
Luna wat een goed nieuws *O*

Bloesem dat is geen toffe nacht, hopelijk meldt ze zich snel en wordt dit niet erger.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157831276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef L-E het volgende:
Suiker, volgens mijn oudste is grote broer zijn 'de belangrijkste taak in het leven', dat doet vermoeden dat er wel degelijk leuke aspecten aan zitten ;)
O+ Dat is echt hartverwarmend!
pi_157831316
Zoe en luna wat een goed nieuws!

Bloesem spannend hoor en fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden!
  donderdag 26 november 2015 @ 11:56:23 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157831517
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef L-E het volgende:
Wat lief O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 26 november 2015 @ 12:11:38 #22
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157831762
Zijn er mensen die van een tweede (derde, vierde) kind in verwachting zijn en eerder al een Blije Doos hebben aangevraagd en nu weer? Ik probeer namelijk op hetzelfde account een BD aan te vragen maar kom er niet uit :') Kan alleen aangeven dat ik weer zwanger ben maar het is me totaal niet duidelijk of ik dan automatisch weer een blije doos krijg.

First world problems *)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 26 november 2015 @ 12:19:57 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157831894
LOL, mooi probleem wel ja :D

Weet iemand ook of je anti voetschimmel spul mag gebruiken tijdens zwangerschap?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 26 november 2015 @ 12:21:36 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_157831927
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:19 schreef Molo het volgende:
LOL, mooi probleem wel ja :D

Weet iemand ook of je anti voetschimmel spul mag gebruiken tijdens zwangerschap?
alleen de gewone myconazol, niet de lamisil once. Helaas :( ik had echt enorme schimmelpoten steeds :')
disclaimer
pi_157831945
O+ Lekkertjes! :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')