Oh nee!quote:Op donderdag 26 november 2015 08:35 schreef Suikertante het volgende:
Zit er wel iéts positiefs in dat boekje Limoncello?Want er zitten ook leuke kanten aan het krijgen van een broertje of zusje
Ik hoop eigenlijk dat F dat wel kan overzien straks, het leeftijdsverschil is ook wat groter natuurlijk. Hij vindt baby's ook best leuk, voornamelijk als ze lachenquote:Op donderdag 26 november 2015 09:14 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh nee!Het boekje zelf gaat over de zwangerschap en de geboorte. De sequel moet ik inderdaad nog kopen. Ik heb het toen gekocht omdat M. Zo boos was in de laatste maand. Boos op mij omdat ik niet kon tillen, omdat ik snel moe was en omdat ze geen grip op de situatie had. Met dit boek kon ik dat uitleggen. En voor M. zitten er maar weinig leuke kanten aan het krijgen van een broertje. Dat het later wel leuk wordt (hoop je) is iets wat ze nu nog niet kan overzien.
Ja, helaas. Maar tegelijkertijd: als d.m.v. de controles voorkomen kan worden dat ik medisch wordt, is dat voor mij weer positief.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Sethiwe het volgende:
Jeetje Bloesem, wel een beetje een tegenvaller, dat je nu vaker controles krijgt. Wel goed natuurlijk als het nodig is, maar het lijkt mij dan zo medisch te worden en dat is iets wat je niet wilde.
Hopelijk is het gewoon een voorbode voor de naderende bevalling.
Heb je nu bloedverlies van het katheteriseren?
quote:Op donderdag 26 november 2015 09:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat F dat wel kan overzien straks, het leeftijdsverschil is ook wat groter natuurlijk. Hij vindt baby's ook best leuk, voornamelijk als ze lachen![]()
Tuurlijk zitten er echt best veel stomme kanten aan voor hem, maar ik wil de leukere dingen ook wel benadrukken! Dat hij ons kan helpen en dat er visite komt en dat hij dan onze grote zoon is en dat het zíjn broertje of zusje is en van niemand anders.
Oke ik ben nog even in de wolken
quote:Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef L-E het volgende:
Suiker, volgens mijn oudste is grote broer zijn 'de belangrijkste taak in het leven', dat doet vermoeden dat er wel degelijk leuke aspecten aan zitten
Wat liefquote:Op donderdag 26 november 2015 11:38 schreef L-E het volgende:
Suiker, volgens mijn oudste is grote broer zijn 'de belangrijkste taak in het leven', dat doet vermoeden dat er wel degelijk leuke aspecten aan zitten
alleen de gewone myconazol, niet de lamisil once. Helaasquote:Op donderdag 26 november 2015 12:19 schreef Molo het volgende:
LOL, mooi probleem wel ja
Weet iemand ook of je anti voetschimmel spul mag gebruiken tijdens zwangerschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |