Dat was een jaar geleden toch ook niet bepaald nieuw. Nu is het echt rustig.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:25 schreef DavidTwente het volgende:
Komt ook denk ik door het China-shoppen. Daar hebben ze het op de iBood site ook al over
Ja om 16:00 uur ongeveer.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is er al een box langs gekomen?
2. maar je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 26 november 2015 08:35 schreef EDMAN- het volgende:
Mogguh! Dag 1 of 2 dit? Heb vandaag gelukkig eens tijd
Of een tekentabletquote:Op donderdag 26 november 2015 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2. maar je hebt niks gemist.
als je niet toevallig een 65" tv zocht
Komt zelfs nog een derde dag, alleen weet niemand het nogquote:Op donderdag 26 november 2015 08:35 schreef EDMAN- het volgende:
Mogguh! Dag 1 of 2 dit? Heb vandaag gelukkig eens tijd
tssk! ik wil er ook wel eens eentjequote:Op donderdag 26 november 2015 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt zelfs nog een derde dag, alleen weet niemand het nog
En hoe minder boxen vandaag, hoe mooier die van mij is
jawel,quote:Op donderdag 26 november 2015 08:56 schreef Xeor het volgende:
Goedemorgenniets boeiends gemist zo te zien
Komt vast nog wel voorbij, maar gewoon even naar de Hema gaan zal ook wel werkenquote:Op donderdag 26 november 2015 09:02 schreef De_Hertog het volgende:
Nog even verder gezocht (annuleren kan altijd nog tenslotte) en dat dekbed was best een goede deal. Nu heb ik alleen nog nieuw beddengoed nodig...
Komt goed inderdaad. En ik sta weer tot twee uur 'standby' dus ik kan het wel in de gaten houden hierquote:Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Komt vast nog wel voorbij, maar gewoon even naar de Hema gaan zal ook wel werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |