Dat was een jaar geleden toch ook niet bepaald nieuw. Nu is het echt rustig.quote:Op donderdag 26 november 2015 01:25 schreef DavidTwente het volgende:
Komt ook denk ik door het China-shoppen. Daar hebben ze het op de iBood site ook al over
Ja om 16:00 uur ongeveer.quote:Op donderdag 26 november 2015 02:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Is er al een box langs gekomen?
2. maar je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 26 november 2015 08:35 schreef EDMAN- het volgende:
Mogguh! Dag 1 of 2 dit? Heb vandaag gelukkig eens tijd
Of een tekentabletquote:Op donderdag 26 november 2015 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2. maar je hebt niks gemist.
als je niet toevallig een 65" tv zocht
Komt zelfs nog een derde dag, alleen weet niemand het nogquote:Op donderdag 26 november 2015 08:35 schreef EDMAN- het volgende:
Mogguh! Dag 1 of 2 dit? Heb vandaag gelukkig eens tijd
tssk! ik wil er ook wel eens eentjequote:Op donderdag 26 november 2015 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt zelfs nog een derde dag, alleen weet niemand het nog
En hoe minder boxen vandaag, hoe mooier die van mij is
jawel,quote:Op donderdag 26 november 2015 08:56 schreef Xeor het volgende:
Goedemorgenniets boeiends gemist zo te zien
Komt vast nog wel voorbij, maar gewoon even naar de Hema gaan zal ook wel werkenquote:Op donderdag 26 november 2015 09:02 schreef De_Hertog het volgende:
Nog even verder gezocht (annuleren kan altijd nog tenslotte) en dat dekbed was best een goede deal. Nu heb ik alleen nog nieuw beddengoed nodig...
Komt goed inderdaad. En ik sta weer tot twee uur 'standby' dus ik kan het wel in de gaten houden hierquote:Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Komt vast nog wel voorbij, maar gewoon even naar de Hema gaan zal ook wel werken
Sla je slag zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 november 2015 08:57 schreef kovenant het volgende:
[..]
jawel,
tuinslag met een sproeikop met 7 verschillende standen
beter dan 2 rivieren.quote:
quote:
snelle helikopter ook.quote:
ja wasta moet het merk wel zijn, maar wat is die felkraan?quote:
ik ken alleen een quookerquote:
nee, hier ook goed, maar ik speel wel mee..quote:Op donderdag 26 november 2015 09:45 schreef De_Hertog het volgende:
Bij mij staat het gewoon goed, staat bij jullie een rare spatie of zo?
alleen die opgedroogde hond.quote:
euh... neujquote:Op donderdag 26 november 2015 09:45 schreef De_Hertog het volgende:
Bij mij staat het gewoon goed, staat bij jullie een rare spatie of zo?
jij begrijpt mijquote:Op donderdag 26 november 2015 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hier ook goed, maar ik speel wel mee..
die van 60 euro?quote:Op donderdag 26 november 2015 09:49 schreef Quotidien het volgende:
komen die pulsar horloges nog een keer langs?
die blauwe?quote:
geen ideequote:
P*rtefeuillequote:
zijn wel veul bakjes.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:00 schreef essnhills het volgende:
Sup@
Deze heb ik
wie wil me aanraken?
quote:Op donderdag 26 november 2015 10:01 schreef De_Hertog het volgende:
Dit keer wel op tijd voor de bakjes
Maar wel handigquote:
true, maar ik wil meer van die kleintjes. 0.5 of 0.25quote:
als ik ze er allemaal in doe is mijne wel vol.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
1,50 per stuk. En ik heb een grote vriezer.
het scheen dat er om 6 uur iets leuks voorbij kwamquote:Op donderdag 26 november 2015 10:03 schreef Uccie het volgende:
Zo....ik heb lekker uitgeslapen
Nu even de lijst door om te kijken of ik nog wat gemist heb.
grinnik.... uur of 4 was je gok toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:03 schreef Uccie het volgende:
Ucciequote:Op donderdag 26 november 2015 10:03 schreef Uccie het volgende:
ze pesten jequote:Op donderdag 26 november 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
Is die Intuous weer om half 5 vanochtend geweestgelukkig ben ik gaan slapen
had je toch de wekker moeten zetten op je eigen voorspellingquote:Op donderdag 26 november 2015 10:04 schreef Uccie het volgende:
Is die Intuous weer om half 5 vanochtend geweestgelukkig ben ik gaan slapen
Toch fijn dat ze even de highlights van dit revolutionaire product benoemen.quote:• Houdt voedsel voor een langere tijd vers
• Overzichtelijk opbergen van voedsel
quote:
Ik ben er gewoon voor de gezelligheid dus, want ibood wil mijn geld niet.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je toch de wekker moeten zetten op je eigen voorspelling
Zekersquote:Op donderdag 26 november 2015 10:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze even de highlights van dit revolutionaire product benoemen.
'Overzichtelijk' is wel een pré. Ik heb drie identieke ondoorzichtige bakjes nu, niet ideaal.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze even de highlights van dit revolutionaire product benoemen.
dat sowiesoquote:Op donderdag 26 november 2015 10:00 schreef essnhills het volgende:
Sup@
Deze heb ik
wie wil me aanraken?
Ik heb de bakjes ook, ik gebruik ze bijna dagelijks.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Overzichtelijk' is wel een pré. Ik heb drie identieke ondoorzichtige bakjes nu, niet ideaal.
Het is zeker praktisch, ik kom steeds bakjes te kort. Maar dit is typisch zo'n product waar ik niet speciaal voor de stad in ga en wat ik ook iedere vergeet als ik in de stad ben. Ideaal, zo'n hunt.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb de bakjes ook, ik gebruik ze bijna dagelijks.
Niemand heeft een intuos om ze in te stoppen.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:10 schreef Nizno het volgende:
deze batterijen gaan wel erg lang mee.
je kan deze bouwlamp wel op de intuos zetten zodat hij mooi in het zicht is.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niemand heeft een intuos om ze in te stoppen.
http://www.ibood.com/nl/n(...)medium-cth-680s.htmlquote:
hmm, kostdah?quote:Op donderdag 26 november 2015 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)medium-cth-680s.html
Deze..waarvoor ik hier ben, die alleen maar 2x om half 5 is langsgeweest, terwijl de rest 100x voorbij komt.
Hoe lang duurt de hunt nog? Want ik werk onregelmatige tijden, als ik hem toevallig langs zie komen als je er niet bent wil ik er best een bestellen voor je.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)medium-cth-680s.html
Deze..waarvoor ik hier ben, die alleen maar 2x om half 5 is langsgeweest, terwijl de rest 100x voorbij komt.
Als het goed is, is het vandaag afgelopen. Maar soms plakken ze er nog een dag aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de hunt nog? Want ik werk onregelmatige tijden, als ik hem toevallig langs zie komen als je er niet bent wil ik er best een bestellen voor je.
Zoiets zou ik ook niet snel via ibood kopen neequote:Op donderdag 26 november 2015 10:22 schreef Nizno het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik 2600 euro moet neerleggen voor een tv die ik niet eens even rustig in de winkel kan bekijken?
ik dacht ff dat je het over de tv hadquote:Op donderdag 26 november 2015 10:22 schreef De_Hertog het volgende:
Bij coolblue is ie overigens 119, incl. verzenden. Scheelt ook weet niet zo enorm veel.
http://www.tekentabletsto(...)DhrckCFYUewwodddIHfw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |