Deze wissel viel eigenlijk achteraf nog best mee, Arias is er beter door gaan spelenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
United is rijp voor de slacht en die klootzak komt met twee wissels die nog erger zijn dan Bosvelt - Robben. Rot toch op, krankzinnige idioot dat je bent.
Net als Heitinga.quote:
madquote:Op woensdag 25 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
United is rijp voor de slacht en die klootzak komt met twee wissels die nog erger zijn dan Bosvelt - Robben. Rot toch op, krankzinnige idioot dat je bent.
CSKA ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Slechte instelling dit. ManU is te pakken.
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik herkende je helemaal niet, wie is dit?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:19 schreef Slobeend het volgende:
FYSIEK wordt Manchester constant afgetroefd.
Ja, leuk. Ik vind Schaars gewoon een onderschatte speler. Iedereen vind hem drama, ik vind dat reuze meevallenquote:
Ik denk dat je Arias beter niet in aanvallend opzicht kunt hebben met zijn voorzetten. Gegarandeerde counters ditquote:Op woensdag 25 november 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze wissel viel eigenlijk achteraf nog best mee, Arias is er beter door gaan spelen
Schaars erin is dommer dan dom
DylanGod.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik herkende je helemaal niet, wie is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |