1 2 3 4 | 1. Manchester Utd 4- 7 ( 5- 4) 2. PSV 4- 6 ( 6- 6) 3. VfL Wolfsburg 4- 6 ( 4- 4) 4. CSKA Moskou 4- 4 ( 4- 5) |
!!!!!quote:
Zou goed voor mn hart zijn jaquote:
Algemeen bekend ditquote:Op woensdag 25 november 2015 22:15 schreef Brammess het volgende:
Blind kan alleen maar breed en naar achteren passen
Provincialen going international.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:14 schreef Seam het volgende:
Hebben de PSV supporters nou dat debiele Come on Pee esje vee van Mirin overgenomen
is dus net de kuipquote:Op woensdag 25 november 2015 22:12 schreef TheArt het volgende:
twitter:samuelluckhurst twitterde op woensdag 25-11-2015 om 22:00:43Dutch journalist: 'It is the Theatre of Dreams but the WiFi is s**t and the coffee is cold.' reageer retweet
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:15 schreef Brammess het volgende:
Blind kan alleen maar breed en naar achteren passen
Serero is beterquote:Op woensdag 25 november 2015 22:16 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Geweldig balverlies inderdaad weer. Beste speler van de Eredivisie
Arias, als het een Nederlander was zou ik hem in Oranje willen. Maar ik ben al een akoetische fan van Tété.quote:
En hopen dat United verliest? Van CSKA winnen wordt lastig zat.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zorgen dat ze niet verliezen juist.
idd, Blind heeft een van de mooiste crosspasses in huisquote:
Mist toch een type Lestiennequote:
idd en dan cska thuis winnen, ben je sowieso doorquote:Op woensdag 25 november 2015 22:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zorgen dat ze niet verliezen juist.
Ja, hij zorgt er voor dat PSV een team is en geen losse BV's.quote:
Als je hier verliest heb je sws geen kans meer.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:16 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En hopen dat United verliest? Van CSKA winnen wordt lastig zat.
Een type messiquote:Op woensdag 25 november 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mist toch een type Lestienne
Idd. Zal lastig worden tho.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:17 schreef Adames het volgende:
[..]
idd en dan cska thuis winnen, ben je sowieso door
Slechte instelling dit. ManU is te pakken.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je hier verliest heb je sws geen kans meer.
Ik geniet van je posts.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
United is rijp voor de slacht en die klootzak komt met twee wissels die nog erger zijn dan Bosvelt - Robben. Rot toch op, krankzinnige idioot dat je bent.
Deze wissel viel eigenlijk achteraf nog best mee, Arias is er beter door gaan spelenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
United is rijp voor de slacht en die klootzak komt met twee wissels die nog erger zijn dan Bosvelt - Robben. Rot toch op, krankzinnige idioot dat je bent.
Net als Heitinga.quote:
madquote:Op woensdag 25 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
CSKA ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:19 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Slechte instelling dit. ManU is te pakken.
quote:Op woensdag 25 november 2015 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik herkende je helemaal niet, wie is dit?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:19 schreef Slobeend het volgende:
FYSIEK wordt Manchester constant afgetroefd.
Ja, leuk. Ik vind Schaars gewoon een onderschatte speler. Iedereen vind hem drama, ik vind dat reuze meevallenquote:
Ik denk dat je Arias beter niet in aanvallend opzicht kunt hebben met zijn voorzetten. Gegarandeerde counters ditquote:Op woensdag 25 november 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze wissel viel eigenlijk achteraf nog best mee, Arias is er beter door gaan spelen
Schaars erin is dommer dan dom
DylanGod.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik herkende je helemaal niet, wie is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |