Omhaaltje of 2 gaan er wel in bij Kramerquote:Op woensdag 25 november 2015 22:08 schreef Tortugal het volgende:
Elke keer dat De Jong een bal fout aanneemt moet ik denken aan hoe kut Kramer zou zijn in deze wedstrijd.
Cantona, Giggs, Stam, Van Nistelrooij, Van der Sar.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Scholes blijft voor mij de beste voetballer van de afgelopen 20 jaar bij Man. UTD.²
Inderdaad, vies saai.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het alleen als je voor PSV of ManU bent. Voor alle anderen is het testbeeld.
Houden zo.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:08 schreef Rickertman96 het volgende:
de enige wedstrijd waar nog niet gescoord is
50% zit er gewoon op hospitality. Vantevoren, in rust en naderhand gratis eten en drinken op uitnodiging. Echt corporate sfeertje.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:07 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel stil zijn in het stadion
Elke keer dat Kramer een bal fout aanneemt moet ik denken aan hoe kut Sanogo zou zijn in dezequote:Op woensdag 25 november 2015 22:08 schreef Tortugal het volgende:
Elke keer dat De Jong een bal fout aanneemt moet ik denken aan hoe kut Kramer zou zijn in deze wedstrijd.
Kijk je naar Brighton? xDquote:Op woensdag 25 november 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar hoefde manu niet te klagen
Jetro?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks nog even de beste linksback van Europa erin.
Willems is nog geblesseerd.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks nog even de beste linksback van Europa erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |