ow ik zie dat t gewoon reinigingsmiddel is. Nee dat haal ik bij de makroquote:Op woensdag 25 november 2015 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm nee ik heb grote pakken waspoeder van paps die hij weer heel goedkoop binnen krijgt. Kan ik wel een jaar mee wassen bijna.
neustrimmer.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
de neushaartrimmer was sneller verkocht.
Paar sokkenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit even wat unboxings te bekijken (ideaal tijdverdrijf tussen slome aanbiedingen), en dan zie ik deze:
[ afbeelding ]
Knikkerbaan
Schone tandjes straks ja?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:58 schreef Melleyn het volgende:
Bedankt voor je bestelling!
Bedankt voor het vertrouwen in iBOOD en de gekozen producten. Wij gaan direct aan de slag om jouw order te verwerken.
![]()
Zo'n knikkerbaan lijkt me best nog wel leuk voor een middagquote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit even wat unboxings te bekijken (ideaal tijdverdrijf tussen slome aanbiedingen), en dan zie ik deze:
[ afbeelding ]
Knikkerbaan
Sokkenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Knikkerbaan
Ik heb een zusje van 6, die vindt knikkers helemaal geweldig. Goed excuus dusquote:Op woensdag 25 november 2015 23:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zo'n knikkerbaan lijkt me best nog wel leuk voor een middag.
uhuh ja maar die mag er straks niet aan komen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een zusje van 6, die vindt knikkers helemaal geweldig. Goed excuus dus
Hoeven anderen niet te wetenquote:Op woensdag 25 november 2015 23:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh ja maar die mag er straks niet aan komen natuurlijk.
Zulke dingen zijn publiek geheimquote:
Nou dat gaat vast wel ooit gebeuren, dus gooi hem er in.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik ooit 500¤ te besteden hebben, dan zou deze nu direct in mijn winkelwagen liggen.
Is die 100 euro? ziet er uit als slappe hapquote:Op woensdag 25 november 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Knikkerbaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |